Dat hoop ik dan maar, de gidsen gaan nog niet tot 6 April de week ervoor, was het echt de officiele pagna ?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:06 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja is gewoon 13 april was idd officiële bekendmaking
Alleen in 2021 werden de 100 dagen behaald. In 2024 is dat ook weer niet het geval. Deze keer eindigt de teller op 93 dagen en dit betekent dat de finale plaatsvindt op zaterdag 13 april 2024. In totaal is de show op dat moment 13 weken op tv geweest en hebben we kunnen genieten van 78 uitzendingen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar, de gidsen gaan nog niet tot 6 April de week ervoor, was het echt de officiele pagna ?
Vies hoor hoe ze zit te eten, denk dat ze zelf schrikt als ze dit terug zietquote:
En ze moet er weer even bij vertellen dat HET groepje weer aan het kaarten is.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:14 schreef danaqui het volgende:
De hondjes liggen weer aan de voeten van het baasje
Zou je nog gevoel in je lippen hebben als je ze zo hebt laten vullen?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vies hoor hoe ze zit te eten, denk dat ze zelf schrikt als ze dit terug ziet
Die gaat ook al steeds viezer eten....dat deed ze in begin helemaal niet. Maar die hele tafel doet het zowat.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:13 schreef Puzzie het volgende:
'Ik heb er geen zin in ', koffer weer helemaal inpakken'
[ afbeelding ]
Ikheb geen ideequote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou je nog gevoel in je lippen hebben als je ze zo hebt laten vullen?
Ik ook niet, maar volgens mij slaan je lippen dan dood of zoquote:
ja valt me ook opquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:16 schreef Luna68 het volgende:
Waarom luisteren ze niet meer naar BB? Gisteren ook al dat groepje in de hottub…
en dat staat op de website van BigBrother?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:15 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Alleen in 2021 werden de 100 dagen behaald. In 2024 is dat ook weer niet het geval. Deze keer eindigt de teller op 93 dagen en dit betekent dat de finale plaatsvindt op zaterdag 13 april 2024. In totaal is de show op dat moment 13 weken op tv geweest en hebben we kunnen genieten van 78 uitzendingen.
Volgens mij schrikt die nergens van...quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vies hoor hoe ze zit te eten, denk dat ze zelf schrikt als ze dit terug ziet
Nee, die het altijd zeker wisten was jij Ashley. Maar zo hoeft een ander niet te zijn.....die Hopen het maar daar blijft het bij.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:15 schreef Puzzie het volgende:
En weer verder over de anderen
'reken maar dat die zich gewonnen voelen'
heeft het overgenomen van Kaquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die gaat ook al steeds viezer eten....dat deed ze in begin helemaal niet. Maar die hele tafel doet het zowat.
Prachtige beeldenquote:
Dat heb ik wel gemeen met haar. Vooral het horen is verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:19 schreef happyme28 het volgende:
Ashley kan er gewoon niet tegen als ze Alice ziet of hoort. Te vrappig
Het schijnt daar heet te zijn.....quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:17 schreef Dotteke het volgende:
Waarom lopen/liggen die mannen toch altijd in een korte broek in dat BB huis?
Op streamwijzerquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
en dat staat op de website van BigBrother?
staat ook bij televizierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:23 schreef danilel het volgende:
[..]
staat ook bij televizierJa dit was 1e wat ik tegenkwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is er 25 graden ofzoquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:17 schreef Dotteke het volgende:
Denk nog wel heter, ik heb hem op 20,5 staan in de woonkamer maar kan echt niet in korte broek en t-shirt lopen. En daar gaat die deur ook vaak open....quote:
Maar ze lopen zo ook buiten, wel een dikke jas aan dat dan welquote:
Inderdaad die benen....bbbrrrrquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze lopen zo ook buiten, wel een dikke jas aan dat dan wel
Als je hoofd en voeten warm zijn dan maakt het stuk ertussen niet eens zoveel uit.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze lopen zo ook buiten, wel een dikke jas aan dat dan wel
Genieten ???quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:15 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Alleen in 2021 werden de 100 dagen behaald. In 2024 is dat ook weer niet het geval. Deze keer eindigt de teller op 93 dagen en dit betekent dat de finale plaatsvindt op zaterdag 13 april 2024. In totaal is de show op dat moment 13 weken op tv geweest en hebben we kunnen genieten van 78 uitzendingen.
Zonder broek is nogal genant hèquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:17 schreef Dotteke het volgende:
Die 2 hebben wel het minste contact denk ik. Haantjesgedrag onder de vrouwen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:19 schreef happyme28 het volgende:
Ashley kan er gewoon niet tegen als ze Alice ziet of hoort. Te vrappig
Nou jaquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik moest bijna kotsen. Daar wil je toch niet naast wakker worden !
Draaideur straks. Veel cooler voor Danny.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk nog wel heter, ik heb hem op 20,5 staan in de woonkamer maar kan echt niet in korte broek en t-shirt lopen. En daar gaat die deur ook vaak open....
Tyron slaapt ook zonder dekbed......quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
25 !!! Das wel heel warm. Langzaam gegaard in 93 dagen dan.
Wij deze voormiddag hagel in de antwerpse kempen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:33 schreef zodeju het volgende:
He, nu pas de hagel daar....ik zit dicht bij schiphol......
omdat het niet anders kon,quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze ook echt gedaan![]()
BB vroeg haar waarom ze haar muts had opgezet. Ze antwoorden dat ze het goed wilde doen omdat het misschien haar laatste keer was. Bij Jimmy heeft ze hem inderdaad afgezet toen ze naam noemde omdat ze het niet leuk viind een stem op hem te zetten. Dan vraag ik mij af waarom stem je dan op hem
Ik vind het ook op veel reality sites maar niet op BB zelfquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Op streamwijzer
https://www.streamwijzer.(...)-datum-wanneer-2024/
hoe zwart lopen maken dan? ze heeft gezegd dat ze het vreemd vond dat Jimmy in eens zo vreemd deedquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:49 schreef marky het volgende:
[..]
Show de tapes van hoe ze van de week Jimmy heeft zwart lopen maken bij haar soldaatjes zodat die Jimmy zouden nomineren.
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:23 schreef danilel het volgende:
[..]
staat ook bij televizierja ook elke tv gids staat het in, maar de tv gidsen gaan nog niet zover dus 100% zeker is het ook daar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
ja nou andere hebben dat toch ook en dat mag toch tijdens stemmen als hij moet kiezen om te stemmen tussen Ashley en Dilano denk je dan echt dat die op Ashley zou gaanquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Natuurlijk kon dat wel maar dat wilde ze niet
zonder kwastjes en kleding hahaha moet die naakt....... nee he hoop ikquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:51 schreef Ireth het volgende:
Op de dag dat rtl4 "make up your mind" programmeert tegenover de liveshow, krijgt Jim de koffer van Heisa...
Puur toeval of??
Klopt maar die gaan niet achteraf lopen miepen dat ze het eigenlijk niet wilde......en uit respect hun muts afdeden....met ik kon niet anders, of ik moest toch wat....quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja nou andere hebben dat toch ook en dat mag toch tijdens stemmen als hij moet kiezen om te stemmen tussen Ashley en Dilano denk je dan echt dat die op Ashley zou gaan
je kan iemand werkelijk overal op pakken vind ik en dat is hier echt aan de hand
en ik ben al niet echt meer zo pro ash meer maar wel reëel
Maar daar ging het niet om toch?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja nou andere hebben dat toch ook en dat mag toch tijdens stemmen als hij moet kiezen om te stemmen tussen Ashley en Dilano denk je dan echt dat die op Ashley zou gaan
je kan iemand werkelijk overal op pakken vind ik en dat is hier echt aan de hand
en ik ben al niet echt meer zo pro ash meer maar wel reëel
Ben benieuwd of ze ook wat heeft voor de overblijvers daar zoals ze zelf altijd vraagt mag ik dat hebben en laat je dat hier????quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:46 schreef Jockari het volgende:
Laatste beelden van Ash dacht ik, maar zal den Danny zijn die naar zijn ambetant zijnde vrouw gaat terug keren.
[ afbeelding ]
Hij gaat niet naar huis ,(denk ik maar zo) en Heisa hoort wel degelijk bij Jimmyquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou het jammer vinden, mocht Jimmy naar huis gaan, als hij als Heisa gaat. Het was Jimmy die in het huis zat en niet zijn alterego. Hoewel ik Heisa wel leuk vind, begrijp me niet verkeerd.
ik haal er niet iets bij wat er los van staat ze had keuze uit Danny, Glenn,Tom en Jimmy waren er 3 volgens mijn hoor en ja met 2 heeft ze een betere band dan met jimmy en Tom is ook bij het groepje geweest eigenlijk en dat heeft ze net ook uitgelegd aan hem dus jah dan blijven die andere over en daarmee is de band toch beter dus dan toch logisch dat ze eerder hun buiten spel latenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar daar ging het niet om toch?
Je haalt er nu iets anders bij wat los staat van waar het over ging en dat was dat ze wel degelijk een keuze had
Geen probleem met heisa, maar Jimmy heeft zich laten kennen als een windhaantje. Mag van mij vertrekken dusquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou het jammer vinden, mocht Jimmy naar huis gaan, als hij als Heisa gaat. Het was Jimmy die in het huis zat en niet zijn alterego. Hoewel ik Heisa wel leuk vind, begrijp me niet verkeerd.
Waarom Randy niet of is ze daar op gegaan.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik haal er niet iets bij wat er los van staat ze had keuze uit Danny, Glenn,Tom en Jimmy waren er 3 volgens mijn hoor en ja met 2 heeft ze een betere band dan met jimmy en Tom is ook bij het groepje geweest eigenlijk en dat heeft ze net ook uitgelegd aan hem dus jah dan blijven die andere over en daarmee is de band toch beter dus dan toch logisch dat ze eerder hun buiten spel laten
en dat wilde ik dus even aan geven met Dilano erbij te noemen nou dan nog 2 namen erbij Tom Ash en ja1 met wie die nog close is meer als Ash zeg maar dan gaat hij die andere toch ook buitenschot houden en op Ash stemmen
Randy gaat dit winnen, is nobodys friend, en kiest geen groep.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom Randy niet of is ze daar op gegaan.
Onmogelijk, er komt ooit een stemming, en hij krijgt in alle populariteitspolls geen 1 stem, dus in die stemming verliest hij, maar hij komt heel verquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
Randy gaat dit winnen, is nobodys friend, en kiest geen groep.
Ja dus had ze een keuze, zoals ik aangafquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik haal er niet iets bij wat er los van staat ze had keuze uit Danny, Glenn,Tom en Jimmy waren er 3 volgens mijn hoor en ja met 2 heeft ze een betere band dan met jimmy en Tom is ook bij het groepje geweest eigenlijk en dat heeft ze net ook uitgelegd aan hem dus jah dan blijven die andere over en daarmee is de band toch beter dus dan toch logisch dat ze eerder hun buiten spel laten
en dat wilde ik dus even aan geven met Dilano erbij te noemen nou dan nog 2 namen erbij Tom Ash en ja1 met wie die nog close is meer als Ash zeg maar dan gaat hij die andere toch ook buitenschot houden en op Ash stemmen
Iedereen ziet hem over het hoofd.....quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
Randy gaat dit winnen, is nobodys friend, en kiest geen groep.
Dat van die ''nog 2 weken'' kwam van Tom na zijn gesprek met de psycholoog in de DBK. Kan zomaar zijn dat Tom dat verkeerd geïnterpreteerd heeft.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Rtl stuurt al maandoverzichten naar adverteerders. Daar staat dat finale 13/4 is en dat per 15/4 er een ander programma is op het tijdstip van BB.
Heb er geen cap van, maar is ooit voorbij gekomen in de CoS.
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Verbaasd me totaal niet...heb je geen rode streep eronder? verbaasd kan blijkbaar allebei * Joyce-43 kijkt verbaastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Zeker als ze met een borrel op begint te zingen, dan vallen de steentjes van ellende om.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:00 schreef Soury het volgende:
Ik zou Karen héél ver weg houden bij die steentjes.
Ze hebben het constant over de finaleweek. Dat ze die willen halen. Ik denk dat hij die bedoelt.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:00 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat van die ''nog 2 weken'' kwam van Tom na zijn gesprek met de psycholoog in de DBK. Kan zomaar zijn dat Tom dat verkeerd geïnterpreteerd heeft.
[spoiler]Speculaas; we zien elkaar nog 2 keer (30-03 en 06-04) en dat Tom heeft geconcludeerd dat het dan dus de zesde finale is.
Mij lijkt het niet logisch dat ze op de finaledag nog een psych gesprek hebben.[spoiler]
🤣quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Iedereen ziet hem over het hoofd.....
Kan idd allebei, maar weet nooit welke wanneerquote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heb je geen rode streep eronder? verbaasd kan blijkbaar allebei * Joyce-43 kijkt verbaast
![]()
ohhh wat lief maquote:
Die heeft fijne dagen, sinds het eerst na weken een keer niet op de bank.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:06 schreef rinardo het volgende:
lekker weer pannenkoeken
[ link | afbeelding ]
Dat weet ik welquote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan idd allebei, maar weet nooit welke wanneer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Of vaker gezienquote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:13 schreef Verida het volgende:
Wat mij wel opviel in dat filmpje van Tom was dat hij wel met heel veel routine zijn microfoon wist af te dekken![]()
Dat heeft hij vaker gedaan denk ik
schrijf dan ook de namen eens goed neer pfffquote:
wij hadden het ook net 10 minuten terug pas en ik zit echt maar op 15 min afstand en hier is het de hele ochtend ook droog geweest daar ook nietquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:33 schreef zodeju het volgende:
He, nu pas de hagel daar....ik zit dicht bij schiphol......
Slim! Had ik niet aan gedacht, zou best zo kunne zijn inderdaadquote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:00 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat van die ''nog 2 weken'' kwam van Tom na zijn gesprek met de psycholoog in de DBK. Kan zomaar zijn dat Tom dat verkeerd geïnterpreteerd heeft.
[spoiler]Speculaas; we zien elkaar nog 2 keer (30-03 en 06-04) en dat Tom heeft geconcludeerd dat het dan dus de zesde finale is.
Mij lijkt het niet logisch dat ze op de finaledag nog een psych gesprek hebben.[spoiler]
Hij bood het net aan maar hij wilde niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:23 schreef zodeju het volgende:
Ik mag toch hopen dat ook Jimmy kaas heeft mogen proeven van Tyron, anders valt het me een beetje tegen van hem.
Van de anderen heb ik het nog nooit zo gezienquote:
wie is Mies? of Angelo?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:22 schreef ledn81 het volgende:
Ronnie is met Dilano (met shirt) bij Mies![]()
[ afbeelding ]
O, diequote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Michelangelo, maar ik mag Mies zeggen(en het tikt makkelijker)
Voor zover ik heb kunnen kijken deelde Ty altijd de dingen die hij kocht.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:23 schreef zodeju het volgende:
Ik mag toch hopen dat ook Jimmy kaas heeft mogen proeven van Tyron, anders valt het me een beetje tegen van hem.
Ja, daarom maar zag aan tafel dat Jimmy niet had, maar hij wilde niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:29 schreef -river- het volgende:
[..]
Voor zover ik heb kunnen kijken deelde Ty altijd de dingen die hij kocht.
daar was ze toch een duo meequote:
nou heb het net al 2x helemaal uit getypt ben er nu wel even klaar meequote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Natuurlijk kon dat wel maar dat wilde ze niet
Daar zat ze mee in een duo, maar er was keuze zatquote:
dat miept ze toch niet, er was er 1 die miepte die op hem ging en dat was Jimmy en dat was dus Ashley der uitlegquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt maar die gaan niet achteraf lopen miepen dat ze het eigenlijk niet wilde......en uit respect hun muts afdeden....met ik kon niet anders, of ik moest toch wat....
Nadat ie zelf uit het huis is gezet helpt ie maandag de deurwaarder weer met iemand uit het huis zetten.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:30 schreef spapaars het volgende:
Danny z'n koffer aan het inpakken, maandag staat hij het verkeer weer te regelen.
dat was haar duo partner ( en deze week kon ze niet eens op jimmy die was undercover)quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom Randy niet of is ze daar op gegaan.
OMG zeg !quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dus had ze een keuze, zoals ik aangaf
Eehhmm... ze is toch op jimmy gegaan???quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat was haar duo partner ( en deze week kon ze niet eens op jimmy die was undercover)
Daarom kon er wel op hem gestemd worden, kon zelf niet stemmen.....quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat was haar duo partner ( en deze week kon ze niet eens op jimmy die was undercover)
ik vind het met een t zoiezo raar staan dus ik doe altijd een d hahhaquote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan idd allebei, maar weet nooit welke wanneer
Nee dat is niet waar, Jimmy wist toen nog helemaal niet dat zij op hem had gestemd. Dat kwam pas ter sprake toen toen Ash helemaal over de zeik was omdat Danny op de bank kwam en zij jankend haar verhaal deed bij Jimmy dat haar vertrouwen was geschaad , dat Tom hoog verraad had gepleegd.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat miept ze toch niet, er was er 1 die miepte die op hem ging en dat was Jimmy en dat was dus Ashley der uitleg
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat weet ik wel
ja daar raak je mijn al kwijt ik heb dat nooit kunnen onthouden snap er werkelijk waar geen nota van vroeger op school ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Ik snap het wel hoor daar niet van : Ash is haske onschuldig en het ligt altijd aan anderenquote:
welk filmpje?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:13 schreef Verida het volgende:
Wat mij wel opviel in dat filmpje van Tom was dat hij wel met heel veel routine zijn microfoon wist af te dekken![]()
Dat heeft hij vaker gedaan denk ik
De keuze was Tom of Jimmy.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt maar die gaan niet achteraf lopen miepen dat ze het eigenlijk niet wilde......en uit respect hun muts afdeden....met ik kon niet anders, of ik moest toch wat....
Maar z'n vrouw was wel mee op bezoek, zal dus wel meevallen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nadat ie zelf uit het huis is gezet helpt ie maandag de deurwaarder weer met iemand uit het huis zetten.
Daar heeft ze personeel voor toch??quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:50 schreef spapaars het volgende:
Toppunt van zelfvertrouwen, Je koffer niet inpakken.
is hier in de Cos geplaats, hij kwam uit de dbk en gaf aan Karen door dat het nog twee weken voor de finale zou zijn (of zoiets) Hij dekte zijn microfoon eerst af en later gaf hij het nog door met gebaren aan Karen.quote:
Toch een raar verhaal dat ze niet op Tom gestemt hebben allemaal. Als ze hem toch zo vervelend vinden allemaal.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:53 schreef Ireth het volgende:
"Gevaarlijk... niet betrouwbaar... voor de groep..."
Neuh... risico uitsluiten. Als de dood dat ze dan naast Tom op de bank kon komen..quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:54 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Toch een raar verhaal dat ze niet op Tom gestemt hebben allemaal. Als ze hem toch zo vervelend vinden allemaal.
Het is zo sneu. Ze kan nergens anders over praten dan het spel.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:53 schreef Ireth het volgende:
"Gevaarlijk... niet betrouwbaar... voor de groep..."
Zo moeder zo dochter snap er ook geen jota vanquote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja daar raak je mijn al kwijt ik heb dat nooit kunnen onthouden snap er werkelijk waar geen nota van vroeger op school ook niet
dat is het dus niet want het is uit te leggen gewoon maar bij vele is er gewoon NIETS goed aan haar en hebben gewoon onrealistische haat over haar gevormdquote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor daar niet van : Ash is haske onschuldig en het ligt altijd aan anderen
Denk dat ze dat allemaal niet durven omdat ze wel door hebben dat hij populair isquote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:54 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Toch een raar verhaal dat ze niet op Tom gestemt hebben allemaal. Als ze hem toch zo vervelend vinden allemaal.
Logisch toch, ze weten allemaal dat Tom populair is dus hem op de bank zetten heeft geen zin. Ashly stemt denk ik ook daarom niet op hem ipv dat trouw zijn als vriend. Ze weten dat ze het onderspit delven.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:54 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze wilde dat niet doen wegens het vliegtuig voor hen samen. Denk dat ze denk nog wat van die fans te behouden of naar haar kant te trekken omdat zij zogenaamd wel betrouwbaar isquote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:54 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Maar dat sluit niet uit dat anderen het nog nooit gedaan hebben. Van Tom hebben we het tenslotte ook nog nooit eerder gezienquote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Van de anderen heb ik het nog nooit zo gezienHet ging bij Tom met een zekere routine, alsof hij dit vaker heeft gedaan.
Mocht niet van mevrouw Aquote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:54 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Of hij heeft gehoord dat er 2 weggaanquote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar dat sluit niet uit dat anderen het nog nooit gedaan hebben. Van Tom hebben we het tenslotte ook nog nooit eerder gezien
Daar ging het niet over, ging nu over het microfoon afdekkenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Of hij heeft gehoord dat er 2 weggaan
Doen ze allemaal wel eensquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar ging het niet over, ging nu over het microfoon afdekken
Okquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar ging het niet over, ging nu over het microfoon afdekken
Ja Alice net stuk, door pingpong, Tom zegt nie meer doen he, en ze gaan gewoon doorquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:00 schreef Joyce-43 het volgende:
ik zou maar stoppen met pingpongen straks gaat die bal erover heen en zo tegen die steentjes aan
ja dat is gewoon dom dan en Tom is al snel geprikkeld hahaquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:00 schreef rinardo het volgende:
Tom zegt nie meer doen he, en ze gaan gewoonn door
joh, je hebt helemaal gelijk, Het was me vanmorgen opgevallen van Tom en van de anderen hebt ik het nog nooit gezien, was helemaal niet alleen vervelend naar Tom toe bedoeld, Het was een constateringquote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar dat sluit niet uit dat anderen het nog nooit gedaan hebben. Van Tom hebben we het tenslotte ook nog nooit eerder gezien
Niet achteraf. Dat zegt ze nu Jim is al vanaf vorige week aan het miepen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of op Alicequote:
Dat generaliseren snap ik ook niet , Ik heb het over wat er toen gebeurde .quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat is het dus niet want het is uit te leggen gewoon maar bij vele is er gewoon NIETS goed aan haar en hebben gewoon onrealistische haat over haar gevormd
Tis wachten tot ie er overheen vliegtquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:10 schreef rinardo het volgende:
weer een hele rij om, Tom zegt danny ik denk dat het gedaan is nu he met pingpongen, Danny legt een kleed neer zodat balletje niet kan rollen en gaat weer door
nou nee dusquote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar zat ze mee in een duo, maar er was keuze zat
Dus als Ashley wel een vriend erop zet omdat ze vindt dat ze niet anders kan is het primaquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou nee dus
Karen& Tom Karen doet ze niet Tom heeft ze uitgelegd
Tyrone&Dilano Tyrone ging Randy niet op en Dilano hadden ze gedaan
Danny&Glenn daar ging ze dus ook niet op
Alice&Jimmy Alice hebben ze gestemd en Jimmy blijft dan over dus die ook gestemd
Ah kom tochquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou nee dus
Karen& Tom Karen doet ze niet Tom heeft ze uitgelegd
Tyrone&Dilano Tyrone ging Randy niet op en Dilano hadden ze gedaan
Danny&Glenn daar ging ze dus ook niet op
Alice&Jimmy Alice hebben ze gestemd en Jimmy blijft dan over dus die ook gestemd
duo partner was vorige week, en ja ik weet het ook even niet meerquote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm... ze is toch op jimmy gegaan???
Jimmy mocht zelf niet. En er waren geen duo's meer toch?
Blinde vlekquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus als Ashley wel een vriend erop zet omdat ze vindt dat ze niet anders kan is het prima
Maar als Tom een vriend erop zet is het hoogverraad
Dat is hypocriet van ash
Daar gaat het om
Ze heeft een dikke week Tom slecht lopen praten omdat hij niet op Alice wilde stemmen en daarom op
Danny ging
Maar hè
Tis ash
Undercovers mochten niet stemmenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
duo partner was vorige week, en ja ik weet het ook even niet meer
ze mochten toch nit op undercovers stemmen? en deze donderdag was toch met die muts af pfff ik en suf geluld geloof ik
Dat was de week van de duo’s en waren Tom en Karen / Randy en Ashley vrijgesteld.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus als Ashley wel een vriend erop zet omdat ze vindt dat ze niet anders kan is het prima
Maar als Tom een vriend erop zet is het hoogverraad
Dat is hypocriet van ash
Daar gaat het om
Ze heeft een dikke week Tom slecht lopen praten omdat hij niet op Alice wilde stemmen en daarom op
Danny ging
Maar hè
Tis ash
ja, ze is bang te horen wie er dood is, wie er zwanger is, wie er uit elkaar isquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:21 schreef BigBreg83 het volgende:
Ash praat altijd alsof ze al jaaren daar opgesloten zit.
Ze hebben het uiteindelijk samen zo gedaanquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:19 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dat was de week van de duo’s en waren Tom en Karen / Randy en Ashley vrijgesteld.
Tom en Karen hadden toen nog de mogelijkheid om op Alice en Jimmy te stemmen maar wilde dat niet, Karen wilde alleen Danny niet dus dat is niet echt een eerlijke verhouding
Waar kan ik stemmen?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:22 schreef Puzzie het volgende:
Het is ook wel erg soms![]()
Mijn hemel .. hopelijk is ze vanavond weg , probleem opgelost
Ja over nieuwsberichten dat ze benieuwd is wat ze gemist heeft. Ze hebben al zoooo lang geen nieuws gehad. Ze is benieuwd wie er dood is en wie er uit elkaar zijn en wie er een kind krijgt enzoquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:21 schreef rinardo het volgende:
Lol Ashley is een heel serieus gesprek aan vertellen aan Glenn en Glenn ineens schreeuwen Danny Danny, en gaat zo met Danny praten en negeert het verhaal van Ashley oh wacht ze probeerd het weer
Dit is de tendens jaquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:19 schreef Puzzie het volgende:
Maar als dit een beetje de tendens op FB of X is dan ben ik maar wat blij dat ik hier kan posten
Nee net zo goed niet als de één er twee wil saven en de ander een. Ze hadden kunnen bedenken wie de minste stemmen zou krijgen zodat de derde een verloren stem zou zijn. Dat was ook waarom Karen daarna zo boos was.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben het uiteindelijk samen zo gedaan
Als het andersom was was het dan wel eerlijk ??
Ze(Karin) wilde Glenn ook niet, heeft ze later toegegeven toen Ashley dat van de week vroeg na d’r gesprek met Tom. Was de dag van de nieuwe stemming meen ik.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:19 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dat was de week van de duo’s en waren Tom en Karen / Randy en Ashley vrijgesteld.
Tom en Karen hadden toen nog de mogelijkheid om op Alice en Jimmy te stemmen maar wilde dat niet, Karen wilde alleen Danny niet dus dat is niet echt een eerlijke verhouding
Ze hebben iig wat te doen en volgens mij zitten ze er ook helemaal in nuquote:
Zo ben ik benieuwd of een treinconducteur thuis ook kaartjes kniptquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:16 schreef Koos1958 het volgende:
Toch als partner van bv ashley of vrienden van jimmy die zien toch ook dat ze daar zo makkelijk leugens kunnen vertellen tegen anderen. Ik zou dan toch gaan twijfelen of dat thuis ook zo makkelijk zou gaan
In BB? Moes nie magge...quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:16 schreef happyme28 het volgende:
Ze hebben in die Cocoon elkaar gewoon niets te vertellen alleen maar over het spel. Vanmorgen hoorde ik bij de haard eindelijk een normaal gesprek over Gin en drank. Maar verder is het BB talk.
Ty heel slim ook even een bolk blokje.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze hebben iig wat te doen en volgens mij zitten ze er ook helemaal in nu
Vreselijk ja, die zijige zeikstem.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gemeen met haar. Vooral het horen is verschrikkelijk.
Of een prostituee thuis nog sex heeft.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo ben ik benieuwd of een treinconducteur thuis ook kaartjes knipt
NL https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmenquote:
Wat heeft dit met makkelijk leugens vertellen te maken. Dit is niet hun beroep dit is een "real live" soap. Dus je bent jezelf en geen acteur of zoquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo ben ik benieuwd of een treinconducteur thuis ook kaartjes knipt
en het badinerende toontje.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vreselijk ja, die zijige zeikstem.
Als ze glenn hadden gedaan had die op de bank gezetenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:24 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Nee net zo goed niet als de één er twee wil saven en de ander een. Ze hadden kunnen bedenken wie de minste stemmen zou krijgen zodat de derde een verloren stem zou zijn. Dat was ook waarom Karen daarna zo boos was.
Heb je gelijk in, heb ik ze in de uitzending niet horen zeggen dacht ik, maar daar was ook flink in geknipt. Het was uiteindelijk niet slim van beiden dat ze niet aan een verloren stem hebben gedacht dan was er nooit geen gedoe geweest.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:28 schreef cat123 het volgende:
[..]
Ze(Karin) wilde Glenn ook niet, heeft ze later toegegeven toen Ashley dat van de week vroeg na d’r gesprek met Tom. Was de dag van de nieuwe stemming meen ik.
Beiden wouden er 2 saven. Uiteindelijk steen papier schaar, klaar.
Dat heet in goed Nederlands kutnijd.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die 2 hebben wel het minste contact denk ik. Haantjesgedrag onder de vrouwen.
Ik heb een hekel aan dat soort vraagstelling wie er blijven moet, ze moeten alle 4 wegquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
NL https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
Bel https://www.goplay.be/big-brother/stemmen
Jawel die staan ook ergensquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:37 schreef Joyce-43 het volgende:
leggen ze de namen van Karen en Glenn niet mee? bij de wall
Het is ook een spel.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat heeft dit met makkelijk leugens vertellen te maken. Dit is niet hun beroep dit is een "real live" soap. Dus je bent jezelf en geen acteur of zo
Dat komt nog, doen ze als laatste.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:42 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Maar niet verbonden met de lijnen toch
ja maar los en niet met die lijnen vastquote:
Ze zitten daar om (te trachten) geld te verdienen. Dat is werk, ondanks dat het in de vorm van een spel is gegoten. C'est çaquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat heeft dit met makkelijk leugens vertellen te maken. Dit is niet hun beroep dit is een "real live" soap. Dus je bent jezelf en geen acteur of zo
Elke dag een meiertje.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze zitten daar om (te trachten) geld te verdienen. Dat is werk, ondanks dat het in de vorm van een spel is gegoten. C'est ça
Wat zal het dan hier rustig zijn Niemand meer om over te schrijven. Bijna iedere zin die hier geschreven word staat de naam Ash.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:22 schreef Puzzie het volgende:
Het is ook wel erg soms![]()
Mijn hemel .. hopelijk is ze vanavond weg , probleem opgelost
Ja.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze zitten daar om (te trachten) geld te verdienen. Dat is werk, ondanks dat het in de vorm van een spel is gegoten. C'est ça
Ik heb deze pagina geturfd, en fact check : false.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:51 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Wat zal het dan hier rustig zijn Niemand meer om over te schrijven. Bijna iedere zin die hier geschreven word staat de naam Ash.
Gister lekker gegrild met knoflook erbij enzquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:50 schreef Joyce-43 het volgende:
hij geeft ook lekker antwoord voor iemand die het zelf weggegooid heeft Danny dus ligt het niet in de frigo? nee als je ze weggegooid heb liggen ze niet in de frigo Danny
Nee, er is niets gezegd over namen, dat bedachten ze zelf, de opdr is een lijn van de badkamer naar de achterdeur en weer terugquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja.
En ze moeten hun naam ook neerzetten, en er is er daar een die Generaal heeft neergelegd.
Wat zal ze thuis lachen wanneer zij ziet dat ze niets hebben verdient.
Deze week. Als ze niet op Jimmy had willen stemmen.quote:
Kunnen we een vinkje aanvragen bij @Dannyquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb deze pagina geturfd, en fact check : false.
Dan wordt het waarschijnlijk Karen die de pispaal wordtquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:51 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Wat zal het dan hier rustig zijn Niemand meer om over te schrijven. Bijna iedere zin die hier geschreven word staat de naam Ash.
Die namen is hun eigen idee hoor ze moesten alleen heen en weer van voordeur naar badkamerquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja.
En ze moeten hun naam ook neerzetten, en er is er daar een die Generaal heeft neergelegd.
Wat zal ze thuis lachen wanneer zij ziet dat ze niets verdiend hebben.
Dat weet je niet met al die SL'squote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:55 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Die namen is hun eigen idee hoor ze moesten alleen heen en weer van voordeur naar badkamer
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kunnen we een vinkje aanvragen bij @:Danny
Lionheart official fact checker van FOK!
hij stond het met alice te doen althans hij deed het in een zakje want hij wilde het in de vriezer leggen waarop Alice had gezegd dat dat niet kon omdat er allemaal vocht in zat en peper en zout enzo en toen gingen ze het weggooienquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Gister lekker gegrild met knoflook erbij enz![]()
En Danny geeft nu Karen de schuld, daar had ie het aan gevraagd ofzo.
Zet maar een screenshot hier neer.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:56 schreef rinardo het volgende:
Willen jullie de laatste 30 sec van de uitz van gisteren bekijken' 'Volgende x in bb, jullie hebben nog niet alle geheimen gezien , daar zit een kastje aan de muur , wat is dat
Ja ik denk dat als je mee doet in een reality dat je dan maar beter je mond dicht moet houden lekker vroeg naar bed wat sporten en je met niemand bemoeien .Soms wat zielig doen, omdat je niet goed in je vel zit, Je misschien wel het verste komt. Een Ash die echt het spel speelt en zegt wat ze denkt (misschien iets te vaak) krijgt heel SM over zich heen. Ze spelen een spel en met dat spel is een mooi bedrag te winnen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan wordt het waarschijnlijk Karen die de pispaal wordt
Je ziet in die laatste 30 seconden de zoektocht van Ashley door het huis. Filmpje is hier ook voorbij gekomen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zet maar een screenshot hier neer.
Is van het jaar met jullie met die getallen op het kamerscherm en die moesten ze daar invoerenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:56 schreef rinardo het volgende:
Willen jullie de laatste 30 sec van de uitz van gisteren bekijken' 'Volgende x in bb, jullie hebben nog niet alle geheimen gezien , daar zit een kastje aan de muur , wat is dat
Er is nergens een regel te vinden die zegt dat je het spel moet spelen zoals ash doetquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:01 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat als je mee doet in een reality dat je dan maar beter je mond dicht moet houden lekker vroeg naar bed wat sporten en je met niemand bemoeien .Soms wat zielig doen, omdat je niet goed in je vel zit, Je misschien wel het verste komt. Een Ash die echt het spel speelt en zegt wat ze denkt (misschien iets te vaak) krijgt heel SM over zich heen. Ze spelen een spel en met dat spel is een mooi bedrag te winnen.
Ash deed 70 +2quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Zal wel iets zijn van .. je moet 7+2 keer op het scherm tikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
En de mensen die onder de radar blijven gaan languit liggend de finale inquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:01 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat als je mee doet in een reality dat je dan maar beter je mond dicht moet houden lekker vroeg naar bed wat sporten en je met niemand bemoeien .Soms wat zielig doen, omdat je niet goed in je vel zit, Je misschien wel het verste komt. Een Ash die echt het spel speelt en zegt wat ze denkt (misschien iets te vaak) krijgt heel SM over zich heen. Ze spelen een spel en met dat spel is een mooi bedrag te winnen.
Ieder speelt het spel op zijn of haar eigen manier.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:01 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Dat bleek vorig jaar wel.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
En de mensen die onder de radar blijven gaan languit liggend de finale in
O dat was ook op de streams, zelfs de schilderrijtjes werden wantrouwt.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je ziet in die laatste 30 seconden de zoektocht van Ashley door het huis. Filmpje is hier ook voorbij gekomen.
Het 'kastje' is de tablet naast de gameroom.
Ik kijk liever naar mensen die wel heisa durven te maken. En die gun ik de finale ook eerder dan die weekdieren die iedereen naar de mond pratenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ieder speelt het spel op zijn of haar eigen manier.
Zeker voor 500 euro!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:07 schreef Soury het volgende:
Ik zou zelf ook wel een dagje met die steentjes willen spelen.
Het zal toch niet gebeuren dat Randy de winnaar gaat worden??quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Glenn wint. Die is ook heel rustig, maar die beweegt in ieder geval meer dan de rockerquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:08 schreef Harry het volgende:
[..]
Het zal toch niet gebeuren dat Randy de winnaar gaat worden??
Wou het net schrijvenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:09 schreef rinardo het volgende:
Ik hoorde ze zo straks zeggen om zeker te zijn van die 500 euro doen we alleen die lijnen, die namen is verder voor de fun
Waarom word iemand dan door haar spel hier met de grond gelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is nergens een regel te vinden die zegt dat je het spel moet spelen zoals ash doet
Alice speelt het op haar manier
Ash op die van haar
Het is wel eens geweest, dat iemand jankend winnaar werd. Jeanette Godefroy in BB 4.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is nog steeds de COSquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:11 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Waarom word iemand dan door haar spel hier met de grond gelijk gemaakt.
Voor en tegenstanders op de manier die daar het spel spelen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:11 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen vergeten dat het een spel is en het niet om leven of dood gaatquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:11 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Je kan toch niet ontkennen dat de focus hier op 1 persoon ligt?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor en tegenstanders op de manier die daar het spel spelen.
Dat is de tablet aan de buitenkant van de gameroom. ooit gebruikt om nummertjes op in te tikken toen in seizoen met Jill nog geloof ik.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:56 schreef rinardo het volgende:
Vind de cos over het algemeen ( als je het vergelijkt met FB en X ) echt nog meevallenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen vergeten dat het een spel is en het niet om leven of dood gaat
Alice heeft deze week behoorlijk het spel gespeeld. Het verschil met het clubje van Ash tov Ty is dat bij Ty het in een paar minuten is afgetikt en bij Ash dagenlang gekonkel kost.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is nergens een regel te vinden die zegt dat je het spel moet spelen zoals ash doet
Alice speelt het op haar manier
Ash op die van haar
Yeppquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind de cos over het algemeen ( als je het vergelijkt met FB en X ) echt nog meevallen
Omdat zij best doorzichtig is voor iedereen, en allemaal spelen ze een spel daar.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je kan toch niet ontkennen dat de focus hier op 1 persoon ligt?
en zelfs als men vraagt nee niet pingpongen gaan ze het toch doenquote:
Wat zeg je nou zijn eindelijk we ge-bloemetjesjurkt?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind de cos over het algemeen ( als je het vergelijkt met FB en X ) echt nog meevallen
Juist nietquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat zeg je nou zijn eindelijk we ge-bloemetjesjurkt?
Vind ik van niet hoor. Ashley is gewoon meer iemand met het hart op de tong. Ik hou daar wel van, zie ik veel liever dan dat stiekeme gedoequote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Omdat zij best doorzichtig is voor iedereen, en allemaal spelen ze een spel daar.
Ook Glenn, maar dat is wat minder zichtbaar.
Gaan we dat nu weer oprakelen. Ze wilden beiden niet op Jimmy.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:19 schreef Luna68 het volgende:
[..]
wilde het net typen hoor ik ze nou weer pingpongenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
en zelfs als men vraagt nee niet pingpongen gaan ze het toch doen
Als je het hardst schreeuwt de hele tijdquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Omdat zij best doorzichtig is voor iedereen, en allemaal spelen ze een spel daar.
Ook Glenn, maar dat is wat minder zichtbaar.
pfffffquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Gaan we dat nu weer oprakelen. Ze wilden beiden niet op Jimmy.
Het ging tussen Danny en Alice.
Maar je zegt het nu zelf, bij Ashley zie je het zo duidelijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vind ik van niet hoor. Ashley is gewoon meer iemand met het hart op de tong. Ik hou daar wel van, zie ik veel liever dan dat stiekeme gedoe
in huis wel, buiten op het bankje daarentegenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:19 schreef marky het volgende:
Sfeertje is wel goed nu in huize weltevrede
Ik denk dat ze Tom helemaal niet zo vervelend vinden, heel anders als in begin.....de jongens kunnen goed met hem overweg en Tom heeft best wel lol met hun. Danny is de enige die helemaal niks met hem heeft. Alice mag hem ook. Em Jimmy ook.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:54 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Dat ze dingen rechtstreeks zegtquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar je zegt het nu zelf, bij Ashley zie je het zo duidelijk.
Voordeel is wel, ze hoeven niet te vragen wat ze vanavond te eten krijgen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:20 schreef greysbones het volgende:
Die balletjes
Zien er zo droog en nep uit
Heb ik niet gevolgdquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
in huis wel, buiten op het bankje daarentegen
Dat zijn toch de ballen van Danny?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voordeel is wel, ze hoeven niet te vragen wat ze vanavond te eten krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |