Heb je mij dat ooit horen zeggen?quote:Op zondag 24 maart 2024 11:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat ashley sexy is![]()
![]()
![]()
Wat is dan een vredesnaam je puntquote:Op zondag 24 maart 2024 11:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heb je mij dat ooit horen zeggen?
Vrouwen met neptieten, nepwimpers, botox e/o tattoos zijn nooit sexy.
Dat was Randy die een A380 beschreefquote:Op zondag 24 maart 2024 11:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar genoeg over de speeltjes van Ashley...
Ja, een kwartier later was Ty inmiddels wel uit de dbkquote:Op zondag 24 maart 2024 11:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee Ty is er al uit en hoor nu Alice.....
Heej!quote:Op zondag 24 maart 2024 11:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heb je mij dat ooit horen zeggen?
Vrouwen met neptieten, nepwimpers, botox e/o tattoos zijn nooit sexy.
quote:Op zondag 24 maart 2024 11:46 schreef Kissingbird het volgende:
Randy's kussen was gevallen vannacht en hij was te lui om op te staan
Ah zo kennen we hem weer, begon me al zorgen te maken dat hij te actief ging wordenquote:Op zondag 24 maart 2024 11:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy's kussen was vannacht gevallen, maar hij was te lui om op te staan en m te pakken
Dan ben je echt mega luiquote:Op zondag 24 maart 2024 11:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy's kussen was vannacht gevallen, maar hij was te lui om op te staan en m te pakken
Beter lezen is op sommige momenten toch wel handig. Dit ging niet over Ashley.quote:Op zondag 24 maart 2024 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Je draait het zo of arme ash dit nergens aan heeft verdient
Ze heeft zelf haar glazen ingegooid
Duidelijk op stream
Maar je moet wel even je roze bril af willen zetten
quote:Op zondag 24 maart 2024 11:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar past wel een massage-staaf in![]()
Overdwars...
Ik maak geen punt. Er werd beweerd dat Alice BB zou gaan winnen en ik legde uit dat dat indachtig de trends uit het verleden niet waarschijnlijk is.quote:
Ja is toch mooi dat Alice niet onder de indruk is van grootsmoel ashleyquote:Op zondag 24 maart 2024 11:52 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind deze vastberaden Alice leuk! Weet heel goed wat ze wil. Dat ze Ashley irriteert is een bijkomend voordeel.
Tom terug, niemand ticket gekocht
Mooi, het is geluktquote:Op zondag 24 maart 2024 11:52 schreef Cupfighter het volgende:
Dankzij de topictitel heb ik nu dat vreselijke liedje in mijn hoofd
Sorry, maar daar ben ik heel stellig in.quote:
Ja is toch mooi dat Alice niet onder de indruk is van grootsmoel ashleyquote:Op zondag 24 maart 2024 11:52 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind deze vastberaden Alice leuk! Weet heel goed wat ze wil. Dat ze Ashley irriteert is een bijkomend voordeel.
Tom terug, niemand ticket gekocht
Smerig van haar mensen onzeker willen maken en slecht neer proberen te zetten.quote:Op zondag 24 maart 2024 11:57 schreef cat123 het volgende:
hahaha begint ashley weer tegen tom,
wel heftig he die vragen die je gisteren kreeg in de live,
tom antwoord ik vond dat niet heftig,
ashley opnieuw, ja ik vond het wel heftig.
tom ja nee ik niet.
quote:Op zondag 24 maart 2024 11:58 schreef marky het volgende:
Volgens mij heeft en Ashley gewoon zwaar de ziekte in dat ze niet meer kan sturen. Haar clubje is te klein om nog een vuist te maken tegen de andere. Ze wordt nu gestuurd.
Heeft ze geen ongelijk in, De vragen aan Tom waren inderdaad een stuk heftiger dan aan de anderenquote:Op zondag 24 maart 2024 11:57 schreef danilel het volgende:
ashley proberen steekjes onder water te geven aan Tom
"die vragen die jij gisteren kreeg tijdens de live waren wel heftig he"
Ashley moet en zal altijd iemand slecht neerzetten. Is iedere keer weer een ander. Tyron, doriana, ariana, sabeau, Glenn, tom, jimmy en nu Alice.quote:Op zondag 24 maart 2024 11:58 schreef Kissingbird het volgende:
BB:
Niemand heeft de kans genomen
bb hoopt dat niemand er spijt van krijgt
geen geld uit de pot
niemand heeft de zekerheid dat ze een week langer mogen blijven
het leven krijgt een vervolg? zoals het was
onzeker voor iedereen
En wederom nominatie zit haar ook niet lekker.quote:Op zondag 24 maart 2024 11:58 schreef marky het volgende:
Volgens mij heeft en Ashley gewoon zwaar de ziekte in dat ze niet meer kan sturen. Haar clubje is te klein om nog een vuist te maken tegen de andere. Ze wordt nu gestuurd.
klopt, vind ashley het vervelend en vies spelen,quote:Op zondag 24 maart 2024 11:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja is toch mooi dat Alice niet onder de indruk is van grootsmoel ashley
[..]
Smerig van haar mensen onzeker willen maken en slecht neer proberen te zetten.
smerig van ashley om daar nog eens de nadruk op te vestigen en er steekjes over proberen te geven, gelukkig liet Tom zich niet uit de tent lokkenquote:Op zondag 24 maart 2024 12:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Heeft ze geen ongelijk in, De vragen aan Tom waren inderdaad een stuk heftiger dan aan de anderen
Nee hoor, Ashley benoemt het als mensen zichzelf slecht neerzetten.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ashley moet en zal altijd iemand slecht neerzetten. Is iedere keer weer een ander. Tyron, doriana, ariana, sabeau, Glenn, tom, jimmy en nu Alice.
Nee hoor Ashley denkt mensen zo uit hun doen te brengenquote:Op zondag 24 maart 2024 12:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, Ashley benoemt het als mensen zichzelf slecht neerzetten.
In haar beleving hahaquote:Op zondag 24 maart 2024 12:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, Ashley benoemt het als mensen zichzelf slecht neerzetten.
Even prikken.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee hoor Ashley denkt mensen zo uit hun doen te brengen
Tom is haar gedrag ondertussen wel gewend en laat zich niet meer zooo snel van de kaart brengen door ashquote:
Glenn is een meeloperquote:Op zondag 24 maart 2024 12:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hoop dat het gesprek van Glenn en Tom nog wordt voortgezet.
Misschien gaat Glenn dan ook een keer dingen anders zien.
Glenn is een man die vrouwen als zakker zietquote:Op zondag 24 maart 2024 12:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hoop dat het gesprek van Glenn en Tom nog wordt voortgezet.
Misschien gaat Glenn dan ook een keer dingen anders zien.
Of loopt ze jankend weg.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar oh wee als er teruggeprikt wordt dan zijn het snotneuzen enzo
Herkenbaar. Je kon toen zo'n kaartje kopen om spelletjes te downloaden voor de gameboy.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley en Tom bespreken het pre mobiel tijdperk
Oh, fantastisch......totaal geen controle meer.....quote:Op zondag 24 maart 2024 12:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Even prikken bij Tom.
Hij trapt er niet er niet in.
Mooi antwoord.
Zolang mijn vrienden en familie zien dat ik mezelf ben ben ik tevreden.
Als ik moet gaan is het met opgeheven hoofd.
ik vind het heerlijk te zien dat ze steeds van alles probeert,quote:Op zondag 24 maart 2024 12:01 schreef danilel het volgende:
[..]
smerig van ashley om daar nog eens de nadruk op te vestigen en er steekjes over proberen te geven, gelukkig liet Tom zich niet uit de tent lokken
she's loosing itquote:Op zondag 24 maart 2024 12:06 schreef cat123 het volgende:
[..]
ik vind het heerlijk te zien dat ze steeds van alles probeert,
maar dat het haar niet meer lukt vat op bepaalde mensen krijgt.
Weet alleen dat de queen bedacht heeft toch maar wat te zeggen omdat ze haar toch wil uithoren wat er gebeurt.quote:Op zondag 24 maart 2024 11:54 schreef Koos1958 het volgende:
Oh is het uitgepraat tussen karen en ashley
Juist provoceren maar weinig tot niets kunnen incasseren want dan is het huis te kleinquote:Op zondag 24 maart 2024 12:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
tja de generaal was boos op haarquote:Op zondag 24 maart 2024 12:08 schreef Roxiebb het volgende:
Karen is abnormaal stil, geen gegiechel meer, oogcontact vermijden met Ash.
Dat is ook het gevolg van.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En wederom nominatie zit haar ook niet lekker.
Soms moet je gewoon willen belevenquote:Op zondag 24 maart 2024 12:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Foto’s maken voor herinneringen
Nu al geheugen problemen Ashley?
Dat is tegenwoordig bij feesten net zo.Er wordt niet meer gedanst maar gefilmd.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon willen beleven
Ipv vastleggen
Facings kan ook nogquote:Op zondag 24 maart 2024 12:14 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
soms vraag ik me af of ze niet ook nog gewoon een kunstgebit heeft
Dat kan zij niet bij elke foto die er getrokken wordt denkt ze zit mijn haar goed komen mijn borsten en lippen tot zijn recht.....dat ze bijna denk ik haar omgeving helemaal vergeet...die kan ze later op het plaatje terug zien.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon willen beleven
Ipv vastleggen
Dat zijn het toch ook bijna allemaal?quote:Op zondag 24 maart 2024 12:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat u ik schreef het met ook al opquote:Op zondag 24 maart 2024 12:15 schreef schizolientje het volgende:
ik keek ff, Ashley neemt een paar slokken van iets , steekt haar lege glas uit richting Glen zonder iets te vragen en hij pakt het keurig aan en zet t op tafel voor haar. Ik wil ook zo n slaafje thuis
Ze gooit het nu over een andere boegquote:Op zondag 24 maart 2024 12:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die ontploft zo.
Karen heeft het leuk en lacht.
Maar wel gebleektquote:Op zondag 24 maart 2024 12:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Facings kan ook nog
Maar nee
Ze wil een beugel
Dus zullen echt zijn
Ja maar dat zegt ook iets over Glennquote:Op zondag 24 maart 2024 12:15 schreef schizolientje het volgende:
ik keek ff, Ashley neemt een paar slokken van iets , steekt haar lege glas uit richting Glen zonder iets te vragen en hij pakt het keurig aan en zet t op tafel voor haar. Ik wil ook zo n slaafje thuis
Het is net een sektequote:Op zondag 24 maart 2024 12:12 schreef cat123 het volgende:
net als de gesprekjes die ashley haar volgelingen hebben met tom,
altijd proberen te zeggen je bent verandert, omdat hij meer voor zichzelf kiest en opkomt,
haar volgelingetjes snappen daar niks van, en proberen hem dan steeds een hoek in te praten,
maar het lukt ze niet meer, dat vind ik persoonlijk, leuk om te zien. niet te beïnvloeden. eigen pad volgen.
ze zitten zo in de volg modus met hun hoofd in het zand,
dat ze er niet bij kunnen dat het ook anders kan.
Het zal niet lang meer duren voordat ze zich genegeerd en verwaarloosd voelt. Ze is natuurlijk de afgelopen weken behoorlijk geëntertaind..quote:Op zondag 24 maart 2024 12:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die ontploft zo.
Karen heeft het leuk en lacht.
Wat uitpraten met wiequote:Op zondag 24 maart 2024 12:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Heel benieuwd of Glenn nu ook gaat lopen pushen dat ze het uit moet praten.
Dat hebben er daar wel mee4 laten doen..quote:
Kijken ..hoe een ander het doet waarschijnlijkquote:Op zondag 24 maart 2024 12:21 schreef Was-beer het volgende:
Ashley gaat helpen de hottub schoonmaken
Ze gaat het echt over een andere boeg gooienquote:Op zondag 24 maart 2024 12:21 schreef Was-beer het volgende:
De vuursteen.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:22 schreef greysbones het volgende:
Glen heeft wat op de houtkachel laten liggen
Wat een ommekeer, van toekijken tot meehelpen.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:21 schreef Was-beer het volgende:
quote:Op zondag 24 maart 2024 12:23 schreef zodeju het volgende:
Maar wat is er nu gesmolten?? Hij kan ook niet zonder buurman.....hij is ook best klunzig voor zijn leeftijd.....
quote:
ze was als enige boos dat er niet genoeg wijn over was, een heel drama tot huilens naar bed toe gaanquote:Op zondag 24 maart 2024 12:15 schreef wesley000000 het volgende:
[..]
waarom? heb dat blijkbaar gemist, en zie er niks van in de sv
kan goed met die zwabber van haarquote:Op zondag 24 maart 2024 12:21 schreef Was-beer het volgende:
Klopt duurde 5 hele lange minuten. Koelkast was leeg en ze heeft de plankjes gesopt.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:31 schreef mazaru het volgende:
Raar dat Ashley wordt neergezet alsof ze niets in dat huis doet. Ik zie haar heel vaak in de keuken staan en de badkamer soppen. Ik las ook dat ze vanmorgen vroeg de koeling stond uit te soppen
Ze strijkt ook voor iedereen, wast regelmatig af en ruimt opquote:Op zondag 24 maart 2024 12:31 schreef mazaru het volgende:
Raar dat Ashley wordt neergezet alsof ze niets in dat huis doet. Ik zie haar heel vaak in de keuken staan en de badkamer soppen. Ik las ook dat ze vanmorgen vroeg de koeling stond uit te soppen
En sinaasappels geperst en met het brood bezig geweestquote:Op zondag 24 maart 2024 12:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt duurde 5 hele lange minuten. Koelkast was leeg en ze heeft de plankjes gesopt.
ze heeft wel gewoon de koelkast gesopt, of het nu lang duurde of kortquote:Op zondag 24 maart 2024 12:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt duurde 5 hele lange minuten. Koelkast was leeg en ze heeft de plankjes gesopt.
Misschien dat dit beeld ontstaan is omdat ze regelmatig mensen voor zich dingen laat doenquote:Op zondag 24 maart 2024 12:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze strijkt ook voor iedereen, wast regelmatig af en ruimt op
En dan lees je daar niets over natuurlijk. Maar als ze een glas aan Glenn geeft lees je daar een pagina vol overquote:Op zondag 24 maart 2024 12:35 schreef Verida het volgende:
[..]
ze heeft wel gewoon de koelkast gesopt, of het nu lang duurde of kort
Ze doet regelmatig wel wat maar het punt is dat ze alles maar half doet. Ze is dan met die koelkast bezig maar doe het dan goed en niet half want dan kun je het net zo goed niet doen. Van de week was bezig met de afwas maar de voorsteden uit doen na de afwas en de aanrecht goed schoon en droogmaken doet ze niet.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Misschien dat dit beeld ontstaan is omdat ze regelmatig mensen voor zich dingen laat doen
overigens geef ik ook mijn glas aan iemand door als die persoon dichter bij de tafel zit dan ikquote:Op zondag 24 maart 2024 12:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan lees je daar niets over natuurlijk. Maar als ze een glas aan Glenn geeft lees je daar een pagina vol over
Zij is dan ook de queenquote:Op zondag 24 maart 2024 12:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ashley moet en zal altijd iemand slecht neerzetten. Is iedere keer weer een ander. Tyron, doriana, ariana, sabeau, Glenn, tom, jimmy en nu Alice.
Dat benoemen van brutale mensen. Haha ik moet daar om lachen. Denk dat ze een grote mond bedoelt. Die heeft zijzelf het meeste daar tegen anderen gehadquote:Op zondag 24 maart 2024 12:41 schreef lojanda het volgende:
Met het benoemen waar ze niet tegen kan beschrijft ze zichzelfze praat echt weer poep
Maar half glaasje drank bewaard voor haar terwijl karen zelf nog een vol glas had. Die had moeten delen met haarquote:
Omdat men het hier over de streams heeft en niet over de usersquote:
Ik vind juist dat Glenn de enige is die echt zegt wat hij denkt tegen Ashley. Ook als ze iets zegt wat nergens op slaat. Er wordt hier vaak geroepen dat hij haar orders opvolgt maar hij doet wel echt wat hij zelf vindt wat goed is en niet.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:42 schreef Cupfighter het volgende:
Het is ook een fout van Glenn, die moet gewoon zeggen, van nee doe het zelf Maarten dat glas en dat glas is slechts een voorbeeld
Overduidelijk.quote:
In het begin deed hij dat, nu zijn alleen Alice en Tyron die er er rechtstreeks tegen in gaanquote:Op zondag 24 maart 2024 12:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind juist dat Glenn de enige is die echt zegt wat hij denkt tegen Ashley. Ook als ze iets zegt wat nergens op slaat. Er wordt hier vaak geroepen dat hij haar orders opvolgt maar hij doet wel echt wat hij zelf vindt wat goed is en niet.
Ik wist het!!quote:Op zondag 24 maart 2024 12:46 schreef Was-beer het volgende:
Jimmy denkt dat Glenn of Ashley een secret mission hebben en dat daarom de paprika's zijn weggegooid
zou wel een aso actie zijn.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:46 schreef danilel het volgende:
Tom denkt dat er een secret mission is van iemand die genomineerd is.
Alle paprika's zijn weg en de schalen liggen bij de afwas
Mogen mensen zelf weten wat ze posten... Er zijn toch geen post regels.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan lees je daar niets over natuurlijk. Maar als ze een glas aan Glenn geeft lees je daar een pagina vol over
Met kist en alquote:Op zondag 24 maart 2024 12:49 schreef Jockari het volgende:
Aan zijn buik te zien, zitten die paprika 's er in.
Volgens mij vertelt hij op dit moment zelfs hoe hij haar ziet en wat hij daar van denkt.. Tyron gaat ertegenin als hij boos is op haar en dat is wat anders.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
In het begin deed hij dat, nu zijn alleen Alice en Tyron die er er rechtstreeks tegen in gaan
Juist niet want die buik is inmiddels zowat gehalveerdquote:Op zondag 24 maart 2024 12:49 schreef Jockari het volgende:
Aan zijn buik te zien, zitten die paprika 's er in.
Oke maar dat volgzame vind ik er wel inzitten net zoals bij Dannyquote:Op zondag 24 maart 2024 12:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens mij vertelt hij op dit moment zelfs hoe hij haar ziet en wat hij daar van denkt.. Tyron gaat ertegenin als hij boos is op haar en dat is wat anders.
Men is ook niet verplicht alles wat ze zien te postenquote:Op zondag 24 maart 2024 12:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zwangere Tanja flikkerde in BB 5 voor een vermogen kant & klaarmaaltijden in de prullenbak.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:49 schreef Was-beer het volgende:
Lijkt me ook geen secret mission tenzij de paprika's verstopt zijn. BB gaat toch geen goed eten weggooien
tenzij het een secret mission is die je wil laten mislukkenquote:Op zondag 24 maart 2024 12:51 schreef Ebinas het volgende:
Dan stop je toch met zoeken en wacht je gewoon af
Andere tijden.....quote:Op zondag 24 maart 2024 12:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zwangere Tanja flikkerde in BB 5 voor een vermogen kant & klaarmaaltijden in de prullenbak.
Maar kunne zo mee naar de finale.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:53 schreef mazaru het volgende:
Als we over luie mensen hebben dan spannen deze twee de kroon met verve. Die hebben al vanaf het begin geen moer gedaan en drukken zich professioneel als iedereen bezig is.
[ afbeelding ]
Het valt alleen op dat er geen enkel positief ding wordt gezienquote:Op zondag 24 maart 2024 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Men is ook niet verplicht alles wat ze zien te posten
Plopper de plopquote:Op zondag 24 maart 2024 12:52 schreef Jockari het volgende:
Kabouter Plop en Kabouter K op zoek naar de paprika's
[ afbeelding ]
Dat is blijkbaar wat op prijs wordt gesteldquote:
Toen bestond er ook al hongersnood in de helft van de wereld.quote:
Rats, kuch en bonen.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2024 12:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Hahahhaha...
Jimmy: wat is dit? Zijn we gescheiden van Yolanthe Cabau van kasbergen?
Asley werd gisteren ook gelijk beschuldigd van het stelen van de coins van Dannyquote:Op zondag 24 maart 2024 12:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Leek me ook al sterk dat hun dat gedaan hadden
Werken voor je geldquote:Op zondag 24 maart 2024 12:55 schreef mazaru het volgende:
Jaaaaaaaaaaa er is helemaal niets meer!![]()
![]()
![]()
![]()
Werken voor je voer!!![]()
![]()
O ja hoor heb ik ook wel voorbij zien komenquote:Op zondag 24 maart 2024 12:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het valt alleen op dat er geen enkel positief ding wordt gezien
Kom maar op met die uienquote:Op zondag 24 maart 2024 12:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Rats, kuch en bonen.![]()
Oftewel brood, pindakaas en uien, het klassieke BB-menu
Ja zolang het niet op beeld staat kun je dat niet zomaar zeggen vind ikquote:Op zondag 24 maart 2024 12:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Asley werd gisteren ook gelijk beschuldigd van het stelen van de coins van Danny
Dekbedden,die Wim Lex en Maxima hebben ook weg.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2024 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja hoor heb ik ook wel voorbij zien komen
Heb zelf nog gezegd dat ze gisteren mooi uit zag
Ja van Karen heb ik dat inderdaad ook gezegdquote:Op zondag 24 maart 2024 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja hoor heb ik ook wel voorbij zien komen
Heb zelf nog gezegd dat ze gisteren mooi uit zag
Ze waren allemaal iemand aan het beschuldigenquote:Op zondag 24 maart 2024 12:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja zolang het niet op beeld staat kun je dat niet zomaar zeggen vind ik
Dat was Ty die dat zei. Hij had coins horen rinkelen toen Ashley in die hoek stond zei hij. Vies ventje is het.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En alle make up weg.quote:
dat dusquote:Op zondag 24 maart 2024 12:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was Ty die dat zei. Hij had coins horen rinkelen toen Ashley in die hoek stond zei hij. Vies ventje is het.
Ach... Dus er werd verslag van de stream gedaan... Hoe a-typisch voor de CoS.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was Ty die dat zei. Hij had coins horen rinkelen toen Ashley in die hoek stond zei hij. Vies ventje is het.
Klopt ook voorbij zien komen.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja van Karen heb ik dat inderdaad ook gezegd
quote:Op zondag 24 maart 2024 12:59 schreef Verida het volgende:
[..]
dat dus
en dat waren dus haar eigen coins die ze weer in de coinhouder aan het doen was.
quote:
Make my dayquote:
Now or never....quote:Op zondag 24 maart 2024 13:00 schreef happyme28 het volgende:
All or nothing. Spel om te spelen voor lekker eten of simpel eten
Dikbil en diklip ook denk ikquote:Op zondag 24 maart 2024 13:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Make my day
Maar dat zullen ze niet durven denk ik. Dan krijg je een gefrustreerde dikbil
Al het eten, behalve wat gekocht is uit de wall.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:01 schreef rinardo het volgende:
ok, wat is er nu wel en niet weg? ik heb geen beeld dus graag serieus
quote:Op zondag 24 maart 2024 13:01 schreef lojanda het volgende:
Gelukkig is mijn koelkast nog niet leeg.. Ik ga maar eens een lekker pistoletje roomboter kaas en Luikse stroop maken
Oh lekker, mogen we aanschuivenquote:Op zondag 24 maart 2024 13:01 schreef lojanda het volgende:
Gelukkig is mijn koelkast nog niet leeg.. Ik ga maar eens een lekker pistoletje roomboter kaas en Luikse stroop maken
Ashley beschuldigde als eerste Alice, randy toen ashley en Glenn verdacht tyron ervanquote:Op zondag 24 maart 2024 12:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Kortom iedereen is bijna aan de beurt geweestquote:Op zondag 24 maart 2024 13:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ashley beschuldigde als eerste Alice, randy toen ashley en Glenn verdacht tyron ervan
ik denk dat Ashley hier best wel rustig onder zou blijven, die hecht hier niet zo ontzettend veel waarde aan.quote:
Wordt een beetje een flauwe act in de COSquote:Op zondag 24 maart 2024 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Men is ook niet verplicht alles wat ze zien te posten
Dat is lief van Yolanthe.quote:
is lekker zoutquote:Op zondag 24 maart 2024 13:05 schreef mazaru het volgende:
Jimmy haalt alvast wat uit zijn neus voor het avondeten
Nou nee, maar daar hoop ik op.quote:
Weg weg, alles is weg.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:07 schreef rinardo het volgende:
maar ik zag vanmorgen tyron nog pindakaas op zn kaas broodje smeren, is de pindakaas er nog wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |