Nogmaals, een voorbeeld dan?quote:Op zondag 24 maart 2024 02:03 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Censuur dus, ok.
En ondertussen maar wel die hatelijke Kremlin-propaganda toelaten.
Nee hoor, complotten komen vaak uitquote:Op zondag 24 maart 2024 02:05 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ach ja, ik had kunnen weten dat dit een van de geliefde onderwerpen is van de complotdenkers. Of is complotdenker ook al een taboe-woord?
Nou hij wordt regelmatig verwijderd maar ook steeds weer opnieuw geupload.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb ik gezien ja, maar na dat ik al wist hoe de vork in de steel zat. Had ik die eerder gezien had ik niet zoveel hoeven op te zoeken zelf maar had ik het alleen maar hoeven checken.. Wel goeie video, volgens mij staat die nog gewoon op Youtube btw.
Complotdenkers is ook een naamquote:Op zondag 24 maart 2024 02:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee hoor, complotten komen vaak uitMensen namen noemen werkt juist averechts.
Het polariseert vooral en slaat elke discussie dood. Maar als dat de bedoeling is dan zou ik het vooral blijven gebruiken.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:05 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ach ja, ik had kunnen weten dat dit een van de geliefde onderwerpen is van de complotdenkers. Of is complotdenker ook al een taboe-woord?
Complotten zijn een gedachte achter de facade van het nieuws.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:10 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Complotdenkers is ook een naam
Putinfluisteraar is ook een naam
Benoemen wat iemand aan het doen is, ja, dat blijf ik doen.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:12 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Het polariseert vooral en slaat elke discussie dood. Maar als dat de bedoeling is dan zou ik het vooral blijven gebruiken.
Je kunt wel door blijven gaan, maar ga je me nu nog een voorbeeld geven om wat ik vroeg?quote:Op zondag 24 maart 2024 02:16 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Benoemen wat iemand aan het doen is, ja, dat blijf ik doen.
Straks vind je de term 'oorlog' ook verkeerd en moet ik het een speciale militaire operatie noemen.
Volgens het laatste nieuws heeft het Kremlin de term 'oorlog' iig vrijgegeven voor algeheel gebruik.
Haha, ja, hoor, ik ben af.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je kunt wel door blijven gaan, maar ga je me nu nog een voorbeeld geven om wat ik vroeg?
Anders ben je wel gewoon af hoor.
Uhhhmmm Oke...... Ga dan lekker slapen, lees morgen nog alles een keertje en misschien zie je het dan terug waar ik die uitleg wel heb gegevenquote:Op zondag 24 maart 2024 02:24 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Haha, ja, hoor, ik ben af.
Als het de bedoeling is om zo hatelijk te reageren, dan ga vooral door hoor.
Je hebt iig nog steeds niet duidelijk gemaakt waardoor de feitelijk juiste term Putinfluisteraar onacceptabel zou zijn.
De term Putinfluisteraar is slechts een kortere benoeming voor het feit dat sommige gebruikers de Kremlin-propaganda staan te verkondigen.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Uhhhmmm Oke...... Ga dan lekker slapen, lees morgen nog alles een keertje en misschien zie je het dan terug waar ik die uitleg wel heb gegeven![]()
quote:Op zondag 24 maart 2024 02:37 schreef grrrrg het volgende:
[..]
De term Putinfluisteraar is slechts een kortere benoeming voor het feit dat sommige gebruikers de Kremlin-propaganda staan te verkondigen.
Of ik nou het een of andere gebruik, beide zijn dan 'polariserend' en 'slaat elke discussie dood'.
Fluisteraar is geen scheldwoord. Pijper is wel een scheldwoord.
Dus leg het nog een keer uit,vwant je hebt niks uitgelegd
Wat hij niet vertelt is dat de nofly zone boven Libië via een VN resolutie is ingesteld, en Rusland heeft een veto bij de VN.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:47 schreef Bananenbennie het volgende:
Was deze al gepost? Vind het wel een heldere uitleg van Putin. (uit 2014)
[ x ]
Heel helder en pure leugens.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:47 schreef Bananenbennie het volgende:
Was deze al gepost? Vind het wel een heldere uitleg van Putin. (uit 2014)
[ x ]
(ik mag niks meer schrijven van de moddereter)quote:Op zondag 24 maart 2024 02:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]Hou op met mij, ik heb duidelijk uitgelegd dat geen enkele name calling gewenst is... Of het nou pijper of fluisteraar is.. En je houdt er maar niet over op..Het is echt serieus klaar nu tenzij JIJ met het bewijs komt waar ik om vroeg al meerdere posts terug. Dat doe jij niet dus lijkt mij een eenvoudige constatering dat je hier komt om alleen maar vervelend te doen. Dat mag en zal ik nu dus ook op die manier beoordelen. En als je dat niet leuk vindt verwijs ik je naar het FB topic.
Wat hij wel vertelt is wie IS is en wie ze in het zadel heeft geholpen. En van wie de terreurgroep steun geniet en wat de nadelige gevolgen daarvan kunnen zijn. En daar gaat het nu even om.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat hij niet vertelt is dat de nofly zone boven Libië via een VN resolutie is ingesteld, en Rusland heeft een veto bij de VN.
Die heeft hij niet gebruikt.
En daar klopt dan ook niet veel vanquote:Op zondag 24 maart 2024 03:18 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Wat hij wel vertelt is wie IS is en wie ze in het zadel heeft geholpen. En van wie de terreurgroep steun geniet en wat de nadelige gevolgen daarvan kunnen zijn. En daar gaat het nu even om.
Putin bad.quote:Op zondag 24 maart 2024 03:26 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Putin doet zijn mond open. Kan Putin het aantonen?
Die man liegt alles aan elkaar
Hij vertelt zijn visie daarop.quote:Op zondag 24 maart 2024 03:18 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Wat hij wel vertelt is wie IS is en wie ze in het zadel heeft geholpen. En van wie de terreurgroep steun geniet en wat de nadelige gevolgen daarvan kunnen zijn. En daar gaat het nu even om.
Nee Poetin is een aardige man die alleen maar het beste voor iedereen wil, en nu het slachtoffer is van het gemene westen.quote:
Kun je ook niet zeggen van de andere kant dat het wel klopt.quote:Op zondag 24 maart 2024 03:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij vertelt zijn visie daarop.
Dat wil niet zeggen dat dat ook klopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |