Lekkah lekkah.quote:
blankequote:Op zondag 24 maart 2024 23:44 schreef Molo het volgende:
Heerlijke feestmuziek![]()
Keer tegengekomen in het uitgaansleven en bleek een enorme lul te zijn die alle witte mensen daar racist noemde met onsamenhangende redenen, beetje ruzie trappen etckneus
Maar ik schrik vooral dat hij nog zo jong was, damn, dacht echt dat hij fors ouder was
'alle witten zijn racisten', dat soort zaken. Haalde Congo erbij en weet ik het allemaal.quote:
Hier te zien. Hij zag er inderdaad al belabberd uit.quote:Op zondag 24 maart 2024 22:57 schreef dvdfreak het volgende:
In gesprek met Fernando Halman vertelde de artiest dat hij inmiddels al drie hartoperaties heeft gehad en wacht op een donor hart. Zijn hart is inmiddels aangesloten op een motor en een batterij en als hij die een kwartier niet heeft zijn hart ermee stopt. Het is echter nog niet bekend of dit de oorzaak is van zijn dood. Def Rhymz werd slechts 53 jaar oud.
Maar... maar dat zijn we toch ook? Al die stoute dingen die blanke mensen doen. Al die criminaliteit door blanken in Opsporing Verzocht... Weg met ons!quote:Op zondag 24 maart 2024 23:44 schreef Molo het volgende:
bleek een enorme lul te zijn die alle witte mensen daar racist noemde
Jammer dat je je bericht hebt aangepast.quote:Op maandag 25 maart 2024 02:48 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Maar... maar dat zijn we toch ook? Al die stoute dingen die blanke mensen doen. Weg met ons!
Een bericht is altijd een werk in wording. Een gevecht tussen 'Wat wil ik echt zeggen' en 'Hier krijg ik een ban voor als een social justice warrior me rapporteert'. Dat weet jij ook.quote:Op maandag 25 maart 2024 02:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jammer dat je je bericht hebt aangepast.
Zelfcensuur.quote:Op maandag 25 maart 2024 02:54 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Een bericht is altijd een werk in wording. Een gevecht tussen 'Wat wil ik echt zeggen' en 'Hier krijg ik een ban voor als een social justice warrior me rapporteert'. Dat weet jij ook.
Ach, voor zo ff ergens tussen goede muziek in een Top 2000 tussendoor is het wel een keer geinig.quote:
Je hebt bijgedragen aan zijn hartfalenquote:Op maandag 25 maart 2024 04:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb ooit nog een Big Mac voor m gemaakt
Kijk daar hebben we wat aan! Ik zoek het tijdschrift straks even in de la, bedankt!quote:Op maandag 25 maart 2024 02:02 schreef Alpha0 het volgende:
Staat een hilarisch interview met deze gast in een 1999/2000 uitgave van muziektijdschrift OOR.
Deze?quote:Op maandag 25 maart 2024 05:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kijk daar hebben we wat aan! Ik zoek het tijdschrift straks even in de la, bedankt!
Leuke muziek ja, alleen jammer dat hij geestelijk ook al ziek was. Van kortsluiting in je hoofd ga je doodquote:Op zondag 24 maart 2024 23:44 schreef Molo het volgende:
Heerlijke feestmuziek![]()
Keer tegengekomen in het uitgaansleven en bleek een enorme lul te zijn die alle witte mensen daar racist noemde met onsamenhangende redenen, beetje ruzie trappen etckneus
Maar ik schrik vooral dat hij nog zo jong was, damn, dacht echt dat hij fors ouder was
Toen Schudden uit kwam was ik bijna 20, en inmiddels wat minder ontvankelijk voor dat soort muziek.quote:Op maandag 25 maart 2024 07:22 schreef heywoodu het volgende:
Als 10/11-jarige destijds met z'n allen altijd zo gelachen om Schudden en Puf enzo
Jáááren niet gehoord en ik heb ze gelijk weer in m'n hoofd. Doekoe zegt me niet zoveel.
Nouja op dezelfde editie werd het optreden van het zo mogelijk nog commerciële Krezip heilig verklaard. Maar die hadden voor het publiek de juiste schattigheidsfactor.quote:Op maandag 25 maart 2024 07:39 schreef Eightyone het volgende:
Toen lag nadrukkelijk commerciële muziek daar nog moeilijk.
Pink Pop en rap, wat denk je nu zelf?quote:Op maandag 25 maart 2024 07:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja op dezelfde editie werd het optreden van het zo mogelijk nog commerciële Krezip heilig verklaard. Maar die hadden voor het publiek de juiste schattigheidsfactor.
Er komen wel vaker rappers op Pinkpop. Ook in die tijd was dat niet abnormaal. Al is Doekoe eigenlijk meer een parodie op rap te noemen.quote:
Moordenaarquote:Op maandag 25 maart 2024 04:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wist niet dat het zo slecht met hem ging... RIP.
Heb ooit nog een Big Mac voor m gemaakt toen ik nog bij de Mac werkte.
Het komt mij inderdaad zo voor dat je erom vroeg…quote:Op maandag 25 maart 2024 07:54 schreef junkiesietze het volgende:
Die teringhond heeft mij ooit eens op een schoolfeest compleet belachelijk gemaakt toen ik vroeg of hij iets tegen homofiele fruitvliegjes had.
Ik zal het wel verdiend hebben, maar ik was wss 14 en hij 30+
Ik zal m niet missen
quote:Op maandag 25 maart 2024 04:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wist niet dat het zo slecht met hem ging... RIP.
Heb ooit nog een Big Mac voor m gemaakt toen ik nog bij de Mac werkte.
quote:Op maandag 25 maart 2024 11:09 schreef DjVero het volgende:
"Ik wil je naaie...naaie...naaien...naar je huis brenguhhh".
quote:Op maandag 25 maart 2024 10:34 schreef heywoodu het volgende:
Al die Roddelen-dingen trouwens, ook heerlijk om gelachen vroeger
Dat album heb ik wat plat gedraaid toen ik nog een kleine kadaver was. Veels te jong overleden. R.I.P.quote:
Ah, je legt hem even uit. Dank!quote:
Oh oepsquote:
Daar is je reden.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Familie zamelt geld in voor uitvaart Def Rhymz: teller staat op ruim 28.000 euro
De familie van de zondag overleden Def Rhymz (53) zamelt geld in voor zijn uitvaart. Op het platform GoFundMe leggen zijn nabestaanden uit dat Dennis Bouman, zoals hij echt heet, zich niet kon verzekeren vanwege zijn chronisch hartfalen. Fans van de Doekoe-rapper leven mee: de teller staat dinsdagochtend op ruim 28.000 euro aan donaties.
Heeft tegenwoordig niemand meer uitvaartverzekering? Zo vaak lees ik dat er geld wordt ingezameld voor een uitvaart. En dan zal zo'n uitvaart in Suriname niet geheel uitbetaald worden, maar als je dat zo graag wilt, dan zorg je toch dat je dat zelf kan bekostigen in plaats van anderen maar tr laten betalen? Of ben ik nu erg hard?
Ja, maar op FOK weten we het altijd beter toch? Hier hebben we bakken geld, alles geregeld en alle mannen een tollie van 30cm.quote:
Veel mensen maken er een zooitje van in het leven.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:32 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ja, maar op FOK weten we het altijd beter toch? Hier hebben we bakken geld, alles geregeld en alle mannen een tollie van 30cm.
Nou, zo bekend was hij nou ook weer niet. 2 hits in al die jaren. Brengt heus geld op, net als optreden. Maar echt niet zomaar miljoenen. De meeste artiesten in Nederland zijn geen miljonair. Natuurlijk heb je de uitzonderingen bij de echte A artiesten, maar daar hoorde Def (met alle respect) echt niet bij. En gezien zijn vroegere levensstijl is het ook niet heel vreemd, en dan neem ik zaken als Corona en zijn gezondheid niet eens mee.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Veel mensen maken er een zooitje van in het leven.
Neemt niet weg dat Def Rhymz met zijn bekendheid en muziek miljonair had kunnen zijn.
Een uitvaartverzekering is gewoon een financiële overeenkomst die je aangaat met een bedrijf. Hoe langer men verwacht dat je nog blijft leven hoe goedkoper je premie word en als je kan verwachten dat je binnenkort gaat overlijden, dan kan je je daar niet tegen verzekeren. Eigenlijk best logisch.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vreemd dat als je dat hebt je je niet kan verzekeren voor een uitvaart? Wat zou daar de reden van zijn?
Klinkt alsof hij niet in Nederland woonde.quote:De buffer die hij had opgebouwd hebben wij moeten gebruiken voor de vele ziekenhuisopnamen
Hij woonde in Houten, maar verkijk je er niet op wat een medische kosten je hebt als je chronisch ziek bent. Lang niet alles wordt vergoed door verzekeringen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:09 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Klinkt alsof hij niet in Nederland woonde.
Moet ik jou er nou echt aan herinneren dat jij in meerdere posts je ongenoegen uitsprak over hoe een deelnemer uit 'Over mijn lijk' zijn laatste maanden invulde? Met je 'op fok weten we het altijd beter '?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:32 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ja, maar op FOK weten we het altijd beter toch? Hier hebben we bakken geld, alles geregeld en alle mannen een tollie van 30cm.
Mijn mening over een situatie is iets heel anders dan domheid omdat je een paar letters die achter elkaar staan niet kunt lezen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Moet ik jou er nou echt aan herinneren dat jij in meerdere posts je ongenoegen uitsprak over hoe een deelnemer uit 'Over mijn lijk' zijn laatste maanden invulde? Met je 'op fok weten we het altijd beter '?
Laat me met rust.
Een beetje artiest verdient in een avondje met een optreden meer dan waar een ander de hele maand voor mag werken. Daarbij kan er natuurlijk ook goed verdiend worden aan merchandise. En de verkoop van CD's is jarenlang ook erg lucratief geweest.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:46 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Nou, zo bekend was hij nou ook weer niet. 2 hits in al die jaren. Brengt heus geld op, net als optreden. Maar echt niet zomaar miljoenen. De meeste artiesten in Nederland zijn geen miljonair. Natuurlijk heb je de uitzonderingen bij de echte A artiesten, maar daar hoorde Def (met alle respect) echt niet bij. En gezien zijn vroegere levensstijl is het ook niet heel vreemd, en dan neem ik zaken als Corona en zijn gezondheid niet eens mee.
Mooi om te zien. Hoop dat hij de uitvaart mag krijgen die hij verdiend.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:23 schreef Hexagon het volgende:
Nouja degenen die Def leuk vonden hebben hem in ieder geval een mooiere uitvaart gegeven dan anoniem op dinsdagochtend in de crematieoven worden geschoven.
https://www.nu.nl/muziek/(...)uriname-gehaald.html
Zijn familie zou misschien wat terug kunnen doen door onuitgebracht materiaal vrij te geven.
Ik denk dat je een iets te rooskleurig beeld hebt, zeker van de periode 2020 tot nu.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een beetje artiest verdient in een avondje met een optreden meer dan waar een ander de hele maand voor mag werken. Daarbij kan er natuurlijk ook goed verdiend worden aan merchandise. En de verkoop van CD's is jarenlang ook erg lucratief geweest.
En dan is het de vraag wat je met je geld gedaan hebt, heb je het aan drugs en hoeren besteed? Of heb je huizen en bitcoins gekocht?
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat Def Rhymz met zijn bekendheid en muziek miljonair had kunnen zijn.
Alleen is het een Surianamer en ook niet de meest intelligente. Geld dat binnenkwam, zal ook wel weer rap opgegaan zijn. Reken er maar op dat ie in de beginjaren van zn roem flink van heeft geleefd.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die uitvaart van 40k.. hoeveel zal er voor de daadwerkelijke uitvaart zijn?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:46 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Nou, zo bekend was hij nou ook weer niet. 2 hits in al die jaren. Brengt heus geld op, net als optreden. Maar echt niet zomaar miljoenen. De meeste artiesten in Nederland zijn geen miljonair. Natuurlijk heb je de uitzonderingen bij de echte A artiesten, maar daar hoorde Def (met alle respect) echt niet bij. En gezien zijn vroegere levensstijl is het ook niet heel vreemd, en dan neem ik zaken als Corona en zijn gezondheid niet eens mee.
Ik denk dat Def het tot Corona en zijn hartproblemen prima voor elkaar had. Net wel of niet miljonair, maar gewoon een leuk artiestenleven met voldoende geld om van rond te komen.
Sowieso zullen maar weinig mensen een uitvaartverzekering of voldoende vermogen hebben om even een uitvaart van 40k te bekostigen. Dan kan je natuurlijk gelijk roepen dat hij dan maar in de eerste beste oven in NL geschoven moet worden, maar dat was nu eenmaal niet zijn wens. Als het de familie en vrienden niet lukt om het rond te krijgen wordt het een ander verhaal, maar ik denk niet dat het een probleem zal zijn.
Een beetje begrafenis in Nederland zit ook zo op de 10k. En dat de familie en vrienden ook die kant op moeten lijkt mij niet onlogisch.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 16:29 schreef Inbox het volgende:
[..]
Die uitvaart van 40k.. hoeveel zal er voor de daadwerkelijke uitvaart zijn?
Ik persoonlijk denk dat de reiskosten voor de familieleden ook maar bij die kosten zijn geplakt, inclusief de daarop volgende vakantie in Suriname.. Ach ja, leuk is anders.
Kleine correctie: Doekoe was al in 1999.quote:Op zondag 24 maart 2024 22:57 schreef dvdfreak het volgende:
U-Niq meldt zojuist via zijn Instagram pagina dat zijn goede vriend Def Rhymz op 53-jarige leeftijd is overleden. "Mijn broer je bent gaan rusten. We will always love you man," zegt hij.
Def Rhymz draaide al een tijdje mee toen hij in 2001 een megahit scoorde met Doekoe, afkomstig van zijn album De Goeiste. Niet veel later scoorde hij wellicht een nog grotere hit met Schudden, in samenwerking met Lloyd De Meza.
In gesprek met Fernando Halman vertelde de artiest dat hij inmiddels al drie hartoperaties heeft gehad en wacht op een donor hart. Zijn hart is inmiddels aangesloten op een motor en een batterij en als hij die een kwartier niet heeft zijn hart ermee stopt. Het is echter nog niet bekend of dit de oorzaak is van zijn dood. Def Rhymz werd slechts 53 jaar oud.
Rip def
Klopt. Dood gaan is behoorlijk prijzig :/ In Nederland tenminste, in Suriname zal het een stuk goedkoper zijn en zeker geen 10k euro kosten, al moeten er nu hier in Nederland wel al flinke kosten gemaakt worden die met zn overlijden verband houden.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:36 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Een beetje begrafenis in Nederland zit ook zo op de 10k. En dat de familie en vrienden ook die kant op moeten lijkt mij niet onlogisch.
De suggestie dat ze er maar van op vakantie gaan vind ik walgelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |