Kipquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een smeerlap.
Ik eet vandaag biefstuk
Breng eens wat variatie in je voeding, met je obstipatie.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Biefstuk
Zonder plakken kaas. (Ik zeg het er maar even bij voor de zekerheid, want sommige freaks hier flikkeren overal plakken kaas overheen)
Ik koop meestal biefstuk voor 2 dagen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:44 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
[..]
Breng eens wat variatie in je voeding, met je obstipatie.
Biefstuk in de magnetron.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik koop meestal biefstuk voor 2 dagen.
En ik wist ook niet dat jij mijn voeding monitort
quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:53 schreef Coco het volgende:
Hou mij erbuiten, ik hou niet van die onruist.
quote:
Broodjes falafel met tahinisaus en paprikasalade.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Niek, tarado en ggmm?quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:05 schreef KingRoland het volgende:
Hoop dat bepaalde users een zware griep krijgen
Is het weer zo ver ja?quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:05 schreef KingRoland het volgende:
Hoop dat bepaalde users een zware griep krijgen
Ik kan me Niek nog voorstellen maar waarom Tarado en ik?quote:
Janken dan in het Duitsquote:
Vooral Monic had ik daar moeite mee.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Caland Ik kan niet normaal naar Jack Wouterse en Monic Hendrickx kijken bij De Joodse Raad.
Ik kan haar niet los zien van Penoza. En bij Jack Wouterse zie ik altijd de man die dertig jaar geleden in Baantjer een quasi-ziedend personage speelde.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vooral Monic had ik daar moeite mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |