abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 maart 2024 @ 21:56:38 #1
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212947938
In dit topic kunnen allerlei meningen worden gedeeld, maar onthoud dat er in dit topic geen 'onderling oorlogvoeren' wordt toegestaan. Respecteer een andere mening.

Let's go!

Theorieën over het ontstaan van de oorlog.

Westerse invloed: Ukraine on fire.
https://www.blckbx.tv/bui(...)ng-over-het-conflict

Russische invloed:

Een paar redenen waarom Rusland de oorlog is begonnen en zich niet gaat terug trekken.
Hier wordt duidelijk uitgelegd waarom Oekraïne belangrijk is voor Rusland en dus ook andere grootmachten die invloed in de regio willen.

En wat gaat het gevolg zijn, welke allianties gaan we krijgen?
https://www.bnr.nl/nieuws(...)wereldorde-verandert

Kom maar op met jullie ideeën maar houdt het beschaafd, inhoudelijk en volgens de richtlijnen 😉
Lach met een schone bips
pi_212948179
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 21:42 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Hun? Waarom denk je dat mij het interesseert wat jij denkt en vindt?
Heb ik mezelf ooit opgedrongen ofzo?
Jazeker, zeer regelmatig.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  Moderator zondag 24 maart 2024 @ 22:18:32 #3
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212948188
wanneer
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_212948215
quote:
88s.gif Op zondag 24 maart 2024 22:18 schreef sp3c het volgende:
wanneer
Ik heb het gevoel dat je steeds van account wisselt.
  Moderator zondag 24 maart 2024 @ 22:26:19 #5
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212948265
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2024 22:21 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik heb het gevoel dat je steeds van account wisselt.
ik heb het gevoel dat je geen zin hebt of niet in staat bent deze discussie te voeren

zo hebben we allemaal een dingetje
pi_212948294
quote:
88s.gif Op zondag 24 maart 2024 22:26 schreef sp3c het volgende:

[..]
ik heb het gevoel dat je geen zin hebt of niet in staat bent deze discussie te voeren

zo hebben we allemaal een dingetje
Dat is verder mijn probleem niet.

Als de een zegt dat IS CIA is, dan is dat geen probleem als ik dat hethaal wordt er meteen op ingehakt.

Als ik een andere visie heb,dan ben ik dom en ongeinformeerd.

En als ik daar iets over zeg, dan kan ik maar beter ophoepelen.
  Moderator zondag 24 maart 2024 @ 22:37:21 #7
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212948360
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2024 22:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is verder mijn probleem niet.

Als de een zegt dat IS CIA is, dan is dat geen probleem als ik dat hethaal wordt er meteen op ingehakt.

En als ik daar iets over zeg, dan kan ik maar beter ophoepelen.
waarom zou je het herhalen?

je hebt nooit een andere visie, enige wat je doet is alles en iedereen parafraseren tot een punt wat niemand ooit gezegd heeft ... shit is superirritant
als ik zeg dat gras groen is dan zit ik niet te wachten op 'nee het is pimpelpaars met grijze vlekjes, goude sterretjes en wit' omdat iemand ergens ooit (je wil niet zeggen waar) gezegd heeft dat gras soms bruin is

geef gewoon jouw visie, dat is prima, heeft niemand problemen mee, misschien zijn ze het niet met je eens maar dat mag en als ze dat wel hebben roep je de mods en halen we het weg
  zondag 24 maart 2024 @ 22:37:26 #8
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212948361
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2024 22:31 schreef Wantie het volgende:
Wil eigenlijk niet storen in deze discussie, maar wat je hier zegt is gewoon niet waar. Wat jij wel doet is meteen iedere discussie met jouw mening proberen dood te slaan als absolute waarheid "want". Terwijl er hier ook juist over andere mogelijkheden gesproken worden over "waarheden".
Lach met een schone bips
  Moderator zondag 24 maart 2024 @ 22:38:43 #9
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212948373
en dan ben ik het nog meestal met je eens ook maar het irriteert me echt mateloos

stop ermee
pi_212948376
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Wil eigenlijk niet storen in deze discussie, maar wat je hier zegt is gewoon niet waar. Wat jij wel doet is meteen iedere discussie met jouw mening proberen dood te slaan als absolute waarheid "want". Terwijl er hier ook juist over andere mogelijkheden gesproken worden over "waarheden".
Zo wordt ik door Candymannetje genoemd.

En dat mag kennelijk, want het valt geeneens op
  zondag 24 maart 2024 @ 22:40:05 #11
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212948397
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2024 22:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zo wordt ik door Candymannetje genoemd.

En dat mag kennelijk, want het valt geeneens op
Hoe vaak moet ik je nog herinneren aan een tr knop?

Daarbij heb ik je ook al vaak genoeg naar FB verwezen, doe je ook niks mee. Dan houdt het voor ons als mod's wel snel op als je er zelf niks mee doet.
Lach met een schone bips
  Moderator zondag 24 maart 2024 @ 22:44:30 #12
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212948474
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2024 21:40 schreef Wantie het volgende:

[..]

En dat is best oneerlijk naar de Russen toe.
Want al die bombardementen op Grozny en andere steden en dorpen waren niet persoonlijk bedoeld.
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2024 21:01 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat is allemaal te complex, IS = CIA is veel eenvoudiger.
is dit jouw visie?

nee

ik zit niet te wachten op dit soort kutreacties de hele tijd, ik ben je vriendin niet :{w
pi_212948602
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2024 22:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jazeker, zeer regelmatig.
Laat maar zien dan.
  zondag 24 maart 2024 @ 22:56:40 #14
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212948618
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 22:55 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Laat maar zien dan.
Naam topic voor jou nu *O*
Lach met een schone bips
pi_212948641
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 22:56 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Naam topic voor jou nu *O*
Ik voel me vereerd :D
  zondag 24 maart 2024 @ 23:00:10 #16
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212948666
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 22:58 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik voel me vereerd :D
No worries, zit nu al te broeden op alle andere namen om er wat van te maken. Zitten wel wat lastige bij.
Lach met een schone bips
pi_212948835
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Wat jij wel doet is meteen iedere discussie met jouw mening proberen dood te slaan als absolute waarheid "want".
daarom heet ie ook wantie :X
  maandag 25 maart 2024 @ 20:30:54 #18
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212958789
Zag vandaag de foto's van die 4 knakkers van de aanslag, kunt niet zeggen dat ze met fluwelen handschoentjes aangepakt zijn door de Russen..
Lach met een schone bips
pi_212959290
Goeie uitzending van blckbx, weer veel aanwijzingen dat de VS er een hand in heeft gehad.

Vanaf 11:40.

pi_212960296
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 20:57 schreef Bananenbennie het volgende:
Goeie uitzending van blckbx, weer veel aanwijzingen dat de VS er een hand in heeft gehad.

Toevallig, heb die net gekeken.
Kan me er goed in vinden.
Trekken geen conclusies maar wel lijntjes.
pi_212960355
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 20:57 schreef Bananenbennie het volgende:

Mja, ze vallen er over dat de Amerikaanse ambassade begin maart heeft gewaarschuwd dat zoiets zou kunnen gebeuren.
Dat wordt dan als een soort van aankondiging zien.
Ik vind dat nogal vergezocht. Waarom zou de VS een aanslag vantevoren aankondigen.
Het is dat Poetin dat niet serieus nam maar voor hetzelfde geld had de FSB de beveiliging opgevoerd na die waarschuwing en was de aanslag verijdeld.

Ookwel opvallend dat de spreker vindt dat de CIA een motief heeft om een aanslag te plegen, maar Poetin niet.
Terwijl Poetin in de aanloop naar de tweede Tsjetsjeense oorlog false flag aanslagen heeft laten plegen in Rusland.
  maandag 25 maart 2024 @ 22:04:58 #22
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212960407
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2024 22:00 schreef Wantie het volgende:

[..]
Mja, ze vallen er over dat de Amerikaanse ambassade begin maart heeft gewaarschuwd dat zoiets zou kunnen gebeuren.
Dat wordt dan als een soort van aankondiging zien.
Ik vind dat nogal vergezocht. Waarom zou de VS een aanslag vantevoren aankondigen.
Het is dat Poetin dat niet serieus nam maar voor hetzelfde geld had de FSB de beveiliging opgevoerd na die waarschuwing en was de aanslag verijdeld.

Ookwel opvallend dat de spreker vindt dat de CIA een motief heeft om een aanslag te plegen, maar Poetin niet.
Terwijl Poetin in de aanloop naar de tweede Tsjetsjeense oorlog false flag aanslagen heeft laten plegen in Rusland.
Wat mij dan weer opvalt aan alles is dat de daders niet gewoon zijn "verdwenen" en het Kremlin er een compleet eigen draai aan had kunnen geven.
Lach met een schone bips
pi_212960494
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Wat mij dan weer opvalt aan alles is dat de daders niet gewoon zijn "verdwenen" en het Kremlin er een compleet eigen draai aan had kunnen geven.
Klopt, ook dat de daders gevlucht zijn richting een oorlogsgebied waar de beveiliging keihoog ligt.
Klinkt niet logisch.
Vandaag een uurtje aan het zoeken geweest tussen verbanden maar liep vast.
Allerlei groepen die in Syrië vechten tegen elkaar.
Zijn nu naar Oekraïne verhuisd.
Vechten daar tegen elkaar in de UA-RUS oorlog en hebben banden met IS en de CIA.
Kom er niet uit.....
  maandag 25 maart 2024 @ 22:21:24 #24
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212960592
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2024 22:12 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Klopt, ook dat de daders gevlucht zijn richting een oorlogsgebied waar de beveiliging keihoog ligt.
Klinkt niet logisch.
Vandaag een uurtje aan het zoeken geweest tussen verbanden maar liep vast.
Allerlei groepen die in Syrië vechten tegen elkaar.
Zijn nu naar Oekraïne verhuisd.
Vechten daar tegen elkaar in de UA-RUS oorlog en hebben banden met IS en de CIA.
Kom er niet uit.....
Misschien schuilt er dan niet heel veel meer achter dan dat het gewoon een ISIS-K actie was? Waar hadden ze anders heen moeten vluchten zonder nog meer kans te hebben gepakt te worden? Vanuit Moskou is Oekraine en Belarus het snelst te bereiken. Ik kan er niet heel veel meer achter zoeken in dit geval. Hopen dat je ergens snel de grens over kan, that's it. En dat voor 5000 Dollar en hoeveel mensenlevens op je naam? Ziek wel.
Lach met een schone bips
pi_212960653
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Voor het Kremlin is juist van belang dat ze daadkracht laten zien.
En dat doen ze door de verdachten meteen op te pakken en hardhandig te behandelen.

Verder zien we niet echt een reactie.
Bij Oekraïense aanvallen zag je in het verleden wel dat Rusland onmiddellijk met vergeldingsacties kwam.
Dat gebeurt nu niet.
  maandag 25 maart 2024 @ 22:31:58 #26
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212960698
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2024 22:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
Voor het Kremlin is juist van belang dat ze daadkracht laten zien.
En dat doen ze door de verdachten meteen op te pakken en hardhandig te behandelen.

Verder zien we niet echt een reactie.
Bij Oekraïense aanvallen zag je in het verleden wel dat Rusland onmiddellijk met vergeldingsacties kwam.
Dat gebeurt nu niet.
Misschien omdat Oekraine er niks mee te maken heeft? En Rusland had ze makkelijk kunnen laten "verdwijnen" en het op de Oekraine af kunnen schuiven als "door Oekraine ingehuurde soldaten". Hebben ze niet gedaan. Had wel makkelijk gekund. Die tijd en mogelijkheid hebben ze gehad.. Maar niet gedaan.
Lach met een schone bips
pi_212960778
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Misschien omdat Oekraine er niks mee te maken heeft? En Rusland had ze makkelijk kunnen laten "verdwijnen" en het op de Oekraine af kunnen schuiven als "door Oekraine ingehuurde soldaten". Hebben ze niet gedaan. Had wel makkelijk gekund. Die tijd en mogelijkheid hebben ze gehad.. Maar niet gedaan.
Klopt inderdaad.
Dan neig ik toch naar moslim extremisme.
De blackbox video zegt dat IS daarvoor te rustig is, maar afgelopen maand is nog een IS aanslag verijdeld door de FSB.
En dat Rusland goede banden zou hebben met moslimlanden interesseert IS verder niet.
Rusland bestrijdt IS en Syrië en heeft in het verleden flink huisgehouden in Deelrepublieken van de Russische Federatie.
Dat zijn ze nog niet vergeten.
  maandag 25 maart 2024 @ 22:46:02 #28
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212960793
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2024 22:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt inderdaad.
Dan neig ik toch naar moslim extremisme.
De blackbox video zegt dat IS daarvoor te rustig is, maar afgelopen maand is nog een IS aanslag verijdeld door de FSB.
En dat Rusland goede banden zou hebben met moslimlanden interesseert IS verder niet.
Rusland bestrijdt IS en Syrië en heeft in het verleden flink huisgehouden in Deelrepublieken van de Russische Federatie.
Dat zijn ze nog niet vergeten.
Er zit een verschil in IS en ISIS-K. ISIS-K is nog een extremere vorm van IS.

En dat Poetin nog wel openingen houdt richting inmenging van de Oekraine is ook puur voor de Bühne denk ik in dit geval. Hij gaat dit achteraf ook nooit kunnen verklaren om nu nog de Oekraine de schuld in de schoenen te kunnen schuiven, dan is hij op welk wereldtoneel ook gewoon af.
Lach met een schone bips
pi_212961845
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Misschien schuilt er dan niet heel veel meer achter dan dat het gewoon een ISIS-K actie was? Waar hadden ze anders heen moeten vluchten zonder nog meer kans te hebben gepakt te worden? Vanuit Moskou is Oekraine en Belarus het snelst te bereiken. Ik kan er niet heel veel meer achter zoeken in dit geval. Hopen dat je ergens snel de grens over kan, that's it. En dat voor 5000 Dollar en hoeveel mensenlevens op je naam? Ziek wel.
Gewoon richting het oosten.
Op de steppe kan je jezelf makkelijker verstoppen dan in een oorlogsgebied waar overal controleposten zijn en drones vliegen die alle bewegingen in de gaten houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Candymannetje op 26-03-2024 07:17:21 ]
pi_212962074
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 07:10 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Op de steppe kan je jezelf makkelijker verstoppen dan in een oorlogsgebied waar overal controleposten zijn en drones vliegen die alle bewegingen in de gaten houden.
Dat vraag ik me af, de FSB heeft 350.000 mensen in dienst en je bent volksvijand nummer 1.

Je ziet dat Rusland wereldwijd mensen weet om te brengen, zoals de helicopter piloot die vorig jaar deserteeerde.

Verder is het front inn Oost Oekraïne, niet West Oekraïne.

Dat zogenaamde Russische bevrijdingsleger heeft in het verleden verschillende aanvallen uitgevoerd, waarbij ze gemakkelijk over de grens konden komen.
pi_212962081
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 07:10 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Wat een onzin. Je valt juist veel meer op.
pi_212962612
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 07:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat vraag ik me af, de FSB heeft 350.000 mensen in dienst en je bent volksvijand nummer 1.

Je ziet dat Rusland wereldwijd mensen weet om te brengen, zoals de helicopter piloot die vorig jaar deserteeerde.

Verder is het front inn Oost Oekraïne, niet West Oekraïne.

Dat zogenaamde Russische bevrijdingsleger heeft in het verleden verschillende aanvallen uitgevoerd, waarbij ze gemakkelijk over de grens konden komen.
Lijkt me gewoon niet logisch om naar een oorlogsgebied te vluchten als je er niemand kent.
Rusland is zo groot en uitgestrekt, je kan je daar makkelijk verstoppen en stiekem de grens met Kazachstan over gaan ofzo.

Maar volgens Rusland hadden Oekraïense handlangers een corridor gemaakt voor terroristen zodat ze makkelijk de grens over konden.
Dat lijkt me ook weer een sterk verhaal.
Want de Russen hebben heus wel controleposten een aantal kilometers voor de grens.
pi_212962784
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 08:48 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Lijkt me gewoon niet logisch om naar een oorlogsgebied te vluchten als je er niemand kent.
Rusland is zo groot en uitgestrekt, je kan je daar makkelijk verstoppen en stiekem de grens met Kazachstan over gaan ofzo.

Maar volgens Rusland hadden Oekraïense handlangers een corridor gemaakt voor terroristen zodat ze makkelijk de grens over konden.
Dat lijkt me ook weer een sterk verhaal.
Want de Russen hebben heus wel controleposten een aantal kilometers voor de grens.
Het zijn vooral aannames die je maakt.

We weten niet of ze niemand kennen in Oekraïne, het kan best zijn dat daar een IS cel zit waar ze terecht kunnen.
Verder is je verstoppen in afgelegen gebied dat je niet kent op langere termijn ook niet haalbaar.
Hoe kom je aan voedsel,hoe ga je je verplaatsen?

En waarom zouden ze in Kazachstan veilig zijn voor de FSB?

Dat de grens met Oekraïne niet potdicht zit blijkt wel uit de aanvallen van het Russische bevrijdingsleger, die ongestoord met militaire voertuigen vanuit Oekraïene acties uitvoeren in Rusland.

En controleposten...
Als de FSB merkt dat de terroristen naar het oosten vluchten komen die daar ook.
  Moderator dinsdag 26 maart 2024 @ 09:51:13 #34
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212963045
Ik zou ook sowieso die kant op gaan en dan aansluiten bij de eerste de beste troep vluchtelingen die je tegenkomt

Geen papieren, geen idee monneer
pi_212964123
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 09:15 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het zijn vooral aannames die je maakt.

We weten niet of ze niemand kennen in Oekraïne, het kan best zijn dat daar een IS cel zit waar ze terecht kunnen.
Verder is je verstoppen in afgelegen gebied dat je niet kent op langere termijn ook niet haalbaar.
Hoe kom je aan voedsel,hoe ga je je verplaatsen?

En waarom zouden ze in Kazachstan veilig zijn voor de FSB?

Dat de grens met Oekraïne niet potdicht zit blijkt wel uit de aanvallen van het Russische bevrijdingsleger, die ongestoord met militaire voertuigen vanuit Oekraïene acties uitvoeren in Rusland.

En controleposten...
Als de FSB merkt dat de terroristen naar het oosten vluchten komen die daar ook.
Tuurlijk maak ik aannames.
Dat doe jij toch ook?
We kunnen alleen maar speculeren omdat we nog niet zeker weten wie of wat er precies achter zit.
  FOK!fotograaf dinsdag 26 maart 2024 @ 20:30:15 #36
364681 over_hedge
pi_212969810
twitter

Hey ik heb ook eens iets wat prima hier past :P Wat vinden jullie hier van?

(gaat me eigenlijk vooral om de foto, dat stukje over blauwe truien niet echt)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_212969883
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 20:30 schreef over_hedge het volgende:
[ x ]

Hey ik heb ook eens iets wat prima hier past :P Wat vinden jullie hier van?
Het past hier in ieder geval prima.
Fijn dat je ook eens met zo iets aan komt zetten :)
  FOK!fotograaf dinsdag 26 maart 2024 @ 20:35:32 #38
364681 over_hedge
pi_212969918
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 20:34 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Het past hier in ieder geval prima.
Fijn dat je ook eens met zo iets aan komt zetten :)
https://twitter.com/nexta_tv/status/1772690913854173434

vervolg er op. Het is wel vreemd te noemen in ieder geval. Dat 1 van de personen die in de zaal zat. Ook er bij is wanneer de terrorist opgepakt is.

Kan er van de rest weinig conclusie uit trekken. Maar apart

[ Bericht 7% gewijzigd door over_hedge op 26-03-2024 21:17:35 ]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_212970697
Pixelneuken

Wat heb ik dat gemist zeg O+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator woensdag 27 maart 2024 @ 08:53:31 #41
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212974192
Nou ... vet leuk
pi_212974200
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 08:53 schreef sp3c het volgende:
Nou ... vet leuk
ok
pi_212974461
quote:
En als er beelden met Oekraïense nazi's worden geplaatst dan wordt gezegd dat het een kleine groep is _O-
pi_212974478
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 09:27 schreef QAnonn het volgende:

[..]
En als er beelden met Oekraïense nazi's worden geplaatst dan wordt gezegd dat het een kleine groep is _O-
Nee hoor, dan wordt hier beweerd dat Oekraïne een kutland is vol nazi’s, dus vandaar dat ik de stilte hier nu opmerkelijk vind
pi_212974484
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 09:28 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Nee hoor, dan wordt hier beweerd dat Oekraïne een kutland is vol nazi’s, dus vandaar dat ik de stilte hier nu opmerkelijk vind
Russische nazi's bad, Oekraïense nazi's good.
pi_212974518
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 09:29 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Russische nazi's bad, Oekraïense nazi's good.
quote maar iemand die dat laatste gezegd heeft
pi_212974666
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 09:27 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Bedoel je die paar fotootjes die al jaren worden gedeeld als "argument' voor het bestaan van grote groepen nazi's in Oekraïne?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_212974683
quote:

[..]
Het is altijd wel opmerkelijk hoe de wakkere strijders hier de Russische propaganda blind overnemen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  FOK!fotograaf woensdag 27 maart 2024 @ 10:16:22 #49
364681 over_hedge
pi_212975105
aan alle 2 de kanten zitten personen die de nazi gedachtengoed er op na houden. En ja bij alle 2 de kanten gaat het om een klein percentage.
  Moderator woensdag 27 maart 2024 @ 11:12:12 #50
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212975928
quote:

[..]
Quote eens iemand?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')