Oh, het is content? Ik dacht dat het voornamelijk bullshit was.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Juist goed, als iedereen zo zou denken hadden we geen content hier
De gebroeders de witt speciaalquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:20 schreef capricia het volgende:
Nou, wat gaan we doen met die twee landverraders?
Heb je gehoord wat hij zegt? Dit is echt een onvoorstelbare ad hominem van je.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Cursus leer omgaan met andere meningen zou goed voor je zijn.
Daar heb ik al eens een oplossing voor gegeven op twitter, waarop een ban van 3 maanden volgde.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:20 schreef capricia het volgende:
Nou, wat gaan we doen met die twee landverraders?
Dit vind jij een "andere mening"?quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Cursus leer omgaan met andere meningen zou goed voor je zijn.
Even voor duidelijkheid: die quote zijn de woorden van de Graaff.quote:Rusland heeft miljoenen Oekraïense vluchtelingen opgevangen, waaronder gelukkig ook honderdduizenden kinderen die door het Oekraïense leger worden en werden gebombardeerd. (...) Oekraïne is bovendien zelf de grootste leverancier van kinderen voor pedonetwerken, mensensmokkel en orgaanhandel. Het heeft hiervoor kinderkennels met draagmoeders. In Rusland krijgen kinderen een traditionele opvoeding en opleiding. In het Westen krijgen ze transgender-indoctrinatie.
FvD-logica: alles is een mening waar je het gewoonweg mee eens of oneens kan zijn zonder daarvoor met steekhoudende argumenten, ratio of logica te hoeven komen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:19 schreef recursief het volgende:
[..]
Dit vind jij een "andere mening"?
[..]
Even voor duidelijkheid: die quote zijn de woorden van de Graaff.
Wel als men het onderscheid niet (meer) ziet tussen een mening en waarheid.quote:
Ja ben ik het wel mee eens. Laat er maar eens grondig onderzoek worden gedaan. Dat oa Baudet zijn hakken stevig in het zand zet is wel raar, als hij niks te verbergen heeft.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je politici wil gaan bestraffen voor het napraten van propaganda, dan is de rij wel erg lang hoor.
Begrijp mij goed, ik vind Baudet ook een gek, maar als hij zich niet heeft laten omkopen, dan heeft hij gewoon binnen de kaders gehandeld.
Wel omgekocht? Straffen. Zou veel vaker moeten gebeuren, want helaas worden er meer politici wel dan niet omgekocht. In de VS is het zelf geïnstitutionaliseerd!
quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:19 schreef recursief het volgende:
[..]
Dit vind jij een "andere mening"?
[..]
Even voor duidelijkheid: die quote zijn de woorden van de Graaff.
O, ik dacht dat je op mijn opmerking doelde.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:17 schreef recursief het volgende:
[..]
Heb je gehoord wat hij zegt? Dit is echt een onvoorstelbare ad hominem van je.
Het scheelt al wel dat zij ons niet wekelijks met kernwapens bedreigen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:32 schreef suijkerbuijk het volgende:
Onze politieke word ook beïnvloed door bedrijven en via de EU / usa
Dat is letterlijk wel nieuwsquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:24 schreef Vincent_student het volgende:
Dat iemand genoemd wordt in de media is nog geen nieuws.
Mwah, dat is een onvergelijkbare situatie. Ik ben ook geen fan van van die man, maar dat betreft slechts een steenrijk individu die simpelweg bepaalde initiatieven steunt die aansluiten bij zijn politieke overtuigingen. Dat is die man zijn goed recht verder.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:45 schreef DutchPandora het volgende:
Gaan we dan ook inmenging van Soros en of andere personen/instellingen onderzoeken?
Nee met sancties.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:35 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Het scheelt al wel dat zij ons niet wekelijks met kernwapens bedreigen.
Helaas wel.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:40 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Nee met sancties.
Zeker usa is daar goed in.
Zeker als we Russische gas via de nordstream 2 gingen halen.
Dat word even vergeten .
Politiek is niks anders Lister en bedrog .
Ongeacht waar het vandaan komt of beïnvloed word .
Dat is politiek
Wat is er niet buitenlands aan? En waarom is de WHO of de EU geen mogendheid?quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:56 schreef recursief het volgende:
[..]
Dat zijn geen buitenlandse mogendheden. Maar nu zal je wel heel hard gaan roepen dat het toch wel buitenlandse mogendheden zijn, want zo rol je.
Dat staat er los van. Als je FvD zwart wil maken want verkiezingen, dan heb je geen onderzoek van Tsjechische AIVD nodig. Dan plak je gewoon wat lulkoek van De Graaff achterelkaar en klaar is kees.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:38 schreef flyguy het volgende:
We mogen zeker over een paar maanden naar de stembus.
(niet dat weldenkende mensen Fvd zullen stemmen...)
Wij zijn onderdeel van de EU en de WHO. Dat weet je hopelijk wel?quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat is er niet buitenlands aan? En waarom is de WHO of de EU geen mogendheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |