Jockari heeft geopend zo te zienquote:
Hou hier eens mee op. Heeft niets meer met de streams te makenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:47 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Ja is echt ,was eerst alleen op twitter maar is nu overal,ook hier .
Nooit echt zo geweest.
In mijn beleving is toch echt Karen die het meest in foetus houding op banken en bed heeft gelegen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:32 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Vergeet er voor het gemak bij te zeggen dat iedereen daar ligt te slapen buiten,als BB het gespeeld zou hebben zoals ze zeggen zouden er al 50 keer 500 uit die pot gehaald moeten zijn.
Die Randy heeft gewoon 10 weken slapend de laatste drie weken gehaald,compleet belachelijk.
Jockari laatste post 😉quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
@:jockari had jij ook die TT of is die van mij erdoorheen gekomen???
Ja weet ik maar ik had ook die TT in me hoofd dus was bang dat er iets fout was gegaan van mij kantquote:
Klopt maar die heeft ook actieve buien, Randy is echt lui en dan nog klagen over moe zijnquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
In mijn beleving is toch echt Karen die het meest in foetus houding op banken en bed heeft gelegen.
super zelfde gedachte zelfde TT hahaquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ik had ook die TT in me hoofd dus was bang dat er iets fout was gegaan van mij kant
O oke. Had niet naar de tijd gekeken sorry.quote:
ja ik was ook twijfelen om te openen maar dacht laat maarquote:
Ik geloof het pas als ik het zie.......maar duim wel dat het zo is.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:04 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley en danny staan als laatst op de poll van salar op insta, dus mochten 2 vertrekken gaat ze wss
Ok hahaquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke. Had niet naar de tijd gekeken sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |