Dannyquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:41 schreef kater1 het volgende:
Hahaha Jimmy voert Ashley met je moet er een coin voor houden
Dat was ook wel lachen, net als die helium ballon , en met die spin tranen met tuiten van het lachenquote:
Misschien mag ze wel Pizza bakken met een vriendin...quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:42 schreef cat123 het volgende:
Ashley zal wel weer een speciaal iets krijgen straks als ze blijft…
Weer naar dat extra hok zeker.. Prima zolang ze maar net zoveel stream tijd krijg als Ronahi en Dilano in week 1quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:42 schreef cat123 het volgende:
Grote kans , zo gaat het al wekenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:42 schreef cat123 het volgende:
Bedankt de fans voor het stemmen.. .en ook voor z'n vliegtuig.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:46 schreef Kissingbird het volgende:
glenn mompelt binnensmonds weer wat onverstaanbaars
quote:
Ik uhm maakte een grapjequote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Bedankt de fans voor het stemmen.. .en ook voor z'n vliegtuig.
BB: "Wat jullie lot is weet de kijker en dat weet ik"quote:
dankzij Salarquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
BB: "Wat jullie lot is weet de kijker en dat weet ik"
Haha, ja als er verder niks anders is dan moet dat het zijnquote:
Dat zou wel weer erg lame zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:48 schreef happyme28 het volgende:
Ashley zal wel weg blijven en naar een andere ruimte gaan. De bewoners moeten dan denken dat het gelukt is.
Daar kan je toch niet weer mee aankomen , helemaal na deze faal weekquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:48 schreef happyme28 het volgende:
Ashley zal wel weg blijven en naar een andere ruimte gaan. De bewoners moeten dan denken dat het gelukt is.
dat dusquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley realiseert zich nu dat Glenn en Jimmy boven haar staan in de popi poll.
Die krijgen samen met Alice een kleine hart klapperquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:48 schreef superniger het volgende:
Ik wil de koppen van Ty en Randy zien waneer Ashley terugkomt.
nee dat kan dus niet hij geeft aan dat ik al gestemd hebquote:
Omdat je van de week al hebt gestemdquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:49 schreef Joyce-43 het volgende:
hij geeft aan bij mijn je hebt al gestemd begrijp er geen hol van
Is willekeurige volgorde.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:49 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Omdat je van de week al hebt gestemd
Volgende week weer een kansquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:48 schreef superniger het volgende:
Nee dat weet ze niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:49 schreef Li0nHeart het volgende:
#TeamDotquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:49 schreef Dotteke het volgende:
Zo even Danny gestemd, zal wel niets meer uithalen hij stond te ver achter Ashley
Die maakt het niet uit. Lachen erom.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:48 schreef superniger het volgende:
Zinloos ookquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar kan je toch niet weer mee aankomen , helemaal na deze faal week
Tactisch hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:49 schreef Dotteke het volgende:
Zo even Danny gestemd, zal wel niets meer uithalen hij stond te ver achter Ashley
denk ik ookquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:50 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron denkt dat ze allebei niet terugkomen.
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:50 schreef Harry het volgende:
Tyron: ik denk dat ze beiden weg gaan. Want anders is het toch niets anders??
Dat zou super zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:48 schreef happyme28 het volgende:
Daar is de eerste al.....quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:50 schreef kiki2024 het volgende:
Ik heb spijt dat ik op Jimmy gestemd heb
op wie had je dan willen stemmen?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:50 schreef kiki2024 het volgende:
Dat snap ik dan weer niet , spijt van een een stemquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:50 schreef kiki2024 het volgende:
Nee dat weet ze niet, ze heeft toch geen zicht in de popipoll, het is puur op willekeurige volgorde, dat wordt er duidelijk bij gezegd.quote:
je kan niet meer stemmenquote:
alleen al het feit dat Jimmy als eerste werd gesavedquote:
QueeniePiequote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:51 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
De eerste 2 wel.
Maar ze staan wel boven Ashley (en Danny)
denk spijt om nu niet meer op danny te kunnen stemmenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer niet , spijt van een een stem
ja maar dat is dus wel vaag want van de week heb ik gestemd op WIe mag er blijven? en nu word er gevraagd Wie is je favoriet? dus wel vaagquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Omdat je van de week al hebt gestemd
Maar ze weet wel dat ze dus minder stemmen heeft anders staat ze niet in De deurquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee dat weet ze niet, ze heeft toch geen zicht in de popipoll, het is puur op willekeurige volgorde, dat wordt er duidelijk bij gezegd.
als je eerder nog niet gestemd hebt kun je prima nog stemmenquote:
glenn en jimmy hadden de meeste stemmenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee dat weet ze niet, ze heeft toch geen zicht in de popipoll, het is puur op willekeurige volgorde, dat wordt er duidelijk bij gezegd.
ik hoop het echt nietquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:53 schreef Koos1958 het volgende:
Glenn zegt er gaat er 1 in dat kot en die mag dan misschien strijden tegen een van ons.
willekeurige volgorde tussen jimmy en glenn, dus logisch dat ashley en danny daaronder staan, dat kan een klein kind zich nog op 5 vingers uittellenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
ja welquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:53 schreef Joyce-43 het volgende:
nee glenn en Jimmy is niet willekeurig
Zij maakt nog als enige TV daar.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:54 schreef Roxiebb het volgende:
Natuurlijk gaat Ashley er niet uit, die zorgt voor de spanningen en irritaties. Geweldig zou Eddy Wally zeggen.
Danny zei vorige week, dat hij na de draaideur direct apart genomen werd, en Dilano naar de andere deur moest. Stemmen is nu echt zinloos !!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Nu nog Danny stemmen is ook zinloos .. hij gaat niet in 8 minuten 17% inlopen.
Ik snap die van Alice nietquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:55 schreef Cupfighter het volgende:
Ik snap de populariteit van Glenn niet op de eerste weken na loopt hij als een hond achter Ashley na
Hij heeft veel stemmen omdat het tegen Ashley is.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:55 schreef Cupfighter het volgende:
Ik snap de populariteit van Glenn niet op de eerste weken na loopt hij als een hond achter Ashley na
Dat doe ik niet, ik geef mijn mening en dat is niet op de persoon bedoeld in deze.quote:
dit is het hele seizoen al. "ik wil gezicht van Ronahi, Doriana, Dilano, enz zien als x niet terug komt maar Y"quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is wel een ding he? bezig zijn met reacties die totaal niet boeien .
Maar echtquote:
Ah nvm. Ik dacht dat de plot zou zijn dat Ashley direct door de deur van het huis weer terug ging komen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:58 schreef PunkieePie het volgende:
Ze gaan nu de deuren tegelijk open doen?
ben er ook blij meequote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:58 schreef superniger het volgende:
JAAAAAAAAAA ASHLEY is door.
Mod Edit *****
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:58 schreef superniger het volgende:
JAAAAAAAAAA ASHLEY is door.
Mod edit ******
say whatquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:00 schreef Kissingbird het volgende:
jammer dat danny gaat
hij was zo leuk aanwezig
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:00 schreef Kissingbird het volgende:
jammer dat danny gaat
hij was zo leuk aanwezig
Forum Opties | |