ligt eraan waar je kijktquote:
Nee. Was max 2 min 1 persoon.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het wordt nu wel zo gespind dat de ballenopdracht zou zijn verkloot door Karen, ook op tv, maar volgens mij was één van de regels dat de bakken altijd moesten worden bewaakt door 2 personen.
En dan is het effectief Jimmy geweest die als eerste de regels heeft gebroken, want hij ging simmend naar binnen nadat hij woorden met Tom had gehad.
Hij is weer gewoon oké.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:56 schreef mazaru het volgende:
Ze moeten een manier vinden om Tom eruit te krijgen. Die gast draait met de dag meer door. Ik zag gisteren die kop van hem toen Ashley ging juichen omdat ze ook bewoner was, dat was gewoon een scene uit One flew over de cuckoo's nest
de poll van salar klopt alleen op Insta. twitter geeft een heel ander beeld zegt hij zelf ookquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:14 schreef Ireth het volgende:
Normaal zijn de polls van Oliver en Salar redelijk gelijk volgens mij. Nu nog zo'n groot verschil...
die pleurt ze dus gewoon in een wasmand van een anderquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:59 schreef Ireth het volgende:
Iedereen heeft het over het ondergoed van Ashley
Ze hebben allemaal een moeilijke week gehad. Hij is mentaal gewoon niet opgewassen tegen dit spel. Ik vind het link. Niet alleen voor zijn medebewoners, maar ook voor hemzelf.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij is weer gewoon oké.
Had even een moeilijke week.
Ook niet zo gek na wat er gebeurde.
Mod Editquote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een moeilijke week gehad. Hij is mentaal gewoon niet opgewassen tegen dit spel. Ik vind het link. Niet alleen voor zijn medebewoners, maar ook voor hemzelf.
misschien probeerden ze Ashley uit dat groene kot te halen voor een freezequote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:56 schreef marky het volgende:
Dat groene hok moet toch zuur ruiken met al die zure mensen erin
En er was ook een regel dat je maximaal met twee personen bij de bakken mocht bewaken, ook tijdens de wisseling van de wacht.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het wordt nu wel zo gespind dat de ballenopdracht zou zijn verkloot door Karen, ook op tv, maar volgens mij was één van de regels dat de bakken altijd moesten worden bewaakt door 2 personen.
En dan is het effectief Jimmy geweest die als eerste de regels heeft gebroken, want hij ging simmend naar binnen nadat hij woorden met Tom had gehad.
Mod edit doe maar TR zetten ipv reagerenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
doe toch eens normaal
wat een onzin dit
Ze had haar was al weggebracht zei zequote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
misschien probeerden ze Ashley uit dat groene kot te halen voor een freeze
(veel te klein als daar familie langs moet komen)
Maar de boodschap om "Alle bewoners" de was naar de voorraadkamer te brengen was niet de juiste.
Madam bleef gewoon leggu.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
ik loop achter maar ik hoorde het haar zeggen , en uiteraard speelde dat zich af op een kinderlijker niveau , wat ook bij kinderen hoort ,maar Ash heeft voor BB wel gekozen om het zo te spelen ,ze had het altijd over eerlijk spelen en als ze dat ook had gedaan had ik haar nog prima gevonden. Maar het is vaak dat mensen te ver doorgaan en zich verliezen in het spel .quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:47 schreef Jockari het volgende:
Moeder van Ash was vroeger een moeilijk kind, en was leidster van een pestersgroepje op school. Tiens tiens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |