quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
We krijgen regelmatig tieners met een vervelend ego.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn amper volwassen.
Je zou het bijna denken hequote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Wethouder, van welke partij zou ze zijn
quote:
Nee dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Ik dacht eigenlijk D66, maar ja, dat verschilt ook maar weinig
We zijn er kort maar krachtig vandaag.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
10 minuten later en direct halve aflevering gemist
Maar eigenlijk heb je alsnog maar weinig gemistquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
10 minuten later en direct halve aflevering gemist
Is het vandaag snel klaar?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zijn er kort maar krachtig vandaag.
Ja er komt nog iets tussen nu en het voetbal. Geen idee waarom.quote:
Lekker al je hebben en houden op tv melden.quote:
Leuk op je graf, bedankt voor de overuren.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Geen man geen kind geen kleinkinderen.
Ook niet echt een leuk vooruitzicht. Wel alle tijd voor het werk.
Ok, ik zal de pil van drion vast aanvragenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Geen man geen kind geen kleinkinderen.
Ook niet echt een leuk vooruitzicht. Wel alle tijd voor het werk.
Stukje Ruttequote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Leuk op je graf, bedankt voor de overuren.
Boerenhondenhaar?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:45 schreef NoCigar het volgende:
Dat kapsel van die blauwe bloes stoort me nogal, zeker icm die bril.
Voor haar omdat zij wel kinderen wilde. Jij wil ze niet toch?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, ik zal de pil van drion vast aanvragen
Ah ok, nee geen kinderwens hier.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor haar omdat zij wel kinderen wilde. Jij wil ze niet toch?
Dadelijk gaat ie gekleurde bretels dragen in in zijn vrije tijd clown spelen.quote:
En de BBB?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou niet iemand daten die politiek actief is voor GroenLinks of PvdA.
En de NSC?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou niet iemand daten die politiek actief is voor GroenLinks of PvdA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |