Met en pijltje gooien maak je elke slok bier niet ongedaan, dus ik denk dat calorie in VS out in de andere richting gaat daar.quote:
Rug is core, althans in mijn trainingen.quote:Op zondag 24 maart 2024 23:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Alles. Ook rug en benen.
Weet je wat die gasten moeten kunnen trappen bij het remmen?
Hun hele lijf wordt benaderd in de sportschool.
Je zit er echt totaal naast.
Het gaat erom dat je heel snel spierspijn krijgt van bewegingen die je niet gewend bent, en dat dat weinig zegt over de vereiste fitheid voor die activitiet, een paar keer doen en het is afgelopen met die spierpijn. Laat staan dat je darmee het verschil maakt tussen winnen en verliezen, als ik een kermiskoers wil winnen dan zal ik eerst jaren elke week spierpijn moeten hebben voor ik uberhaupt de finish haal.quote:Op maandag 25 maart 2024 00:30 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Van door sneeuw lopen of een plankie zagen ben je de volgende dag niet bont en blauw.
Er is een rede dat er rib beschermers zijn voor als je in de kart stapt en dat is dan niets vergeleken bij de krachten die de F1 coureurs te verduren krijgen tijdens een race.
Misschien wordt het vaker gemeld in de media. Maar bij de vorige generatie auto kon het niet in de vloer terechtkomen omdat die vlak wasquote:Op maandag 25 maart 2024 13:40 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Naar mijn idee veroorzaken die tear offs het laatste jaar vaker ellende dan voorheen. Of ligt dat aan mij?
Je hebt ook andere luchtstromen om de auto heen waarmee de kans op een tear off die op de verkeerde plek terechtkomt natuurlijk ook kan varieren.quote:Op maandag 25 maart 2024 14:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien wordt het vaker gemeld in de media. Maar bij de vorige generatie auto kon het niet in de vloer terechtkomen omdat die vlak was
Ik denk dat je er naast zit. Iedere paar seconden die druk moeten geven is echt pittig.quote:Op maandag 25 maart 2024 07:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Rug is core, althans in mijn trainingen.
En benen valt reuze mee. Kijk gewoon eens naar die gasten. Die zullen echt wel legday hebben, maar valt allemaal reuze mee hoor. Zoveel is 130kg pedaaldruk niet als je gewoon fit bent.
Iemand die wel eens in een sportschool komt weet overduidelijk meer van topsport dan jijquote:Op maandag 25 maart 2024 15:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik denk dat je er naast zit. Iedere paar seconden die druk moeten geven is echt pittig.
ze moeten ook eens beter ontwerpen, bijvb zo'n brake duke is helemaal open, als je wilt dat die tear off daar niet in terecht komt, waarom bedek je die dan niet met gaas/rooster?quote:Op maandag 25 maart 2024 13:40 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Naar mijn idee veroorzaken die tear offs het laatste jaar vaker ellende dan voorheen. Of ligt dat aan mij?
Dan houdt het ook de luchtstroom tegen als het daarop blijft zittenquote:Op maandag 25 maart 2024 15:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze moeten ook eens beter ontwerpen, bijvb zo'n brake duke is helemaal open, als je wilt dat die tear off daar niet in terecht komt, waarom bedek je die dan niet met gaas/rooster?
dan maak je dat bol, dan blijft het niet zitten.quote:Op maandag 25 maart 2024 16:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan houdt het ook de luchtstroom tegen als het daarop blijft zitten
Wat is dit nu weer voor onzin post?quote:Op maandag 25 maart 2024 15:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand die wel eens in een sportschool komt weet overduidelijk meer van topsport dan jij
Daar is toch een term voor? Ken de Engelse "armchair expert", maar die is niet vrij te vertalen.
ik ben vroeger PT geweest, je ziet ze nu zo slecht technisch trainingen, dat ze er blessures van krijgen ipv dat je er gezonder van wordt.quote:Op maandag 25 maart 2024 16:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor onzin post?
Ik vraag me nu eigenlijk af of jij ooit wel eens in een sportschool bent geweest.. en niet om te kijken.
Laten we elkaar respecteren en discussiëren op inhoudquote:Op maandag 25 maart 2024 15:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand die wel eens in een sportschool komt weet overduidelijk meer van topsport dan jij
Daar is toch een term voor? Ken de Engelse "armchair expert", maar die is niet vrij te vertalen.
Ik heb het niet zo zeer over jou, heel die eerste zin druipt het sarcasme van afquote:Op maandag 25 maart 2024 16:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor onzin post?
Ik vraag me nu eigenlijk af of jij ooit wel eens in een sportschool bent geweest.. en niet om te kijken.
Die mag nooit meer mee.quote:Op maandag 25 maart 2024 16:10 schreef Rianne84 het volgende:
Wel sneu voor haar dat de eerste race waar ze bij was een dnf werd.
Aaaaah zo.quote:Op maandag 25 maart 2024 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo zeer over jou, heel die eerste zin druipt het sarcasme van af
Ik zeg dus dat iemand die wel eens in de sportschool komt niet meteen expert is en al helemaal niet moet doen alsof ie dat wel is, als dat niet duidelijk was.
Hoezo 50kquote:Op maandag 25 maart 2024 16:10 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Max mag nog even 50k dokken![]()
Waarom?quote:Op maandag 25 maart 2024 16:10 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Nou ja, als hun slogan is 'RedBull geeft je vleugels' kan ik begrijpen dat ze denkt 'deze soms?!'.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:11 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Grapje, omdat Penelope de vleugel aanraakt
Ach, kon hij meer tijd met d'r doorbrengenquote:Op maandag 25 maart 2024 16:10 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |