Ik geloof eerlijk gezegd niet dat Oekraine hier part nog deel aan heeft, dat zou serieus in hun nadeel werken qua hulp uit het westen mocht dat ooit bewezen worden.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:37 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja maar met die Russische technieken kun je hem ook laten bekennen dat die van Mars komt
Persoonlijk vermoed ik samenwerking tussen IS en Oekraïne.
Klopt, denk ook niet dat de Oekraïne overheid er opdracht toe heeft gegeven.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat Oekraine hier part nog deel aan heeft, dat zou serieus in hun nadeel werken qua hulp uit het westen mocht dat ooit bewezen worden.
Maar jij vermoed dus wel bepaalde groepen in de Oekraine die ermee te maken kunnen hebben?quote:Op zondag 24 maart 2024 20:41 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Klopt, denk ook niet dat de Oekraïne overheid er opdracht toe heeft gegeven.
Werkt idd in hun nadeel.
Lijkt mij ook de meest logische verklaring, maar ja.. We weten nog weinig verder.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:37 schreef sp3c het volgende:
Nou als IS zegt dat ze het gedaan hebben en beelden laten zien zien waarin ze het aan het doen zijn dan ben ik er wel uit iig
Zal uiteindelijk zoals verwacht werd wel weer neerkomen op een steel boze Tsjetsjenen
Klopt, de Oekraïnse overheid en legerleiding hebben echt geen controle over alles en iedereen die ze inhuren.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar jij vermoed dus wel bepaalde groepen in de Oekraine die ermee te maken kunnen hebben?
Ik denk het niet, Rusland is al jaren doelwit van IS vanwege de wijze waarop ze 'omgaan' met moslims in deelrepublieken en Syrië.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar jij vermoed dus wel bepaalde groepen in de Oekraine die ermee te maken kunnen hebben?
Denk dat we genoeg wetenquote:Op zondag 24 maart 2024 20:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lijkt mij ook de meest logische verklaring, maar ja.. We weten nog weinig verder.
Tja Rusland ronselt net zo hard iedereen de moeder in deze oorlog, ik denk serieus wel dat het gewoon een IS aanslag alleen is geweest. Gasten kregen wat ik gisteren las iets van 5000 dollar om het te doen? Als het uit de Oekraine gefundeerd zou worden zou er meer tegenover staan denk ik dan.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:49 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Klopt, de Oekraïnse overheid en legerleiding hebben echt geen controle over alles en iedereen die ze inhuren.
En er zijn heel wat smerige groepjes aan het vechten voor Oekraïne.
Nou trekt een oorlog ook niet de meest sympathieke figuren aan dus heel vreemd is dat niet.
I know, zelfs de Taliban mot ze nie.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:59 schreef sp3c het volgende:
ISIS-k is niet IS wat wij kennen he, zijn Afghaanse boefjes die tegen ISAF vochten en nu niet zo heel veel te doen hebben, met Syrië zal het niet heel veel van doen hebben
Veel Tsjetsjenen en een grote hekel aan moeder Rusland
Kwestie van tijd dit lijkt me
Supervervelende mensen lijkt mequote:Op zondag 24 maart 2024 21:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
I know, zelfs de Taliban mot ze nie.
Dat is allemaal te complex, IS = CIA is veel eenvoudiger.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:59 schreef sp3c het volgende:
ISIS-k is niet IS wat wij kennen he, zijn Afghaanse boefjes die tegen ISAF vochten en nu niet zo heel veel te doen hebben, met Syrië zal het niet heel veel van doen hebben
Als de CIA een paar patsy's geronseld heeft is het niet meer zo ingewikkeld.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Blijft nog de vraag hoe ze aan de info van de aanslag gekomen zijn.
Ik vind de timing te verdacht.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tja Rusland ronselt net zo hard iedereen de moeder in deze oorlog, ik denk serieus wel dat het gewoon een IS aanslag alleen is geweest. Gasten kregen wat ik gisteren las iets van 5000 dollar om het te doen? Als het uit de Oekraine gefundeerd zou worden zou er meer tegenover staan denk ik dan.
Ik dacht dat die Tsjetsjenen en hun leider weer vriendjes waren met het Kremlin?quote:Op zondag 24 maart 2024 20:59 schreef sp3c het volgende:
Waarom verwacht je dat Rusland door deze aanslag het overwicht in Oekraïne kwijt raakt?quote:Op zondag 24 maart 2024 21:04 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik vind de timing te verdacht.
En momenteel is Rusland geen probleem voor IS.
Waarom dan precies nu toeslaan nu Rusland het overwicht aan het krijgen is in de oorlog tegen Oekraïne en het RDK (Russische vrijwilligers korps wat vecht voor Oekraïne) bezig is met aanvallen op burgerdoelen in Rusland.
Dat verwacht ik niet.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom verwacht je dat Rusland door deze aanslag het overwicht in Oekraïne kwijt raakt?
Ik weet niet, op welke manier ik het ook bekijk kan ik er niet veel anders achter zoeken dan dus IS.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:04 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik vind de timing te verdacht.
En momenteel is Rusland geen probleem voor IS.
Waarom dan precies nu toeslaan nu Rusland het overwicht aan het krijgen is in de oorlog tegen Oekraïne en het RDK (Russische vrijwilligers korps wat vecht voor Oekraïne) bezig is met aanvallen op burgerdoelen in Rusland.
Volgens mij de leider wel, maar de bevolking heeft het volgens mij niet zo op Rusland.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:05 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik dacht dat die Tsjetsjenen en hun leider weer vriendjes waren met het Kremlin?
Ik moet de eerste timing op BNW nog tegenkomen die niet te verdacht zou zijn. Je kan altijd wel iets verzinnen waarom het opmerkelijk is.quote:
Hoe kom je daarbij?quote:En momenteel is Rusland geen probleem voor IS.
Waarom niet?quote:Waarom dan precies nu toeslaan nu Rusland het overwicht aan het krijgen is in de oorlog tegen Oekraïne en het RDK (Russische vrijwilligers korps wat vecht voor Oekraïne) bezig is met aanvallen op burgerdoelen in Rusland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |