Dan zijn van de drie Glenn en Tyron er af en zit alleen Ashley er nog opquote:
Er moet nog gewinkeld worden Dot.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ash zit toch al op de bank, of heeft zij ook een vrijstelling gewonnen net?
Ashley staat en blijft gewoon op de bank hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:10 schreef freaky40 het volgende:
Er moet gewoon opnieuw genomineerd worden dus er zijn nog allerlei mogelijkheden.
Sowieso komt Karen er nu op. En dan moeten ze nog iemand uit hun eigen cluppie kiezen. Ik denk dat Jimmy dan de Sjaak isquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:10 schreef freaky40 het volgende:
Er moet gewoon opnieuw genomineerd worden dus er zijn nog allerlei mogelijkheden.
Dat denk ik niet....quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:11 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ashley staat en blijft gewoon op de bank hoor.
Zij had het hoogste nummertje getrokkenquote:
Waardeloos!quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zij had het hoogste nummertje getrokken
Is juist toch, het is 11uur dan is het toch normaal dat je gaat nadenken wat je precies nodig hebt en wat je gaat eten....quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:09 schreef KinKiJan het volgende:
Jimmy: "Nou is het weer afwachten, kunnen we straks weer ruzie maken over het eten"
Ze besluiten nu al lootjes te gaan trekken zodat niet alles straks in een paar minuten geregeld moet worden.
Echt geen porum!quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:13 schreef freaky40 het volgende:
Kijk dat toch staan met die tok in haar broekje...
Ja zij kan het he met die putloze billen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En ze doet het er om, elke dag weer!
Het zal stemmen schelen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En ze doet het er om, elke dag weer!
Maar niet betalen voor kipquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:15 schreef Tuttebolleke het volgende:
Tuurlijk Ashley wilt koffie en gelijk weer afhakken……waarom ? Laat haar een bakkie koffie drinken.
Er zijn er zat die alleen die reet zienquote:
Ze krijgt gewoon koffie? Er was even overleg hoeveel koffie en wie wat met wie deelde.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:15 schreef Tuttebolleke het volgende:
Tuurlijk Ashley wilt koffie en gelijk weer afhakken……waarom ? Laat haar een bakkie koffie drinken.
Is dat erg kijk liever naar een schaatskont dan naar een cellulitis reetquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zijn er zat die alleen die reet zien
Koffie onzin !?quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:16 schreef BigBreg83 het volgende:
En nu wil ashley wel coins uitgeven aan koffie?? Als er iets onzin is, is het koffie wel. En gisteren nog janken om kip
Ja, lekker simpel gedrag inderdaad.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zijn er zat die alleen die reet zien
Ja gewoon ruzie om maken en helemaal van streek zijn erom. Vond haar zelfs op een bepaald moment zielig. Maar is wel weer overquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:16 schreef BigBreg83 het volgende:
En nu wil ashley wel coins uitgeven aan koffie?? Als er iets onzin is, is het koffie wel. En gisteren nog janken om kip
Als al bijna 3 maanden geen koffie hebt gehad, kun je echt nog wel 2 weken wachtenquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Koffie onzin !?
Nou niet in mijn leven 😂
Ik vind het sowieso een wat overdreven reactie maar weet meteen waar ik weer zit, zeiken over de reet ,tetten of lippen van bewonersquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is dat erg kijk liever naar een schaatskont dan naar een cellulitis reet
Als je van koffie houdt en je kan koffie kopen dan is dat toch geen doodzondequote:Op woensdag 27 maart 2024 11:18 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Als al bijna 3 maanden geen koffie hebt gehad, kun je echt nog wel 2 weken wachten
Ze hebben genoeg coins, tijd om ze in te wisselen voor wat lekkers.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:18 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Als al bijna 3 maanden geen koffie hebt gehad, kun je echt nog wel 2 weken wachten
Om Ashley geen kans te geven om van haar nominatie af te komen.quote:
Alsof ze dat zou doen. Dat heeft ze gisteren nog aangegeven in de uitzending.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Om Ashley geen kans te geven om van haar nominatie af te komen.
Geen doodzonde maar beetje apart. Ik zou eten belangrijker vinden dat 1 kopje koffie. (Ok ik lust Geen koffie dus makkelijk praten voor mij😅)quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je van koffie houdt en je kan koffie kopen dan is dat toch geen doodzonde
Ik denk niet dat ze iets gaat kopen uit de pot. In tegenstelling tot een paar anderen daar heeft zij nog nooit iets gekocht van het geld uit de pot.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:20 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Ash morgen mag gaan shoppen, en dan moet ze toch nog even goed denken wat ze doet.
Loterij, dus afwachten, er zijn meer die nog niet hebben gewinkeld.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:20 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Ash morgen mag gaan shoppen, en dan moet ze toch nog even goed denken wat ze doet.
1x gaat het gewoon lukken.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Loterij, dus afwachten, er zijn meer die nog niet hebben gewinkeld.
Die heeft geen realiteitszin. Dat zou zo oneerlijk zijn tegenover de anderen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:20 schreef zodeju het volgende:
Ashley hoopt dat Glenn haar er nog van af kan halen omdat hij gewonnen heeft.
Ja leuk gun het hemquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:22 schreef kiki2024 het volgende:
Ty is weer een stapje dichter bij de finale
Laat hem dat vooral denken....quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:22 schreef kiki2024 het volgende:
Ty is weer een stapje dichter bij de finale
Maar wel 5500 euro eruit verloren samen met karen door dom gedoequote:Op woensdag 27 maart 2024 11:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze iets gaat kopen uit de pot. In tegenstelling tot een paar anderen daar heeft zij nog nooit iets gekocht van het geld uit de pot.
Ff etterbakken dan om vanalles uit de pot te kopen behalve de vrijstelling 😂quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:20 schreef freaky40 het volgende:
Dat zou ook nog kunnen, maar geloof niet dat iemand dat op dit moment gaat doen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er moet nog gewinkeld worden Dot.
Wie weet koopt daar iemand een vrijstelling of extra stem.
Maar nog niet de finale.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:24 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
is een feit toch, hij zit al in de halve finale
Ik hoorde vanmorgen karen en Randyquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sowieso komt Karen er nu op. En dan moeten ze nog iemand uit hun eigen cluppie kiezen. Ik denk dat Jimmy dan de Sjaak is
Zeker Alice niet, dat is zo'n politiek correcte muts. Die kan dat niet over haar deughartje verkrijgen...quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen, maar geloof niet dat iemand dat op dit moment gaat doen.
Ik zou alleen al niet meedoen omdat daar standaard geen koffie is 😂quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:21 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Geen doodzonde maar beetje apart. Ik zou eten belangrijker vinden dat 1 kopje koffie. (Ok ik lust Geen koffie dus makkelijk praten voor mij😅)
Prima bank, zou het niet erg vinden dat Karen vertrekt al is Randy een betere keuze in deze.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Gisteren wou team Ashley Tom erop zetten. Vermoed dat ze daar nu anders over denken.
Ben bang dat het Karen en Randy worden. Dan blijft ze nog.
Dat is te hopen.quote:
Die zie juist die vrijstelling kopenquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zeker Alice niet, dat is zo'n politiek correcte muts. Die kan dat niet over haar deughartje verkrijgen...
Nee, echt niet.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:27 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Die zie juist die vrijstelling kopen
Heb eigenlijk Karen ook wel hoog zitten wat dat betreft.....weet nog dat ze geen coins wilde aanpakken van dacht Ty toen er nieuwe duo's gevormd werden en de coins weer door de helft moesten maar zij wilde toen alleen haar eigen coins en niet van de ander.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zeker Alice niet, dat is zo'n politiek correcte muts. Die kan dat niet over haar deughartje verkrijgen...
In ieder geval heeft zij niets gekocht voor persoonlijk gewin.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar wel 5500 euro eruit verloren samen met karen door dom gedoe
Allemaal facade. Die meid is zo slecht als het water diep is en dat begint nu (langzaam?) naar voren te komen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Volgens mij bewaren ze Randy om naast hem te zitten in de finale. Ze denken allemaal van hem te kunnen winnenquote:
Randy gaat BB winnenquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij bewaren ze Randy om naast hem te zitten in de finale. Ze denken allemaal van hem te kunnen winnen
Omdat ze dat niet kon want ze zat niet bij de 1e groep. En 570 euro uitgeven aan iets persoonlijke of 5500 aan dommigheid gedragquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
In ieder geval heeft zij niets gekocht voor persoonlijk gewin.
Ze heeft gisteren gewoon lekker gegeten hoorquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:21 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Geen doodzonde maar beetje apart. Ik zou eten belangrijker vinden dat 1 kopje koffie. (Ok ik lust Geen koffie dus makkelijk praten voor mij😅)
Oh, ik vind haar steeds leuker worden......Er staat tenminste nu iemand en niet meer Zwitserland....luistert goed en weet de hoe de vork in de steel zit.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Allemaal facade. Die meid is zo slecht als het water diep is en dat begint nu (langzaam?) naar voren te komen.
ja hallo wat een rare kronkel is dat. 5000 uit de pot door het slapen is nog lomper dan iets voor jezelf kopen waar je geniet van hebtquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
In ieder geval heeft zij niets gekocht voor persoonlijk gewin.
Vanmorgen tijdens de wandeling van Tom en Jim hadden ze het er over om Ka en Randy te nomineren.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij bewaren ze Randy om naast hem te zitten in de finale. Ze denken allemaal van hem te kunnen winnen
500quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:31 schreef JosSmos37 het volgende:
[..]
ja hallo wat een rare kronkel is dat. 5000 uit de pot door het slapen is nog lomper dan iets voor jezelf kopen waar je geniet van hebt
Ze heeft de kans wel gehad, maar zij drukte niet op de knop. Alice wel. Is toch echt nog niet zo heel lang geleden hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Omdat ze dat niet kon want ze zat niet bij de 1e groep. En 570 euro uitgeven aan iets persoonlijke of 5500 aan dommigheid gedrag
Was toch 500¤ ?quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:31 schreef JosSmos37 het volgende:
[..]
ja hallo wat een rare kronkel is dat. 5000 uit de pot door het slapen is nog lomper dan iets voor jezelf kopen waar je geniet van hebt
Denk dat het expres gebeurt om de gemoederen bezig te houden....quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmorgen tijdens de wandeling van Tom en Jim hadden ze het er over om Ka en Randy te nomineren.
Misschien is dat ondertussen weer veranderd. We horen het morgen pas
Tyrone, Alice en volgens mij ook Glenn en Ashley en karen zullen eerder op Jimmy gaan denk ik. We gaan het zien.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmorgen tijdens de wandeling van Tom en Jim hadden ze het er over om Ka en Randy te nomineren.
Misschien is dat ondertussen weer veranderd. We horen het morgen pas
5000 door met karen over de undercover personen te praten. En zo het verraden te hebben wie het waren door karenquote:
Deed zeker zeer aan je oren.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar ze meent het niet....Ze prijst hem het graf in...
Als ik moet kiezen dan gaat bij mij toch ook echt een lekkere bak koffie boven vlees.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze heeft gisteren gewoon lekker gegeten hoorEen heerlijke vegetarische pizza.
en ik ben gek op koffie en zou ook vlees laten staan bij mijn eten en dan lekker een bak koffie drinken .
500 voor slapen voor Ashley en Karen en 5000 voor Ashley en Karen omdat zij over de undercovers sprakenquote:
Dat heb ik dan gemistquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:34 schreef Koos1958 het volgende:
En
[..]
5000 door met karen over de undercover personen te praten. En zo het verraden te hebben wie het waren door karen
Daar was Danny ook schuldig aan, hij was de eerste die toegaf een Ash dat hij een undercover wasquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
500 voor slapen voor Ashley en Karen en 5000 voor Ashley en Karen omdat zij over de undercovers spraken
Denk ik ookquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:31 schreef spapaars het volgende:
Er is zoveel gekonkel met de nominaties, ik denk dat ze achter al weten wie de finale mag spelen.
dat vond ik gisteren van de eiwitpoederquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:18 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Er is een leven buiten bb 😜 kan niet alles stap voor stap bijhoudenquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daarom goed op de hoogte zijn haha
Maar Ashley smoeste met Karen op het groene bankje dat BB had gezegd dat de 5000 euro van de pot ging doordat zij er met zijn 2 over aan het smoezen waren en Karen en Jimmy zich bekend had gemaakt (door haar onkunde te liegen)quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar was Danny ook schuldig aan, hij was de eerste die toegaf een Ash dat hij een undercover was
En een foutje is toch heel wat anders dan bewust op een knop drukken om een brief van thuis te krijgen of te bellen met je vriendje waar je een maand mee gaat.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar was Danny ook schuldig aan, hij was de eerste die toegaf een Ash dat hij een undercover was
Heeft ze zelf voor betaald van haar eigen munten en deed niet moeilijk over meebetalen aan de kip. Dat is klein verschil. Ook samen met tyron eieren gekocht van eigen muntenquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat vond ik gisteren van de eiwitpoeder
Ik ben gepensioneerd dus kan regelmatig kijken.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:38 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Er is een leven buiten bb 😜 kan niet alles stap voor stap bijhouden
Die hadden dan beter aan de Mol deelgenomen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
500 voor slapen voor Ashley en Karen en 5000 voor Ashley en Karen omdat zij over de undercovers spraken
geloof dat ik die andere kant ook over Tom hoordequote:Op woensdag 27 maart 2024 11:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Gisteren wou team Ashley Tom erop zetten. Vermoed dat ze daar nu anders over denken.
Ben bang dat het Karen en Randy worden. Dan blijft ze nog.
Ik denk als ze het gemeld hadden er niks aan de hand was....maar niet hun mond houden tot de volgende dag niks zeggen dat de undercovers betrapt waren.....totdat B.B. zelf ingreep.....ander hadden ze gewoon door gegaan .quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
No shit Sherlock! Ze doet toch zelf elke ochtend. Trek gewoon eens een spijkerbroek aan.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:41 schreef Harry het volgende:
Dat je heel Nederland je bilnaad wil laten zien, daar begrijp ik niets van.
Ahh, haar broekje zit strak, en doet pijn
quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de zomer in mijn bol.... liedjes voor Alice
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik vind het ook echt geen gezicht ding zit helemaal in haar naadquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:41 schreef ledn81 het volgende:
Alice : "Mijn broekje zit zo strak"![]()
Meid, je meent het
Vreselijk he oh oh dat ze het durft met haar lichaam, en al die meiden op het strand waar er duizenden omheen liggen en lopen dan. Was pas bij centerparcs zie je er ook veel lopen met een stringbikini of badpak. Alleen dan met putjes billen. Maar als iemand daarvoor kiest moeten ze het lekker zelf weten.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:41 schreef Harry het volgende:
Dat je heel Nederland je bilnaad wil laten zien, daar begrijp ik niets van.
Ook aan de voorkantquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou ik vind het ook echt geen gezicht ding zit helemaal in haar naad
Die zitten ook (te) strakquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
No shit Sherlock! Ze doet toch zelf elke ochtend. Trek gewoon eens een spijkerbroek aan.
we hebben echt helemaal nog geen zekerheid erover gehad BB heeft dat niet uitgesproken het is speculeren, we vergeten dat Danny zichzelf kenbaar heeft gemaakt toen Ash het vroeg aan hem dus kan ook zijn schuld geweest zijnquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Omdat ze dat niet kon want ze zat niet bij de 1e groep. En 570 euro uitgeven aan iets persoonlijke of 5500 aan dommigheid gedrag
Vindt het zo leuk voor hem, voor het zelfde geld ben je zo zenuwachtig dat het helemaal niet lukt.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Ty is blij dit is hoe hij het wilde
Zelf strijden
Ja geeft meer voldoening dan dat gunnenquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Ty is blij dit is hoe hij het wilde
Zelf strijden
Oh ja! Die liedjes, dat doen ze zo weinig dat ik vergeet dat dat er ook nog isquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet nodig weer eens naar Center Parcs!quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vreselijk he oh oh dat ze het durft met haar lichaam, en al die meiden op het strand waar er duizenden omheen liggen en lopen dan. Was pas bij centerparcs zie je er ook veel lopen met een stringbikini of badpak. Alleen dan met putjes billen. Maar als iemand daarvoor kiest moeten ze het lekker zelf weten.
Malle Babbe is toepasselijkerquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Ja of als je mooie billen in stringbikini wil zien even een bekende schaatster gaan volgen op instaquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:48 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik moet nodig weer eens naar Center Parcs!
ik antwoordde over die koffie alleen even hoorquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft ze zelf voor betaald van haar eigen munten en deed niet moeilijk over meebetalen aan de kip. Dat is klein verschil. Ook samen met tyron eieren gekocht van eigen munten
En dan Alice naar huisquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Laat ze er maar een waardige kwartfinale van maken. Ashley, Alice en Tom
Is haar troon.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:52 schreef greysbones het volgende:
Ash zit weer in de dbk
Heeft ze een abonnement daar ?
Graag. Ik wil nog wel vervoer voer haar regelen ook als het moet.quote:
Ze kan vast wel een lift van iemand krijgen als ze daar in haar onderbroek staatquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Graag. Ik wil nog wel vervoer voer haar regelen ook als het moet.
Zitten geen pads inquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:56 schreef Joyce-43 het volgende:
toch zie je die 'pads' wel zitten in het broekje waardoor die reet zo gevormd word ( shape broekje)
nou je ziet wel die rondingen zitten die de broek de kont die vormen, zoals bij pushup BH daar zit ook iets in en in die broekjes ookquote:
Er zit ook een soort shaduwlijn rond de billen in dat broekje, waardoor dat extra geaccentueerd wordt.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:56 schreef Joyce-43 het volgende:
toch zie je die 'pads' wel zitten in het broekje waardoor die reet zo gevormd word ( shape broekje)
Zijn gymshark broekjesquote:Op woensdag 27 maart 2024 11:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou je ziet wel die rondingen zitten die de broek de kont die vormen
ja misschien vanavond.quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Een freeze is ook mogelijk. Ze moeten nog 7 bewoners ...de tijd wordt steeds korter, en op vrijdag is het rustdag, en het weekend is voor de liveshow en streamlock sunday.
Ja Sabeau komt terug het huis in als paashaas en Dilano als paaseiquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:07 schreef zodeju het volgende:
Gaan ze nog wat aan de Pasen doen of hebben we dat gehad in de feestweek...en wordt nu overgeslagen.
Misschien de verrijzenis vanquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:07 schreef zodeju het volgende:
Gaan ze nog wat aan de Pasen doen of hebben we dat gehad in de feestweek...en wordt nu overgeslagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie weet, maar zonder dolle er zijn toch wel meerdere keren dat oudbewoners voor even terug komen. Bedden zat voor die wil.quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:10 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja Sabeau komt terug het huis in als paashaas en Dilano als paasei
quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:10 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja Sabeau komt terug het huis in als paashaas en Dilano als paasei
quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Misschien de verrijzenis vanOch jemie is die man nog steeds bezig met zijn knie....kijkt ook zo vrolijk .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of Karen. We gaan het zienquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ty en Randy dat hij op de bank komt, Dat wordt taai volgens TY. Randy weg denk ik dan![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:22 schreef humpty het volgende:
Tja als Randy op de bank komt gaat hij
zitten we nog vast aan Ashley..bleh
Blijft Karen over, ook een Belgquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:22 schreef kiki2024 het volgende:
Ty zegt dat Tom niet op randy gaat maar dat kan toch niet? Hij kan niet op Ty en Glenn en hij gaat Jimmy en Alice nooit nomineren dus hij moet wel
Die snapt ook wel dat Bully's het nooit ver schoppen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ty is cool met Ash zegt hij. Hadden gisteravond ook de grootste lol op de kamer, toen ze in bed lagen
Karenquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:22 schreef kiki2024 het volgende:
Ty zegt dat Tom niet op randy gaat maar dat kan toch niet? Hij kan niet op Ty en Glenn en hij gaat Jimmy en Alice nooit nomineren dus hij moet wel
Denk ik ook niet, mijn stem had hij wel gehad. Ik vind Tyron steeds leukerquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:21 schreef humpty het volgende:
Leuk voor Tyron dat hij heeft gewonnen even rust![]()
![]()
alhoewel hij toch niet naar huis was gegaan zaterdag.
Karen misschien nee ook niet.....moeilijkquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:22 schreef kiki2024 het volgende:
Fijn dat ze in dit laatste stadium van het spel hun problemen met elkaar kunnen laten voor wat het is en lol maken . is ook veel leuker voor iedereenquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ty is cool met Ash zegt hij. Hadden gisteravond ook de grootste lol op de kamer, toen ze in bed lagen
Denk dat febo ook druk aan het rekenen is achter; lijken ook totaal vergeten dat er nog altijd een karaoke opdracht looptquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Karen
We weten niet op hoeveel ze moeten nomineren
Zeker weten, ook voor ons als kijkersquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Fijn dat ze in dit laatste stadium van het spel hun problemen met elkaar kunnen laten voor wat het is en lol maken . is ook veel leuker voor iedereen
Uitslagquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:25 schreef Jockari het volgende:
Iets met Ash haar borsten/implantaten in de hottub.
Ik ook nietquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:23 schreef Rhosyn het volgende:
Ashley en Glenn in de hot tub.
Ik luister niet.
Zij heeft er in haar lippen zelfs.quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:26 schreef greysbones het volgende:
Bil implantaten vind ash afschuwelijk
Wat dacht je van die ballonnen die ze heeftquote:
Hoeft ook niet ze heeft al een beste kont.....denk niet dat ze voor kimkont gaat.quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:26 schreef greysbones het volgende:
Bil implantaten vind ash afschuwelijk
Ja nee precies ! dat was wel een rare uitspraakquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat dacht je van die ballonnen die ze heeft
Of dat wel mooi is
Oh echt. Ik dacht dat die bij de kaarters zat.quote:
Niks mis meequote:Op woensdag 27 maart 2024 12:31 schreef Clasientjuh het volgende:
Lekker Alice erop gooien op de bank walgelijke mens
Vind alice hierin dan weer goed realistischquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:31 schreef Li0nHeart het volgende:
En we schakelen naar speculazen met Tom, Alice en Ty.
Is het ookquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het ook allemaal wat overdreven
Nee dat denk ik niet alle die tegen ashley zijn kiezen voor randyquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:22 schreef humpty het volgende:
Jepquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Begrijp ik nu dat Ashley angstvallig haar munten gaat beschermen door koffie te kopen?
Nee dat denk ik niet alle die tegen ashley zijn kiezen voor randyquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:22 schreef humpty het volgende:
Ja gisteren tegen alice zei hijquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Karen misschien nee ook niet.....moeilijk
Ik herinner me nog een discussie in de CoS van iemand die serieus opperde dat dit gevaarlijk was... want in de heat of the moment zou iemand er mee kunnen gaan steken..quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:34 schreef Jockari het volgende:
Straf dat daar nog geen mes getrokken is
[ afbeelding ]
In tegenstelling tot wat er soms hier wordt gesuggereerdquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:34 schreef Jockari het volgende:
Straf dat daar nog geen mes getrokken is
[ afbeelding ]
Ik heb nog niets slechts van haar gezien.quote:
Ik ook .. maar haar argument was dat ze de munten mee naar huis wou nemen voor haar kinderen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zie het probleem niet, als Ash liever een vega pizza wil zonder kip en voor die coins koffie wil kopen. ik zou ook kiezen voor koffie en de kip overslaan.
Ik heb het over Tom he, zou hij echt dat doen??quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet alle die tegen ashley zijn kiezen voor randy
[..]
Ja gisteren tegen alice zei hij
A,k en g
G is vrijgesteld dus a an k blijven over
DAt wil ze nog steeds, ze wil coins overhouden om mee te nemenquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ook .. maar haar argument was dat ze de munten mee naar huis wou nemen voor haar kinderen.
ashley is al genomineerdquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet alle die tegen ashley zijn kiezen voor randy
[..]
Ja gisteren tegen alice zei hij
A,k en g
G is vrijgesteld dus a an k blijven over
Ty heeft nu toch ook gewonnen, waarom zou Glenn iets mogen doen omdat hij gewonnen heeft?quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:20 schreef zodeju het volgende:
Ashley hoopt dat Glenn haar er nog van af kan halen omdat hij gewonnen heeft.
Niet weer.....quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zie het probleem niet, als Ash liever een vega pizza wil zonder kip en voor die coins koffie wil kopen. ik zou ook kiezen voor koffie en de kip overslaan.
Dat was gisteren haar redenatie waarom ze de kip niet wildequote:Op woensdag 27 maart 2024 12:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
DAt wil ze nog steeds, ze wil coins overhouden om mee te nemen
Ja tom zet karen op de bankquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik heb het over Tom he, zou hij echt dat doen??
Over eieren gesproken. Die wou ze niet kopen zei ze gisteravond.. want ze wou de munten mee naar huis nemen voor de kinderen. Maar goed... ze moet lekker doen wat ze zelf wil ... maar ze past haar verhaal wel makkelijk aanquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat was gisteren haar redenatie waarom ze de kip niet wilde
Ondertussen heeft ze er niet meer coins bij en wil ze koffie
Dat is het hele eiereten
Dat zei hij ook,zou niet weten hoe maar Ashley kwam met niets is wat het lijkt.....ze blijft dromenquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ty heeft nu toch ook gewonnen, waarom zou Glenn iets mogen doen omdat hij gewonnen heeft?
Dat hij die halve finale ticket heeft gewonnen is toch al een mooie prijs
Ze zal wel hoop hebben, maar zou het een vreemde move vinden als Glenn dat mag doenquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zei hij ook,zou niet weten hoe maar Ashley kwam met niets is wat het lijkt.....ze blijft dromen
Ze wil gewoon alle gemakken zonder ervoor te betalenquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Over eieren gesproken. Die wou ze niet kopen zei ze gisteravond.. want ze wou de munten mee naar huis nemen voor de kinderen. Maar goed... ze moet lekker doen wat ze zelf wil ... maar ze past haar verhaal wel makkelijk aan
Dat is trouwens wel waar ze allemaal sterren in zijn ... speculeren over wat er allemaal wel niet mogelijk zou kunnen zijn. Het is soms net de CoSquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zei hij ook,zou niet weten hoe maar Ashley kwam met niets is wat het lijkt.....ze blijft dromen
Karen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:22 schreef kiki2024 het volgende:
Aannamequote:Op woensdag 27 maart 2024 12:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze wil gewoon alle gemakken zonder ervoor te betalen
En hoop datde andere dan zeggen hier heb je toch je koffie vlees eieren enz enz
dat dusquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat weet ik niet. Ik zie haar niet perse profiteren ....quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze wil gewoon alle gemakken zonder ervoor te betalen
En hoop datde andere dan zeggen hier heb je toch je koffie vlees eieren enz enz
Zag een pic op insta van Geraldien ( BB pagina) met een hele boel eierenquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Over eieren gesproken. Die wou ze niet kopen zei ze gisteravond.. want ze wou de munten mee naar huis nemen voor de kinderen. Maar goed... ze moet lekker doen wat ze zelf wil ... maar ze past haar verhaal wel makkelijk aan
twee muntjes, niet alle munten, gewoon een souveniertje. Net zoals Jimmy al van alles in zijn koffer heeft als souvenir.quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ook .. maar haar argument was dat ze de munten mee naar huis wou nemen voor haar kinderen.
moeten ze maar op 1 persoon stemmen dan? er komen toch 3 op de bank....ashley is al genomineerd dus kan niet, en ty en glenn ook nietquote:
Heb jij de afgelopen 19 weken niet gekeken dan?quote:
Oh ja... dat was vaag. Voice-over inspreken in een schuur tussen de eieren....quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zag een pic op insta van Geraldien ( BB pagina) met een hele boel eieren
Een hele boel
Wat en of dat een bedoeling heeft
Ik weet niet hoeveel er op de bank komenquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:43 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
moeten ze maar op 1 persoon stemmen dan? er komen toch 3 op de bank....ashley is al genomineerd dus kan niet, en ty en glenn ook niet
Dat deed Alicequote:Op woensdag 27 maart 2024 12:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Heb jij de afgelopen 19 weken niet gekeken dan?
Dat is precies de tactiek die ze iedere keer gebruikt heeft
Met feestjes ook een ander koop de wijn en 5 min later loopt mevrouw toch met een glas wijn rond
Pasen?quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een hele boel
Nee alice dronk de champoppelquote:
quote:
Denk niet iets bijzonders dat met BB te maken heeft.quote:
Ik maak het nog leuker.......allemaal rauwe eieren waarvan eentje gekookt is als je die vindt ben je weer en stap verder.quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:46 schreef greysbones het volgende:
Morgenvroeg heel bb huis vol eieren![]()
![]()
Speculaas
Pasen misschien?quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een hele boel
Kanquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Denk niet iets bijzonders dat met BB te maken heeft.
Geraldien is beetje een vrijbuiter en leeft af en toe in campertje. Denk dat ze gewoon ergens was en tussendoor op locatie ook even de BB voiceover voor die dag insprak. Dat hoeft ze niet perse in de studio in Hilversum te doen en kan ook vanuit huis of onderweg.
In die tijd kan een varken een big krijgenquote:
Dan kan hij niet anders dan Randy.quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:43 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
moeten ze maar op 1 persoon stemmen dan? er komen toch 3 op de bank....ashley is al genomineerd dus kan niet, en ty en glenn ook niet
Mijn stemmen gaan dan toch naar Randy of Alice moet er ook op zitten.quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:22 schreef humpty het volgende:
En zei vind misschien kip niet belangrijk.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:21 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Dat gaat altijd zo moeilijk, waarom niet die grote gele handdoek, om je heen slaan en klaar.....vanachter bedekt en van voren bedenkt.quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:56 schreef ledn81 het volgende:
Ashley gaat uit voorzorg al uit het badje om de batterijwissel te doen
die 5000 was niet omdat Ash en Karin er over spraken dat was omdat Danny en Karin hun status had verklapt. Ash vroeg aan Danny ben jij undercover waarop hij dit bevestigde en Karin ook.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
dat is grappig aangezien ashley tegen karin zei dat het door hun kwamquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:59 schreef maryo55 het volgende:
[..]
die 5000 was niet omdat Ash en Karin er over spraken dat was omdat Danny en Karin hun status had verklapt. Ash vroeg aan Danny ben jij undercover waarop hij dit bevestigde en Karin ook.
Ach het is makkelijker om het Karen en Ashley alleen op de kop te geven, Danny was de eerste die zichzelf blootgaf, daarna Karen door haar gegiebel en gedrag. Dus alle 2 fout/ schuldquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:59 schreef maryo55 het volgende:
[..]
die 5000 was niet omdat Ash en Karin er over spraken dat was omdat Danny en Karin hun status had verklapt. Ash vroeg aan Danny ben jij undercover waarop hij dit bevestigde en Karin ook.
Ashley heeft het te horen gekregen van BB en smoeste erover tegen Kare in de groene kamer.quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:59 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Blijkbaar. Er zijn nog wel meer ouwe koeien die uit de sloot gehaald kunnen worden.quote:
Dat was om ash en Karenquote:Op woensdag 27 maart 2024 12:59 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |