Phooeeee dat is moeilijk.....quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ashley denkt dat ze open moeten nomineren aan een ronde tafel
Zelfs niet te verstaan na de melding.....hoedan gewoon zo zacht fluisteren dat ht nit te horen is.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:07 schreef greysbones het volgende:
Smoezerdesmoes in de cocoon
Beide mic af
Alles om je heen vergeten...quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:10 schreef greysbones het volgende:
Alles mag jij doen
Fijn Ashley geeft toestemming
Dan kan ze beter niet met Tom op de bank zitten.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:10 schreef greysbones het volgende:
Bedenken naast wie je er op wil staan
En ondertussen subtiel sturen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:10 schreef greysbones het volgende:
Alles mag jij doen
Fijn Ashley geeft toestemming
Juistquote:Op woensdag 27 maart 2024 13:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan kan ze beter niet met Tom op de bank zitten.
Dat denk ik ook ja. Maarja wil ze tegen Tom staan?quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:11 schreef kiki2024 het volgende:
Karin wil niet tegen Alice te staan probeert ze te zeggen...maar ze bedoelt eigenlijk dat ze zelf niet naast alice wil staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze doelt op randy denk ikquote:Op woensdag 27 maart 2024 13:12 schreef marky het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Maarja wil ze tegen Tom staan?
Volgens mij gaat het om Tomquote:Op woensdag 27 maart 2024 13:12 schreef marky het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Maarja wil ze tegen Tom staan?
Ja he zo gemeen dit om een.labiel persoon als karen zo te benaderen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:12 schreef zodeju het volgende:
Ashley mooie woorden, kan voordelig zijn....![]()
Dit advies geeft ze alleen aan Karen
Tussen neus en lippen door zegt ze de dame in de roze kamer.
Naast wie wil je staan....
Zo labiel is kaatje nietquote:Op woensdag 27 maart 2024 13:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja he zo gemeen dit om een.labiel persoon als karen zo te benaderen.
random opmerking, niet echt iets met de streams te maken .. maar denk dat iedereen het met je eens is.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:13 schreef schizolientje het volgende:
ik kan nooit kijken naar martelen of misbruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |