Ik heb wel eens zo iemand gedatet, maar dan liep het vast omdat de eis was dat ik dat ook ging vinden. Dat ging me wat ver.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou niet iemand daten die politiek actief is voor GroenLinks of PvdA.
Mistgordijnen. Weet je nooit wat je krijgt.quote:
Lekker mysterieusquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mistgordijnen. Weet je nooit wat je krijgt.
Dit idd. Beetje een dubieuze partij, vertrouw ze niet helemaal.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mistgordijnen. Weet je nooit wat je krijgt.
Emmer-Compascuumquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ja maar even hè, waar komt zij nou vandaan? Het is toch geen Twente? Wat dan wel?
Zij klinkt megatwents hooorquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ja maar even hè, waar komt zij nou vandaan? Het is toch geen Twente? Wat dan wel?
Deze heeft in ieder geval wel wenkbrauwen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Normaal wel fan van rood haar maar vandaag niet
Maar geen soulquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deze heeft in ieder geval wel wenkbrauwen.
@MizzezAmy ?quote:
Dat is toch het geleen/heerlen van boven de rivieren?quote:
Kan, maar ik dacht eigenlijk ook gewoon Twente.quote:
Dat is oude pekelaquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat is toch het geleen/heerlen van boven de rivieren?
Yesquote:
Leg hem in de bijgevoegde hangmatquote:
Ik zie het voor het eerst.quote:
Haai haai, ik ben er ook weer.quote:
Vorige week afwezig, dus keen ideequote:Op maandag 25 maart 2024 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deze zijn van vorige week dus je hebt geluk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |