abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212935182
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 03:34 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Kun je ook niet zeggen van de andere kant dat het wel klopt.
#whataboutism.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_212935183
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2024 03:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee Poetin is een aardige man die alleen maar het beste voor iedereen wil, en nu het slachtoffer is van het gemene westen.
Dat is wel ongeveer zoals Putin**** het zouden omschrijven.
Alleen zouden ze Putin ook wel slecht noemen, beide kanten doen slechte dingen, kritische denkers dat ze zijn
  zondag 24 maart 2024 @ 03:35:00 #203
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212935184
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2024 03:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
#whataboutism.
2 ways....
Lach met een schone bips
pi_212935185
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2024 03:12 schreef grrrrg het volgende:

[..]
(ik mag niks meer schrijven van de moddereter)
Ondertussen wordt je standpunt gewoon bevestigd ^O^
  zondag 24 maart 2024 @ 03:36:29 #205
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212935186
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2024 03:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ondertussen wordt je standpunt gewoon bevestigd ^O^
Leg uit
Lach met een schone bips
pi_212935187
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2024 03:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hij vertelt zijn visie daarop.

Dat wil niet zeggen dat dat ook klopt.
Inderdaad maar zijn verklaring staat niet bepaald op zichzelf.
pi_212935190
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 03:41 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Inderdaad maar zijn verklaring staat niet bepaald op zichzelf.
Ik heb al 1 punt genoemd waarop zijn verklaring niet klopt.
pi_212935192
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 03:36 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Leg uit
Ik mag niks meer uitleggen van jou. Bovendien had ik het al verschillende keren uitgelegd.
  zondag 24 maart 2024 @ 04:00:40 #209
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212935200
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 03:51 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Ik mag niks meer uitleggen van jou. Bovendien had ik het al verschillende keren uitgelegd.
Ik vroeg het toch aan Wantie? Jou heb ik genoeg uitgelegd ook in DM en je naar FB gewezen..
Lach met een schone bips
pi_212939090
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 00:24 schreef over_hedge het volgende:
geloven jullie het nu wel dat het isis was nu isis go pro beelden vrijgegeven heeft?
Moest even door de trollerij heen scrollen voordat ik bij je reactie kwam.
Maar de beelden lijken mij echt dus zeker plausibel maar ik zie ook voldoende dingen voorbij komen dat Oekraïne er ook bij betrokken is.
En aangezien die al een tijdje bezig zijn met aanvallen op burger doelen in Rusland zou dit zo maar een samenwerking kunnen zijn tussen IS(CIA) en Oekraïne.
Ik sluit niks uit.
pi_212942069
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2024 03:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik heb al 1 punt genoemd waarop zijn verklaring niet klopt.
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2024 02:59 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wat hij niet vertelt is dat de nofly zone boven Libië via een VN resolutie is ingesteld, en Rusland heeft een veto bij de VN.
Die heeft hij niet gebruikt.
Dat het niet klopt maak jij er van.

Ten eerste: Je kunt kritisch zijn op een VN besluit en tegelijkertijd als land er voor kiezen om niet je vetorecht te gebruiken om de betrekkingen met bijv. de VS goed te houden.
Ten tweede: Die no-flyzone werd ingesteld boven Libië zodat de luchtmacht van Gaddafi de rebellen niet kon bestoken. Vervolgens begon de VS het land te bombarderen. Putin wijst er op dat dit in strijd was met het VN besluit. Dit maakt hem geen leugenaar.
Ten derde: Het ging erom dat IS strijders veelal slechts een stelletje huurlingen zijn die vechten voor de hoogste bieder. Dat heeft betrekking op de actuele aanslagen en die situatie in Libië is van 10 jaar terug en niet relevant voor nu.
pi_212942516
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 14:36 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
[..]
Dat het niet klopt maak jij er van.

Ten eerste: Je kunt kritisch zijn op een VN besluit en tegelijkertijd als land er voor kiezen om niet je vetorecht te gebruiken om de betrekkingen met bijv. de VS goed te houden.
En dan achteraf lopen zeuren over de gevolgen van iets dat je zelf had kunnen stoppen.

Maar nee, het is Poetin, dus is het helemaal goed dat hij Libië naar de tering heeft laten helpen omdat goede betrekkingen met de VS beter zijn voor Rusland...

Dat pakt nu ook heel goed uit voor Rusland, die hele goeie betrekking met de VS. .

quote:
Ten tweede: Die no-flyzone werd ingesteld boven Libië zodat de luchtmacht van Gaddafi de rebellen niet kon bestoken. Vervolgens begon de VS het land te bombarderen. Putin wijst er op dat dit in strijd was met het VN besluit. Dit maakt hem geen leugenaar.
Ten derde: Het ging erom dat IS strijders veelal slechts een stelletje huurlingen zijn die vechten voor de hoogste bieder. Dat heeft betrekking op de actuele aanslagen en die situatie in Libië is van 10 jaar terug en niet relevant voor nu.
IS is ontstaan in Irak, toen daar na de machtwisseking van de soennieten naar de sjiieten er een golf aan sektarisch geweld door Irak ging.
Plus dat landen als Syrië extremisten uit hun gevangenissen over de grens kiepten in de hoop dat die daar het leven gaan verkiezen.
Gevolg is een fundamentalistische stroming die in Irak en Syrië een eigen kalifaat proberen op te richten.
Dat is in Syrië door Rusland beantwoord met bombardementen op burgerdoelen, hele steden werden onder handen genomen.
Het Rode Kruis is op een gegeven moment gestopt met het aanmerken van Hospitaal-posten, omdat Rusland die consequent plat gooide.

En het dan nu vreemd vinden dat Rusland doelwit is van moslim extremisme...

Wat hier gewoon gaande is, is de bekende westerse zelfhaat.

Poetin speelt daar handig op in door precies te zeggen wat de zelf haters willen horen, en dan wat Rusland zelf gedaan heeft volledig buiten schot te laten.

quote:
Vervolgens begon de VS het land te bombarderen.
De resolutie betrof een militaire interventie in Libië.

Rusland heeft daar geen veto tegen uitgesproken.

[ Bericht 4% gewijzigd door Wantie op 24-03-2024 15:58:31 ]
pi_212944635
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 21:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Jullie gaan er dan ook echt helemaal nooit komen. Dat is niet erg, maar de discussie lijkt soms meer op het discussiëren om het discussiëren dan om tot andere inzichten te komen.

That is all.
Het is ook dwarsliggen om te dwarsliggen
Kijk mij eens lekker tegendraads zijn
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_212944654
Volledige video van de aanslagen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_212944702
Zal toch niet...

twitter
  Moderator zondag 24 maart 2024 @ 17:32:17 #216
236264 crew  capricia
pi_212944749
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 17:24 schreef Ali_boo het volgende:
Volledige video van de aanslagen

[ x ]
Ik heb eigenlijk al die videos van de aanslagen alleen nog maar geblurred qua gezichten van de daders voorbij zien komen. Jij ook?
Vind dat heel vaag. Want de mannen die opgepakt zijn als de zogenaamde daders, zijn wel vol in beeld.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_212945127
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2024 17:32 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik heb eigenlijk al die videos van de aanslagen alleen nog maar geblurred qua gezichten van de daders voorbij zien komen. Jij ook?
Vind dat heel vaag. Want de mannen die opgepakt zijn als de zogenaamde daders, zijn wel vol in beeld.
De beelden van vrijdag waren ongecensureerd
Helaas, maar begrijpelijk, hielden de meeste mensen gepaste afstand
Wat je ook in de fimpjes terugzag
Waardoor je ook niet duidelijk zag wat er allemaal afspeelde op dat moment
  Moderator zondag 24 maart 2024 @ 18:02:22 #218
236264 crew  capricia
pi_212945144
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 18:00 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
De beelden van vrijdag waren ongecensureerd
Helaas, maar begrijpelijk, hielden de meeste mensen gepaste afstand
Wat je ook in de fimpjes terugzag
Waardoor je ook niet duidelijk zag wat er allemaal afspeelde op dat moment
Ik heb geen closeup beelden van de daders in dat winkelcentrum gezien waarop hun gezichten te zien waren.
Ook vrijdag niet. Maar ik heb ongetwijfeld niet alles gezien.

Heel opmerkelijk wel. Dat die gezichten in het winkelcentrum blurred zijn, maar die van de opgepakte mannen niet.
Waarom mogen we beide sets gezichten niet zien? Kloppen ze niet?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_212945406
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2024 18:02 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik heb geen closeup beelden van de daders in dat winkelcentrum gezien waarop hun gezichten te zien waren.
Ook vrijdag niet. Maar ik heb ongetwijfeld niet alles gezien.

Heel opmerkelijk wel. Dat die gezichten in het winkelcentrum blurred zijn, maar die van de opgepakte mannen niet.
Waarom mogen we beide sets gezichten niet zien? Kloppen ze niet?
Niet zo gek toch dat er geen close up is wanneer er nog steeds geschoten word :D

Kan ook beleid zijn van de Russische overheid. Ik weet nog dat de christchurch schooter gezicht gebluderd werd tijdens de rechtszaken, Ze weigerden de live beelden uit te zenden en zijn manifest werd overal gebanned. Zo raar vind ik het niet

Maar waarom nu wel? Ik zou dat ook willen weten
  Moderator zondag 24 maart 2024 @ 18:25:41 #220
236264 crew  capricia
pi_212945428
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 18:23 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Niet zo gek toch dat er geen close up is wanneer er nog steeds geschoten word :D

Kan ook beleid zijn van de Russische overheid. Ik weet nog dat de christchurch schooter gezicht gebluderd werd tijdens de rechtszaken, Ze weigerden de live beelden uit te zenden en zijn manifest werd overal gebanned. Zo raar vind ik het niet

Maar waarom nu wel? Ik zou dat ook willen weten
De gezichten van de shooters worden geblurred. De gezichten van de opgepakte mannen die gemarteld worden niet.

Zouden het wel dezelfde mannen zijn?
Het blijft Rusland hè.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_212945700
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2024 18:25 schreef capricia het volgende:

[..]
De gezichten van de shooters worden geblurred. De gezichten van de opgepakte mannen die gemarteld worden niet.

Het blijft Rusland hè.
Gebeurde bij de christchurch schooter ook
De meeste foto's waren onbewerkt, klein deel wel geblurd

Zie hier:https://www.google.com/se(...)w=1541&bih=851&dpr=1

Het is niet iets uniek is wat ik wil zeggen
Vele andere landen hebben een soortgelijk beleid
Waarom?
Als sla je me dood _O-
pi_212945820
twitter
pi_212945857
Damn, de Russen gaan heel ver om een bekentenis af te dwingen

https://twitter.com/IranObserver0/status/1771934860636033330
pi_212945861
twitter

goede vraag.
pi_212945904
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2024 18:25 schreef capricia het volgende:

[..]

Het blijft Rusland hè.
Kan nog alle kanten op inderdaad.
Rusland zal zijn best doen om de schuld bij Oekraïne te leggen.
Oekraïne zal zijn best doen om er vooral niet bij betrokken te lijken.
De CIA en MI6 wassen hun handen in onschuld en hebben het beste voor met de hele wereld.
IS zal dit ongetwijfeld ook in zijn voordeel willen gebruiken door angst te zaaien.
Of misschien werken meerdere partijen samen.
Eigenlijk zijn al die betrokken partijen onbetrouwbaar en ik vraag me af of de waarheid ooit boven water komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')