De rubriek 'Nou is het afgelopen' is vaak eerder een misser dan een hit.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:43 schreef golfer het volgende:
Voor het eerst dat ik bij het terugkijken van Lubach hele stukken (over zijn anti sport item) heb doorgespoeld.
Altijd wat kort door de bocht. Wel komisch dat je altijd frustratie ziet bij mensen die het specifieke onderwerpje aan het hart gaatquote:Op woensdag 25 september 2024 20:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De rubriek 'Nou is het afgelopen' is vaak eerder een misser dan een hit.
Het plebs zit massaal voor de buis bij het roeien en baanwielrennen inderdaad. Dat was nou juist het punt, niemand kijkt het.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:53 schreef Fred_B het volgende:
Subsidies op sport, geliefd door het plebs, zijn te hoog en subsidies voor kunst en cultuur, vooral voor de bovenklasse, kunnen niet hoog genoeg zijn. Dat is wel het ultieme VPRO-geluid zo…
Dat is misschien wat kort door de bocht, maar dit komt niet echt lekker over.
Ik denk dat je hierin een kleine nuance mist.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:53 schreef Fred_B het volgende:
Subsidies op sport, geliefd door het plebs, zijn te hoog en subsidies voor kunst en cultuur, vooral voor de bovenklasse, kunnen niet hoog genoeg zijn. Dat is wel het ultieme VPRO-geluid zo…
Dat is misschien wat kort door de bocht, maar dit komt niet echt lekker over.
Ik mis geen nuance, ik heb gewoon een andere meningquote:Op donderdag 26 september 2024 11:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik denk dat je hierin een kleine nuance mist.
Subsidies op topsport, relevant voor een minuscule groep mensen, zijn te hoog.
Subsidies op relevante, burgerlijke sport die mensen zelf op dinsdagavond doen, zijn te laag.
Subsidies op het aanschaffen van één specifiek schilderij voor in één museum, zijn te hoog.
Subsidies voor de toneelvereniging die optreedt in het lokale theater, zijn te laag.
Zo zit het ongeveer.
De video staat weer online maar ik lees in de reacties dat er wat geknipt isquote:Op donderdag 26 september 2024 10:04 schreef zakjapannertje het volgende:
de video over Hezbollah zat ik lekker terug te kijken op YouTube, maar net dat ik er middenin zat werd het off-line gehaald…
Respecht!quote:Op donderdag 26 september 2024 22:32 schreef Evangelion het volgende:
Al 2 keer deze aflevering moeten denken aan Man Bijt Hond - Hyves glitterplaatjesmevrouw
quote:
quote:Op donderdag 26 september 2024 23:49 schreef Firuze60 het volgende:
Je vertelt wat iedereen ziet, wat is de meerwaarde daarvan?
Terug kijken waardig?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |