Dat Nederland zich wijs heeft laten maken dat boeren onmisbaar zijn gaat ons nog decennia dwarszitten.quote:Op woensdag 11 september 2024 23:21 schreef Szura het volgende:
En maar weer eens de conclusie: boeren. Saneren die handel.
En als boeren het land niet verpesten voor de weidevogels proppen ze diezelfde weides wel vol zonnepanelen ten behoeve van servers voor google e.c.quote:Op donderdag 12 september 2024 00:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat Nederland zich wijs heeft laten maken dat boeren onmisbaar zijn gaat ons nog decennia dwarszitten.
Ja ben ook fan.quote:Op donderdag 12 september 2024 16:05 schreef tong80 het volgende:
Net gekeken. Soumaya is ook erg goed.
Haar eerste optredens in de show vond ik erg geforceerd, dit keer wel grappig, ja.quote:Op donderdag 12 september 2024 16:05 schreef tong80 het volgende:
Net gekeken. Soumaya is ook erg goed.
Ik vond haar vandaag juist iets minder.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:33 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haar eerste optredens in de show vond ik erg geforceerd, dit keer wel grappig, ja.
Ja leuk maar dat filmpje nam wel de halve aflevering in beslag en had ook best wat korter gekundquote:
Het filmpje duurde precies 2 minuten en 50 seconden..quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:17 schreef BlackLining het volgende:
Ja leuk maar dat filmpje nam wel de halve aflevering in beslag en had ook best wat korter gekund
Ik vond het eigenlijk helemaal niet zo leuk. Ik was me continue aan het afvragen wie hij is. Want hij acteerde heel naturel. De twee meiden bleven ook tot het einde in hun rol. Ik had hetzelfde als ik altijd bij Meryl Streep heb....Ik kijk dan naar een kunstje. Kan me nooit in haar personage verplaatsen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja leuk maar dat filmpje nam wel de halve aflevering in beslag en had ook best wat korter gekund
Het voelde als de helftquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Het filmpje duurde precies 2 minuten en 50 seconden..
Volgens mij is dat niet de halve aflevering van de Avondshow.
Welk onderwerp was dat? Dat heb ik gemist geloof ik.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:30 schreef koffiekoekjes het volgende:
Echt een hele goede actie om de schoonmakers uit te nodigen ja
Linkje ?quote:Op zondag 15 september 2024 22:40 schreef Firuze60 het volgende:
De vlog van Martine was vandaag weer erg goed. Och heden, was even verbaasd hoe een klein mannetje Youp is. Letterlijk dan, eej.
Jammer dat niemand aan de rechterzijde van het politieke spectrum naar dit programma kijkt.quote:Op maandag 16 september 2024 23:32 schreef tong80 het volgende:
Was weer prima uitzending. Ze zouden eigenlijk voor iedere verkiezing de dag ervoor verplicht op alle zenders dit moeten uitzenden.
De opportunisten. Ze stemmen op de populisten.quote:Op dinsdag 17 september 2024 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer dat niemand aan de rechterzijde van het politieke spectrum naar dit programma kijkt.
Gevolg: de populisten blijven PVV en BBB stemmen.
Hij wordt steeds beter.quote:Op dinsdag 17 september 2024 04:56 schreef Alicia76 het volgende:
Lubach is al jaren niet meer relevant. Zijn grappen door anderen geschreven zijn echt van een heel triest niveau en zijn programma is daarom al jaren niet interessant meer. Kijk naar 'Even tot hier'! Die zijn nog steeds zeer relevant, maar Lubach is al lang over de hill!
Ik denk dat hij een van de meest invloedrijke tv persoonlijkheden van Nederland is. Zonder hem was bijv het mobieltjesverbod op school er waarschijnlijk niet gekomen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 04:56 schreef Alicia76 het volgende:
Lubach is al jaren niet meer relevant. Zijn grappen door anderen geschreven zijn echt van een heel triest niveau en zijn programma is daarom al jaren niet interessant meer. Kijk naar 'Even tot hier'! Die zijn nog steeds zeer relevant, maar Lubach is al lang over de hill!
Zeker omdat ze in Londen leeft.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:20 schreef NoCigar het volgende:
Jammer van dat Amerikaanse accent, nogal raar eigenlijk.
Enorm terecht item. Voelt wel alsof hij hier al eerder iets over gemaakt heeft.quote:Op maandag 23 september 2024 23:21 schreef golfer het volgende:
Arjens Kutleven over die lelijke blokkendozen.
Ik zei het echt vorige week nog tegen mijn vriendin. Hoe is het toch mogelijk dat ieder nieuw gebouw zo ongelofelijk lelijk is. Echt alles draait puur nog om de prijs. Dit is goedkoop en als het dan spuuglelijk is boeit het niet. Echt, je zou erin werken en je pauze op zo’n terrein moeten doorbrengen..quote:Op maandag 23 september 2024 23:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Enorm terecht item. Voelt wel alsof hij hier al eerder iets over gemaakt heeft.
Weinig over te lezen hier, moet nog terugkijken. Deze morgen in de herhaling. Veel plezier.quote:
We zijn wel boven een aantal landen geëindigd die ook welvarend zijn, een groter inwoneraantal kennen en een grotere economie kennen. Zo zijn we boven Groot-Brittanië, Duitsland, Italië, Zuid-Korea, Canada en Spanje geëindigd. Dat is toch ook nog wel een goede prestatie. Anderzijds is een middeninkomenland wat slechts 2/3de van de inwoners heeft ten opzichte van Nederland op plek 14 geëindigd, boven Spanje en Zweden, namelijk Hongarije. Dat is voor hun ook een goede prestatie.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:33 schreef Marcoss het volgende:
Wel een matig item over de sport dit. Uiteraard is geld belangrijk voor de sport, maar het is een fractie van het budget van landen die onder Nederland eindigden
Ik vond het juist een van de betere items. Ik word juist een beetje moe van dat politieke gezeur. Niet dat ik het ermee oneens ben, maar het is telkens weer meer van hetzelfde.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:43 schreef golfer het volgende:
Voor het eerst dat ik bij het terugkijken van Lubach hele stukken (over zijn anti sport item) heb doorgespoeld.
Het is niet anti-sport, het was anti onrechtmatige veren in onze topsportreet steken en anti trickle down bullshit.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:43 schreef golfer het volgende:
Voor het eerst dat ik bij het terugkijken van Lubach hele stukken (over zijn anti sport item) heb doorgespoeld.
Dat zal best maar het is geen relevante sport. Het is van de zotte werkelijk om zo hard in te zetten op 'topsport' en ondertussen de BTW op sport, relevante burgerlijke sport, omhoog te gooien.quote:Op woensdag 25 september 2024 08:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Op zich leuke invalshoek over topsport, maar jammer dat de vergelijking met andere topsportlanden vergeten werd.
Ja, Nederland is gewoon rijk, maar als geld alles bepalend zou zijn zou je Nederland alsnog buiten de top 10 verwachten volgens mij.
Dus in die context is het nog steeds een knappe prestatie van de Nederlandse topsporters om zo hoog te eindigen.
De rubriek 'Nou is het afgelopen' is vaak eerder een misser dan een hit.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:43 schreef golfer het volgende:
Altijd wat kort door de bocht. Wel komisch dat je altijd frustratie ziet bij mensen die het specifieke onderwerpje aan het hart gaatquote:Op woensdag 25 september 2024 20:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De rubriek 'Nou is het afgelopen' is vaak eerder een misser dan een hit.
Het plebs zit massaal voor de buis bij het roeien en baanwielrennen inderdaad. Dat was nou juist het punt, niemand kijkt het.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:53 schreef Fred_B het volgende:
Subsidies op sport, geliefd door het plebs, zijn te hoog en subsidies voor kunst en cultuur, vooral voor de bovenklasse, kunnen niet hoog genoeg zijn. Dat is wel het ultieme VPRO-geluid zo…
Dat is misschien wat kort door de bocht, maar dit komt niet echt lekker over.
Ik denk dat je hierin een kleine nuance mist.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:53 schreef Fred_B het volgende:
Subsidies op sport, geliefd door het plebs, zijn te hoog en subsidies voor kunst en cultuur, vooral voor de bovenklasse, kunnen niet hoog genoeg zijn. Dat is wel het ultieme VPRO-geluid zo…
Dat is misschien wat kort door de bocht, maar dit komt niet echt lekker over.
Ik mis geen nuance, ik heb gewoon een andere meningquote:Op donderdag 26 september 2024 11:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik denk dat je hierin een kleine nuance mist.
Subsidies op topsport, relevant voor een minuscule groep mensen, zijn te hoog.
Subsidies op relevante, burgerlijke sport die mensen zelf op dinsdagavond doen, zijn te laag.
Subsidies op het aanschaffen van één specifiek schilderij voor in één museum, zijn te hoog.
Subsidies voor de toneelvereniging die optreedt in het lokale theater, zijn te laag.
Zo zit het ongeveer.
De video staat weer online maar ik lees in de reacties dat er wat geknipt isquote:Op donderdag 26 september 2024 10:04 schreef zakjapannertje het volgende:
de video over Hezbollah zat ik lekker terug te kijken op YouTube, maar net dat ik er middenin zat werd het off-line gehaald…
Respecht!quote:Op donderdag 26 september 2024 22:32 schreef Evangelion het volgende:
Al 2 keer deze aflevering moeten denken aan Man Bijt Hond - Hyves glitterplaatjesmevrouw
quote:
quote:Op donderdag 26 september 2024 23:49 schreef Firuze60 het volgende:
Je vertelt wat iedereen ziet, wat is de meerwaarde daarvan?
Terug kijken waardig?quote:
Idem hier.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:34 schreef noodgang het volgende:
Ik word oud, ik ken heel dat SheIn niet. Misschien maar beter ook
Dat riep ik gisteren ook al tegen de TVquote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:22 schreef Erno-BE het volgende:
Hopelijk komt Lubach ook met een aflevering over Temu.
Die vervelende influencecultuur is integraal verwoven met al die rommel. Elke keer als Arjen iets slechts aankaart zijn ze er weer.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:02 schreef NoCigar het volgende:
Ik denk zomaar dat dat item de doelgroep niet bereikt. Wat een nadeel van sociale media en internet dat we nu echt goed kunnen zien hoe erg al die mensen zijn en hoe afschuwelijk het is dat ze zo populair zijn. Heel heel vroeger kon je nog denken 'oh, de Selvera's staan op één, wat een wansmaak' of iets dergelijks en dat was het dan. Die filmpjes zijn veel directer en deprimerender..
Ik zag alleen maar een hoop leegte bij die blondjes met hun rommel. Had ook nog nooit van die website gehoord overigens. Vreselijk ook dat hele gebeuren met die spelletjes waar je nog extra korting mee kunt krijgen. Alles om maar verslaving in de hand te werken.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:02 schreef NoCigar het volgende:
Ik denk zomaar dat dat item de doelgroep niet bereikt. Wat een nadeel van sociale media en internet dat we nu echt goed kunnen zien hoe erg al die mensen zijn en hoe afschuwelijk het is dat ze zo populair zijn. Heel heel vroeger kon je nog denken 'oh, de Selvera's staan op één, wat een wansmaak' of iets dergelijks en dat was het dan. Die filmpjes zijn veel directer en deprimerender..
Over een paar jaartjes lekker met de cybertruck fietsers en voetgangers fileren.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:39 schreef BlackLining het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat het ook nog een keer afgelopen is met die enorme Amerikaanse compensatiebakken. Van die lieden die met een Dodge Ram door een Nederlandse woonwijk manoeuvreren.
Youtube is retroquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:03 schreef Eightyone het volgende:
Het staat iig op YouTube. Ik neem aan dat Gen Z daar ook gewoon zit.
Ja, het is gewoon veel groter dan wij weten of ons zelfs maar kunnen voorstellen. Om het inzichtelijk te maken zou je de hoeveelheid moeten uitdrukken in 'Evergivens' oid (dat schip bedoel ik iig) nadat je die eens goed bekeken heb en goed beseft hoe enorm dat ene schip al niet is. Deprimerend.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik zag alleen maar een hoop leegte bij die blondjes met hun rommel. Had ook nog nooit van die website gehoord overigens. Vreselijk ook dat hele gebeuren met die spelletjes waar je nog extra korting mee kunt krijgen. Alles om maar verslaving in de hand te werken.
Hetzelfde over het item van vandaag: de vrienden van Wilders. Goed uitgelegd, maar de Lubach-kijker stemde sowieso al geen PVV of BBB en de gemiddelde PVV- en BBB-stemmer bereik je er echt niet mee.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:02 schreef NoCigar het volgende:
Meningen verschillen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:03 schreef golfer het volgende:
Vreselijk, die ultrarechtse populistische 'vrienden' van Wilders.
Die hebben nooit beleid gevoerd de afgelopen 14 jaar.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:29 schreef FireFox1 het volgende:
Meningen verschillen.
Ik vind het beleid van (extreem) links weer totaal verwerpelijk.
En extreem-links al helemaal nooit, in Nederland.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Die hebben nooit beleid gevoerd de afgelopen 14 jaar.
Sterker nog; eigenlijk al meer dan 40 jaar niet. Altijd in samenwerking met de VVD waardoor het beleid hoogstens centrum werd, en nooit echt links.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Die hebben nooit beleid gevoerd de afgelopen 14 jaar.
Zie je geen problemen met de onrechtstatelijkheid en het geheul met dictatoriale misdadigers and Mussolini en Franco?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Meningen verschillen.
Ik vind het beleid van (extreem) links weer totaal verwerpelijk.
Met Oostenrijk en Hongarije als dieptepunt, wat knap is als je Italië in ogenschouw neemt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 07:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik werd eerlijk gezegd wel een beetje depressief van het item over de verrechtsing van Europa. Zo dystopisch...
Ik weet natuurlijk allang dat het gaande is, maar als je het zo even samengevat krijgt dan wordt je wel weer even wakker geschud.
En toch is alles de schuld van links. Wat zijn dat dan voor tragisch zwakke rechtse regeringen ook die al decennialang gebukt gaan onder een beetje linkse oppositiequote:Op vrijdag 4 oktober 2024 07:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Sterker nog; eigenlijk al meer dan 40 jaar niet. Altijd in samenwerking met de VVD waardoor het beleid hoogstens centrum werd, en nooit echt links.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |