#whataboutism.quote:Op zondag 24 maart 2024 03:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kun je ook niet zeggen van de andere kant dat het wel klopt.
Dat is wel ongeveer zoals Putin**** het zouden omschrijven.quote:Op zondag 24 maart 2024 03:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee Poetin is een aardige man die alleen maar het beste voor iedereen wil, en nu het slachtoffer is van het gemene westen.
Ondertussen wordt je standpunt gewoon bevestigdquote:Op zondag 24 maart 2024 03:12 schreef grrrrg het volgende:
[..]
(ik mag niks meer schrijven van de moddereter)
Leg uitquote:Op zondag 24 maart 2024 03:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ondertussen wordt je standpunt gewoon bevestigd
Inderdaad maar zijn verklaring staat niet bepaald op zichzelf.quote:Op zondag 24 maart 2024 03:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij vertelt zijn visie daarop.
Dat wil niet zeggen dat dat ook klopt.
Ik heb al 1 punt genoemd waarop zijn verklaring niet klopt.quote:Op zondag 24 maart 2024 03:41 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Inderdaad maar zijn verklaring staat niet bepaald op zichzelf.
Ik vroeg het toch aan Wantie? Jou heb ik genoeg uitgelegd ook in DM en je naar FB gewezen..quote:Op zondag 24 maart 2024 03:51 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ik mag niks meer uitleggen van jou. Bovendien had ik het al verschillende keren uitgelegd.
Moest even door de trollerij heen scrollen voordat ik bij je reactie kwam.quote:Op zondag 24 maart 2024 00:24 schreef over_hedge het volgende:
geloven jullie het nu wel dat het isis was nu isis go pro beelden vrijgegeven heeft?
quote:Op zondag 24 maart 2024 03:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb al 1 punt genoemd waarop zijn verklaring niet klopt.
Dat het niet klopt maak jij er van.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat hij niet vertelt is dat de nofly zone boven Libië via een VN resolutie is ingesteld, en Rusland heeft een veto bij de VN.
Die heeft hij niet gebruikt.
En dan achteraf lopen zeuren over de gevolgen van iets dat je zelf had kunnen stoppen.quote:Op zondag 24 maart 2024 14:36 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
[..]
Dat het niet klopt maak jij er van.
Ten eerste: Je kunt kritisch zijn op een VN besluit en tegelijkertijd als land er voor kiezen om niet je vetorecht te gebruiken om de betrekkingen met bijv. de VS goed te houden.
IS is ontstaan in Irak, toen daar na de machtwisseking van de soennieten naar de sjiieten er een golf aan sektarisch geweld door Irak ging.quote:Ten tweede: Die no-flyzone werd ingesteld boven Libië zodat de luchtmacht van Gaddafi de rebellen niet kon bestoken. Vervolgens begon de VS het land te bombarderen. Putin wijst er op dat dit in strijd was met het VN besluit. Dit maakt hem geen leugenaar.
Ten derde: Het ging erom dat IS strijders veelal slechts een stelletje huurlingen zijn die vechten voor de hoogste bieder. Dat heeft betrekking op de actuele aanslagen en die situatie in Libië is van 10 jaar terug en niet relevant voor nu.
De resolutie betrof een militaire interventie in Libië.quote:Vervolgens begon de VS het land te bombarderen.
Het is ook dwarsliggen om te dwarsliggenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Jullie gaan er dan ook echt helemaal nooit komen. Dat is niet erg, maar de discussie lijkt soms meer op het discussiëren om het discussiëren dan om tot andere inzichten te komen.
That is all.
Ik heb eigenlijk al die videos van de aanslagen alleen nog maar geblurred qua gezichten van de daders voorbij zien komen. Jij ook?quote:
De beelden van vrijdag waren ongecensureerdquote:Op zondag 24 maart 2024 17:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk al die videos van de aanslagen alleen nog maar geblurred qua gezichten van de daders voorbij zien komen. Jij ook?
Vind dat heel vaag. Want de mannen die opgepakt zijn als de zogenaamde daders, zijn wel vol in beeld.
Ik heb geen closeup beelden van de daders in dat winkelcentrum gezien waarop hun gezichten te zien waren.quote:Op zondag 24 maart 2024 18:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De beelden van vrijdag waren ongecensureerd
Helaas, maar begrijpelijk, hielden de meeste mensen gepaste afstand
Wat je ook in de fimpjes terugzag
Waardoor je ook niet duidelijk zag wat er allemaal afspeelde op dat moment
Niet zo gek toch dat er geen close up is wanneer er nog steeds geschoten wordquote:Op zondag 24 maart 2024 18:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb geen closeup beelden van de daders in dat winkelcentrum gezien waarop hun gezichten te zien waren.
Ook vrijdag niet. Maar ik heb ongetwijfeld niet alles gezien.
Heel opmerkelijk wel. Dat die gezichten in het winkelcentrum blurred zijn, maar die van de opgepakte mannen niet.
Waarom mogen we beide sets gezichten niet zien? Kloppen ze niet?
De gezichten van de shooters worden geblurred. De gezichten van de opgepakte mannen die gemarteld worden niet.quote:Op zondag 24 maart 2024 18:23 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Niet zo gek toch dat er geen close up is wanneer er nog steeds geschoten word![]()
Kan ook beleid zijn van de Russische overheid. Ik weet nog dat de christchurch schooter gezicht gebluderd werd tijdens de rechtszaken, Ze weigerden de live beelden uit te zenden en zijn manifest werd overal gebanned. Zo raar vind ik het niet
Maar waarom nu wel? Ik zou dat ook willen weten
Gebeurde bij de christchurch schooter ookquote:Op zondag 24 maart 2024 18:25 schreef capricia het volgende:
[..]
De gezichten van de shooters worden geblurred. De gezichten van de opgepakte mannen die gemarteld worden niet.
Zouden het wel dezelfde mannen zijn?
Het blijft Rusland hè.
Kan nog alle kanten op inderdaad.quote:Op zondag 24 maart 2024 18:25 schreef capricia het volgende:
[..]
De gezichten van de shooters worden geblurred. De gezichten van de opgepakte mannen die gemarteld worden niet.
Zouden het wel dezelfde mannen zijn?
Het blijft Rusland hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |