dat werd vanmorgen al pijnlijk duidelijk toen bleek dat Bijen handen haddenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:04 schreef Jockari het volgende:
T.o.v. vorige jaren zitten er dit jaar toch wel echte kleuters bij. Dat niveau jongens !
Ze spelen echt het spel Jock, dat wat de mensen willen zien. Tis is tievie jongen!!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:04 schreef Jockari het volgende:
T.o.v. vorige jaren zitten er dit jaar toch wel echte kleuters bij. Dat niveau jongens !
Dat is in de uitzendingen op tv ook heel goed te zienquote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:04 schreef Jockari het volgende:
sorry, maar WAT een BSquote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een moeilijke week gehad. Hij is mentaal gewoon niet opgewassen tegen dit spel. Ik vind het link. Niet alleen voor zijn medebewoners, maar ook voor hemzelf.
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:
Kaatje Kwebbel.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
De undercovers hadden het veel makkelijker.
Alleen lag Kaatje Kwebbels loyaliteit bij Ash ipv haar mede undercovers.
Dat is wel erg bijdehandquote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat werd vanmorgen al pijnlijk duidelijk toen bleek dat Bijen handen hadden
Zijn al naar huisquote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Waar is de rest?
Al lang niet meer gezien.
Dat hij verleden tijd is.quote:
wejowwwwwwwwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:28 schreef Paul het volgende:
[..]
wejowwwwwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]ja had gezien daarom vroeg ik mij af hee wat er gebeurd was heeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Glenn is een schatquote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:29 schreef OmaJacky het volgende:
Goed hoor Glenn, jij weet heel goed hoe een ander zich zou moeten gedragen.
Glenn stond bij mij vrij hoof maar zakt redelijk snel, juist omdat ik vind dat hij bepaalde mensen niet in hun waarde kan laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |