Jockari heeft geopend zo te zienquote:
Hou hier eens mee op. Heeft niets meer met de streams te makenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:47 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Ja is echt ,was eerst alleen op twitter maar is nu overal,ook hier .
Nooit echt zo geweest.
In mijn beleving is toch echt Karen die het meest in foetus houding op banken en bed heeft gelegen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:32 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Vergeet er voor het gemak bij te zeggen dat iedereen daar ligt te slapen buiten,als BB het gespeeld zou hebben zoals ze zeggen zouden er al 50 keer 500 uit die pot gehaald moeten zijn.
Die Randy heeft gewoon 10 weken slapend de laatste drie weken gehaald,compleet belachelijk.
Jockari laatste post 😉quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
@:jockari had jij ook die TT of is die van mij erdoorheen gekomen???
Ja weet ik maar ik had ook die TT in me hoofd dus was bang dat er iets fout was gegaan van mij kantquote:
Klopt maar die heeft ook actieve buien, Randy is echt lui en dan nog klagen over moe zijnquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
In mijn beleving is toch echt Karen die het meest in foetus houding op banken en bed heeft gelegen.
super zelfde gedachte zelfde TT hahaquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ik had ook die TT in me hoofd dus was bang dat er iets fout was gegaan van mij kant
O oke. Had niet naar de tijd gekeken sorry.quote:
ja ik was ook twijfelen om te openen maar dacht laat maarquote:
Ik geloof het pas als ik het zie.......maar duim wel dat het zo is.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:04 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley en danny staan als laatst op de poll van salar op insta, dus mochten 2 vertrekken gaat ze wss
Ok hahaquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke. Had niet naar de tijd gekeken sorry.
Elk antwoord is met Ja maar...quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Hij weet zelf niet eens wat die moet zeiken
nee lekker weer 21.00 naar bedquote:
nou hoop ik toch niet ben hem eigenlijk wel zat met zijn zielige gedoe en dan zelf niet eens weten waarvoor ook nogquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:20 schreef Ireth het volgende:
Ach, als JimJim morgen als populairste als eerste genoemd wordt kan ie er weer een weekje paar dagen tegenaan
Damage control.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:21 schreef Luna68 het volgende:
Jimmy heeft vorige week geprobeerd een band te krijgen met Lice en deze week ook. Maar hij komt er niet doorheen
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Hadden ze nog wat dominoday stenen over of zo?
Iemand zin om een mus naar binnen te sturen
Voor ¤500 een heen en weer door het huis.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Hadden ze nog wat dominoday stenen over of zo?
Iemand zin om een mus naar binnen te sturen
Je zou het haast zeggen hé.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:25 schreef cat123 het volgende:
Heeft Jimmy een dubbele persoonlijkheid?
Tegen Tom niks aan de hand, alles zit goed,
Tegen Karin, voel me in de steek gelaten blablablabla
Hij heeft van de week nog zo een fijn gesprek gehad met Alice die had hem uit de put getrokken vertelde hij en dan nu weer dit. Hij heeft ook slecht over haar gepraat tegen tom en dat weet Alice dus snap dat die hem op afstand houdt.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:22 schreef FreshFruit het volgende:
Een band geprobeerd te krijgen met Alice.Ook al mislukt.![]()
![]()
![]()
Ik ga even stuk.
We vechten voor adem.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij kan ook meehelpen met stenen zetten.
Ah eerlijk is eerlijk, ze heeft net wel geduldig Jimmy aangehoord.quote:
lolquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:35 schreef Dotteke het volgende:
O wat erg Danny zit in de dagboek kamer te huilen dat hij misschien naar huis moet. Was net op tv
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:35 schreef Dotteke het volgende:
O wat erg Danny zit in de dagboek kamer te huilen dat hij misschien naar huis moet. Was net op tv
Wie het kleine niet eert is het grote niet weerdquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:37 schreef Kodiak100 het volgende:
al die moeite met die domino's voor slechts 500 euro is net 5k uit![]()
![]()
worden de steentjes lekker vies vanquote:
Ik vind het wel leuk dat ze er iets (beginnen) proberen te maken. Ze kunnen ook een simpele rechte lijn heen en terug maken maar dat zou ik wel jammer vinden.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:37 schreef Kodiak100 het volgende:
al die moeite met die domino's voor slechts 500 euro is net 5k uit![]()
![]()
Die twee hebben al een klik vanaf het beginquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:40 schreef KinKiJan het volgende:
Op stream 1 zijn Tyron en Randy aan de wandel
Ze lachen erom dat ze er nog in zitten 1,5 maand max. zegt Tyron. Randy zegt dat ie dacht dat ze 'Suriname' er snel uit zouden gooien, maar ze zijn er nog.
Ze hebben het over dingen die ze terug willen zien, zoals lol om noodondertiteling en het kalkoen-nadoen.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:39 schreef engine het volgende:
Ik heb de vorige poging niet gezien. Geen idee of die boeiend was
Die was voor een paar leken echt mooi, met een soort van gebouwen en trappen in mooie kleuren was echt veel werk van gemaakt.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:39 schreef engine het volgende:
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:39 schreef engine het volgende:
groot succesquote:
ze hadden het toch wel degelijk over deze poging, en niet over de opdracht.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit is toch niet de poging....dit was de volgende dag ....gewoon aan het spelen.
Alleen op de tafel;????quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze hadden het toch wel degelijk over deze poging, en niet over de opdracht.
ja misschien waar zij mee bezig is, naam van Jimmy zijn katquote:
jawel hoor, Glenn moest ook lachenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:47 schreef Kodiak100 het volgende:
En daar gaan ze weer
Karen vindt het leuk
Glenn duidelijk niet
Ja ik denk het ook, ik bedoel ook die waar Tom met een plant een splitsing maakte, en waar ieder een eigen gebouw had neer gezet......quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
randy en tyron ja. ik denk dat je wat anders bedoelt dan ik
De letters zijn te groot, het gaat niet passenquote:
hij loopt ook te zeuren staat toch mooi ( ik vind mooie letters) en hij klaagt alleen hij moet der laten gaan gewoonquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:51 schreef engine het volgende:
Glenn vertrouwt Karen niet met de steentjes en nu laat hij het zelf een stukje vallen. Karen komt niet meer bij.
Het tapijt te aaien....vroeg ik mij ook af jaquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:55 schreef b_engeltje het volgende:
Wasrim ligt tyron ook daar op de grond?
Danny ook al janken???? Ga het denk ik vanavond nog wel even terug zien.....quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat een zielepoot he die Danny in de DB met zijn gejank en hij had het zelf verpest klojo
TV
Ja echt de moeitequote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Danny ook al janken???? Ga het denk ik vanavond nog wel even terug zien.....
ja moet je echt even doen hahaquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
De enige normale is volgens mij alleen Glennquote:
bij mij is de laatste aflevering 58 , die is van gister toch? ik heb de nieuwe nog nietquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij komt twee keer op tv dezelfde avond.....rond 23.00 uur dacht ik.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
bij mij is de laatste aflevering 58 , die is van gister toch? ik heb de nieuwe nog niet
Staat er nog niet opquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
bij mij is de laatste aflevering 58 , die is van gister toch? ik heb de nieuwe nog niet
en de jankende Dannyquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:05 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Verder is het de Jimmy-zit-in-de-slachtofferrol-show tot nu toe
ja komt idd later nog een keerquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij komt twee keer op tv dezelfde avond.....rond 23.00 uur dacht ik.
Ze had voor het nomineren al wel met Danny, Karen en Glenn besproken wat ze zou doen. Toen zei ze al dat ze voor Jimmy 'en die 2' zou gaan en alleen als er 4 genoemd moesten worden dan Alice erbij.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:13 schreef Koos1958 het volgende:
Met de generaal muts op stemmen en toch Alice en jimmy en de 2 jongens gedaan als 4e. Glenn op tom gegaan.
ahh fijn dat hij in een wat beter daglicht is gezetquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Goede edit van Tom in de uitzending.
Het verhaal is zo duidelijk.
Zijn struggle deze week. Zijn uitleg en dan het afsluitende gesprek in de DBK.
Mooie verhaallijn. Voor mij het verhaal van een winnaar.
Sorry, moest net weg en zag dat ik laatste post had. TT mag aangepast worden als iemand dat wil.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
@:jockari had jij ook die TT of is die van mij erdoorheen gekomen???
is dit serieus gevraagd?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:34 schreef engine het volgende:
Of Tom even de schouders van Karen kan masseren.
Spin aan het zoeken ?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:55 schreef b_engeltje het volgende:
Wasrom ligt tyron ook daar op de grond?
quote:
Ook Randy denk ik. Die 2quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
De enige normale is volgens mij alleen Glenn
Nee ik had dezelfde in me hoofdquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Sorry, moest net weg en zag dat ik laatste post had. TT mag aangepast worden als iemand dat wil.
ja in het begin had hij het gezegdquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:01 schreef tassie127 het volgende:
Ik lees net een insta story van Judy van vorig jaar dat ze haar dart maatje Tom mist. Met de verwijzing naar Tom zijn insta. Blijkbaar kennen ze elkaar dus? Volgens mij heb ik Tom nooit iets over haar horen zeggen.
Voert ook een showtje op.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:01 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zingt wat in z'n eentje: "Niemand, niemand, niemand die me helpen kan"
Jawel is eerder over gesproken door hem. Hij wist vd week ook precies te benoemen hoeveel insta volgers zij erbij had gekregen na/door BB. Die kennen elkaar blijkbaarquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:01 schreef tassie127 het volgende:
Ik lees net een insta story van Judy van vorig jaar dat ze haar dart maatje Tom mist. Met de verwijzing naar Tom zijn insta. Blijkbaar kennen ze elkaar dus? Volgens mij heb ik Tom nooit iets over haar horen zeggen.
Best wel ja, ziet er niet uitquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:08 schreef Chanel5 het volgende:
Beetje een rommeltje in die slaapkamers met al die teksten op de muur.
Dat dat mag.
Zie het probleem niet zo.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:08 schreef Chanel5 het volgende:
Beetje een rommeltje in die slaapkamers met al die teksten op de muur.
Dat dat mag.
Zolang ie maar van badkamer, naar achterdeur en weer terug gaat zonder ergens vast te lopen maakt het niet uit wat ze van die stenen maken onderwegquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
Al die namen liggen toch los van elkaar dit was toch niet de opdracht
Ja het is wel allemaal “ ons kent ons” van BB.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jawel is eerder over gesproken door hem. Hij wist vd week ook precies te benoemen hoeveel insta volgers zij erbij had gekregen na/door BB. Die kennen elkaar blijkbaar
Er waren er nog, maar weet niet direct wie allemaal, maar is juist gedacht van u.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:13 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja het is wel allemaal “ ons kent ons” van BB.
Tom en Judy, Jimmy en Vera. Est is ook uit de kaartenbak. Lijkt wel alsof je alleen nog mee mag doen als je al referenties binnen BB hebt of in de kaartenbak zit
Jimmy kruipt in de hol van Tom terwijl Tom als een loopse hond achter Alice aanlooptquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:00 schreef Joyce-43 het volgende:
JImmy loopt als een hondje achter Tom aan, zullen we dit? zullen we dat? gaan we dit? en Tom geeft overal amper antwoord op.
oh my god Jimmy sneu figuur![]()
Mag niet. Hij heeft het wel verteld.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:01 schreef tassie127 het volgende:
Ja waren er meer volgens mij. Leek er eerder op alsof alle Nederlanders gevraagd waren of gelinkt zijn aan eerdere edities en dat alleen de Belgen zichzelf hadden opgegeven zoals ronahi, Glenn en Danny maar in het geval van Tom lijkt dat ook niet helemaal op te gaan. En ook noushka kwam uit de kaartenbak.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Er waren er nog, maar weet niet direct wie allemaal, maar is juist gedacht van u.
Tom heeft zich zelf ingeschreven. Heeft hij verteld. Misschien op advies van Judy.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:22 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja waren er meer volgens mij. Leek er eerder op alsof alle Nederlanders gevraagd waren of gelinkt zijn aan eerdere edities en dat alleen de Belgen zichzelf hadden opgegeven zoals ronahi, Glenn en Danny maar in het geval van Tom lijkt dat ook niet helemaal op te gaan. En ook noushka kwam uit de kaartenbak.
Volgende editie (mocht die er komen) verwacht ik nog meer bekenden van bekenden… jammer
nou, ik ben ook helemaal verbaasdquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Heeft Ashley ooit eerder een gesprek gehad met Randy? Zo voelt het niet...
Oké zelf ingeschreven maar dus ook als Belg. Lijkt alsof de meeste Belgen zichzelf in hebben geschreven maar de Nederlanders zijn gevraagd. Is toch raarquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tom heeft zich zelf ingeschreven. Heeft hij verteld. Misschien op advies van Judy.
Ik dacht net hetzelfdequote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:34 schreef mazaru het volgende:
Ik zit net dat filmpje te kijken hoe Randy en Tyron vertellen hoe ze Ashley in een headlock willen pakken en haar op haar gezicht willen timmeren en een knietje in haar gezicht te geven en nu hangen ze zwijmelend naast haar en zeggen haar hoe goed zij het gedaan heeft![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat een filmpje van vanavond? Waar is die te vinden?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:34 schreef mazaru het volgende:
Ik zit net dat filmpje te kijken hoe Randy en Tyron vertellen hoe ze Ashley in een headlock willen pakken en haar op haar gezicht willen timmeren en een knietje in haar gezicht te geven en nu hangen ze zwijmelend naast haar en zeggen haar hoe goed zij het gedaan heeft![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iedereen is gezellig met elkaar. Het spelquote:
Ik postte net de link, maar ik zie hem niet meerquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is dat een filmpje van vanavond? Waar is die te vinden?
Nog een keer dan:quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is dat een filmpje van vanavond? Waar is die te vinden?
En misschien ook aan het beseffen, dat mocht ze blijven, stemmen gaat verliezen in haar groepje. Tom lukt niet meer, Jimmy weet dat Ashley op hem gestemd heeft. Of denk ik nu teveel?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tyron wil gewoon kaarten met Randy .. Ashley is kijkerszieltjes aan het winnen.
Oh .. is besloten groep sinds vandaag .... dus link werkt niet meer.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog een keer dan:
https://www.facebook.com/(...)nity=526465452110057
Oh, ik weet niet hoe ik het moet downloaden. Ga even proberen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Oh .. is besloten groep sinds vandaag .... dus link werkt niet meer.
Geen idee, was vanavond in ieder geval. En nee, dat soort dingen lees je meestal niet in de COSquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar raar .. heb er niks over gelezen in de CoS... wat was de aanleiding?
Wat dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Goede edit van Tom in de uitzending.
Het verhaal is zo duidelijk.
Zijn struggle deze week. Zijn uitleg en dan het afsluitende gesprek in de DBK.
Mooie verhaallijn. Voor mij het verhaal van een winnaar.
Tom gaat nu al even meer en goed met ze om,quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Rare uitspraken inderdaad ... hebben soms ook het idee dat ze in een computerspelletje leven of zo.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee, was vanavond in ieder geval. En nee, dat soort dingen lees je meestal niet in de COS
Ja walgelijk gedrag van die tweequote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:42 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Neem aan dat je hun gedrag bedoel ipv dat ik het met je eens was hoe nep dit was?
Ja.. ze zei dat ze juist net even kwam zitten, kletsen...quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:44 schreef Schakeltopia het volgende:
ash wil niet kaarten, geen zin in. ze heeft toch net de hele tijd zitten kaarten of ben ik gek?
ohquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. ze zei dat ze juist net even kwam zitten, kletsen...
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze zo moeilijk zijn... ze hadden ook wel lol met Ashley erbij.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:46 schreef humpty het volgende:
Jongens hadden lol samen met het kaarten
en zaten volgens mij helemaal niet te wachten op Ashley
Uitzending ging voor een groot deel over Tom. Gisteren zijn uitbarstingen en onenigheid. Vandaag het waarom. De gesprekken en zijn uitleg en afsluitend een gesprek met BB.quote:
Ik zou bijna gaan kijkenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Uitzending ging voor een groot deel over Tom. Gisteren zijn uitbarstingen en onenigheid. Vandaag het waarom. De gesprekken en zijn uitleg en afsluitend een gesprek met BB.
Je hebt het hartstikke goed gedaan Ashley!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:46 schreef humpty het volgende:
Jongens hadden lol samen met het kaarten
en zaten volgens mij helemaal niet te wachten op Ashley
ehhhhhh Randy en Tyron waren aan het kaarten, en Ashley kwam er bij te slijmen, niet andersomquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:34 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zeg het steeds. In de uitzendingen zie je de verhaallijn. Hoe BB wil dat wij bepaalde dingen zien. Tom loopt als een rode draad door de uitzendingen.quote:
Zit nog steeds te wachten…. Nog steeds niet op Videolandquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Uitzending ging voor een groot deel over Tom. Gisteren zijn uitbarstingen en onenigheid. Vandaag het waarom. De gesprekken en zijn uitleg en afsluitend een gesprek met BB.
Nee raar iddquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:51 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Zit nog steeds te wachten…. Nog steeds niet op Videoland
En ze dwong ze met het mes op de keel om te zeggen hoe goed ze het wel niet gedaan had en dat ze het gezellig met haar vonden?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
ehhhhhh Randy en Tyron waren aan het kaarten, en Ashley kwam er bij te slijmen, niet andersom
Ah .. dat zegt ook iets ... In de uitzendingen wordt ook altijd wel gestuurd.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik zeg het steeds. In de uitzendingen zie je de verhaallijn. Hoe BB wil dat wij bepaalde dingen zien. Tom loopt als een rode draad door de uitzendingen.
Alles in het juiste perspectief zien iddquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar ja.. .de een schept op over een atoombom gooien .. de ander schept op over headlocks ... zolang het maar bij een beetje praat blijft ....
Mja heel normaalquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar ja.. .de een schept op over een atoombom gooien .. de ander schept op over headlocks ... zolang het maar bij een beetje praat blijft ....
Heb maar op tv gekeken.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:51 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja vervelend maar kan ik iig wel Jane the virgin hopelijk af kijken voor hij van Netflix verdwijnt( ben op de helftquote:
Nee, ze spelen Ashley haar spel gewoon mee.....heeft even geduurd maar Tyron weet nu ook beter....quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze dwong ze met het mes op de keel om te zeggen hoe goed ze het wel niet gedaan had en dat ze het gezellig met haar vonden?![]()
Wat een powervrouw is het toch
Ach, ik ga er geen moeite meer voor doen ook. Wordt toch schouderophalend bekeken zolang Ashley het niet doet.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh, ik weet niet hoe ik het moet downloaden. Ga even proberen.
relax maz, het is weekendquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach, ik ga er geen moeite meer voor doen ook. Wordt toch schouderophalend bekeken zolang Ashley het niet doet.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Als ik me over alles druk moet maken wat mensen zeggen in BB .... ik kan me nog de 'ophang' ophef over de winnares Jill herinneren in 2021....
en een meetlintjequote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:01 schreef rinardo het volgende:
Bart heb hele dure ballen van 2, 300 euro
Echt finalemateriaalquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:34 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep! Het ligt iig nooit aan Ashquote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nieuw slachtoffer bij de roddelclub.....Jimmy.
Nee klopt, hier kijken we hem via de tv provider terug, weet niet of dat bij jou kan?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:51 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Staat er nu op.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:51 schreef tassie127 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo is dat. Ik word alleen een beetje moe van de dubbele moraal hier.
En daarom ben je nu in de minderheid.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:33 schreef mangalie het volgende:
Ash: Mensen hebben ooit domme beslissingen genomen....
Ja ze kan het niet uitstaan dat mensen door hebben hoe ze werkelijk isquote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:33 schreef mangalie het volgende:
Ash: Mensen hebben ooit domme beslissingen genomen....
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:36 schreef odie22 het volgende:
bier ligt al koud voor morgenavond [ afbeelding ]
waarom ze haar eruit wilden hebben, dat wilde ze graag wetenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:36 schreef mangalie het volgende:
Ze heb aan Doriana gevraagd: wat heb ik wat een ander niet heeft, dat ze zo graag mij willen zijn.....![]()
![]()
Zat te janken in de DB in de uitzending, stakkerquote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Danny Delusional denkt nog steeds de finale te halen. 🤣😂🤣
Eens!!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:40 schreef mangalie het volgende:
Ash heeft het idee dat ze een beetje anders is....
want het draaide 9 weken lang immers nooit om haarquote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:39 schreef engine het volgende:
Laten we het nog eens even over Ashley hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |