SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door borisz op 18-04-2024 22:31:36 ]"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Heel erg zonde!quote:Op zondag 24 maart 2024 17:39 schreef Wertha het volgende:
Grosjean en Rinus konden hier geen bal aan doen. Pfff. Zonde, Rinus was het hele weekend al snel.
En kennelijk wéér nietquote:
In dit geval beter dan geen race (anders zaten er 6 weken tussen de eerste twee races).quote:Op zondag 24 maart 2024 17:51 schreef Zorro het volgende:
Ik vind dit niet zoveel merk ik.
Die korte races bieden nauwelijks kans voor actie, anders dan bij de start.
Nog erger dan sprintraces bij de F1
Ze zouden ook gewoon een betere planner kunnen aannemen.quote:Op zondag 24 maart 2024 17:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In dit geval beter dan geen race (anders zaten er 6 weken tussen de eerste twee races).
quote:Op zondag 24 maart 2024 17:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze zouden ook gewoon een betere planner kunnen aannemen.
Hopelijk in de 2e helft vd finale. Anders is het helemaal niks inderdaad.quote:Op zondag 24 maart 2024 19:13 schreef Wertha het volgende:
Toch wel een beetje een mislukt concept voor mijn gevoel, deze eerste poging. Had meer chaos en do or die acties verwacht. Uiteindelijk gebeurt er (los van de start van heat 1) niet veel.
Theepauze volgens Renéquote:Op zondag 24 maart 2024 19:14 schreef Xylos het volgende:
Wat een belachelijke race zeg. Zo langzaam mogelijk rijden en dan een koffiepauze.
https://racer.com/2024/03(...)for-indycar-to-have/quote:multiple sources tell RACER that Prema — which has a robust European junior open-wheel and sports car operation and has expanded into the U.S. through its running of the Iron Lynx Lamborghini IMSA GTP program — has secured a pair of engine leases from Chevy and is expected to announce a two-car IndyCar effort in the coming weeks.
From its Michigan-based shop, Prema is said to be planning to launch its American open-wheel initiative in 2025 with a focus in hiring an IndyCar veteran to lead the team and mentor a second driver who has come up through Prema’s championship-winning European ladder which reaches all the way to Formula 2. Prema is also known to have met with multiple IndyCar teams to explore the possibility of forming a technical alliance. A call to Prema to discuss the various topics at hand was not returned before publication.
Dat is nu bevestigd.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:01 schreef Starflyer het volgende:
De geruchten worden steeds sterker dat Prema volgend seizoen de IndyCar instapt. Ze zouden al motoren bij Chevrolet geregeld hebben.
[..]
https://racer.com/2024/03(...)for-indycar-to-have/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
De vraag is of de IndyCar wel zo bereikbaar wordt voor nieuwe teams. Ze zijn bezig met een chartersysteem a la NASCAR voor volgend seizoen, waarbij er 25 auto's (alle fulltime inschrijvingen van dit jaar minus twee Ganassi's) een gegarandeerde startplek krijgen bij de races. Uitgezonderd de Indy 500, dacht ik. En een maximale grid van 27 auto's. Dat zou betekenen dat Prema elke race met de twee Ganassi's (en eventuele parttime entries) moet uitmaken wie er zich voor de race kwalificeren. Lijkt me geen goede uitgangssituatie.quote:Op dinsdag 9 april 2024 14:30 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat is nu bevestigd.
[ x ]
Mooie aanwinst voor Indycar. Aan de andere kant zegt dit ook wat over de (onbereikbaarheid van de) F1, want vroeger zouden teams als Carlin en Prema voor de F1 hebben gekozen.
Misschien stijgt Rinus nog door Canapinoquote:Op zaterdag 20 april 2024 20:55 schreef Peterselieman het volgende:
Armstrong, Ericsson, Kirkwood, McLaughlin, Lundgaard en Newgarden door.
O'Ward er uit. Rinus slechts tiende in de groep
Canapino is nu achter Rinus gezet?quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien stijgt Rinus nog door Canapino
Ja.quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Canapino is nu achter Rinus gezet?
Ja.quote:Op zondag 21 april 2024 21:35 schreef H_T het volgende:
Valt bij jullie ook soms het geluid weg op Ziggo?
Of in de fontein?quote:Op zondag 21 april 2024 21:46 schreef Peterselieman het volgende:
Gaat iemand de auto parkeren in het perkje?
Is normaal bij hem. Elke race die hij van pole startte finishte hij buiten de top 7quote:
Power is de enige uit de top op de zachte band. Dus dat wordt straks weer goed gemaaktquote:Op zondag 21 april 2024 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Newgardentrein
Niet helemaal,maar toch..
Owh, was alleen "de dame". De FCY werd luid en duidelijk doorgegeven aan Josefquote:Op zondag 21 april 2024 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Audio vd Indy-app is ook ineens heel zacht
Hopelijk houden de banden van Rinus hetquote:
🤞quote:Op zondag 21 april 2024 22:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hopelijk houden de banden van Rinus het
Snooker, NASCAR en El Classicoquote:
Die rijdt op zwart. Rinus op groenquote:
Zei hij in het NASCAR topicquote:
Ik ben gewoon voor beide, met een lichte voorkeur voor Josefquote:
Tsssk, valt me tegen van hem, Indycars op prio 0quote:
WK is net begonnenquote:
Dat weet ik. Maar niet wanneer (& tot hoe laat) de uitzendingen zijnquote:
Mijn voorgevoel zegt bijna dagelijks en tot laatquote:Op zondag 21 april 2024 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar niet wanneer (& tot hoe laat) de uitzendingen zijn![]()
Okquote:Op zondag 21 april 2024 22:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn voorgevoel zegt bijna dagelijks en tot laat
Elke dag van 11-14 uur, 15 tot 18 uur en 20-23 uur dacht ik.quote:Op zondag 21 april 2024 22:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn voorgevoel zegt bijna dagelijks en tot laat
Volgens mij doet Matchroom veel voor zowel snooker als darts, en ik zou niet weten waarom ze voor snooker een drastisch andere planning zouden aanhoudenquote:
Ik weet ook weinig van dartsquote:Op zondag 21 april 2024 22:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens mij doet Matchroom veel voor zowel snooker als darts, en ik zou niet weten waarom ze voor snooker een drastisch andere planning zouden aanhouden
Ik heb het erg drukquote:
Die staat ook met name opquote:
Heel goedquote:Op zondag 21 april 2024 22:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die staat ook met name op
MAar ik switch geregeld
Zo ongeveerquote:Op zondag 21 april 2024 22:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Elke dag van 11-14 uur, 15 tot 18 uur en 20-23 uur dacht ik.
Zit je nou René te dissen?quote:Op zondag 21 april 2024 22:40 schreef Zorro het volgende:
Fuel save is brandstof besparen in het Nederlands.
Dat krijg je dan toch even mee op zo'n avond.
Ik zou niet durven. Als het nou van Dam was...quote:
Bedoel ikquote:Op zondag 21 april 2024 22:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. Als het nou van Dam was...
Mooie sport hoor, verkleed als banaan een emmer bier naar binnen tikkenquote:
quote:Op zondag 21 april 2024 22:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Mooie sport hoor, verkleed als banaan een emmer bier naar binnen tikken
Ik vond het wel teleurstellend dat hij geen Nederlands woord wist voor underwhelmingquote:Op zondag 21 april 2024 22:40 schreef Zorro het volgende:
Fuel save is brandstof besparen in het Nederlands.
Dat krijg je dan toch even mee op zo'n avond.
Verkleed als emmer bier een banaan naar binnen werken is dan toch minder ja.quote:Op zondag 21 april 2024 22:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is net carnavalquote:Op zondag 21 april 2024 22:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar dan zonder die kutnummersquote:
Kan hem nu wel uitrijden en voorkomt een undercutquote:Op zondag 21 april 2024 22:54 schreef Peterselieman het volgende:
Rinus binnen. Had beter nog een paar ronden door kunnen gaan imo
klopt, maar als je nog peut hebt en uitloopt ten opzichte van de eerder gestopten dan kun je beter wachten als de tijden snel genoeg zijnquote:Op zondag 21 april 2024 22:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Kan hem nu wel uitrijden en voorkomt een undercut
Powerquote:Op zondag 21 april 2024 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
Power vind ik ook ver terug gevallen na zijn eerste stint, maar dat was de strategie.
Ook niet mijn favoriete coureur, maar in zijn eerste stint op de softs had hij er wel behoorlijk de vaart erin.quote:
Truequote:Op zondag 21 april 2024 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook niet mijn favoriete coureur, maar in zijn eerste stint op de softs had hij er wel behoorlijk de vaart erin.
Herta en Ferrucci vind ik ook niks qua persoonlijkheid al zit Herta er wel redelijk bij vooraan.quote:
Ferrucci is ooit nog behoorlijk overtuigend uit de Europese racerij getrapt, dus daar kan je je nog lekker aan ergerenquote:Op zondag 21 april 2024 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Herta en Ferrucci vind ik ook niks qua persoonlijkheid al zit Herta er wel redelijk bij vooraan.
Veekay is mijn favoriet, maar die kan maar niet het middenveld uit komen in indycar.
Ja precies, mijn afkeer tegen hem komt uit die periode en dat beeld heeft nog altijd niet weten te veranderen.quote:Op zondag 21 april 2024 23:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ferrucci is ooit nog behoorlijk overtuigend uit de Europese racerij getrapt, dus daar kan je je nog lekker aan ergeren
Bij Ferrucci weet ik waarom ik hem een eikel vind, bij Power vind ik dat moeilijker te duidenquote:Op zondag 21 april 2024 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja precies, mijn afkeer tegen hem komt uit die periode en dat beeld heeft nog altijd niet weten te veranderen.
Begrijp ik. Ik vind Dixon beetje arrogant overkomen, beetje zoals Hamilton ook over komt maar minder erg. Ik zou niet graag met hem samenwerken als monteur/engineerquote:Op zondag 21 april 2024 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij Ferrucci weet ik waarom ik hem een eikel vind, bij Power vind ik dat moeilijker te duiden
Wat achter hem gebeurt kan hij niks aan doen, hij was geen partij. Maar Herta achter hem houden deed ie goed.quote:
Hij heeft gewoon profijt gehad van het gedoe achter hem. Kan hijzelf idd niks aan doen en heeft het beste gemaakt van de situatie.quote:Op zondag 21 april 2024 23:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat achter hem gebeurt kan hij niks aan doen, hij was geen partij. Maar Herta achter hem houden deed ie goed.
En ik ben geen fan van Dixon, maar ben ook niet anti of zo. Dit deed hij gewoon goed.
Valt wel mee. Nieuwetuin had geen inhaalseconden meer overquote:Op zondag 21 april 2024 23:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon profijt gehad van het gedoe achter hem. Kan hijzelf idd niks aan doen en heeft het beste gemaakt van de situatie.
Ik denk dat Newgarden een groter probleem was geweest de laatste paar ronden dan Herta was.
Ik mis iemand... 😢quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:41 schreef Starflyer het volgende:
McLaughlin pakt de pole voor Power, dus een Penske front row na ql dat gedoe de afgelopen week.
P8 helaasquote:
Kut dan ben ik mooi te laat!quote:
René stelde wel de juiste vraag. Hoe lang reed Penske hier al mee rond? En is het inmiddels aangepast?quote:Op zondag 28 april 2024 19:20 schreef Zorro het volgende:
Zo, eens even kijken naar de cheaters van Penske
Precies, daarom.quote:Op zondag 28 april 2024 19:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
René stelde wel de juiste vraag. Hoe lang reed Penske hier al mee rond? En is het inmiddels aangepast?
19 uur begon de uitzending in de VS. Ziggo begint laterquote:
Aangepast wel, dat was al voor de race in Long Beach zo.quote:Op zondag 28 april 2024 19:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
René stelde wel de juiste vraag. Hoe lang reed Penske hier al mee rond? En is het inmiddels aangepast?
quote:Op zondag 28 april 2024 19:35 schreef Zorro het volgende:
Dan wordt er speciaal iemand ingevlogen om dat Start Your Engines te doen ,en dan krijg je dit.
Bouwt de spanning lekker op ook!
quote:Op zondag 28 april 2024 19:41 schreef Wertha het volgende:
Volgens mij deelde Rinus direct een stevige schouderduw uit.
DT voor Rinusquote:
Is toch gewoon terecht?quote:
Nope! Zie mijn post hierbovenquote:
Hij rijdt tegen zijn voorligger op waardoor er uiteindelijk meerdere auto's van de baan liggen?quote:Op zondag 28 april 2024 19:46 schreef Starflyer het volgende:
Al vond ik niet dat hij wat verkeerds deed. Hij haalde in aan de binnenkant en zat er volledig naast. Hij kreeg geen ruimte. In de Formule 1 zou het niets zijn.
Kijken of dat wel magquote:Op zondag 28 april 2024 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
Rinus neemt die straf gelijk op en gelukkig direct een caution
Volgens mij waren het twee losstaande dingenquote:Op zondag 28 april 2024 19:47 schreef Wertha het volgende:
[..]
Hij rijdt tegen zijn voorligger op waardoor er uiteindelijk meerdere auto's van de baan liggen?
Ik dacht zijkant?quote:Op zondag 28 april 2024 19:47 schreef Wertha het volgende:
[..]
Hij rijdt tegen zijn voorligger op waardoor er uiteindelijk meerdere auto's van de baan liggen?
Ja, boordradio zegt dat het ok wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |