Het enige wat ik kan bedenken isquote:Op zondag 24 maart 2024 21:04 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik vind de timing te verdacht.
En momenteel is Rusland geen probleem voor IS.
Waarom dan precies nu toeslaan nu Rusland het overwicht aan het krijgen is in de oorlog tegen Oekraïne en het RDK (Russische vrijwilligers korps wat vecht voor Oekraïne) bezig is met aanvallen op burgerdoelen in Rusland.
Khadyrov?quote:Op zondag 24 maart 2024 21:05 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik dacht dat die Tsjetsjenen en hun leider weer vriendjes waren met het Kremlin?
Die ja, was de naam even kwijt en te lui om te googlen... Daarom zei ik dus ook al dat de bevolking niet zoveel op heeft met Rusland.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
Khadyrov?
Die haten ze daar waarschijnlijk met nog meer passie dan Poetin zelf
Dezelfde reden dat ze Rusland nu op andere plekken aanvallen.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat doet de timing in je relaas er dan toe?
Was die mafklapper trouwens niet trots op zijn zoon van onder 18 die martelde en moordde?quote:Op zondag 24 maart 2024 21:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
Khadyrov?
Die haten ze daar waarschijnlijk met nog meer passie dan Poetin zelf
Waar heb je het nou over manquote:Op zondag 24 maart 2024 21:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is allemaal te complex, IS = CIA is veel eenvoudiger.
Heel toevallig nu het Oekraïne uit komt en ze zelf in de aanval zijn op Russisch grondgebied.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:14 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan bedenken is
Dat Rusland actief is geweest in Syrië( allemaal tijdens de Obama tijdperk)
En dat ze nu wraak willen
Klinkt als hemquote:Op zondag 24 maart 2024 21:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was die mafklapper trouwens niet trots op zijn zoon van onder 18 die martelde en moordde?
Het is om verschillende redenen een heel, heel boos volkjequote:
Acht het ook onwaarschijnlijk hoorquote:Op zondag 24 maart 2024 21:21 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Heel toevallig nu het Oekraïne uit komt en ze zelf in de aanval zijn op Russisch grondgebied.
Kan, maar gaat er bij mij niet in.
Wat komt Oekraine dan uit? Dat er een paar onschuldige mensen omver worden geschoten in een theater?quote:Op zondag 24 maart 2024 21:21 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Heel toevallig nu het Oekraïne uit komt en ze zelf in de aanval zijn op Russisch grondgebied.
Tja, kan me voorstellen dat de Tsjetsjeense bevolking pissed off is. Zeker met zo'n gek aan het bewind daar die door Rusland daar zit.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het is om verschillende redenen een heel, heel boos volkje
Meeste van die redenen zijn Russisch
Mja, Oekraïne is al een tijdje bezig met aanvallen van doelen in Rusland, maanden geleden nog in of nabij Moskou.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:18 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dezelfde reden dat ze Rusland nu op andere plekken aanvallen.
Dat mag jij vinden.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Mja, Oekraïne is al een tijdje bezig met aanvallen van doelen in Rusland, maanden geleden nog in of nabij Moskou.
En dat Russische bevrijdingsleger is is ook niet sinds vorige week of zo, dus waren vorig jaar ook al bezig.
Dit komt op mij meer over als het per se willen dat Oekraïne dit gedaan heeft.
Hoezo komt dit Oekraïne uit.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:21 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat heb jij bij mij nooit goed gevonden.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:28 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
Vind je het goed als ik er anders over denk?
En dat is best oneerlijk naar de Russen toe.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het is om verschillende redenen een heel, heel boos volkje
Meeste van die redenen zijn Russisch
Lijkt me sterk want je geeft je mening nooitquote:Op zondag 24 maart 2024 21:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat heb jij bij mij nooit goed gevonden.
Compleet off topic, maar was Ruud Gullit niet ooit nog trainer in Grozny? Just a brainfart.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dat is best oneerlijk naar de Russen toe.
Want al die bombardementen op Grozny en andere steden en dorpen waren niet persoonlijk bedoeld.
Wat jij wilquote:Op zondag 24 maart 2024 21:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dat is best oneerlijk naar de Russen toe.
Want al die bombardementen op Grozny en andere steden en dorpen waren niet persoonlijk bedoeld.
Hun? Waarom denk je dat mij het interesseert wat jij denkt en vindt?quote:Op zondag 24 maart 2024 21:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat heb jij bij mij nooit goed gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |