quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
We krijgen regelmatig tieners met een vervelend ego.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn amper volwassen.
Je zou het bijna denken hequote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Wethouder, van welke partij zou ze zijn
quote:
Nee dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Ik dacht eigenlijk D66, maar ja, dat verschilt ook maar weinig
We zijn er kort maar krachtig vandaag.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
10 minuten later en direct halve aflevering gemist
Maar eigenlijk heb je alsnog maar weinig gemistquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
10 minuten later en direct halve aflevering gemist
Is het vandaag snel klaar?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zijn er kort maar krachtig vandaag.
Ja er komt nog iets tussen nu en het voetbal. Geen idee waarom.quote:
Lekker al je hebben en houden op tv melden.quote:
Leuk op je graf, bedankt voor de overuren.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Geen man geen kind geen kleinkinderen.
Ook niet echt een leuk vooruitzicht. Wel alle tijd voor het werk.
Ok, ik zal de pil van drion vast aanvragenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Geen man geen kind geen kleinkinderen.
Ook niet echt een leuk vooruitzicht. Wel alle tijd voor het werk.
Stukje Ruttequote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Leuk op je graf, bedankt voor de overuren.
Boerenhondenhaar?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:45 schreef NoCigar het volgende:
Dat kapsel van die blauwe bloes stoort me nogal, zeker icm die bril.
Voor haar omdat zij wel kinderen wilde. Jij wil ze niet toch?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, ik zal de pil van drion vast aanvragen
Ah ok, nee geen kinderwens hier.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor haar omdat zij wel kinderen wilde. Jij wil ze niet toch?
Dadelijk gaat ie gekleurde bretels dragen in in zijn vrije tijd clown spelen.quote:
En de BBB?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou niet iemand daten die politiek actief is voor GroenLinks of PvdA.
En de NSC?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb wel eens zo iemand gedatet, maar dan liep het vast omdat de eis was dat ik dat ook ging vinden. Dat ging me wat ver.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
Mistgordijnen. Weet je nooit wat je krijgt.quote:
Lekker mysterieusquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mistgordijnen. Weet je nooit wat je krijgt.
Dit idd. Beetje een dubieuze partij, vertrouw ze niet helemaal.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mistgordijnen. Weet je nooit wat je krijgt.
Emmer-Compascuumquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ja maar even hè, waar komt zij nou vandaan? Het is toch geen Twente? Wat dan wel?
Zij klinkt megatwents hooorquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ja maar even hè, waar komt zij nou vandaan? Het is toch geen Twente? Wat dan wel?
Deze heeft in ieder geval wel wenkbrauwen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Normaal wel fan van rood haar maar vandaag niet
Maar geen soulquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deze heeft in ieder geval wel wenkbrauwen.
@MizzezAmy ?quote:
Dat is toch het geleen/heerlen van boven de rivieren?quote:
Kan, maar ik dacht eigenlijk ook gewoon Twente.quote:
Dat is oude pekelaquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat is toch het geleen/heerlen van boven de rivieren?
Yesquote:
Leg hem in de bijgevoegde hangmatquote:
Ik zie het voor het eerst.quote:
Haai haai, ik ben er ook weer.quote:
Vorige week afwezig, dus keen ideequote:Op maandag 25 maart 2024 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deze zijn van vorige week dus je hebt geluk
Hey haai haaiquote:
Heb je zelf alleen lelijke gekortwiekte mensen in de familie dan?quote:Op maandag 25 maart 2024 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
godverdomme door types als Els wil ik niet oud worden
Siert hem wel imhoquote:Op maandag 25 maart 2024 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Feije neemt de tijd in Grun
Niet in voor een quick fuck
Oh zeker welquote:
Nee, ik vind Kees te leuk voor Els!quote:Op maandag 25 maart 2024 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Kees en Els vinden elkaar op het spectrum
Frituur genotquote:Op maandag 25 maart 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Els wil niks
Zou je niet zeggen qua haar warme buikje
Neequote:
Nou dat nietquote:
Kom nou. Je zou maar wakker worden naast een Els. Dan stop je er toch liever een drionnetje inquote:
Ja beetje dagbesteding type lijkt het.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:40 schreef Gibson88 het volgende:
Ben ik de enige die niet kan geloven dat Loes Pedagogische Wetenschappen doet ?
Krijg een heel andere indruk, laat ik het maar zacht en subtiel uitdrukken.
Jij kent werkelijk geen ijdele, intelligente mensen van die leeftijd?quote:Op maandag 25 maart 2024 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom nou. Je zou maar wakker worden naast een Els. Dan stop je er toch liever een drionnetje in
Die 'ex' was een begeleider en waste ook andere cliënten. Dat zag ze als vreemdgaanquote:Op maandag 25 maart 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Betrouwbaar eerlijk
Loes haar ex deed een ander
niet dat ze allemaal zo zijn als haar maar hoe ouder hoe treuriger over het algemeenquote:Op maandag 25 maart 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij kent werkelijk geen ijdele, intelligente mensen van die leeftijd?
Als clientquote:Op maandag 25 maart 2024 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja beetje dagbesteding type lijkt het.
Het is dan ook de pabo onder de sociale studies.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:40 schreef Gibson88 het volgende:
Ben ik de enige die niet kan geloven dat Loes Pedagogische Wetenschappen doet ?
Krijg een heel andere indruk, laat ik het maar zacht en subtiel uitdrukken.
Dit programma trekt bepaalde mensen.quote:
ligt niet aan jou maatquote:Op maandag 25 maart 2024 19:44 schreef Gibson88 het volgende:
Ik merk aan mezelf dat ik niet de vriendelijkste pet op heb vandaag. Die haai;s best oke maar de rest.... wat een patiënten
Jij wil dat mensen wel alcohol nodig hebben?quote:Op maandag 25 maart 2024 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
Het zegt heel veel over iemand als ze "ik heb geen alcohol nodig om gek te doen" zeggen. Voor mij is dat een red flag.
Ja en wat voor een. Vaak ook roomser dan de paus en moraalridders.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
Het zegt heel veel over iemand als ze "ik heb geen alcohol nodig om gek te doen" zeggen. Voor mij is dat een red flag.
Ik snap wat je bedoelt, maar altijd drank nodig hebben vind ik dan ook weer kansloos.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
Of een verleden met alcoholquote:Op maandag 25 maart 2024 19:45 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja en wat voor een. Vaak ook roomser dan de paus en moraalridders.
Ik zou denk ik niet snel iemand daten die geen alcohol drinkt.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij wil dat mensen wel alcohol nodig hebben?
quote:Op maandag 25 maart 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Wanneer je vriendin korter haar heeft dan je hond
quote:Op maandag 25 maart 2024 19:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Tanja heeft nog niet eerder durven zeggen dat ze graag met een bal in de mond aan de muur hangt.
Ik heb ook wel liever iemand die alcohol drinkt hoor, al is het ook wel handig om altijd een bob te hebbenquote:Op maandag 25 maart 2024 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zou denk ik niet snel iemand daten die geen alcohol drinkt.
Maar het is meer dat het altijd van die "lekker gek" types zijn die zo'n uitspraak doen. Typisch die Loes, beetje gek doen op K3 enzo.
Boefjequote:Op maandag 25 maart 2024 19:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Tanja heeft nog niet eerder durven zeggen dat ze graag met een bal in de mond aan de muur hangt.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Wanneer je vriendin korter haar heeft dan je hond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Jaquote:Op maandag 25 maart 2024 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Vonden we hem niet allemaal heel raar de vorige keer?
Iemand met veel hautain jaquote:Op maandag 25 maart 2024 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Dat vind ik van bijna iedereen inclusief mijzelfquote:Op maandag 25 maart 2024 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Ja dat wel, maarja beetje afwisselen. Kan best ook een avond zonder alcohol. Liever niet drinken dan dat ik moet fietsen of met het OV moet.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb ook wel liever iemand die alcohol drinkt hoor, al is het ook wel handig om altijd een bob te hebben
Huidje staat ook helemaal strakquote:
Met het OV gaan is verschrikkelijk?quote:Op maandag 25 maart 2024 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat wel, maarja beetje afwisselen. Kan best ook een avond zonder alcohol. Liever niet drinken dan dat ik moet fietsen of met het OV moet.
Wat vind je van het kapsel van Tanja?quote:Op maandag 25 maart 2024 19:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Huidje staat ook helemaal strak
Snijdt nog net niet z'n eigen oor af.
Daarvoor moet hij eerst wat alcohol drinken!quote:Op maandag 25 maart 2024 19:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Met het OV gaan is verschrikkelijk?
Deze date is echt ergquote:Op maandag 25 maart 2024 19:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ik weet nu waarom ik er 2 weken niet was
Zeg jij ook puuselen?quote:Op maandag 25 maart 2024 19:51 schreef NoCigar het volgende:
Oh ja dit stel ik me wel voor bij hersenbloeding. Ze is ook al zeuventig.
Ik verhoog de temperatuur van ons warme bad. We moeten nog 4 dagen door.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
zo blijkt maar weer dat ze beter niet iedereen kunnen redden. God geeft niet zomaar een hersenbloeding
ed sheeran?quote:Op maandag 25 maart 2024 19:53 schreef Gibson88 het volgende:
Ach hoe heet die rooi Brit nog maar weer die zanger ?
Goed gezien !quote:Op maandag 25 maart 2024 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Tanja lijkt een klein beetje op prinses Laurentien
Zelfs zijn Engelse uitspraak komt van Ali Express!quote:
Erg dat je die man niets guntquote:Op maandag 25 maart 2024 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Tanja lacht mee maar zegt nee (hoop ik)
Bijna altijd van de tweede of derde datersquote:Op maandag 25 maart 2024 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Tanja lacht mee maar zegt nee (hoop ik)
Ze heeft toch gelijk?quote:Op maandag 25 maart 2024 19:56 schreef Gibson88 het volgende:
Viesuh Sniekurssss,, hou anders je muil doos.
Keurig, een goed seksleven begint bij jezelf.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
echt alle vrouwen hebben die tegenwoordig. Ligt dan ook gewoon onder het kussen. Schaamteloos
App contact raakte in vergetelheidquote:Op maandag 25 maart 2024 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker fake allebei
Vervolg komt er niet maar het wijntje smaakte goed
Hele avond naar uitgekekenquote:
Ik voel mij plotseling zo o-jaa-lee-leequote:Op maandag 25 maart 2024 20:02 schreef NoCigar het volgende:
Ik zat op K3 dansen. En met een bolderkar rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |