Doge? Verkocht met 20% winst tov ETH.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met je gokje van tijdje terug?
Wat houdt dit in?quote:
Je hebt wel een vrijstelling rond de 50k (100k voor financieel partners).quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:10 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Wat houdt dit in?
Stel je koop voor 100K crypto in en een jaar later staat de waarde ervan op 150K terwijl je nog niks verkocht hebt, je hebt de ctypto gewoon nog.
Dan moet je 36% over 50K = 18K aan belasting betalen?
En stel het jaar erna daalt het weer naar 100K en dan besluit je te verkopen.
Dan heb je 0 winst en toch 18K aan belasting moeten betalen?
Mmmm,quote:
Yup. Mocht dit er doorheen gedrukt worden is het heel gauw klaar voor mij en schrijf ik me lekker in in Dubai. En ik denk samen met mij heel veel anderen die nu netjes hun crypto opgeven bij hun aangifte.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:10 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Wat houdt dit in?
Stel je koop voor 100K crypto in en een jaar later staat de waarde ervan op 150K terwijl je nog niks verkocht hebt, je hebt de ctypto gewoon nog.
Dan moet je 36% over 50K = 18K aan belasting betalen?
En stel het jaar erna daalt het weer naar 100K en dan besluit je te verkopen.
Dan heb je 0 winst en toch 18K aan belasting moeten betalen?
Aan deze overheidsfolder te zien gaan ze er ook vanuit dat alle blanke mannen dan Nederland verlaten hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:07 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Yup. Mocht dit er doorheen gedrukt worden is het heel gauw klaar voor mij en schrijf ik me lekker in in Dubai. En ik denk samen met mij heel veel anderen die nu netjes hun crypto opgeven bij hun aangifte.
Dan moet je het uiteindelijk witwassen. Ook niet zo gemakkelijk.quote:
Ik ben gelukkig nog niet rijk genoeg om dit een probleem te maken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan moet je het uiteindelijk witwassen. Ook niet zo gemakkelijk.
In België of Italië betaal je praktisch geen vermogensbelasting of erfbelasting. Je kunt beter daar naar toe gaan.
Ik heb me geregistreerd bij Bybit maar toen kreeg ik in de App Store direct al de notificatie dat "the product is not available in my region"quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:53 schreef Arthur1983 het volgende:
Welke Exchange gebruiken jullie het liefst om via het BEP20 Netwerk deposits in een hardware wallet te storten met zo min mogelijk kosten?
Een referral link toesturen via een DM wordt gewaardeerd.
M'n Base gokje verkocht met 20% verlies.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:51 schreef Plots het volgende:
Zojuist mijn eerste gokje gezet op Base met mijn laatste geld. Kutleven.
Mijn leveraged long die twee keer bijna geliquidideerd was vindt dit leukquote:
De SEC gaat misschien toch wel een ETH ETF goedkeuren.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:52 schreef over_hedge het volgende:
Iemand nog een idee waar deze stijging vandaan komt? Goud ook al op een ath
Toegenomen vrees voor instabiliteit na de helikoptercrash met Raisi ?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:52 schreef over_hedge het volgende:
Iemand nog een idee waar deze stijging vandaan komt? Goud ook al op een ath
Ik geloof niet echt in de potentie van een munt die zijn ATH ruim zes jaar geleden heeft gehadquote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Erg mooi in elk geval.
Zijn er hier mensen die geloven in een XRP klapper als dat juridische gezeik met de SEC ophoudt? Ik ben vrij stevig ingestapt en heb nu een leuk rendement, maar overweeg bij te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |