Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben zelfs getuige, nadeel hier aan is dat mijn vriendin ook begint met zeuren.
Vrouwen gaan vroeg of laat altijd zeuren.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben zelfs getuige, nadeel hier aan is dat mijn vriendin ook begint met zeuren.
Naja ik vind er wel wat van. Moet je naar mijn notes kijken van mijn vorige 'vakantie'.quote:
Dit is correct.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vrouwen gaan vroeg of laat altijd zeuren.
De tijd van uitstellen is voorbij makker.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vrouwen gaan vroeg of laat altijd zeuren.
Ja ik blijf stil. Binnenkort EK.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naja ik vind er wel wat van. Moet je naar mijn notes kijken van mijn vorige 'vakantie'.
Het gelovige oosten? In de randstad trouwt geen hond.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De tijd van uitstellen is voorbij makker.
placesquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:49 schreef DeeBee het volgende:
Fat fraud, thuis weg gespeeld worden door Schotland of all people
We leiden.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:49 schreef DeeBee het volgende:
Fat fraud, thuis weg gespeeld worden door Schotland of all people
Het nuchtere noorden, hier ook niet maar mijn broertje is onnozel en daardoor zit ik ook met de problemenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het gelovige oosten? In de randstad trouwt geen hond.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
met vrienden de wedstrijd aan het kijken
Ik voelde de laatste tijd al wat opbloeien tussen die twee.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:52 schreef Coco het volgende:
Leuk dat @:dombohetolifantje1 en @:GGMM samen de wedstrijd kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |