Wow..Randy! Dat had ik niet verwachtquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:24 schreef Adat231 het volgende:
Oeps in de poll van Salar staat Jimmy er niet goed voor.
Karen 42,8 %
Randy 34,1%
Jimmy 23,1%
Die is meestal niet zo correct omdat daar een heel select publiek zit.quote:
Ja ik voerde in en dacht oeps niet correctquote:
Plus dit is de eerste dag, aan het einde is alles vaak wat rechtgetrokken maar ik zie de live sowieso nietquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:30 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Die is meestal niet zo correct omdat daar een heel select publiek zit.
De insta poll is tot nu altijd juist geweest
Dit is op twitter. Die klopt meestal niet. De insta poll zat tot nu altijd juistquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wow..Randy! Dat had ik niet verwacht
Salar heeft op X en op Insta polls lopen..toe maarquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:31 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Dit is op twitter. Die klopt meestal niet. De insta poll zat tot nu altijd juist
en hoeveel staat het daar?quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:30 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Die is meestal niet zo correct omdat daar een heel select publiek zit.
De insta poll is tot nu altijd juist geweest
Ja daar dacht ik ook aan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:32 schreef Ireth het volgende:
En dan te bedenken dat ze ook nog een vliegtuig gaat krijgen, denkt ze vast dat dat geregeld is na haar koopje
Dit dus, heb ik haar meerdere keren horen zeggen, terwijl ze daarstraks zei dat het haar alleen maar om het spel te doen is, en niet om het geld..quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:25 schreef marky het volgende:
[..]
We zien vooral de ware aard van Ashley. De rest reageert behoorlijk authentiek. Zo hebben we ze de afgelopen weken leren kennen. Ashley was de vrouw van het harde spel en zonder het geld had ze nooit meegedaan...
op afbetaling van de 20.000 euroquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:32 schreef Ireth het volgende:
En dan te bedenken dat ze ook nog een vliegtuig gaat krijgen, denkt ze vast dat dat geregeld is na haar koopje
Wordt morgen wel lachen als vliegtuigje voor Ash overvliegt, en de andere bewoners blijven gewoon binnen kaarten terwijl Ash moederziel alleen in de tuin staatquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:32 schreef Ireth het volgende:
Morgen is alles nog vers.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wordt morgen wel lachen als vliegtuigje voor Ash overvliegt, en de andere bewoners blijven gewoon binnen kaarten terwijl Ash moederziel alleen in de tuin staat
Ja en al die weken een vette bek over iedereenquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:36 schreef b_engeltje het volgende:
Zit je dan in de slaapkamer de rest van de dagen...
Met bed en al door de draaideurquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:36 schreef b_engeltje het volgende:
Ze doet tegen Randy heel anders dan tegen Tom en Tyron. Met die jongens flirt ze, doet ze koket.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:37 schreef Jockari het volgende:
Karen kan al bijna terug hinniken
[ afbeelding ]
Ik kan er echt niet bij dat je zo kan zijn als mens. Gewoon een ander 20000 minder gunnen als winnaar.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja en al die weken een vette bek over iedereen
Dat zou dom zijn. Ik zou fluitend door het huis lopen. Lekker boeien wat die schijnheiligen allemaal vinden.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:36 schreef b_engeltje het volgende:
Ach voor ashley en vriend 2 maandinkomensquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:39 schreef ammartje het volgende:
Ben aan het werk, ff pauze, snel kijken en whut??
20000 om een paar dagen extra te kopen, dat is een bom duiten![]()
![]()
In hun dromenquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach voor ashley en vriend 2 maandinkomens
Gewoon om een statement te maken ookquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet bij dat je zo kan zijn als mens. Gewoon een ander 20000 minder gunnen als winnaar.
Negeren kan ze goed. Dat zagen we al bij Tom.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:42 schreef kiki2024 het volgende:
Ik hoop zo dat Karin sterk blijft en niet in ashley haar onzin gaat trappen straks
Naïef als de neten, die zit er zo weer bij, vol adoratiequote:Op donderdag 28 maart 2024 12:42 schreef kiki2024 het volgende:
Ik hoop zo dat Karin sterk blijft en niet in ashley haar onzin gaat trappen straks
Wie bezoek heeft gehad gaat.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:24 schreef Adat231 het volgende:
Oeps in de poll van Salar staat Jimmy er niet goed voor.
Karen 42,8 %
Randy 34,1%
Jimmy 23,1%
hoop het niet. we zullen zienquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:44 schreef ammartje het volgende:
[..]
Naïef als de neten, die zit er zo weer bij, vol adoratie
Ze moet toch een keer die slaapkamer uit , of zou ze echt zo laf zijn?quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Negeren kan ze goed. Dat zagen we al bij Tom.
Alle andere hun schuld he dat ze dit heeft gedaan. 11 weken gepest he in de groep. Nooit iets gegund en ga maar zo door. Totaal 25500 uit de pot grote deel vanwege ashley en stukje van karen. En dan zo boos om 540 euro voor een belletje van een ander. Echt.hoe kan ze zich nog in de spiegel aankijken. Ze noemde Alice van de week tuig omdat die had gezegd dat ze haar niet vertrouwde toen ze geen antwoord.gaf.of ze geld zou pakken. En wat blijkt ze is niet te vertrouwen. Anderen egoisme verwijten maar dit zeggen dat het door bb komt en de anderen in het huis.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:41 schreef ammartje het volgende:
[..]
In hun dromenIedereen boos behalve Glenn en Tom. Ik zou best nijdig zijn van zoveel egoïsme
De pannenkoeken wel. Dat is basis eten.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:42 schreef mazaru het volgende:
Ah er worden pannenkoeken gebakken. Ashley mag zeker niet mee eten?
voor zenderwissel moet ze zo wel en sws om te etenquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze moet toch een keer die slaapkamer uit , of zou ze echt zo laf zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |