Allemaal ongeveer van hetzelfde niveau . Niemand die er echt bovenuit steekt (m.u.v frenkie.xavi)quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Luxeprobleem. Een goede speler van een Italiaanse subtopper en een waterdrager van Milan. Zegt ook veel want de Italiaanse clubs stellen in de CL ook niks meer voor. En Wieffer en Schouten zullen nooit meer dan waterdragers zijn. Het is armoe troef.
uitprinten en ophangen boven je bedquote:
uitprinten en boven je bed hangenquote:
Oke, oke.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
uitprinten en ophangen boven je bed
[..]
uitprinten en boven je bed hangen
Wieffer is een nicht.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:13 schreef RipCity het volgende:
Vrouw van Wieffer boekt meteen vakantie voor de zomer bij het bekijken van de wedstrijd.
Het is printen of uitdraaien.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
uitprinten en ophangen boven je bed
[..]
uitprinten en boven je bed hangen
Ik vind deze wedstrijd erger hoor.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:14 schreef Specularium het volgende:
Deze wedstrijd is ongeveer even erg als de toeslagenaffaire.
Niet met Frimpong in de basis Klaas.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
dit elftal is nog niet ingespeeld
komt helemaal goed
Soort zoekt soort.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:16 schreef R-woud93 het volgende:
Pietje die in discussie gaat met Klaas, alsof de wedstrijd nog niet slecht genoeg is.
Je vroeg me nog of ik zin had in de wedstrijd. Ik had er al geen zin meer in toen ik de opstelling zag.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nederland kan er echt geen kloten van.
Zou je die kale kabouter als bondscoach willen?quote:
Robbengodquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou je die kale kabouter als bondscoach willen?
daar gaat dumfries spelen op het ek gosertjequote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet met Frimpong in de basis Klaas.
We hebben een stel dravers en wat mislukte pingelaars. Van dat straatvoetbal met nul effectiviteit op een echt voetbalveld.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je vroeg me nog of ik zin had in de wedstrijd. Ik had er al geen zin meer in toen ik de opstelling zag.
Beetje veel boerenkool gegeten deze week hequote:
Memphis is natuurlijk sowieso wel een beertje.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Beetje veel boerenkool gegeten deze week he
deleten?quote:
Met warme worst?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Memphis is natuurlijk sowieso wel een beertje.
Jaarcijfers van Philips vielen weer tegen.quote:
Dit bad is net zo koud als deze klote wedstrijd.quote:
Klopt. En dan hangt het qua teamgeest ook nog als los zand aan elkaar. Soort gemengd Antiliaans/Surinaams elftal.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We hebben een stel dravers en wat mislukte pingelaars. Van dat straatvoetbal met nul effectiviteit op een echt voetbalveld.
Nounounounounounouquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:20 schreef -XOR- het volgende:
Als er hier vier man met machinegeweren gaan zitten schieten keur ik het niet goed maar kan ik het wel begrijpen.
Het wordt tijd voor de goal.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit bad is net zo koud als deze klote wedstrijd.
Mag hopen dat hij niet koud is.quote:
Nee, dan zou het een worstje zijn.quote:
Maakt niet uit wie er speelt, het publiek blijft hetzelfde.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Arena schreeuwt om een penalty.
@Caland heeft kaarten voor de zomer.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maakt niet uit wie er speelt, het publiek blijft hetzelfde.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:17 schreef Coco het volgende:
User @:zipportal is alvast ingedut ter voorbereiding op F1 om 5 uur zondagochtend.
Dat moet je ook oefenen. Anders kom je nooit op het niveau van Robben.quote:
Ze moeten elkaar weer een beetje vinden.quote:
Ik ook. voor elke match van oranje tot aan de finale.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:caland heeft kaarten voor de zomer.
Ik wist het!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:caland heeft kaarten voor de zomer.
Match? Ben jij een Belg?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik ook. voor elke match van oranje tot aan de finale.
Maar denk dat ze na groepsfase wel naar huis kunnen.
Als ik dit zou zie gaan ze niet heel ver komen nee.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zelfkastijdingquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die heeft de oranje wortel er al diep in gedouwd.quote:
Ik zie liever de ligt en de vrij in het centrum, normaal gesproken. Of Ake. Virgil pas als 4e.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze moeten elkaar weer een beetje vinden.
En daarom ben jij geen bondscoach.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik zie liever de ligt en de vrij in het centrum, normaal gesproken. Of Ake. Virgil pas als 4e.
Van Dijk is de enige serieuze speler die we in Nederland hebben.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik zie liever de ligt en de vrij in het centrum, normaal gesproken. Of Ake. Virgil pas als 4e.
Ja, laten we 2 bankzitters in het centrum zetten.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |