abonnement Unibet Coolblue
pi_212989135
Ik was net bij de Jumbo, ik verbaas me er elke keer over dat er steeds minder A-merken in de schappen staan.
Geen Milka (daar was nog overheen te komen ;) ), maar intussen staat er ook nog amper pickwick, de lu crackers die dochter altijd mee naar school neemt hebben ze ook niet meer en de jumbo versie is gewoon minder lekker.
IJsschap wordt ook steeds meer Jumbo. Pringles hebben ze al een tijd niet meer.
Nu deed ik al wel regelmatig bij Picnic, maar die hebben ook de laatste tijd dat dingen steeds niet leverbaar zijn.
Misschien maar weer 1x per week naar AH in het dorp verderop ofzo.

Ik heb net mn was buiten gehangen want het zonnetje scheen en nu zie ik op de buienradar dat het over een uur gaat regenen. Dus ik denk dat ik het zometeen maar van de lijn haal en opnieuw ophang op zolder :')
Ik had gehoopt dat het buiten sneller zou drogen, kind wil haar spijkerbroek morgen graag weer aan. Ben benieuwd of 'ie dan droog is.

[ Bericht 4% gewijzigd door Nijna op 28-03-2024 11:05:20 ]
Mama van 2 lieve meiden :)
  Moderator donderdag 28 maart 2024 @ 11:06:48 #52
382129 crew  Donna
pi_212989343
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 10:53 schreef Nijna het volgende:
Ik was net bij de Jumbo, ik verbaas me er elke keer over dat er steeds minder A-merken in de schappen staan.
Geen Milka (daar was nog overheen te komen ;) ), maar intussen staat er ook nog amper pickwick, de lu crackers die dochter altijd mee naar school neemt hebben ze ook niet meer en de jumbo versie is gewoon minder lekker.
IJsschap wordt ook steeds meer Jumbo. Pringles hebben ze al een tijd niet meer.
Nu deed ik al wel regelmatig bij Picnic, maar die hebben ook de laatste tijd dat dingen steeds niet leverbaar zijn.
Misschien maar weer 1x per week naar AH in het dorp verderop ofzo.

Ik heb net mn was buiten gehangen want het zonnetje scheen en nu zie ik op de buienradar dat het over een uur gaat regenen. Dus ik denk dat ik het zometeen maar van de lijn haal en opnieuw ophang op zolder :')
Ik had gehoopt dat het buiten sneller zou drogen, kind wil haar spijkerbroek morgen graag weer aan. Ben benieuwd of 'ie dan droog is.
Ze maken nogal ruzie over de prijzen met de leveranciers. De koffie voor kantoor is ook niet leverbaar. Dus ik 'mag' morgen naar de Appie boodschappen doen voor het werk. :N
pi_212989379
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 11:06 schreef Donna het volgende:

[..]
Ze maken nogal ruzie over de prijzen met de leveranciers. De koffie voor kantoor is ook niet leverbaar. Dus ik 'mag' morgen naar de Appie boodschappen doen voor het werk. :N
Zo'n vermoeden had ik al... onpraktisch.
Aan de andere kant, waar doe ik moeilijk over... we hebben een winkel vol, maar ik ben vrij merkvast :') .
Succes met de boodschappen.
Mama van 2 lieve meiden :)
  donderdag 28 maart 2024 @ 11:44:30 #54
319308 Tink89
To live is to dance
pi_212989948
Ik ben alleen merkvast als er producten zoals paprikachips zijn die van het ene merk (croky en sommige lays) geen melk bevatten en van een ander merk (huismerk en alle andere merken) wel. Verder boeit het me niet zo veel, ik ga meestal voor de goedkoopste acceptabele optie.

Ik gooide vanochtend een flesje paarse nagellak over de tafel, triptrap van mijn dochter, vloer, kleding, schoenen en haar nieuwe schoenen. Ze had hem blijkbaar vast voor me opengedraaid en ik pakte hem natuurlijk aan het dopje. Maar... ze is in een leuke outfit, met een vlechtje, met een goed humeur én schone schoenen op weg naar school gegaan voor de schoolfoto's vandaag en ik heb bijna een weekje vrij.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_212990651
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 10:14 schreef Madelief. het volgende:
Hello

Oude bekende hier. Even een nieuwe naam en compleet nieuw profiel ook. Het werd gewoon tijd.

Maar ik heb het abonnement al afgesloten, hoe haal ik nu die irritante reclame weg?
Tik rechtsboven op je naam-opties-desktopversie.
Dan heb je alle fokopties.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_212990957
Welkom terug @Madelief. En beterschap!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Vanyel daar stond eerst inderdaad bij schakel over naar desktopversie, maar zag het er net niet bij staan.

@Tink89 knap dat het nog gelukt is om haar netjes en op tijd op school te krijgen. Nagellak is zo’n drama om schoon te maken op sommige oppervlakken.

De merken die missen bij de jumbo, is wel irritant inderdaad, maar ik begrijp het wel, ze willen goede prijzen voor de klanten, anders wordt alles nog duurder en duurder.

Ik kan hier in het dorp nog naar de plus, dat scheelt wel, maar dat vind ik niet zo’n fijne winkel, en ga sowieso liever niet naar meerdere winkels, haal het liefst alles in 1 winkel #gemakzucht
pi_212990992
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 12:50 schreef hilliebillie het volgende:
Welkom terug @:madelief. En beterschap!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@:vanyel daar stond eerst inderdaad bij schakel over naar desktopversie, maar zag het er net niet bij staan.

Dat zit in de instellingen van je browser.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  donderdag 28 maart 2024 @ 14:23:46 #58
35189 Troel
scherp en bot
pi_212992328
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_212992912
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 12:50 schreef hilliebillie het volgende:
Welkom terug @:madelief. En beterschap!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@:vanyel daar stond eerst inderdaad bij schakel over naar desktopversie, maar zag het er net niet bij staan.

@:tink89 knap dat het nog gelukt is om haar netjes en op tijd op school te krijgen. Nagellak is zo’n drama om schoon te maken op sommige oppervlakken.

De merken die missen bij de jumbo, is wel irritant inderdaad, maar ik begrijp het wel, ze willen goede prijzen voor de klanten, anders wordt alles nog duurder en duurder.

Ik kan hier in het dorp nog naar de plus, dat scheelt wel, maar dat vind ik niet zo’n fijne winkel, en ga sowieso liever niet naar meerdere winkels, haal het liefst alles in 1 winkel #gemakzucht
Geloof niet dat de jumbo vecht met de leverancier om het voor de klant goedkoper te maken, maar vooral om zelf een grotere marge op te strijken.
Kan meneer van Eerd nog vaker met zijn muziekclubje naar een tropisch land.
pi_212992997
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2024 15:09 schreef Adrian4 het volgende:

[..]
Geloof niet dat de jumbo vecht met de leverancier om het voor de klant goedkoper te maken, maar vooral om zelf een grotere marge op te strijken.
Kan meneer van Eerd nog vaker met zijn muziekclubje naar een tropisch land.
Ik denk dat het een met het ander in verbinding staat, want die marges willen ze toch wel halen (door de prijzen voor de consument te verhogen als de inkoopprijs niet laag blijft).
Maar ze willen natuurlijk nog wel klanten in hun supermarkt binnen krijgen en dat gaat niet als ze zichzelf de markt uitprijzen (ook niet als er geen producten in de schappen staan overigens).

@Troel veel sterkte O+
  FOK!fotograaf donderdag 28 maart 2024 @ 15:51:05 #62
148247 taxibabe
pi_212993453
quote:
2s.gif Op donderdag 28 maart 2024 14:23 schreef Troel het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte @Troel .. Je hebt gedaan wat je kon.. :*
  Moderator donderdag 28 maart 2024 @ 15:51:25 #63
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_212993462
Zo na 4 weken zonder Fok weer thuis uit Thailand :s) Iemand een samenvatting van wat ik gemist heb? O-)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_212993476
Ach @Troel ;( :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_212993547
@Troel :*

@MaJo welkom terug :*
Mama van 2 lieve meiden :)
  donderdag 28 maart 2024 @ 16:15:32 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_212993768
Sterkte @Troel
***
pi_212994181
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 15:51 schreef MaJo het volgende:
Zo na 4 weken zonder Fok weer thuis uit Thailand :s) Iemand een samenvatting van wat ik gemist heb? O-)
Welkom terug :)
Misschien is een samenvatting van jouw reis interessanter ;)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_212994220
Ik vind dat Jumbo er nu ook gewoon te ver in gaat. Er zijn artikelen vanaf oktober 2023 al niet meer leverbaar, en er komen nog steeds nieuwe dingen bij. Oreo, pringles, Milka, nutrilon, Olvarit, Danoontje, Alpro…

Unilever is nu wel overstag hoorde ik (of jumbo zelf, unox en Calvé zijn producten waarbij mensen erg merkvast zijn dus ze hebben vast een deal gemaakt).

Ik ben zelf overigens meestal pro huismerk (of pro aanbieding), met uitzondering van Lays en Knorr.

Welkom terug MaJo! Hoe is het bevallen, zo’n lange reis met kind?
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  donderdag 28 maart 2024 @ 17:02:41 #69
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_212994316
Bij AH zijn ook vaak producten niet leverbaar, maar dan juist het huismerk. Dan moet je dus het duurdere A-merk kopen. Of meerdere winkels afgaan, want vaak is iets wel verkrijgbaar in de grotere winkels en niet meer in de kleinere, waar het eerst wel altijd verkrijgbaar was.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_212994339
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 15:17 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Ik denk dat het een met het ander in verbinding staat, want die marges willen ze toch wel halen (door de prijzen voor de consument te verhogen als de inkoopprijs niet laag blijft).
Maar ze willen natuurlijk nog wel klanten in hun supermarkt binnen krijgen en dat gaat niet als ze zichzelf de markt uitprijzen (ook niet als er geen producten in de schappen staan overigens).

@:troel veel sterkte O+
Als ze het echt voor de consument doen gaan ze akkoord met lagere marges. Maar ze blijven boeren en producenten uitknijpen. Om zelf dus snoepreisjes en raceauto’s te kunnen betalen.
pi_212994576
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 21:46 schreef Elleska het volgende:
Inductie kookplaten en quookers, helemaal mijn topic want dit is precies waar ik mij in aan het verdiepen ben. de meterkast is sneller aangepakt dan verwacht dus de keuken is al klaar voor inductie alleen hebben we nog geen plaat.

Heeft een heetwaterkraan nog een groot voordeel naast inductie? Onze cv hangt niet in de buurt van de keuken dus een keukenboiler staat al lang op de wensenlijst en de optie heet water is dan nog beter (schijnt ook zuiniger te zijn).
Wij hebben inductie en een quooker, quooker mede omdat ik toch al een boiler in het keukenkastjes wilde zodat ik niet meer minuten op warm water moest wachten. En dan was quooker wel significant duurder maar ook heel fijn. Geen waterkoker op je aanrecht kwijt hoeven, meerdere liters in 1x en nooit teveel water koken. Love it!
pi_212994599
Jumbo kom ik bijna alleen maar voor vuilniszakken die zo fijn in onze prullenbak passen. En laten ze die nou sinds een redesign van de verpakking bij bijna alle winkels uit het assortiment gehaald hebben. :')
Ik heb nog 1 groot filiaal te proberen en anders ga ik mijn collega die daar boodschappen besteld maar vragen om een verpakking of 10 voor me mee te bestellen ofzo.
pi_212994716
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2024 17:02 schreef SaskiaR het volgende:
Bij AH zijn ook vaak producten niet leverbaar, maar dan juist het huismerk. Dan moet je dus het duurdere A-merk kopen. Of meerdere winkels afgaan, want vaak is iets wel verkrijgbaar in de grotere winkels en niet meer in de kleinere, waar het eerst wel altijd verkrijgbaar was.
Dan is het niet dat het niet leverbaar is, maar dat het uit assortiment is. Dat zijn twee verschillende dingen. Wat niet leverbaar is, is niet leverbaar in de gehele regio die door hetzelfde distributiecentrum wordt aangeleverd. Uiteindelijk is de schapruimte beperkt, dus dingen die matig verkopen in een winkel verdwijnen dan om plaats te maken voor de laatste TikTokrage zoals stroopwafelkaas.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_212994860
Stroopwafelkaas?! :r

Ah heeft laatst de aardappelpuree van eigen merk eruit gekwakt. Niet in de winkel én niet meer bestelbaar :N Nu alleen nog de dure van maggi. Ja, doei en hallo jumbo :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  donderdag 28 maart 2024 @ 17:43:25 #75
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_212994869
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 17:28 schreef Bami het volgende:
Jumbo kom ik bijna alleen maar voor vuilniszakken die zo fijn in onze prullenbak passen. En laten ze die nou sinds een redesign van de verpakking bij bijna alle winkels uit het assortiment gehaald hebben. :')
Ik heb nog 1 groot filiaal te proberen en anders ga ik mijn collega die daar boodschappen besteld maar vragen om een verpakking of 10 voor me mee te bestellen ofzo.
Toevallig de extra hoge vuilniszakken? Die ben ik ook kwijt :(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')