Doge? Verkocht met 20% winst tov ETH.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met je gokje van tijdje terug?
Wat houdt dit in?quote:
Je hebt wel een vrijstelling rond de 50k (100k voor financieel partners).quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:10 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Wat houdt dit in?
Stel je koop voor 100K crypto in en een jaar later staat de waarde ervan op 150K terwijl je nog niks verkocht hebt, je hebt de ctypto gewoon nog.
Dan moet je 36% over 50K = 18K aan belasting betalen?
En stel het jaar erna daalt het weer naar 100K en dan besluit je te verkopen.
Dan heb je 0 winst en toch 18K aan belasting moeten betalen?
Mmmm,quote:
Yup. Mocht dit er doorheen gedrukt worden is het heel gauw klaar voor mij en schrijf ik me lekker in in Dubai. En ik denk samen met mij heel veel anderen die nu netjes hun crypto opgeven bij hun aangifte.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:10 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Wat houdt dit in?
Stel je koop voor 100K crypto in en een jaar later staat de waarde ervan op 150K terwijl je nog niks verkocht hebt, je hebt de ctypto gewoon nog.
Dan moet je 36% over 50K = 18K aan belasting betalen?
En stel het jaar erna daalt het weer naar 100K en dan besluit je te verkopen.
Dan heb je 0 winst en toch 18K aan belasting moeten betalen?
Aan deze overheidsfolder te zien gaan ze er ook vanuit dat alle blanke mannen dan Nederland verlaten hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:07 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Yup. Mocht dit er doorheen gedrukt worden is het heel gauw klaar voor mij en schrijf ik me lekker in in Dubai. En ik denk samen met mij heel veel anderen die nu netjes hun crypto opgeven bij hun aangifte.
Dan moet je het uiteindelijk witwassen. Ook niet zo gemakkelijk.quote:
Ik ben gelukkig nog niet rijk genoeg om dit een probleem te maken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan moet je het uiteindelijk witwassen. Ook niet zo gemakkelijk.
In België of Italië betaal je praktisch geen vermogensbelasting of erfbelasting. Je kunt beter daar naar toe gaan.
Ik heb me geregistreerd bij Bybit maar toen kreeg ik in de App Store direct al de notificatie dat "the product is not available in my region"quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:53 schreef Arthur1983 het volgende:
Welke Exchange gebruiken jullie het liefst om via het BEP20 Netwerk deposits in een hardware wallet te storten met zo min mogelijk kosten?
Een referral link toesturen via een DM wordt gewaardeerd.
M'n Base gokje verkocht met 20% verlies.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:51 schreef Plots het volgende:
Zojuist mijn eerste gokje gezet op Base met mijn laatste geld. Kutleven.
Mijn leveraged long die twee keer bijna geliquidideerd was vindt dit leukquote:
De SEC gaat misschien toch wel een ETH ETF goedkeuren.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:52 schreef over_hedge het volgende:
Iemand nog een idee waar deze stijging vandaan komt? Goud ook al op een ath
Toegenomen vrees voor instabiliteit na de helikoptercrash met Raisi ?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:52 schreef over_hedge het volgende:
Ik geloof niet echt in de potentie van een munt die zijn ATH ruim zes jaar geleden heeft gehadquote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Erg mooi in elk geval.
Zijn er hier mensen die geloven in een XRP klapper als dat juridische gezeik met de SEC ophoudt? Ik ben vrij stevig ingestapt en heb nu een leuk rendement, maar overweeg bij te kopen.
Inflatiecijfers in de US zagen er wel redelijk uit geloof ik, dan is de kans op renteverlagingen ook weer een stapje dichterbij.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 09:52 schreef over_hedge het volgende:
x 2.5 op gepakt. Was x 6 gegaan, maar had hem nu hoger verwacht.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:51 schreef Plots het volgende:
[..]
M'n Base gokje verkocht met 20% verlies.
Heb net voor 400 dollar deze gekocht:
https://genbox.ai/
quote:The mystery of Bitcoin’s creation seems likely to endure. One morning, in the final stretch of COPA v. Wright, a blond man in a baseball cap shuffled into the gallery, taking a seat among a group of reporters before striking up conversation. At first, he revealed little about himself, other than his devotion to personal security. A back brace he had started wearing after a motorcycle accident served as a convenient “stab vest,” he explained — no knife could penetrate it. For supplemental protection, he had reinforced the lining of his hat with plastic, which he planned to upgrade to Kevlar.
But why had he shown up to Dr. Wright’s trial? He leaned in to whisper a secret: He was the real Satoshi Nakamoto.
Zojuist de andere 0,27 btc weten te bevrijden.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:07 schreef Z het volgende:
Ik heb nu 0,25 btc in een Electrum wallet gekregen.Ik had ooit 2 x 0,25 btc. Wat er met die tweede gebeurd is, moet ik nog even uitzoeken. Mogelijk toentertijd verkocht. Mogelijk nog op de gecrashde harde schijf. Mocht er ooit iemand via google op dit topic komen een kleine uitleg.
• In 2013 zette ik Bitcoin in de Multibit Classic Wallet. Die wordt niet meer ondersteund maar is nog wel online te vinden
• Weet je je wachtwoord nog of zit er geen wachtwoord op, sla dan de volgende vier stappen over.
• Werk je wachtwoord niet? Dan is er mogelijk een probleem als je speciale tekens gebruikt die niet tot de standaard "UTF-16 BE" karakters behoren.
• Je kan het wachtwoord brute-forcen met 'John the Ripper'. Zo heb ik het gedaan. Dat werkt vooral goed als je een deel van het wachtwoord weet. Lange wachtwoorden zijn haast onmogelijk te brute forcen. Ik was overtuigd dat ik het wachtwoord (deels) wist. En dat een speciaal teken het probleem veroorzaakte. Maar dit was niet het geval. Het deel van het wachtwoord wat ik dacht te weten bleek niet het juiste. Ik ben daar een jaar of zeven overtuigd van geweest maar het bleek toch anders. Na dit aangepast te hebben was het wachtwoord zo achterhaald met John the Ripper.
• Voor John the Ripper heb ik zelf een "wordlist" gemaakt. Die bestond uit 1,4 miljoen woorden! Ik heb die in R gemaakt (ik ben goed in R). Maar dat had ook gekund met iets wat op REGEX lijkt in John the Ripper.
• Ik het het *.wallet bestand door John the Ripper gehaald. Je moet dan eerst de *.wallet omzet (multibit2john).
• Nu kon ik de *.key files exporteren in Multibit. Die moeten dan nog in het juiste format gezet worden. Hier heb je openssl nodig. Download de full version. Rest wijst zich vanzelf.
• Nu heb je de private key die je bijvoorbeeld in Electrum kan zetten.
• Vragen? DM me maar.
Nice! Gefeliciteerd 🥂quote:Op woensdag 22 mei 2024 13:10 schreef Z het volgende:
[..]
Zojuist de andere 0,27 btc weten te bevrijden.
En nog gratis 0.02 BTC erbij weten te sprokkelen, naisu.quote:Op woensdag 22 mei 2024 13:10 schreef Z het volgende:
[..]
Nice!quote:Op woensdag 22 mei 2024 13:10 schreef Z het volgende:
[..]
Zojuist voor een kleine 1000 dollar SHARE gekocht:quote:Op vrijdag 22 december 2023 12:40 schreef Plots het volgende:
Eigenlijk is het wachten op de eerste utility coins op Solana en AVAX etc.
Geschikt voor 'Behavioral insights anlayses'.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:27 schreef Plots het volgende:
[..]
Zojuist voor een kleine 1000 dollar SHARE gekocht:
https://www.shareoncrypto.com/
https://sharefoundation.g(...)nomics-behind-impact
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
Voor een deel goedgekeurd toch ? Ander deel dat goed gekeurd moet worden volgt nog en dat kan even duren.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:48 schreef MaximumRush het volgende:
ETH ETF goedgekeurd![]()
Wat denken jullie? Net zoals BTC ETF even een dipje en dan parabolic?
Mooi. Vandaag bijgekocht want vakantiegeld is er eindelijkquote:
XRP cultistsquote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:27 schreef D. het volgende:
Ik heb niets met XRP, maar ken mensen die onlangs nog een grote zak gevuld hebben, dus zij geloven er (nog) in
Je ziet er de vaagste 'adviezen' over voorbij komen. Vooralsnog sta ik op winst en zie ik niet zo veel reden om te verkopen. Ik wacht de hele SEC bullshit wel even af. Mocht daar iets goeds uit komen zal hij wellicht nog een paar % stijgen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:27 schreef D. het volgende:
Ik heb niets met XRP, maar ken mensen die onlangs nog een grote zak gevuld hebben, dus zij geloven er (nog) in
quote:BlackRock’s IBIT continues to lead net inflows in spot bitcoin ETFs
Spot bitcoin exchange-traded funds in the U.S. recorded a total daily net inflow of $28.32 million on Wednesday. The funds continued to log their 12th consecutive day of inflows, marking the longest streak since the last week of February.
The inflows were led by BlackRock’s IBIT, which drew in $24.5 million worth of funds according to data from SoSoValue. Grayscale’s GBTC saw net outflows of $31 million. This widened the gap between IBIT and GBTC, after the former overtook the spot of the largest bitcoin ETF in terms of net assets under management on Tuesday.
Fidelity’s FBTC, the third largest spot bitcoin ETF, followed IBIT with net inflows of $18 million. Bitwise’s ETF saw $11 million worth of net inflows, while funds from Ark Invest and 21Shares, Invesco and Galaxy Digital, and WisdomTree reported smaller inflows.
Combined, the 11 spot bitcoin ETFs saw total net inflows of over $2 billion in the past 12 days, bringing the cumulative total net inflows since January to $13.76 billion.
Waarom niet. Is toch ook niet heel veel te melden op het momentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |