Amora gescoordquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:01 schreef sigme het volgende:
Vandaag reden we door zonnig zuid-Frankrijk.
Lunch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk dan hoe lentig het hier al is!
[ afbeelding ]
Nu zit we in een studio'tje in een voormalige abdij
[ afbeelding ]
Alwaar ik dan dus zelf een maaltijd bereid heb
[ afbeelding ]
Nu ook bij Albert Heijn.quote:
SPOILER: want lange lap tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:24 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Morgane89 spannend ook voor jou! Ik duim voor je!
@:Lucky_Strike de like was voor de activiteiten, niet voor de rugpijnbeterschap!
Ik heb een tuin vraag.Ik snap hemSPOILER: want lange lap tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rugpijn valt mee gelukkig nu ik wat heb bewogen. Ik ben uiteindelijk ook niet verkouden geworden
![]()
Ik zal je tuinvraag later lezen, ga nu lekker aan de slag.Spoilers!
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:08 schreef Lonaa het volgende:
Hai. Vandaag is de draaidag van onze klus.Laatste puntjes op de I vanmiddag maar eerst nog een uitvaart opbouwen. Ik hoop vannacht om 2:30 wel in mn bed te liggen. Morgen moeten we dan breken.
Ik geloof niet dat ik eerder 48 uur in 4 dagen gewerkt heb.
Dan hoop ik voor jullie dat dinsdag zo blijft.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:05 schreef Lonaa het volgende:
Mwoah @:Kaatje
Maandag de bus en aanhanger uitpakken en alles opruimen, uitvaart afbouwen,dingen in huis. Dinsdag nog vrij-ish for now en woensdag en donderdag moet ik weer werken.
@:Lucky_Strike de like was voor de activiteiten, niet voor de rugpijnbeterschap!
Ik heb een tuin vraag.MosSPOILER: want lange lap tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en paardebloemen
Ik had hier tot voorkort een bak op het balkon waar ik alle mooie mosjes (autocorrect zei: meisjes) uit de andere bakken in verzamelde.
Ik heb een tuin vraag.Ik zou het mos als een malle cultiveren. Mos is veel zachter dan gras, het prikt niet als je eens wil gaan liggen ergens, ik ben er niet allergisch voor en je kunt er verschillende soorten van hosselen door stiekem als je ergens mooi mos ziet een klein stukje mee te nemen en dat in je eigen gazon te parkeren. Vraagt ook een stuk minder onderhoud dan een gazon.SPOILER: want lange lap tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
😂quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:05 schreef Vanyel het volgende:
Disclaimer: mijn boomervader vond ikv mijn woz bezwaar "ik weet dat jullie dat anders zien, maar in mijn ogen kun je ook wel aanvoeren dat jullie tuin de waarde van het huis drukt. Er is nergens sprake van een mooi gazon of nette borders". Ik nam het maar als het compliment dat het niet was
Sorry, de ipad of de pagina laden traag. En ik zie geen hoeveelheden.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:09 schreef Molo het volgende:
CUL vraag want ik bak eigenlijk nooit
Dit is toch een debiele hoeveelheid suiker qua verhoudingen? Of gaat dat echt werken?![]()
https://theviewfromgreatisland.com/cardamom-crumb-cake/
Mijn collega heeft voor haar grote feest vanaaf (ze wordt 50) bij haar thuis ook Lonaas ingehuurd, die alles, maar dan ook alles verzorgen! Moest aan je denkenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:08 schreef Lonaa het volgende:
Hai. Vandaag is de draaidag van onze klus.Laatste puntjes op de I vanmiddag maar eerst nog een uitvaart opbouwen. Ik hoop vannacht om 2:30 wel in mn bed te liggen. Morgen moeten we dan breken.
Ik geloof niet dat ik eerder 48 uur in 4 dagen gewerkt heb.
De kans dat je last krijgt is inderdaad klein, maar kennelijk had mnX dat toch wel.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:02 schreef z80 het volgende:
[..]
Gezien zijn eerste brevet. En hobby duiken. Zal de "pressure group" waarin hij viel na de laatste duik wel mee vallen. Als je dan ruim 12 uur op de kant staat zit je weer rond de 0. Zelf wel een keer op Z gezeten volgend de duik computer. Of volgens de tabel er overheen. Zat een diepte duik naar 30 meter bij, die iets langer werd dan vooraf gedacht door de divemaster. We gingen zuinig om met de lucht. En bij donker stond er nog een nacht/grotduik op het programma.
Zou ik ook doenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:05 schreef Vanyel het volgende:
Disclaimer: mijn boomervader vond ikv mijn woz bezwaar "ik weet dat jullie dat anders zien, maar in mijn ogen kun je ook wel aanvoeren dat jullie tuin de waarde van het huis drukt. Er is nergens sprake van een mooi gazon of nette borders". Ik nam het maar als het compliment dat het niet was
Hoe is ‘t met jou?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:15 schreef Yinny het volgende:
@:vlindertje89 balen dat nieuws van sollicitatie het zo lang duurt!
Gazon: klaver ipv gras een optie?
@:morgane89 duim, duim, duim voor jouw sollicitatie!
@:lonaa oei, succes met al dat werken!
@:myraela hoera! Gefeliciteerd met geboorte dochter!
Ik heb een tuin vraag.Zou lekker alleen dat stukje boomschors voor je schaduw bankje doen.SPOILER: want lange lap tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gras vervangen is echt zonde van je tijd. Als het echt harde klei is dan schep je dat ook niet zo even om.
Paardebloemen en klaver in je gras worden de bijen heel blij van![]()
En verder gewoon beetje kort maaien dan merk je niks van dat onkruid.
prachtig en die kleurquote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De kans dat je last krijgt is inderdaad klein, maar kennelijk had mnX dat toch wel.
Voor de rest moet iedereen zelf weten wat hij/zij doet, maar sinds ik een vriend heb meegemaakt (Scuba Master) die de duikregels niet zo nauw nam, daardoor maanden heeft moeten revalideren en er nu nog last van heeft, hou ik het aan de veilige kant.
De diepteduik gisteren naar 30 meter was relatief kort (33 minuten), maar verliep prima. Geen narcose verschijnselen ondervonden…
Filmpje van de muur van vissen gisteren
[ afbeelding ]
Hier zitten mensen met altijd goeie tips en kennisquote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:13 schreef vlindertje89 het volgende:
Hmm, jullie zijn wel eensgezind. Ik ben net begonnen met bovenste laagje eraf te scheppen aan de achterkant, en dat is inderdaad gewoon best hard. Wel wormen enzo dus opzich wel goede voedingsbodem haha. Maar dan denk ik dat ik idd alleen van achterste twee meter laagje af schep en daar boomschors op gooi. En dan het overige 'gras'veld nog keer verticuteer en met wat extra tuinaarde erbij weer doorzaai, en dat ik het daar dan maar gewoon bij laat. En dan inderdaad wat beter bijhouden qua (nieuw) onkruid eruit en maaien. En dan aan de andere kant, bij de smalle strook tussen pad en heg, wil ik nog afrikaantjes en goudsbloem gaan planten.
Ik heb overigens ook ligusterhaag aan ene kant, klimophaag en daarachter nog een stukje andere haag aan andere kant en een vlinderstruik tussen pad en klimop/schutting, dus sowieso al wel dingen voor de insecten. Niet alleen gras
Tomatengroentensoep (paar weken geleden gemaakt) en een uienkaas broodje erbijquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:33 schreef gcjoel het volgende:
Wat eten jullie vandaag? Ik wil iets lekkers maar weet niet wat
https://uitpaulineskeuken.nl/recept/mac-cheese-met-bloemkoolquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:33 schreef gcjoel het volgende:
Vooralsnog nachos en/of empanada en/of pokebowl en/of een loempia/bamiblok/twister friesquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:33 schreef gcjoel het volgende:
Maak er goed gebruik van voordat het weer weggaat!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben stuk denk ik. Ik ben aan de schoonmaak en vind het gewoon leukDit kan nooit kloppen.
Zo gaat het hier ook. Zit nu zo lekker in het zonnetje (binnen)quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:39 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Maak er goed gebruik van voordat het weer weggaat!
Ik heb net na het beginnetje met gras wegscheppen ook een kliko vol klimop uit m'n haag geknipt. Tussen de buien door. De zon heeft al tig keer geschenen, het heeft ook al tig keer geregend en het heeft zelfs 2x (vrij hard) gehageld![]()
Had ik al voor de lunchquote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Tomatengroentensoep (paar weken geleden gemaakt) en een uienkaas broodje erbij
Dit is in de goede richting. Ik ga thuisbezorgd even bezoekenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vooralsnog nachos en/of empanada en/of pokebowl en/of een loempia/bamiblok/twister fries![]()
Nou, laat ik mijzelve eens quoten 😉 het was geen succes.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
https://uitpaulineskeuken.nl/recept/mac-cheese-met-bloemkool
Wanneer ik het lees denk ik meteen, mis chili vlokken, of pimenton.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou, laat ik mijzelve eens quoten 😉 het was geen succes.
Wel opgegeten. Er miste een bite en iets hartigs.
Betere avond @:All.
Je mag de poten van de stoel wel eens afnemen met een doekjequote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Zon
[ afbeelding ]
Wassen
[ afbeelding ]
Het leven van een kat is mooi
Hier ook flinke hagelbuien, het schommelde aardig met de temperatuur. Van 2.5 graden na de hagelbui, tot 7.5 toen ik weer thuis was. Veel goedkope dingen kunnen kopen bij de Aldi in België.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:19 schreef z80 het volgende:
Winterbanden er vandaag omgewisseld voor de zomerbanden. Rij naar huis, door een hagelstorm. Is de rijbaan in een ijsbaan aan het veranderen. Dat was niet de bedoeling.
En avond eten was rijst met tomaten,groente,vleessaus.
Wat leuk! Ook verwarming in de tent? (Was toch een tent of was dat bij @Lonaa ?)quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:50 schreef Blues het volgende:
Dat was pas een feessie bij m'n collega bij haar thuis.
De Lonaas hadden een bar, een dj, een disco dansvloer, lekkere muziek.
Superleuk gehad
Aan haar serre hadden de Lonaas een tent bevestigdquote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat leuk! Ook verwarming in de tent? (Was toch een tent of was dat bij @:lonaa ?)
Beter. Ga weer bibberen wanneer ik denk aan het feestje bij S 😉quote:Op zondag 24 maart 2024 00:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Aan haar serre hadden de Lonaas een tent bevestigd
Geen verwarming. Was niet nodig!
Nog gefeliciteerd!quote:Op zondag 24 maart 2024 08:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mogguh!
Halve nacht wakker want een iets verlaat verjaardagskadootje was de rode klats dus buikpijn![]()
Extra dekentje plus paracetamol hielp. Dus dadelijk gelukkig toch zwemmen, vanmiddag ander verjaardagsfeestje en vanavond uit eten.
En nu stuitte ik op Titus en Fien TV. Even hersenloos kijken voor ik me in badpak hijs. Wat geven de acteurs van het van Hoorne theater toch leuke shows
Dat had Nika ook altijd wanneer ze in de rui was, zou dat het ook kunnen zijn?quote:Op zondag 24 maart 2024 09:47 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Gefeliciteerd nog Cat!
Hier lijkt een van onze katten nu echt in hongerstaking
Hmm kan niet zeggen dat het ons opvalt dat hij meer haar verliest.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat had Nika ook altijd wanneer ze in de rui was, zou dat het ook kunnen zijn?
Bij Nika wist ik op een gegeven moment, minder eten dan een paar dagen later werd de haaruitval erger (nadat ik al tig keer 2x per jaar naar de da ging, bloedonderzoek, speciaal voer, klauwen met geld uitgegevenquote:Op zondag 24 maart 2024 09:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm kan niet zeggen dat het ons opvalt dat hij meer haar verliest.
Zo maar eens kijken of hij wel interesse heeft in andere brokjes, maar die kunnen we ook niet laten staan vanwege zijn broer
quote:Op zondag 24 maart 2024 09:57 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb gister een bed onkruidvrij gemaakt 💪
Misschien lukt het morgen wel om zelfAmandines
erin te stoppen. Dan nog eens kijken of er dinsdag nog ergens anders wat onkruid weg kan voor meer
Amandines
Dankjewelquote:
Ja ik kan me nog herinneren dat je daar mee bezig was. Lastig soms om er achter te komen wat het is bij katten.quote:Op zondag 24 maart 2024 10:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bij Nika wist ik op een gegeven moment, minder eten dan een paar dagen later werd de haaruitval erger (nadat ik al tig keer 2x per jaar naar de da ging, bloedonderzoek, speciaal voer, klauwen met geld uitgegeven)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 maart 2024 11:52 schreef Blues het volgende:
Om 9 uur gaat de bel, wij liggen nog in bed...
Ontbijtservice![]()
Van mijn collega's met de tekst "even ontspannen..."Wat ongelooflijk lief en collegiaal! 🥰SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn er dus ook!
Dadelijk ga ik op stap met bieb collega naar van Tilburg in Nistelrode.
Vorige week kreeg ik een tegoedbon na de laatste aankoop en zij is ook wel benieuwd. 😇
Nog van harte Catquote:Op zondag 24 maart 2024 08:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mogguh!
Halve nacht wakker want een iets verlaat verjaardagskadootje was de rode klats dus buikpijn![]()
Extra dekentje plus paracetamol hielp. Dus dadelijk gelukkig toch zwemmen, vanmiddag ander verjaardagsfeestje en vanavond uit eten.
En nu stuitte ik op Titus en Fien TV. Even hersenloos kijken voor ik me in badpak hijs. Wat geven de acteurs van het van Hoorne theater toch leuke shows
Ja, ze zitten bij onsquote:Op zondag 24 maart 2024 11:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat ongelooflijk lief en collegiaal! 🥰
Die zijn er dus ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik google op amandines krijg ik koekjes te zienquote:Op zondag 24 maart 2024 09:57 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb gister een bed onkruidvrij gemaakt 💪
Misschien lukt het morgen wel om zelfAmandines
erin te stoppen. Dan nog eens kijken of er dinsdag nog ergens anders wat onkruid weg kan voor meer
Amandines
Ontbijtservice![]()
Van mijn collega's met de tekst "even ontspannen..."Wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En het is nog lekker/verfrissend om te eten ook.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Klinkt allemaal zo lekker @:madmaster
Wat apart, die Aloe Vera, die gelei achtige binnenkant. Nooit geweten.
Ontbijtservice![]()
Van mijn collega's met de tekst "even ontspannen..."Mooi gebaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's toch nog niet zo lang geleden? Volgens mij hoor je dat wel vaker. Maar wel jammer, jullie/jij moeten het toch van proeven hebben om een lekker biertje te maken.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:11 schreef Sarabi het volgende:
Ondertussen begin ik te denken dat mijn laatste verkoudheid (of toch corona?) iets met mijn smaak heeft gedaanMeerdere biertjes die ik de afgelopen dagen geproefd heb, vond ik erg chemisch smaken terwijl mijn man daar niets van merkt.
https://www.zaadhandelvan(...)ssen/amandine-am-rasquote:Op zondag 24 maart 2024 12:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Als ik google op amandines krijg ik koekjes te zien![]()
Een klein weekje geledenquote:Op zondag 24 maart 2024 15:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da's toch nog niet zo lang geleden? Volgens mij hoor je dat wel vaker. Maar wel jammer, jullie/jij moeten het toch van proeven hebben om een lekker biertje te maken.
Net de reuniedatum vastgelegd. Grotendeels de bekende groep neven en nichten komt.
Las net ook dat een nichtje van mij een collega van @:sigme is
Duurt nog even (begin juni). En ja, hele kleine wereld (al lijkt het me sterk dat ze elkaar kennen)quote:Op zondag 24 maart 2024 15:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een klein weekje geledendus hopelijk trekt het snel weer weg.
Veel plezier! Kleine wereld
Oja, komt vast wel weer goed.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Duurt nog even (begin juni). En ja, hele kleine wereld (al lijkt het me sterk dat ze elkaar kennen)
Het lijkt me dat je smaak nog even moet herstellen van verkouden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |