Phooeeee dat is moeilijk.....quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ashley denkt dat ze open moeten nomineren aan een ronde tafel
Zelfs niet te verstaan na de melding.....hoedan gewoon zo zacht fluisteren dat ht nit te horen is.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:07 schreef greysbones het volgende:
Smoezerdesmoes in de cocoon
Beide mic af
Alles om je heen vergeten...quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:10 schreef greysbones het volgende:
Alles mag jij doen
Fijn Ashley geeft toestemming
Dan kan ze beter niet met Tom op de bank zitten.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:10 schreef greysbones het volgende:
Bedenken naast wie je er op wil staan
En ondertussen subtiel sturen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:10 schreef greysbones het volgende:
Alles mag jij doen
Fijn Ashley geeft toestemming
Juistquote:Op woensdag 27 maart 2024 13:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan kan ze beter niet met Tom op de bank zitten.
Dat denk ik ook ja. Maarja wil ze tegen Tom staan?quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:11 schreef kiki2024 het volgende:
Karin wil niet tegen Alice te staan probeert ze te zeggen...maar ze bedoelt eigenlijk dat ze zelf niet naast alice wil staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze doelt op randy denk ikquote:Op woensdag 27 maart 2024 13:12 schreef marky het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Maarja wil ze tegen Tom staan?
Volgens mij gaat het om Tomquote:Op woensdag 27 maart 2024 13:12 schreef marky het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Maarja wil ze tegen Tom staan?
Ja he zo gemeen dit om een.labiel persoon als karen zo te benaderen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:12 schreef zodeju het volgende:
Ashley mooie woorden, kan voordelig zijn....![]()
Dit advies geeft ze alleen aan Karen
Tussen neus en lippen door zegt ze de dame in de roze kamer.
Naast wie wil je staan....
Zo labiel is kaatje nietquote:Op woensdag 27 maart 2024 13:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja he zo gemeen dit om een.labiel persoon als karen zo te benaderen.
random opmerking, niet echt iets met de streams te maken .. maar denk dat iedereen het met je eens is.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:13 schreef schizolientje het volgende:
ik kan nooit kijken naar martelen of misbruiken
Ja en die kop erbij. Ik zag dat op een filmpje hier boven. Die mimiek...quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:12 schreef Koos1958 het volgende:
Ah wat lief alles mag ze stemmen van ashley maar wat zij zou doen met wie ze op de bank wil zitten. Jij moet nu denken naast wie wil je zitten. Dit is echt manipuleren 1e klas. Ze moet zich afvragen of ze met jimmy wil staan. Onthoud dat goed en hou het voor jezelf. Oef wat lelijk zeg
En nu toneelstuk voor de bühne op de blauwe kamer...quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zelfs niet te verstaan na de melding.....hoedan gewoon zo zacht fluisteren dat ht nit te horen is.
Vindt je dat club Ty dat heeft gedaan?quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:14 schreef marky het volgende:
Ze adviseert dus nu wat het clubje van Ty al steeds gedaan heeft. Dat is de verdediging opzoeken.
Het konkelen gaat gewoon weer doorquote:Op woensdag 27 maart 2024 13:15 schreef greysbones het volgende:
Ash
Die jimmy doet echt anders naar mij hè
Dat is de enige manier die Ash kent om het spel te spelenquote:
Omdat zijzelf tijdens de montage het geluid kunnen opschroeven zodat het verstaanbaar is in de tv-uitzending. Of de streamers het live kunnen verstaan is van geen belang.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:08 schreef kiki2024 het volgende:
waarom mag Ashley fluisteren van de Febo tegen karin.
Het is de enige stem waar Ashley nog een beetje invloed op denkt/lijkt te hebbenquote:Op woensdag 27 maart 2024 13:14 schreef kiki2024 het volgende:
uiteindelijk bepaalt karin niks. ze heeft 1 stem
Tis een keusquote:Op woensdag 27 maart 2024 13:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het zegt ja en amen en het hinnikt wat.
Ze hebben dat gedaan toen ze Danny en Glenn erop zetten. Ze hebben het gedaan bij die toespraken. Proberen je eigen bank uit te kiezen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vindt je dat club Ty dat heeft gedaan?
Ze hebben hard geprobeerd ash eruit te spelen
Wat niet is gelukt
Dat is de cynische benadering.. Karen gaat erop komen. Ashley staat er al op. Voor beiden is de beste optie om te proberen een zwakker iemand erop te krijgen. Winnen ze dan? Niet gegarandeerd.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:17 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley is bezig om zichzelf te redden via karen. Stuurt naar jimmy en randy denk ik
Dat moet Ashley we lukken hoor, ze heeft moedwillig Ka twee dagen genegeerd....Karen zal het moeilijker hebben.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:18 schreef Puzzie het volgende:
Zaterdag goed afscheid van elkaar nemen
Rest is niet zo belangrijk
[ afbeelding ]
Zo is Ashley nu eenmaal.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:12 schreef Puzzie het volgende:
Toch fideel van Ash dat Ka mag doen wat ze wil
DAt is voor iedereen de gok. Niemand weet hoe ze er in de buitenwereld écht op staan, omdat ze steeds tegen anderen op de bank zittenquote:Op woensdag 27 maart 2024 13:20 schreef Clasientjuh het volgende:
Zou kunnen dat Karen voor Randy kiest omdat hij het zwakste is maar je weet nooit Straks wint Randy het wel van Karen en ligt ze eruit.
Heeft ze goed gezien hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:15 schreef greysbones het volgende:
Ash
Die jimmy doet echt anders naar mij hè
afhankelijk van de samenstelling kan Randy veel stemmen krijgen van mensen die bv niet op Ashley en Karen willen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:20 schreef Clasientjuh het volgende:
Zou kunnen dat Karen voor Randy kiest omdat hij het zwakste is maar je weet nooit Straks wint Randy het wel van Karen en ligt ze eruit.
Niet anders dan andersquote:Op woensdag 27 maart 2024 13:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Heeft ze goed gezien hoor.
Jimmy begon vanmorgen met konkelen over het kip gedoe van gisteren
Ja dat bedoel ik dus hij kan zo van Karen winnen nog een ronde verder. Van een Tom wint ze nooitquote:Op woensdag 27 maart 2024 13:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
afhankelijk van de samenstelling kan Randy veel stemmen krijgen van mensen die bv niet op Ashley en Karen willen.
Ja echt heel eerlijk die Ashley.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het een eerlijk en goed advies van Ash, Niets vals aan.
Naast wie wil je niet zitten, denk aan jezelf
no offense.... Maar Ashley is slim genoeg om echt niet tegen Jimmy en Tom op de bank te willen zitten. Ze houdt gewoon graag van roddelen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:24 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja echt heel eerlijk die Ashley.![]()
Ze zegt het alleen maar voor haarzelf.
Karen MAG zelf kiezen met wie ze eventueel op de bank wil.
Superlief van Ashley dat Karen dat zelf mag beslissen.
Dan daarna even zeggen dat Jimmy ineens heel anders doet tegen haar en dan nog weer even vragen hoe Tom nu doet tegen Karen....hint hint hint.
Dat was-ie voor mij een hele tijd terug al.quote:
die opmerking heb ik ff gemist denk ikquote:Op woensdag 27 maart 2024 13:18 schreef ledn81 het volgende:
Karen heeft nog niet met Randy gesproken, ze praat er met niemand over zegt ze.
Ze heeft dus denk toch met de eenvoudige opmerking van zijn vriendin gezeten gisteravond
Alice maakt vaak schoon, Tom doet ook regelmatig dingen in het huis. Diegene die het minste doet is zijzelfquote:Op woensdag 27 maart 2024 13:25 schreef OmaJacky het volgende:
Mensen doen ineens iets wat ze nog nooit hebben gedaan, Ty gaat ramen wassen, Alice doet keuken schoonmaken en Tom jaaaaa daar is hij weer Tom doet brood bakken.
Ik had gister echt medelijden met ashley maar wat heb ik me vergist weer. Ga toch denken dat het medelijden opwekken is geweestquote:Op woensdag 27 maart 2024 13:26 schreef greysbones het volgende:
Ik zou als ik ash was dat brood dan niet meer eten
Als het zo’n probleem is dat Tom het maakt
Medelijden ??quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik had gister echt medelijden met ashley maar wat heb ik me vergist weer. Ga toch denken dat het medelijden opwekken is geweest
Vanmorgen weet ik niet. Maar gisterenochtend en eergisterenochtend heeft zij het brood klaar gemaakt.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:28 schreef zodeju het volgende:
Ashley vraagt zich af wat de bewoners mankeren nu in ene allemaal dingen gaan doen met schoonmaken enzo
Ze moeten zelf de badkamer doen maar hebben er geen zin in.
Raar dat ze dat zegt,
Wie is altijd in beeld om wat te doen wat ze anders nooit doet. Het bakt ook geen brood meer nu Danny weg is terwijl ze zei dat ze dat altijd deed.
Twee keer gedaan en is alweer afgelopen. Maar ze kan zeggen ik heb brood gebakken.
Binnen het alf uur loopt die peut ook achter haar aan.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:25 schreef Koos1958 het volgende:
Echt ashley zou echt als ze buiten is een therapie zelfreflectie moeten gaan volgen
Je ziet het gewoonquote:Op woensdag 27 maart 2024 13:32 schreef Puzzie het volgende:
Ash is in haar hoofd alweer bezig om Jimmy slecht te praten
Ik weet niet wat ze voor hulp nodig heeft maar dat ze hulp nodig heeft is zeker.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:25 schreef Koos1958 het volgende:
Echt ashley zou echt als ze buiten is een therapie zelfreflectie moeten gaan volgen
Ze bakte nooit brood.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:28 schreef zodeju het volgende:
Ashley vraagt zich af wat de bewoners mankeren nu in ene allemaal dingen gaan doen met schoonmaken enzo
Ze moeten zelf de badkamer doen maar hebben er geen zin in.
Raar dat ze dat zegt,
Wie is altijd in beeld om wat te doen wat ze anders nooit doet. Het bakt ook geen brood meer nu Danny weg is terwijl ze zei dat ze dat altijd deed.
Twee keer gedaan en is alweer afgelopen. Maar ze kan zeggen ik heb brood gebakken.
Onzin. Ze was ook heel vaak bij Danny als hij brood bakte. En gisteren en eergisteren heeft zij ook het brood gebakken terwijl iedereen nog lag te slapenquote:Op woensdag 27 maart 2024 13:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze bakte nooit brood.
Tom zette alles s'avonds klaar. Danny kneedde terwijl Ash af en toe toekeek.
Ze heeft 2 dagen terug een poging gedaan.
juist, ze ziet nu dat het geen klein meisje is die er alleen maar leuk uitziet....maar veel meer is dan dat.....Waar Alice heel goed alleen kan zijn op momenten moet Ashley mensen om zich heen hebben zoals zelfs om haar bed heen en maar op complimenten wachten .quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:35 schreef greysbones het volgende:
Ash die het geschat van alice zo vervelend vindt
Tegen Ty
Nee hoor schat ga lekker zitten
Wees dan gewoon eerlijk en zeg ik kan niks met haar en daarom irriteert ze me en
In haar eigen woorden wel ja, maar al die keren dat ze dat ook echt gedaan heeft sinds Lenie weg is zijn op 1 hand te tellen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Onzin. Ze was ook heel vaak bij Danny als hij brood bakte. En gisteren en eergisteren heeft zij ook het brood gebakken terwijl iedereen nog lag te slapen
Ze lag wel eens op de bankquote:Op woensdag 27 maart 2024 13:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In haar eigen woorden wel ja, maar al die keren dat ze dat ook echt gedaan heeft sinds Lenie weg is zijn op 1 hand te tellen.
Oh jij bent elke ochtend vroeg op om te kijken of ze uit bed is?quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In haar eigen woorden wel ja, maar al die keren dat ze dat ook echt gedaan heeft sinds Lenie weg is zijn op 1 hand te tellen.
Nee, in het echt ook. Ash is heel vaak vroeg wakker geweest en heeft dan gekeken bij het brood, de tafel vast gedekt of sinasappels geperst, omdat ze gewoon ook graag op een normale tijd wilde ontbijten.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vroeg op wel ja, als ze daadwerkelijk wat deed in die keuken had ik m'n streams als achtergrondgeluid wel wat vaker op mute moeten zetten..quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh jij bent elke ochtend vroeg op om te kijken of ze uit bed is?
Ik lees hier dat ze nooit brood bakt en iedereen blaat dat na. Dat is wat er onzin is.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vroeg op wel ja, als ze daadwerkelijk wat deed in die keuken had ik m'n streams als achtergrondgeluid wel wat vaker op mute moeten zetten..
Ik zeg ook niet dat ze er nooit heeft gestaan, maar om nou te doen alsof die elke ochtend nou zo veel uitvoerde is, zoals wel vaker, weer gewoon bullshit, maar goed ieder z'n vertier...
quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:49 schreef KinKiJan het volgende:
Neem aan dat ze niks krijgt nu iedereen mee stond te blérren?
"AAAAAAAI WANNA DENS WIT SOMBAADIEE!"
Jij had het geluid aan? Wat dapper!!!quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:51 schreef Luna68 het volgende:
Zo dat was geen zingen MAAR SCHREEUWEN
Iedereen geweest nu?
quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:52 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht even dat er weer een freeze was
quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij had het geluid aan? Wat dapper!!!
Ze heeft toch de juiste tekst gezongen???quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:51 schreef KinKiJan het volgende:
Die regels zijn ook een wassen neus dus
Wat me echt mee viel is dat Ashley en Karen mee waren aan het zingen dus niet uit dwarsigheid hun mond hielden om dat ze het niet kon.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:51 schreef KinKiJan het volgende:
Die regels zijn ook een wassen neus dus
Ja per ongeluk, was naar Ty buiten aan het luisteren. Heb nu m’n geluid maar even zacht gezet.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij had het geluid aan? Wat dapper!!!
Hahahaha ja hoor, ik heb maar een nieuwe voorraad gehaald voor de komende weken. Die houdt haar tetter niet meer. Zelfs niet tijdens het etenquote:Op woensdag 27 maart 2024 13:54 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ja per ongeluk, was naar Ty buiten aan het luisteren. Heb nu m’n geluid maar even zacht gezet.
Mss heb jij nog wat paramolletjes over?
👍quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:56 schreef marky het volgende:
[..]
Zingen kan hij niet maar hij acteerd wel goed een zanger.
Ik weet nu waar ik was en wat ik deed van beidequote:Op woensdag 27 maart 2024 14:00 schreef Joyce-43 het volgende:
Micheal Jackson 2009
Whitney Houston 2012 overleden
Dat waren echt momenten die ik nooit vergeet zoals ook Diana ongeval in tunnelquote:Op woensdag 27 maart 2024 14:02 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Ik weet nu waar ik was en wat ik deed van beide
Heb ik met de vliegtuigramp op tenerife, bijlmerramp en 9-11.quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:03 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Dat waren echt momenten die ik nooit vergeet zoals ook Diana ongeval in tunnel
Hier niet gelukkigquote:Op woensdag 27 maart 2024 14:08 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Pannekoeken zijn weer dagelijks hier 😂
Ze had het toch over Bart, de vriendin van randy niet over ashley toch.quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:07 schreef Puzzie het volgende:
Ash ;' Ik kreeg gisteren ook weer bevestiging door iemand die ik niet ken
[ afbeelding ]
9 11 Was ook een killerquote:Op woensdag 27 maart 2024 14:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb ik met de vliegtuigramp op tenerife, bijlmerramp en 9-11.
Ze had het over de vriendin van Randyquote:Op woensdag 27 maart 2024 14:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze had het toch over Bart, de vriendin van randy niet over ashley toch.
Ze zei alleen iets over Bart, omdat die het zusje van Randy zo had geholpen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:07 schreef Puzzie het volgende:
Ash ;' Ik kreeg gisteren ook weer bevestiging door iemand die ik niet ken
[ afbeelding ]
Ook over Ashley. Ze zei dat Ashley het hartstikke goed deed en zo door moest gaan.quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze had het toch over Bart, de vriendin van randy niet over ashley toch.
Ze zei wat ik zeiquote:Op woensdag 27 maart 2024 14:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze zei alleen iets over Bart, omdat die het zusje van Randy zo had geholpen.
OHH sorry hoor ja je hebt helemaal gelijk heeft niks met Cos te maken maar er gebeurd weinig in het huis neem me niet kwalijk 😱quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heel leuk allemaal maar dit is de COS
quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:21 schreef spapaars het volgende:
https://streamable.com/ycqpn3
[ afbeelding ]
Je streams lopen achter ...quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:19 schreef mazaru het volgende:
Halloooo ik ben de vriendin van Randy. Ik kom ff hallo zeggen. Maar ik wil ook naar Ashley Bart en Ebony hebben het hartstikke geweldig gedaan. Bart heeft haar zo goed gesupport. Wij zaten allemaal zo hard te juichen voor haar. Het was echt zo goed gedaan. Dus ik wou ff zeggen echt een toppertje! Toppertje van een man heb je. Dus ik zou zeggen ga gewoon zo door! Glenn ook. Gefeliciteerd. Het was leuk om jullie te zien! Dus ik zou zeggen ga zo door!!
Haal ik wel in hoor. Zo interessant is het allemaal niet. Maar we moeten het hier wel bij de feiten houden vind je niet?quote:
Of gewoon wat de persoon net zeiquote:Op woensdag 27 maart 2024 14:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Haal ik wel in hoor. Zo interessant is het allemaal niet. Maar we moeten het hier wel bij de feiten houden vind je niet?
Waarom zouden we nu beginnenquote:Op woensdag 27 maart 2024 14:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Haal ik wel in hoor. Zo interessant is het allemaal niet. Maar we moeten het hier wel bij de feiten houden vind je niet?
quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:21 schreef spapaars het volgende:
https://streamable.com/ycqpn3
[ afbeelding ]
Of onzin ophelderen wat er in de Cos wordt gezegdquote:
Blijkbaar zit daar een baat bij.quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of onzin ophelderen wat er in de Cos wordt gezegd
Dat is ook fijn voor de mensen die willen bijlezenquote:Op woensdag 27 maart 2024 14:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies. En ze zei wat ik net typte. Over Bart en een compliment voor Ashley. Dat laatste werd hier ontkend.quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Blijkbaar zit daar een baat bij.
Maar als mensen goed luisteren zou dat niet eens nodig zijn
Het gaat nl niet altijd over feiten maar over wat wat wordt gezegd
Lijkt mij ook.quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is ook fijn voor de mensen die willen bijlezen
Sterfdag van zijn peter, die een vader voor hem was. Ook die tatoeage. Kan dat van Royal Antwerp? Dat dacht ik, maar ben geen Belg.quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:32 schreef Joyce-43 het volgende:
ben benieuwd wat die datum is bij Tom 2015 kan niet zijn zoontje wezen
Hij heeft die tattoo volgens mij gezet voor zijn peetvader, dus misschien de sterfdatum van zijn peetvader?quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:32 schreef Joyce-43 het volgende:
quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen : En, weet je al wat je gaat doen?
Jimmy : Ik heb niet zoveel keus he.
Karen : Je moet een beetje aan u eigen gaan denken he JimJim
Jimmy : Het is een beetje dubbel allemaal
Karen : Dat snap ik ... Maar dat zijn mijn woorden naar u toe.
[narrator : Dit zijn natuurlijk de woorden van Ashley]
hoe oud is zijn zoontje dan??quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:32 schreef Joyce-43 het volgende:
Bosuilstadion. Dus inderdaad goed begrepen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Sterfdag van zijn peter, die een vader voor hem was. Ook die tatoeage. Kan dat van Royal Antwerp? Dat dacht ik, maar ben geen Belg.
quote:
Jimmy : Weet je wat het gewoon is, ik heb er voor gekozen om dit zelf te doen he. Dus om niet iets aan te gaan met iemand. Ik heb geen stemafspraken gemaakt. Ik heb dit gewoon op mezelf gedaan, en dat kost me nu gewoon wel iedere keer een nominatie. En dat wist ik wel, omdat je nu toch tussen mensen inzit die niet op elkaar gaan. En dan ben je gewoon altijd degene op wie ze gaan. En dat is ok, dat is fine. Maar dat is niet de manier waarop ik het spel wil spelen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
die uil of dat eronder?quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Sterfdag van zijn peter, die een vader voor hem was. Ook die tatoeage. Kan dat van Royal Antwerp? Dat dacht ik, maar ben geen Belg.
5 zei hij netquote:
En hoe zit/ zat het dan met Dilano?quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
[..]
Jimmy : Weet je wat het gewoon is, ik heb er voor gekozen om dit zelf te doen he. Dus om niet iets aan te gaan met iemand. Ik heb geen stemafspraken gemaakt. Ik heb dit gewoon op mezelf gedaan, en dat kost me nu gewoon wel iedere keer een nominatie. En dat wist ik wel, omdat je nu toch tussen mensen inzit die niet op elkaar gaan. En dan ben je gewoon altijd degene op wie ze gaan. En dat is ok, dat is fine. Maar dat is niet de manier waarop ik het spel wil spelen.
Dat was niet op de stream nuquote:Op woensdag 27 maart 2024 14:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En hoe zit/ zat het dan met Dilano?
quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft die tattoo volgens mij gezet voor zijn peetvader, dus misschien de sterfdatum van zijn peetvader?
Dillie is bijna al bijna twee weken wegquote:Op woensdag 27 maart 2024 14:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
het gesprek wel, maar goed. ben er weer weg van
Ik typ alleen wat hij zegt.....quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En hoe zit/ zat het dan met Dilano?
Het gesprek ging over samenspelen of spelafspraken maken, daar deed Jimmy niet aan mee zei hij, vandaar mijn vraagquote:Op woensdag 27 maart 2024 14:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dillie is bijna al bijna twee weken weg
off topicquote:Op woensdag 27 maart 2024 14:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb ik met de vliegtuigramp op tenerife, bijlmerramp en 9-11.
Groepsdynamiek veranderd vaak per uur , daar helemaalquote:Op woensdag 27 maart 2024 14:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het gesprek ging over samenspelen of spelafspraken maken, daar deed Jimmy niet aan mee zei hij, vandaar mijn vraag
ja wordt geen bank maar een stoel zaterdagquote:Op woensdag 27 maart 2024 14:46 schreef Ireth het volgende:
Ik ben zojuist thuis uit mijn werk maar begrijp ik nu goed dat alleen Ashley op dit moment nog een nominatiepin heeft??
Nou jimmy alleen, samen met dilano regelmatig overleg gehadquote:Op woensdag 27 maart 2024 14:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
[..]
Jimmy : Weet je wat het gewoon is, ik heb er voor gekozen om dit zelf te doen he. Dus om niet iets aan te gaan met iemand. Ik heb geen stemafspraken gemaakt. Ik heb dit gewoon op mezelf gedaan, en dat kost me nu gewoon wel iedere keer een nominatie. En dat wist ik wel, omdat je nu toch tussen mensen inzit die niet op elkaar gaan. En dan ben je gewoon altijd degene op wie ze gaan. En dat is ok, dat is fine. Maar dat is niet de manier waarop ik het spel wil spelen.
1e keer erop gezet door medebewoners door zo vaak zit hij er niet op vergeleken met ashley en tyron en alicequote:Op woensdag 27 maart 2024 14:53 schreef Dotteke het volgende:
Hij vond het heel heftig afgelopen weekend, hij dacht echt dat hij naar huis ging
Alleen is dit alles nu niet meer aan de orde omdat Dillie weg is en de situatie veranderdquote:Op woensdag 27 maart 2024 14:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou jimmy alleen, samen met dilano regelmatig overleg gehad
wie ?quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:53 schreef Dotteke het volgende:
Hij vond het heel heftig afgelopen weekend, hij dacht echt dat hij naar huis ging
aha okquote:
ja sla enzoquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:01 schreef spapaars het volgende:
Willen ze weer spulletjes voor pizza's?
Wat een culinaire armoede.
BB doet dat wel leuk vind ikquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:02 schreef Joyce-43 het volgende:
alsof ze naar een echte winkel gaat pfff![]()
heb het over alice met der schoenenprobleem pfffquote:
Okay bedankt voor de reactiequote:Op woensdag 27 maart 2024 15:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heb het over alice met der schoenenprobleem pfff
Beter knoflookbol kopen, ook veel gezonderquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:09 schreef Joyce-43 het volgende:
is toch maar 1 coin zegt ze is maar klein buisje dus best duur
Ze denken nog steeds dat coins van belang zijn in het eindspel.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:11 schreef Willewa het volgende:
Ultragierige groep dit wel he 😂 BB probeert van alles om leuke elementen aan dit seizoen toe te voegen maar ze houden zelf alles karig, ook nu weer.
Nee , alles wordt verdraaid, dat blijkt wel weerquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig
Dacht al dat ik gek werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |