Dat zijn geen buitenlandse mogendheden. Maar nu zal je wel heel hard gaan roepen dat het toch wel buitenlandse mogendheden zijn, want zo rol je.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:54 schreef Weltschmerz het volgende:
Interessant he? Vooral in het kader van de EU, de WHO en het WEF als buitenlandse mogendheden.
Jezus tering. Is dit echtquote:Op donderdag 28 maart 2024 13:52 schreef recursief het volgende:
[..]
Kijk deze recente video van de Graaff, en huiver. Die moet tegen zichzelf beschermd worden.
[ x ]
Ah, dus het is zijn mening maar. Misschien moet je zijn kliek daar aan herinneren want met het echoen van de Kremlin propaganda wordt dat er niet bij gezegd. Maar als harde waarheid gepresenteerd.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zolang het verdachtmakingen blijven omdat Baudet een onwelgevallige mening heeft moet hij helemaal niets.
volgens mij is Wilders wel eens genoemd bij een zaak die in duitsland speelde rondom een ilegale betaling aan de AfD/Alice Weidel, die via oostenrijkse of zwisterse miljonairs ging en uiteindelijk geld uit rusland betrof..quote:
Toen die oud partijleider van jou (thans CBR) op schimmige wijze een appartementje gekregen had, was je toen ook zo streng?quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:37 schreef Hexagon het volgende:
Voor dit soort collaboratie met vijandige regimes zou minimaal 10 jaar cel moeten staan.
Eng hè, een mening.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:58 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ah, dus het is zijn mening maar. Misschien moet je zijn kliek daar aan herinneren want met het echoen van de Kremlin propaganda wordt dat er niet bij gezegd. Maar als harde waarheid gepresenteerd.
"Maar het is maar mijn mening"
[ afbeelding ]
Als hij daarvoor in ruil pro-Canadese belangen zou dienen zeker.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Toen die oud partijleider van jou (thans CBR) op schimmige wijze een appartementje gekregen had, was je toen ook zo streng?
Daar is echt een enorme storm van kritiek over geweest. Bovendien kwam dat niet af van een vijandelijke mogenheid.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Toen die oud partijleider van jou (thans CBR) op schimmige wijze een appartementje gekregen had, was je toen ook zo streng?
We doen er in ieder geval alles aan om dat scenario te voorkomen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:00 schreef over_hedge het volgende:
Ach ja. Rusland kan morgen de halve wereld nuken en inslagenreuring zal het nog verdedigen.
Eerder dat wij tegen hem beschermd moeten worden. Dit is gewoon alsof je rechtstreeks het Kremlin hoort spreken maar dan in het Nederlands.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:52 schreef recursief het volgende:
[..]
Kijk deze recente video van de Graaff, en huiver. Die moet tegen zichzelf beschermd worden.
[ x ]
Als je politici wil gaan bestraffen voor het napraten van propaganda, dan is de rij wel erg lang hoor.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:58 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ah, dus het is zijn mening maar. Misschien moet je zijn kliek daar aan herinneren want met het echoen van de Kremlin propaganda wordt dat er niet bij gezegd. Maar als harde waarheid gepresenteerd.
"Maar het is maar mijn mening"
[ afbeelding ]
O ja. We moeten Putin met fluwelen handschoenen behandelen. Want oh nee hij heeft nukes.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
We doen er in ieder geval alles aan om dat scenario te voorkomen.
Juist goed, als iedereen zo zou denken hadden we geen content hierquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Daar is echt een enorme storm van kritiek over geweest. Bovendien kwam dat niet af van een vijandelijke mogenheid.
Maar goed, klassiek whataboutism weer..geen idee waarom ik toch weer reageer.
Ja helaas is dit echt. Die man is niet goed bij zijn hoofd.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jezus tering. Is dit echt![]()
![]()
Echt wtf?! Ik heb hier geen woorden voor
![]()
![]()
Je om laten kopen is gewoon strafbaar, ongeacht wie het doet.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als hij daarvoor in ruil pro-Canadese belangen zou dienen zeker.
Verder is dit natuurlijk doorzichtig whataboutism.
Zijn nukes de nieuwe Godwin?quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
O ja. We moeten Putin met fluwelen handschoenen behandelen. Want oh nee hij heeft nukes.
Moet er eerst wel aannemelijk worden gemaakt dat hij omgekocht is. Waar geen aanwijzing van is.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je om laten kopen is gewoon strafbaar, ongeacht wie het doet.
Ik reageer op Hexagon omdat hij opvallend vaak hypocriet is en er volgens mij nog geen aanwijzing is van omkoperij.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Daar is echt een enorme storm van kritiek over geweest. Bovendien kwam dat niet af van een vijandelijke mogenheid.
Maar goed, klassiek whataboutism weer..geen idee waarom ik toch weer reageer.
Behalve dan dat hij een appartement kado heeft gekregen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Moet er eerst wel aannemelijk worden gemaakt dat hij omgekocht is. Waar geen aanwijzing van is.
Cursus leer omgaan met andere meningen zou goed voor je zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:08 schreef recursief het volgende:
[..]
Ja helaas is dit echt. Die man is niet goed bij zijn hoofd.
Misschien kon Alexander wel gewoon goede blowjobs geven.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Behalve dan dat hij een appartement kado heeft gekregen.
Of is dat in jouw kringen normaal?
Shit nu heb je me hoorquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zijn nukes de nieuwe Godwin?
Want dan maak jij je daar schuldig aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |