Hey haai haaiquote:
Heb je zelf alleen lelijke gekortwiekte mensen in de familie dan?quote:Op maandag 25 maart 2024 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
godverdomme door types als Els wil ik niet oud worden
Siert hem wel imhoquote:Op maandag 25 maart 2024 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Feije neemt de tijd in Grun
Niet in voor een quick fuck
Oh zeker welquote:
Nee, ik vind Kees te leuk voor Els!quote:Op maandag 25 maart 2024 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Kees en Els vinden elkaar op het spectrum
Frituur genotquote:Op maandag 25 maart 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Els wil niks
Zou je niet zeggen qua haar warme buikje
Neequote:
Nou dat nietquote:
Kom nou. Je zou maar wakker worden naast een Els. Dan stop je er toch liever een drionnetje inquote:
Ja beetje dagbesteding type lijkt het.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:40 schreef Gibson88 het volgende:
Ben ik de enige die niet kan geloven dat Loes Pedagogische Wetenschappen doet ?
Krijg een heel andere indruk, laat ik het maar zacht en subtiel uitdrukken.
Jij kent werkelijk geen ijdele, intelligente mensen van die leeftijd?quote:Op maandag 25 maart 2024 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom nou. Je zou maar wakker worden naast een Els. Dan stop je er toch liever een drionnetje in
Die 'ex' was een begeleider en waste ook andere cliënten. Dat zag ze als vreemdgaanquote:Op maandag 25 maart 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Betrouwbaar eerlijk
Loes haar ex deed een ander
niet dat ze allemaal zo zijn als haar maar hoe ouder hoe treuriger over het algemeenquote:Op maandag 25 maart 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij kent werkelijk geen ijdele, intelligente mensen van die leeftijd?
Als clientquote:Op maandag 25 maart 2024 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja beetje dagbesteding type lijkt het.
Het is dan ook de pabo onder de sociale studies.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:40 schreef Gibson88 het volgende:
Ben ik de enige die niet kan geloven dat Loes Pedagogische Wetenschappen doet ?
Krijg een heel andere indruk, laat ik het maar zacht en subtiel uitdrukken.
Dit programma trekt bepaalde mensen.quote:
ligt niet aan jou maatquote:Op maandag 25 maart 2024 19:44 schreef Gibson88 het volgende:
Ik merk aan mezelf dat ik niet de vriendelijkste pet op heb vandaag. Die haai;s best oke maar de rest.... wat een patiënten
Jij wil dat mensen wel alcohol nodig hebben?quote:Op maandag 25 maart 2024 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
Het zegt heel veel over iemand als ze "ik heb geen alcohol nodig om gek te doen" zeggen. Voor mij is dat een red flag.
Ja en wat voor een. Vaak ook roomser dan de paus en moraalridders.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
Het zegt heel veel over iemand als ze "ik heb geen alcohol nodig om gek te doen" zeggen. Voor mij is dat een red flag.
Ik snap wat je bedoelt, maar altijd drank nodig hebben vind ik dan ook weer kansloos.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
Of een verleden met alcoholquote:Op maandag 25 maart 2024 19:45 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja en wat voor een. Vaak ook roomser dan de paus en moraalridders.
Ik zou denk ik niet snel iemand daten die geen alcohol drinkt.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij wil dat mensen wel alcohol nodig hebben?
quote:Op maandag 25 maart 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Wanneer je vriendin korter haar heeft dan je hond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |