Allemaal ongeveer van hetzelfde niveau . Niemand die er echt bovenuit steekt (m.u.v frenkie.xavi)quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Luxeprobleem. Een goede speler van een Italiaanse subtopper en een waterdrager van Milan. Zegt ook veel want de Italiaanse clubs stellen in de CL ook niks meer voor. En Wieffer en Schouten zullen nooit meer dan waterdragers zijn. Het is armoe troef.
uitprinten en ophangen boven je bedquote:
uitprinten en boven je bed hangenquote:
Oke, oke.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
uitprinten en ophangen boven je bed
[..]
uitprinten en boven je bed hangen
Wieffer is een nicht.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:13 schreef RipCity het volgende:
Vrouw van Wieffer boekt meteen vakantie voor de zomer bij het bekijken van de wedstrijd.
Het is printen of uitdraaien.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
uitprinten en ophangen boven je bed
[..]
uitprinten en boven je bed hangen
Ik vind deze wedstrijd erger hoor.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:14 schreef Specularium het volgende:
Deze wedstrijd is ongeveer even erg als de toeslagenaffaire.
Niet met Frimpong in de basis Klaas.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
dit elftal is nog niet ingespeeld
komt helemaal goed
Soort zoekt soort.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:16 schreef R-woud93 het volgende:
Pietje die in discussie gaat met Klaas, alsof de wedstrijd nog niet slecht genoeg is.
Je vroeg me nog of ik zin had in de wedstrijd. Ik had er al geen zin meer in toen ik de opstelling zag.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nederland kan er echt geen kloten van.
Zou je die kale kabouter als bondscoach willen?quote:
Robbengodquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou je die kale kabouter als bondscoach willen?
daar gaat dumfries spelen op het ek gosertjequote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet met Frimpong in de basis Klaas.
We hebben een stel dravers en wat mislukte pingelaars. Van dat straatvoetbal met nul effectiviteit op een echt voetbalveld.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je vroeg me nog of ik zin had in de wedstrijd. Ik had er al geen zin meer in toen ik de opstelling zag.
Beetje veel boerenkool gegeten deze week hequote:
Memphis is natuurlijk sowieso wel een beertje.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Beetje veel boerenkool gegeten deze week he
deleten?quote:
Met warme worst?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Memphis is natuurlijk sowieso wel een beertje.
Jaarcijfers van Philips vielen weer tegen.quote:
Dit bad is net zo koud als deze klote wedstrijd.quote:
Klopt. En dan hangt het qua teamgeest ook nog als los zand aan elkaar. Soort gemengd Antiliaans/Surinaams elftal.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We hebben een stel dravers en wat mislukte pingelaars. Van dat straatvoetbal met nul effectiviteit op een echt voetbalveld.
Nounounounounounouquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:20 schreef -XOR- het volgende:
Als er hier vier man met machinegeweren gaan zitten schieten keur ik het niet goed maar kan ik het wel begrijpen.
Het wordt tijd voor de goal.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit bad is net zo koud als deze klote wedstrijd.
Mag hopen dat hij niet koud is.quote:
Nee, dan zou het een worstje zijn.quote:
Maakt niet uit wie er speelt, het publiek blijft hetzelfde.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Arena schreeuwt om een penalty.
@Caland heeft kaarten voor de zomer.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maakt niet uit wie er speelt, het publiek blijft hetzelfde.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:17 schreef Coco het volgende:
User @:zipportal is alvast ingedut ter voorbereiding op F1 om 5 uur zondagochtend.
Dat moet je ook oefenen. Anders kom je nooit op het niveau van Robben.quote:
Ze moeten elkaar weer een beetje vinden.quote:
Ik ook. voor elke match van oranje tot aan de finale.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:caland heeft kaarten voor de zomer.
Ik wist het!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:caland heeft kaarten voor de zomer.
Match? Ben jij een Belg?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik ook. voor elke match van oranje tot aan de finale.
Maar denk dat ze na groepsfase wel naar huis kunnen.
Als ik dit zou zie gaan ze niet heel ver komen nee.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zelfkastijdingquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die heeft de oranje wortel er al diep in gedouwd.quote:
Ik zie liever de ligt en de vrij in het centrum, normaal gesproken. Of Ake. Virgil pas als 4e.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze moeten elkaar weer een beetje vinden.
En daarom ben jij geen bondscoach.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik zie liever de ligt en de vrij in het centrum, normaal gesproken. Of Ake. Virgil pas als 4e.
Van Dijk is de enige serieuze speler die we in Nederland hebben.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik zie liever de ligt en de vrij in het centrum, normaal gesproken. Of Ake. Virgil pas als 4e.
Ja, laten we 2 bankzitters in het centrum zetten.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Stukje spekkoek om het te vierenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:28 schreef RipCity het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA GOAL Voor INDONESIE!!!!!!!
die komt naar feyenoordquote:
Dat is echt lekker spulquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Stukje spekkoek om het te vieren
Risoles en pastel erbij!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Stukje spekkoek om het te vieren
Zijn ze allemaal bij de NOS.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
commentator heeft inmiddels
frenkie de jong
en broeby genoemd
en dan nog denken mensen dat hij niet voor 020 is
gaollllllllllllllllllllllllllllllllll
Kaapt toch zijn goaltje mee.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:28 schreef RipCity het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA GOAL Voor INDONESIE!!!!!!!
Nou nou nou nouquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:29 schreef KingRoland het volgende:
Welke blinde mongool bij AZ heeft Reijnders zo goedkoop verkocht
Die kwiebus die nu in Amsterdam begonnen is denk ik.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:29 schreef KingRoland het volgende:
Welke blinde mongool bij AZ heeft Reijnders zo goedkoop verkocht
Wat zullen die mensen zich even machtig hebben gevoeld.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
Risoles en pastel erbij!
Nog een goal van 'm en ik bestel een rijsttafel.
Memphis de enige die de bal niet verspeelt trouwens.. #statsquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ook wel weer het mooie aan voetbal. Geen speler die ook maar een bal goed aanneemt deze wedstrijd, 1 keer rossen en je wint de wedstrijd.
Druk van de EK selectie.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ook wel weer het mooie aan voetbal. Geen speler die ook maar een bal goed aanneemt deze wedstrijd, 1 keer rossen en je wint de wedstrijd.
Is dat satire?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Memphis de enige die de bal niet verspeelt trouwens.. #stats
Dat heeft er natuulijk ook mee te maken dat je tegen Schotland speelt. Tegen Duitsland hoef je dit niet te proberen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die was geen technisch directeur daar, da's de zichzelf enorm overschattende patjepeeër Huiberts.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die kwiebus die nu in Amsterdam begonnen is denk ik.
Zo goed zijn die Duitsers niet maar ik snap je punt.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat heeft er natuulijk ook mee te maken dat je tegen Schotland speelt. Tegen Duitsland hoef je dit niet te proberen.
En hoe zit het met je TV uit het raam gooien?quote:
Ik ben ook fan van Wiefferquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:33 schreef KingRoland het volgende:
Er zijn users in het feyenoordtopic die fan van Wieffer zijn.
Dat ze in het Feyenoord topic posten zegt toch al genoeg over hun IQ.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:33 schreef KingRoland het volgende:
Er zijn users in het feyenoordtopic die fan van Wieffer zijn.
Schouten,Reijders,XAviquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:33 schreef klaasweetalles het volgende:
EN NOG EEN KEER FRENKIE DE JONG NOEMEN
en nog een keer
reijnders en frnkie de jong in 1 elftal kan niet
frenkie moet optyfen
rijnders is gewoon beter
@ChevyCapricequote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:35 schreef Zorro het volgende:
Patricia De Paay wil het weer zelf doen hoor.
Italiegodenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:34 schreef Nober het volgende:
Ik weet niet eens bij welke club die Reijnders speelt.
Dan geniet ik er nog maar even van!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De coronaplandemie was 1 grote poppenkast . in 2025 deel 2.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:34 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk verzuipt @:coco niet in de acts hier.
Normaal doen ze dat bij PSvers. Alleen ajacieden zijn heilig bij de NOSquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
een anti wieffer commentator inhuren voor de negatieve beeldvorming.
Als Mo niet van het padje was geraakt hadden we deze discussie niet gehad.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:35 schreef AmaninFull het volgende:
Dit is geen dis naar Frenkie, maar hij zou zo'n doelpunt nooit kunnen maken. Reijnders voegt toe aan dit middenveld wat jarenlang heeft ontbroken. Verder vind ik Memphis nog een van de betere middenvelder/aanvallers.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:34 schreef Nober het volgende:
Ik weet niet eens bij welke club die Reijnders speelt.
Ik heb anti Wieffer users ingehuurd hier.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
een anti wieffer commentator inhuren voor de negatieve beeldvorming.
Hopelijk laat @RipCity ons dan lachen met wat goeie Duitse oneliners.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat heeft er natuulijk ook mee te maken dat je tegen Schotland speelt. Tegen Duitsland hoef je dit niet te proberen.
GOATquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:36 schreef KingRoland het volgende:
MvP voor de goal: Reijnders
MvP na de goal: Reijnders
Zieligquote:
Dat mag.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb anti Wieffer users ingehuurd hier.
Geen zorgen. Die otter en kat leven in een paradijs daar.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:38 schreef Nober het volgende:
Zin in iets leuks? Bekijk een van onze lollige, gekke, spannende, interessante of sexy items
[ afbeelding ]
Nog niet gedronken.quote:
Ik ben Skuumkoppes opeens echt heel vies gaan vindenquote:
Vandaar dat ze reclame moeten maken.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben Skuumkoppes opeens echt heel vies gaan vinden
Ik denk dat ze het recept hebben aangepast
Ja, de frikandellen blijven gewoon komen.quote:
Ik heb al het hele jaar zin in een frikandel, maar nog niet gehad.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, de frikandellen blijven gewoon komen.
Kan nu nog, volgende maand is ze getrouwdquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zal wel eens in haar Mussel knoallen.
Wil je wel Nederlands blijven praten?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zal wel eens in haar Mussel knoallen.
Wanbeleid.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb al het hele jaar zin in een frikandel, maar nog niet gehad.
D'accord.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wil je wel Nederlands blijven praten?
Veel plezier.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
Oh we zijn nog geen april, in mei is ze getrouwd
Quatre-mains.quote:
Fransen?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:46 schreef KingRoland het volgende:
Frankrijk heeft echt een supergoed elftal niet normaal
Ik ben zelfs getuige, nadeel hier aan is dat mijn vriendin ook begint met zeuren.quote:
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben zelfs getuige, nadeel hier aan is dat mijn vriendin ook begint met zeuren.
Vrouwen gaan vroeg of laat altijd zeuren.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben zelfs getuige, nadeel hier aan is dat mijn vriendin ook begint met zeuren.
Naja ik vind er wel wat van. Moet je naar mijn notes kijken van mijn vorige 'vakantie'.quote:
Dit is correct.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vrouwen gaan vroeg of laat altijd zeuren.
De tijd van uitstellen is voorbij makker.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vrouwen gaan vroeg of laat altijd zeuren.
Ja ik blijf stil. Binnenkort EK.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naja ik vind er wel wat van. Moet je naar mijn notes kijken van mijn vorige 'vakantie'.
Het gelovige oosten? In de randstad trouwt geen hond.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De tijd van uitstellen is voorbij makker.
placesquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:49 schreef DeeBee het volgende:
Fat fraud, thuis weg gespeeld worden door Schotland of all people
We leiden.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:49 schreef DeeBee het volgende:
Fat fraud, thuis weg gespeeld worden door Schotland of all people
Het nuchtere noorden, hier ook niet maar mijn broertje is onnozel en daardoor zit ik ook met de problemenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het gelovige oosten? In de randstad trouwt geen hond.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
met vrienden de wedstrijd aan het kijken
Ik voelde de laatste tijd al wat opbloeien tussen die twee.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:52 schreef Coco het volgende:
Leuk dat @:dombohetolifantje1 en @:GGMM samen de wedstrijd kijken
Even in mijn glazen bol kijken brbquote:
Ik ben afgehaakt. Ga dinsdag wel wat leukers doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hopelijk laat @:ripcity ons dan lachen met wat goeie Duitse oneliners.
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt. Ga dinsdag wel wat leukers doen.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Laat ons maar weer in de steek.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vandaag inside natuurlijk. Veel warmer bad dan Oranje.quote:
Daar heb ik weinig tegenin te brengen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vandaag inside natuurlijk. Veel warmer bad dan Oranje.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je krijgt de groetjes.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:52 schreef Coco het volgende:
Leuk dat @:dombohetolifantje1 en @:GGMM samen de wedstrijd kijken
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:58 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind de wedstrijd maar saai, ik denk dat ik zo maar naar bed ga.
Ik wil dit ook maar moet straks nog mensen binnenlatenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:58 schreef R-woud93 het volgende:
Dit klinkt wel al als iemand die getrouwd is.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:58 schreef R-woud93 het volgende:
Inderdaad ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit klinkt wel al als iemand die getrouwd is.
Ik ga gewoon geld verdienen morgen, zonder de belastingdienst die zich er mee bemoeit.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit klinkt wel al als iemand die getrouwd is.
Beste dagen dit.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon geld verdienen morgen, zonder de belastingdienst die zich er mee bemoeit.
@AIVDquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon geld verdienen morgen, zonder de belastingdienst die zich er mee bemoeit.
Precies. De roverheid krijgt niks.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ha Max, jij hier?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Had je maar geen portier in Ter Apel moeten worden.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik wil dit ook maar moet straks nog mensen binnenlaten
TrrOapelKnoalquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Had je maar geen portier in Ter Apel moeten worden.
@Zipportalquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Had je maar geen portier in Ter Apel moeten worden.
de schandaalquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Ondanks de toeslagenschandaal. Respect.
Ik mis de palo van @3rr0rquote:
Dat of account opheffen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:06 schreef T3hTommay het volgende:
Wordt zo langzamerhand tijd om een nickchange aan te vragen.
Toch nog een like binnengeharkt, bedankt maatquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:04 schreef KingRoland het volgende:
geweldige post van @:Noorse_Kabeltrui wordt over het hoofd gezien
@Bezsen begon ermee lol althans dat had ik gehoord van @Mortaxxquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik ken die hele HORSE miem dus niet.
Nederland ontsnapt maar weer eens.
amenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja al het andere mag zich geen cassis noemen.
En dat van zo’n vrome jongen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:bezsen begon ermee lol althans dat had ik gehoord van @:mortaxx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |