abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212918586

pi_212918603
Bus is er. Foto's volgen nog :)

En ik ben gebeld door een journalist van Kassa mbt stadsverwarming shizzle. Of ik mevrouw mijn partner toevallig ken, die hier in hetzelfde complex zou moeten wonen :D
pi_212919756
Vandaag reden we door zonnig zuid-Frankrijk.
Lunch

Kijk dan hoe lentig het hier al is!

Nu zit we in een studio'tje in een voormalige abdij

Alwaar ik dan dus zelf een maaltijd bereid heb
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_212919816
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 21:01 schreef sigme het volgende:
Vandaag reden we door zonnig zuid-Frankrijk.
Lunch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Kijk dan hoe lentig het hier al is!
[ afbeelding ]

Nu zit we in een studio'tje in een voormalige abdij
[ afbeelding ]

Alwaar ik dan dus zelf een maaltijd bereid heb
[ afbeelding ]
Amora gescoord _O_
Spoilers!
  vrijdag 22 maart 2024 @ 21:51:05 #5
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_212920819
Ahh balen @vlindertje89! Nog langer wachten ;(
Ik ook. De deadline voor m'n assessment is a.s. maandag maar ik heb 'm gisterochtend vroeg ingeleverd.
Ik hoopte dus dat 'm dan ook eerder konden beoordelen maar dat is niet zo dus ik hoor dinsdag wat. Voor 1 april tekenen en opzeggen als ze met een (goed) aanbod komen na een volgend gesprek gaat 'm dan niet meer worden denk ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door Morgane89 op 22-03-2024 21:56:41 ]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 maart 2024 @ 22:18:16 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212921247
Was rustig dagje vandaag. Op halve kracht gewerkt.
Morgen verder met de Camino. Eindhoven - Veldhoven. Evt Regen nemen we voor lief :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_212921373
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 21:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Amora gescoord _O_
Nu ook bij Albert Heijn.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_212921409
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 22:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nu ook bij Albert Heijn.
Ik zag het. Wordt dinsdag bezorgd :9
Spoilers!
  vrijdag 22 maart 2024 @ 22:30:57 #9
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_212921487
Ik zit aan de Fever Tree Ginger Beer... met als gevolg een loopneus en niesbuien... gember galore..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator vrijdag 22 maart 2024 @ 22:36:42 #10
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212921609
:W vanuit Slovenië

Ik heb weer ¸likrofi gehad, met een saus van lamsvlees. Lekker. Normaal ben ik altijd degene die voor standaard dingen op de kaart gaat, maar de rest zat aan een hamburger en ik dus aan een bord met "rare dingen" :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_212921642
Ik zit braaf aan vlierbloesemsiroop (wanneer deze op is ga ik aan die van jullie beginnen @Lucky_Strike )
We have far more in common than that which devides us..
pi_212923649
Rugpijn ;( Dat stond niet op mijn planning. Het zal wel spierpijn zijn, met wat mazzel beweeg ik het er uit.

Ik ben dit weekend alleen thuis en heb een mooi lijstje met klusjes. Maar straks eerst naar het lokale voetbalveld waar de dochter van vrienden een wedstrijd heeft.
Spoilers!
pi_212923650
Goedemorgen!

Vandaag nog een dagje Frankrijk. 't Wordt wel gevoelig frisser.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 23 maart 2024 @ 08:06:33 #14
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_212923699
Hier ook een weekend alleen thuis en ik mag vandaag overwerken ;(

Precies nu het toch best zonnig lijkt.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 maart 2024 @ 08:10:44 #15
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212923715
Wrs blijft het niet helemaal droog. Wel op weg naar Eindhoven 🙂
pi_212924153
Hai. Vandaag is de draaidag van onze klus. *O* Laatste puntjes op de I vanmiddag maar eerst nog een uitvaart opbouwen. Ik hoop vannacht om 2:30 wel in mn bed te liggen. Morgen moeten we dan breken.

Ik geloof niet dat ik eerder 48 uur in 4 dagen gewerkt heb. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_212924320
@Morgane89 spannend ook voor jou! Ik duim voor je!
@Lucky_Strike de like was voor de activiteiten, niet voor de rugpijn ;( beterschap!

Ik heb een tuin vraag.

SPOILER: want lange lap tekst
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_212924335
Goedemorgen c_/
Zometeen eerst boekenclub met schoonfamilie. Daarna bier bezorgen in Rotterdam en omgeving. Laatste bezorgdag van deze ronde *O*

Maandag weer 2 nieuwe bieren brouwen en dan start het hele riedeltje weer van voor af aan.
pi_212924440
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 09:24 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Morgane89 spannend ook voor jou! Ik duim voor je!
@:Lucky_Strike de like was voor de activiteiten, niet voor de rugpijn ;( beterschap!

Ik heb een tuin vraag.

Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap hem ;) Rugpijn valt mee gelukkig nu ik wat heb bewogen. Ik ben uiteindelijk ook niet verkouden geworden *O*

Ik zal je tuinvraag later lezen, ga nu lekker aan de slag.
Spoilers!
pi_212924452
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 09:08 schreef Lonaa het volgende:
Hai. Vandaag is de draaidag van onze klus. *O* Laatste puntjes op de I vanmiddag maar eerst nog een uitvaart opbouwen. Ik hoop vannacht om 2:30 wel in mn bed te liggen. Morgen moeten we dan breken.

:o ;(
Spoilers!
pi_212924554
Mogge!

Werd midden in de nacht wakker omdat ik niet zo lekker lag. Bleek op de ereader te liggen. Gelukkig is het ding nog heel.

Het is hier heel zonnig, kijkt zo lekker naar buiten, maar ik zie ook verderop een donkergrijze wolk, dus de zon zal vast niet blijven.
Gisteren bijna alle klusjes gedaan, nu alleen nog een was en stofzuigen.

Pfff @Lonaa sterkte. Hopelijk wel daarna tijd om even bij te komen?
pi_212924749
Mwoah @Kaatje
Maandag de bus en aanhanger uitpakken en alles opruimen, uitvaart afbouwen,dingen in huis. Dinsdag nog vrij-ish for now en woensdag en donderdag moet ik weer werken. :')
pi_212924794
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 10:05 schreef Lonaa het volgende:
Mwoah @:Kaatje
Maandag de bus en aanhanger uitpakken en alles opruimen, uitvaart afbouwen,dingen in huis. Dinsdag nog vrij-ish for now en woensdag en donderdag moet ik weer werken. :')
Dan hoop ik voor jullie dat dinsdag zo blijft.
Wat is jouw leven anders tov een jaar geleden. Enorm druk, maar je komt zoveel gelukkiger over
pi_212924849
En jawel, donderdag is de glazenwasser geweest en nu een dikke regenbui, fijn -O-
pi_212925783
quote:
@:Lucky_Strike de like was voor de activiteiten, niet voor de rugpijn ;( beterschap!

Ik heb een tuin vraag.

Mos O+ en paardebloemen O+

Ik had hier tot voorkort een bak op het balkon waar ik alle mooie mosjes (autocorrect zei: meisjes) uit de andere bakken in verzamelde.
  zaterdag 23 maart 2024 @ 11:58:21 #26
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212925852
Bon dia.

De eerste 2 duiken met succes volbracht en de kennistoetsen ook doorstaan. Two down, three to go...

Straks om 10.00u een honkbal wedstrijd bezoeken, ook hier zijn de voorbereidingen op de lokale competitie na de winter *) gestart. Daarna naar de aloë vera plantage en een bezoek aan onze vrienden hier, waar mw. MM gaat helpen bij de voorbereidingen voor de Arabische maaltijd die morgen op de planning staat...

Vis een optie?
Gisteren kwamen we deze enorme groep vissen tegen die in compacte bol van enkele meters groot rondjes zwommen. Deze foto is 1 van de vele die ik gisteren heb gemaakt. Zal later proberen een filmpje te posten...
pi_212925907
quote:

Ik heb een tuin vraag.

Ik zou het mos als een malle cultiveren. Mos is veel zachter dan gras, het prikt niet als je eens wil gaan liggen ergens, ik ben er niet allergisch voor en je kunt er verschillende soorten van hosselen door stiekem als je ergens mooi mos ziet een klein stukje mee te nemen en dat in je eigen gazon te parkeren. Vraagt ook een stuk minder onderhoud dan een gazon.
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_212925934
Disclaimer: mijn boomervader vond ikv mijn woz bezwaar "ik weet dat jullie dat anders zien, maar in mijn ogen kun je ook wel aanvoeren dat jullie tuin de waarde van het huis drukt. Er is nergens sprake van een mooi gazon of nette borders". Ik nam het maar als het compliment dat het niet was O+
pi_212925939
@vlindertje89 tuin struggles met mos en gras. Got the t shirt.
Zelfs 2 x de grasmat vervangen. Het wil niet echt lukken hier.
Tuinvragen en antwoorden kun je goed stellen in het topic. Een eigen topic of algemeen.

@Kaatje1 de ereader 😎

Hoppa @Lonaa je kan het! Wat een bak energie komt er uit je ‘klaag’/werk’
posten.
😉

Gut, zo maar “echte” boodschappen doen voor maaltijden voor 3 dagen. 😂
Dat kan ik.
pi_212925954
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 12:05 schreef Vanyel het volgende:
Disclaimer: mijn boomervader vond ikv mijn woz bezwaar "ik weet dat jullie dat anders zien, maar in mijn ogen kun je ook wel aanvoeren dat jullie tuin de waarde van het huis drukt. Er is nergens sprake van een mooi gazon of nette borders". Ik nam het maar als het compliment dat het niet was O+
😂
  zaterdag 23 maart 2024 @ 12:09:16 #31
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_212925967
CUL vraag want ik bak eigenlijk nooit

Dit is toch een debiele hoeveelheid suiker qua verhoudingen? Of gaat dat echt werken? :o

https://theviewfromgreatisland.com/cardamom-crumb-cake/
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_212926015
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 12:09 schreef Molo het volgende:
CUL vraag want ik bak eigenlijk nooit

Dit is toch een debiele hoeveelheid suiker qua verhoudingen? Of gaat dat echt werken? :o

https://theviewfromgreatisland.com/cardamom-crumb-cake/
Sorry, de ipad of de pagina laden traag. En ik zie geen hoeveelheden.

Gebruikelijk voor een cake is een verhouding 1:1:1
Ziet https://bettyskitchen.nl/cakebeslag-maken/
pi_212926038
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 09:08 schreef Lonaa het volgende:

Mijn collega heeft voor haar grote feest vanaaf (ze wordt 50) bij haar thuis ook Lonaas ingehuurd, die alles, maar dan ook alles verzorgen! Moest aan je denken :)

En aangezien dat zij elke werkdag een uur langer werkt dan de rest (zij doet een extra baan erbij voor opleiding artsen) konden we gisteren haar werkplek niet versieren.
Dat doe ik dus voor ik naar haar feest ga.. ff het zkh in vanavond, niemand weet het >:) Maar maandagochtend (zij is er ook altijd als eerste :D ) is het dan meteen leuk binnenkomen *G*
Gisteren al alles voorbereid qua oude foto's van haar en vlaggen en andere grappige foto's. Leuk om te doen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Blues op 23-03-2024 12:24:46 ]
  zaterdag 23 maart 2024 @ 12:18:49 #34
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212926053
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 17:02 schreef z80 het volgende:
[..]

Gezien zijn eerste brevet. En hobby duiken. Zal de "pressure group" waarin hij viel na de laatste duik wel mee vallen. Als je dan ruim 12 uur op de kant staat zit je weer rond de 0. Zelf wel een keer op Z gezeten volgend de duik computer. Of volgens de tabel er overheen. Zat een diepte duik naar 30 meter bij, die iets langer werd dan vooraf gedacht door de divemaster. We gingen zuinig om met de lucht. En bij donker stond er nog een nacht/grotduik op het programma.
De kans dat je last krijgt is inderdaad klein, maar kennelijk had mnX dat toch wel.

Voor de rest moet iedereen zelf weten wat hij/zij doet, maar sinds ik een vriend heb meegemaakt (Scuba Master) die de duikregels niet zo nauw nam, daardoor maanden heeft moeten revalideren en er nu nog last van heeft, hou ik het aan de veilige kant.
De diepteduik gisteren naar 30 meter was relatief kort (33 minuten), maar verliep prima. Geen narcose verschijnselen ondervonden…

Filmpje van de muur van vissen gisteren

[ Bericht 8% gewijzigd door MadMaster op 23-03-2024 12:56:47 ]
pi_212926095
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 12:05 schreef Vanyel het volgende:
Zou ik ook doen :D
Wilde tuinen zijn de bomb O+
pi_212926562
@vlindertje89 balen dat nieuws van sollicitatie het zo lang duurt!
Gazon: klaver ipv gras een optie?

@Morgane89 duim, duim, duim voor jouw sollicitatie!

@Lonaa oei, succes met al dat werken!

@Myraela hoera! Gefeliciteerd met geboorte dochter!
pi_212926612
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 13:15 schreef Yinny het volgende:
@:vlindertje89 balen dat nieuws van sollicitatie het zo lang duurt!
Gazon: klaver ipv gras een optie?

@:morgane89 duim, duim, duim voor jouw sollicitatie!

@:lonaa oei, succes met al dat werken!

@:myraela hoera! Gefeliciteerd met geboorte dochter!
Hoe is ‘t met jou?
  zaterdag 23 maart 2024 @ 13:38:52 #38
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_212926736
quote:

Ik heb een tuin vraag.

Zou lekker alleen dat stukje boomschors voor je schaduw bankje doen.
Dat gras vervangen is echt zonde van je tijd. Als het echt harde klei is dan schep je dat ook niet zo even om.

Paardebloemen en klaver in je gras worden de bijen heel blij van *O*
En verder gewoon beetje kort maaien dan merk je niks van dat onkruid.
pi_212926949
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 12:18 schreef MadMaster het volgende:

[..]
De kans dat je last krijgt is inderdaad klein, maar kennelijk had mnX dat toch wel.

Voor de rest moet iedereen zelf weten wat hij/zij doet, maar sinds ik een vriend heb meegemaakt (Scuba Master) die de duikregels niet zo nauw nam, daardoor maanden heeft moeten revalideren en er nu nog last van heeft, hou ik het aan de veilige kant.
De diepteduik gisteren naar 30 meter was relatief kort (33 minuten), maar verliep prima. Geen narcose verschijnselen ondervonden…

Filmpje van de muur van vissen gisteren
[ afbeelding ]
prachtig en die kleur O+ !
pi_212926978
Hmm, jullie zijn wel eensgezind. Ik ben net begonnen met bovenste laagje eraf te scheppen aan de achterkant, en dat is inderdaad gewoon best hard. Wel wormen enzo dus opzich wel goede voedingsbodem haha. Maar dan denk ik dat ik idd alleen van achterste twee meter laagje af schep en daar boomschors op gooi. En dan het overige 'gras'veld nog keer verticuteer en met wat extra tuinaarde erbij weer doorzaai, en dat ik het daar dan maar gewoon bij laat. En dan inderdaad wat beter bijhouden qua (nieuw) onkruid eruit en maaien. En dan aan de andere kant, bij de smalle strook tussen pad en heg, wil ik nog afrikaantjes en goudsbloem gaan planten.

Ik heb overigens ook ligusterhaag aan ene kant, klimophaag en daarachter nog een stukje andere haag aan andere kant en een vlinderstruik tussen pad en klimop/schutting, dus sowieso al wel dingen voor de insecten. Niet alleen gras ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 23-03-2024 14:23:59 ]
pi_212927043
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 14:13 schreef vlindertje89 het volgende:
Hmm, jullie zijn wel eensgezind. Ik ben net begonnen met bovenste laagje eraf te scheppen aan de achterkant, en dat is inderdaad gewoon best hard. Wel wormen enzo dus opzich wel goede voedingsbodem haha. Maar dan denk ik dat ik idd alleen van achterste twee meter laagje af schep en daar boomschors op gooi. En dan het overige 'gras'veld nog keer verticuteer en met wat extra tuinaarde erbij weer doorzaai, en dat ik het daar dan maar gewoon bij laat. En dan inderdaad wat beter bijhouden qua (nieuw) onkruid eruit en maaien. En dan aan de andere kant, bij de smalle strook tussen pad en heg, wil ik nog afrikaantjes en goudsbloem gaan planten.

Ik heb overigens ook ligusterhaag aan ene kant, klimophaag en daarachter nog een stukje andere haag aan andere kant en een vlinderstruik tussen pad en klimop/schutting, dus sowieso al wel dingen voor de insecten. Niet alleen gras ;)
Hier zitten mensen met altijd goeie tips en kennis ^O^
F&F / Bloemen/planten in je eigen tuin #82 O, mos
  zaterdag 23 maart 2024 @ 15:33:30 #42
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_212927544
Wat eten jullie vandaag? Ik wil iets lekkers maar weet niet wat _O-
pi_212927742
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 15:33 schreef gcjoel het volgende:
Tomatengroentensoep (paar weken geleden gemaakt) en een uienkaas broodje erbij
pi_212927860
quote:
https://uitpaulineskeuken.nl/recept/mac-cheese-met-bloemkool
pi_212928107
quote:
Vooralsnog nachos en/of empanada en/of pokebowl en/of een loempia/bamiblok/twister fries :@ :9
Spoilers!
pi_212928128
Ik ben stuk denk ik. Ik ben aan de schoonmaak en vind het gewoon leuk :? Dit kan nooit kloppen.
Spoilers!
pi_212928269
Zon

Wassen

Het leven van een kat is mooi
pi_212928273
Wij gingen onverwacht naar Appeltern. Er viel prima tussen de buien heb te slingeren en het was erg leuk om alle tuininspiratie te zien.
pi_212928325
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 16:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben stuk denk ik. Ik ben aan de schoonmaak en vind het gewoon leuk :? Dit kan nooit kloppen.
Maak er goed gebruik van voordat het weer weggaat! :D

Ik heb net na het beginnetje met gras wegscheppen ook een kliko vol klimop uit m'n haag geknipt. Tussen de buien door. De zon heeft al tig keer geschenen, het heeft ook al tig keer geregend en het heeft zelfs 2x (vrij hard) gehageld :D
pi_212928398
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 16:39 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Maak er goed gebruik van voordat het weer weggaat! :D

Ik heb net na het beginnetje met gras wegscheppen ook een kliko vol klimop uit m'n haag geknipt. Tussen de buien door. De zon heeft al tig keer geschenen, het heeft ook al tig keer geregend en het heeft zelfs 2x (vrij hard) gehageld :D
Zo gaat het hier ook. Zit nu zo lekker in het zonnetje (binnen)
  zaterdag 23 maart 2024 @ 17:32:26 #51
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_212928756
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 15:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Tomatengroentensoep (paar weken geleden gemaakt) en een uienkaas broodje erbij
Had ik al voor de lunch :D

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 16:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Vooralsnog nachos en/of empanada en/of pokebowl en/of een loempia/bamiblok/twister fries :@ :9
Dit is in de goede richting. Ik ga thuisbezorgd even bezoeken _O-
pi_212928833
Pizza hier 🍕🍕
pi_212928982
Ik eet vanaaf een diepvries kant en klaar zak. Want ruimte nodig in de vriezer voor kattenvoer wat ik maandag ga ophalen.

En omdat ik op 2/3e van mijn eet weekend zit.
Gisteren prima gegeten met de familie bij een AYCE-de-luxe, vanmiddag lunch met peettante (aan versierde tafel O+ ) en daarna gebakjes gehaald en die met ouders opgenomd.
Morgen zwemmen, in de middag op bezoek bij een andere jarige, daarna zes gangen diner en daarna ist weekend wel klaar.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 maart 2024 @ 18:05:37 #54
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212928994
Dat was met een grote boog om ASML heen.
Eindhoven - Veldhoven. :)
Uiteindelijk op enkele druppels na en een hagelbui droog gebleven. Extra Pauze bij hotel Koningshof... :+

De sparribboer is onderweg... :s)
  zaterdag 23 maart 2024 @ 18:19:24 #55
63722 z80
I fink you freaky
pi_212929086
Winterbanden er vandaag omgewisseld voor de zomerbanden. Rij naar huis, door een hagelstorm. Is de rijbaan in een ijsbaan aan het veranderen. Dat was niet de bedoeling.
En avond eten was rijst met tomaten,groente,vleessaus.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_212929529
quote:
Nou, laat ik mijzelve eens quoten 😉 het was geen succes.
Wel opgegeten. Er miste een bite en iets hartigs.

Betere avond @All.
pi_212929793
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 19:09 schreef AnneX het volgende:

[..]
Nou, laat ik mijzelve eens quoten 😉 het was geen succes.
Wel opgegeten. Er miste een bite en iets hartigs.

Betere avond @:All.
Wanneer ik het lees denk ik meteen, mis chili vlokken, of pimenton.
pi_212929799
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 16:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Zon
[ afbeelding ]

Wassen
[ afbeelding ]

Het leven van een kat is mooi
Je mag de poten van de stoel wel eens afnemen met een doekje }:|
pi_212929820
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 18:19 schreef z80 het volgende:
Winterbanden er vandaag omgewisseld voor de zomerbanden. Rij naar huis, door een hagelstorm. Is de rijbaan in een ijsbaan aan het veranderen. Dat was niet de bedoeling.
En avond eten was rijst met tomaten,groente,vleessaus.
Hier ook flinke hagelbuien, het schommelde aardig met de temperatuur. Van 2.5 graden na de hagelbui, tot 7.5 toen ik weer thuis was. Veel goedkope dingen kunnen kopen bij de Aldi in België. *O*
pi_212934096
Dat was pas een feessie bij m'n collega bij haar thuis.
De Lonaas hadden een bar, een dj, een disco dansvloer :D , lekkere muziek.
Superleuk gehad *O*
pi_212934139
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 23:50 schreef Blues het volgende:
Dat was pas een feessie bij m'n collega bij haar thuis.
De Lonaas hadden een bar, een dj, een disco dansvloer :D , lekkere muziek.
Superleuk gehad *O*
Wat leuk! Ook verwarming in de tent? (Was toch een tent of was dat bij @Lonaa ?)
pi_212934211
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 23:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wat leuk! Ook verwarming in de tent? (Was toch een tent of was dat bij @:lonaa ?)
Aan haar serre hadden de Lonaas een tent bevestigd :Y
Geen verwarming. Was niet nodig!
pi_212934235
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2024 00:07 schreef Blues het volgende:

[..]
Aan haar serre hadden de Lonaas een tent bevestigd :Y
Geen verwarming. Was niet nodig!
Beter. Ga weer bibberen wanneer ik denk aan het feestje bij S 😉
pi_212936836
Mogge!

Laatste dagje Frankrijk. Nu zelfgezette koffie, straks even rondje lopen hier en daarna stevig ontbijt (bonen, gebakken ei) en dan op pad naar Nederland.
pi_212937101
Mogguh!
Halve nacht wakker want een iets verlaat verjaardagskadootje was de rode klats dus buikpijn }:|
Extra dekentje plus paracetamol hielp. Dus dadelijk gelukkig toch zwemmen, vanmiddag ander verjaardagsfeestje en vanavond uit eten.

En nu stuitte ik op Titus en Fien TV. Even hersenloos kijken voor ik me in badpak hijs. Wat geven de acteurs van het van Hoorne theater toch leuke shows O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 24 maart 2024 @ 09:08:33 #66
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212937316
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2024 08:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mogguh!
Halve nacht wakker want een iets verlaat verjaardagskadootje was de rode klats dus buikpijn }:|
Extra dekentje plus paracetamol hielp. Dus dadelijk gelukkig toch zwemmen, vanmiddag ander verjaardagsfeestje en vanavond uit eten.

En nu stuitte ik op Titus en Fien TV. Even hersenloos kijken voor ik me in badpak hijs. Wat geven de acteurs van het van Hoorne theater toch leuke shows O+
Nog gefeliciteerd!
Spoilers!
pi_212937338
Hallo.
Goed om te zien dat ik een zelfstandig naamwoord ben geworden. :7

Gisteren was gaaf. Alles liep, geen storingen of issues (ok ik ben van het podium gelazerd) en het klonk en zag er enorm tof uit.

Nog 1 dag echt buffelen.

Ok groetjes.
pi_212937430
@Cat-astrophe jarig geweest? Gefeliciteerd *O*

Hier ook een slechte nacht. En toen ik eindelijk sliep stuurde mijn schoonzus op de familieapp (die ik dus niet op stil heb staan) vakantiefoto’s -O-
  zondag 24 maart 2024 @ 09:26:28 #69
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212937442
Ik heb gisteren enorm veel gedaan. Ik had het ineens helemaal te pakken met dat huishouden _O-

Vandaag wat rustiger. Paar uurtjes achter de laptop, dan yoga. Ook nog even het fruit in de tuin van mijn schoonmoeder snoeien, dan J ophalen na zijn festival en een kant en klaar maaltijd scoren. Als (als) ik dan nog wat energie over heb kan ik nog wat zaaien of de laden van mijn nachtkastje opruimen.

Morgen nog een dag weekend O+
Spoilers!
pi_212937587
Goedemorgen

Gefeliciteerd nog Cat!

Hier lijkt een van onze katten nu echt in hongerstaking }:|
pi_212937633
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 09:47 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen

Gefeliciteerd nog Cat!

Hier lijkt een van onze katten nu echt in hongerstaking }:|
Dat had Nika ook altijd wanneer ze in de rui was, zou dat het ook kunnen zijn?
pi_212937668
Ik heb gister een bed onkruidvrij gemaakt 💪
Misschien lukt het morgen wel om zelf O+ Amandines O+ erin te stoppen. Dan nog eens kijken of er dinsdag nog ergens anders wat onkruid weg kan voor meer O+ Amandines O+
pi_212937681
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 09:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat had Nika ook altijd wanneer ze in de rui was, zou dat het ook kunnen zijn?
Hmm kan niet zeggen dat het ons opvalt dat hij meer haar verliest.
Zo maar eens kijken of hij wel interesse heeft in andere brokjes, maar die kunnen we ook niet laten staan vanwege zijn broer -O-
  zondag 24 maart 2024 @ 10:05:53 #74
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_212937731
Succes Sarabi, lijkt me heel stressvol :*

Ik zit met m'n instrumenten op de trein te wachten. Spelen bij een hardloopwedstrijd in Limburg. Hopelijk blijven we een beetje droog. Bij de vorige hardloopwedstrijd zijn we tot op onze onderbroek verzopen :D
pi_212937895
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 09:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Hmm kan niet zeggen dat het ons opvalt dat hij meer haar verliest.
Zo maar eens kijken of hij wel interesse heeft in andere brokjes, maar die kunnen we ook niet laten staan vanwege zijn broer -O-
Bij Nika wist ik op een gegeven moment, minder eten dan een paar dagen later werd de haaruitval erger (nadat ik al tig keer 2x per jaar naar de da ging, bloedonderzoek, speciaal voer, klauwen met geld uitgegeven ;) )
  zondag 24 maart 2024 @ 10:38:18 #76
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212938024
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2024 09:57 schreef Vanyel het volgende:
Misschien lukt het morgen wel om zelf O+ Amandines O+ erin te stoppen. Dan nog eens kijken of er dinsdag nog ergens anders wat onkruid weg kan voor meer O+ Amandines O+
_O_
Spoilers!
pi_212938165
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 10:05 schreef Morgane89 het volgende:
Succes Sarabi, lijkt me heel stressvol :*

Dankjewel :)

quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 10:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Bij Nika wist ik op een gegeven moment, minder eten dan een paar dagen later werd de haaruitval erger (nadat ik al tig keer 2x per jaar naar de da ging, bloedonderzoek, speciaal voer, klauwen met geld uitgegeven ;) )
Ja ik kan me nog herinneren dat je daar mee bezig was. Lastig soms om er achter te komen wat het is bij katten.

Een paar dagen geleden at hij wel weer redelijk toen ik een nieuwe voerzak had open gemaakt, maar dat nieuwtje is er nu ook wel weer af.
pi_212939856
Om 9 uur gaat de bel, wij liggen nog in bed...
Ontbijtservice :o :?
Van mijn collega's met de tekst "even ontspannen..."

SPOILER
pi_212939894
quote:
17s.gif Op zondag 24 maart 2024 11:52 schreef Blues het volgende:

SPOILER
Wat ongelooflijk lief en collegiaal! 🥰

Die zijn er dus ook!

Dadelijk ga ik op stap met bieb collega naar van Tilburg in Nistelrode.
Vorige week kreeg ik een tegoedbon na de laatste aankoop en zij is ook wel benieuwd. 😇
pi_212939915
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2024 08:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mogguh!

Nog van harte Cat :* *G* En sterkte!
pi_212939963
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2024 11:54 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wat ongelooflijk lief en collegiaal! 🥰

Die zijn er dus ook!
Ja, ze zitten bij ons O+ ;)
Ik had dit voor ik naar het feessie ging ff gedaan voor de jarige coll.
Leuk om zo sneaky in de avond in je eentje op een doodstille poli te zijn trouwens :D

SPOILER
pi_212939974
Tuurlijk: nog van Harte @Cat-astrophe met je verjaardag🎉💐
pi_212940105
Zo lief @Blues
pi_212940173
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2024 09:57 schreef Vanyel het volgende:
Als ik google op amandines krijg ik koekjes te zien :D :o
pi_212940193
Zo maar eens een paar boodschappen halen en vanmiddag een lekkere dut.
Vanaaf naar restaurantje in Haarlem :9
pi_212940266
quote:

SPOILER
Wat lief O+
  zondag 24 maart 2024 @ 12:38:01 #87
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212940446
Bon dia!

Gisteren een softbalwedstrijd bezocht, onze eigen after sun lotion gemaakt van aloë vera extract, bij het strand wat gedronken en bij vrienden gegeten.

Zo weer de leerboeken in om de theorie van het wrakduiken en het gebruik van verrijkte lucht bij het duiken (nitrox) in me op te nemen. De tests (en de duiken) daarvoor staan morgen op het programma.
Daarna maar eens kijken wat we gaan doen, behalve vanavond weer bij vrienden een hapje (Arabisch) eten…
pi_212940462
Klinkt allemaal zo lekker @MadMaster
Wat apart, die Aloe Vera, die gelei achtige binnenkant. Nooit geweten.
  zondag 24 maart 2024 @ 12:42:27 #89
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212940486
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 12:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Klinkt allemaal zo lekker @:madmaster
Wat apart, die Aloe Vera, die gelei achtige binnenkant. Nooit geweten.
En het is nog lekker/verfrissend om te eten ook.
Een beetje komkommer in gelei…
  zondag 24 maart 2024 @ 12:47:46 #90
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212940545
quote:

SPOILER
Mooi gebaar!
  zondag 24 maart 2024 @ 12:50:21 #91
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212940572
En mevrouw @Cat-astrophe nog gefeliciteerd…

Het is wegens ons volle programma en het tijdverschil bijna onmogelijk om alle berichten hier nu bij te houden en er eventueel op te reageren… :@
pi_212940825
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 12:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wat lief O+
Ja echt 😊

Jij sterkte met poes!
pi_212940904
Kater :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_212941615
Dank voor de felicitaties O+
pi_212942667
Ondertussen begin ik te denken dat mijn laatste verkoudheid (of toch corona?) iets met mijn smaak heeft gedaan -O- Meerdere biertjes die ik de afgelopen dagen geproefd heb, vond ik erg chemisch smaken terwijl mijn man daar niets van merkt.
pi_212943185
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 15:11 schreef Sarabi het volgende:
Ondertussen begin ik te denken dat mijn laatste verkoudheid (of toch corona?) iets met mijn smaak heeft gedaan -O- Meerdere biertjes die ik de afgelopen dagen geproefd heb, vond ik erg chemisch smaken terwijl mijn man daar niets van merkt.
Da's toch nog niet zo lang geleden? Volgens mij hoor je dat wel vaker. Maar wel jammer, jullie/jij moeten het toch van proeven hebben om een lekker biertje te maken.

Net de reuniedatum vastgelegd. Grotendeels de bekende groep neven en nichten komt.
Las net ook dat een nichtje van mij een collega van @sigme is :D
pi_212943262
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 12:07 schreef Blues het volgende:

[..]
Als ik google op amandines krijg ik koekjes te zien :D :o
https://www.zaadhandelvan(...)ssen/amandine-am-ras
pi_212943451
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 15:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Da's toch nog niet zo lang geleden? Volgens mij hoor je dat wel vaker. Maar wel jammer, jullie/jij moeten het toch van proeven hebben om een lekker biertje te maken.

Net de reuniedatum vastgelegd. Grotendeels de bekende groep neven en nichten komt.
Las net ook dat een nichtje van mij een collega van @:sigme is :D
Een klein weekje geleden :) dus hopelijk trekt het snel weer weg.

Veel plezier! Kleine wereld :D
pi_212943931
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 15:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Een klein weekje geleden :) dus hopelijk trekt het snel weer weg.

Veel plezier! Kleine wereld :D
Duurt nog even (begin juni). En ja, hele kleine wereld (al lijkt het me sterk dat ze elkaar kennen)

Het lijkt me dat je smaak nog even moet herstellen van verkouden zijn.
pi_212944344
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 16:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Duurt nog even (begin juni). En ja, hele kleine wereld (al lijkt het me sterk dat ze elkaar kennen)

Het lijkt me dat je smaak nog even moet herstellen van verkouden zijn.
Oja, komt vast wel weer goed.
Alleen beetje jammer dat het kwartje pas viel nadat ik een biertje van 7 euro open maakte -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')