abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 maart 2024 @ 15:37:16 #126
163650 Greys
pi_212943160
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2024 15:33 schreef Momo het volgende:

[..]
Enige reden dat ik hem dat niet zie doen is eigenlijk al die interviews en evenementen erom heen.
Als Käärijä daar aan mee kon doen kan Joost dat ook. :P En je hoeft niet aan alles mee te doen, Mia en Dion sloegen geloof ik een stukkie over in Spanje en deden wel het optreden. (...)

Ik denk écht dat hij gewoon heeft gezegd als koning der marketing dat ze tot het laatst moeten wachten met aankondigen ofzo. Omdat mensen dan weer extra blij en hyped zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_212943203
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2024 15:37 schreef Greys het volgende:

[..]
Als Käärijä daar aan mee kon doen kan Joost dat ook. :P En je hoeft niet aan alles mee te doen, Mia en Dion sloegen geloof ik een stukkie over in Spanje en deden wel het optreden. (...)

Ik denk écht dat hij gewoon heeft gezegd als koning der marketing dat ze tot het laatst moeten wachten met aankondigen ofzo. Omdat mensen dan weer extra blij en hyped zijn.
Ik denk dat hij gewoon niet gaat. Wat voegt het toe? Beter dan die strak geregisseerde livevideo wordt het toch niet, qua promo.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 maart 2024 @ 15:53:53 #128
163650 Greys
pi_212943506
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 15:39 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik denk dat hij gewoon niet gaat. Wat voegt het toe? Beter dan die strak geregisseerde livevideo wordt het toch niet, qua promo.
Het voegt fandom toe.
En plezier. En gunfactor.
Alles dat Käärijä geen windeieren heeft gelegd.

En tuurlijk kan je ook prima hoog eindigen zonder ook maar één preparty te doen. Marco Mengoni deed het ook niet bv. Maar ik vind Joost nou juist zo'n type dat het wél doet. We hebben al zo lang Nederlandse deelnemers die geen andere preparties doen en ik vond het bv heel goed dat Duncan het wél deed. Die ging naar Londen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_212944303
Ondanks dat het geen invloed heeft op het eindresultaat vind ik het ook altijd wel jammer dat Nederland er altijd wat buiten hangt bij dit soort dingen.

Weet trouwens ook niet zeker of het echt geen invloed heeft. Als Zwitserland het in Madrid fantastisch doet gaat dat echt wel wat doen bij de bookmakers, wat weer resulteert in aandacht. Zelfde met Kroatië als het één groot feest is en hij steeds beter gaat klinken. Maar misschien denken ze vanuit hier dat het juist een negatief effect kan hebben.
pi_212944443
Zou het met het avro-tros budget te maken kunnen hebben?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 maart 2024 @ 17:22:21 #131
163650 Greys
pi_212944612
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2024 16:52 schreef Em31 het volgende:
Ondanks dat het geen invloed heeft op het eindresultaat vind ik het ook altijd wel jammer dat Nederland er altijd wat buiten hangt bij dit soort dingen.

Weet trouwens ook niet zeker of het echt geen invloed heeft. Als Zwitserland het in Madrid fantastisch doet gaat dat echt wel wat doen bij de bookmakers, wat weer resulteert in aandacht. Zelfde met Kroatië als het één groot feest is en hij steeds beter gaat klinken. Maar misschien denken ze vanuit hier dat het juist een negatief effect kan hebben.
Ik denk zelf dat Joost zich echt niet zou laten tegenhouden als hij zelf wil. Hij bepaalt de marketing in dit project helemaal zelf. Tot in de details.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 maart 2024 @ 17:23:19 #132
163650 Greys
pi_212944632
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 17:05 schreef drxanax het volgende:
Geen idee hoe dat zit in Londen en Spanje maar volgens mij regelt EIC vluchten en hotel voor hun deelnemers dus zo heel veel blijft er dan niet over qua kosten toch.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 24 maart 2024 @ 17:23:37 #133
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_212944644
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 17:05 schreef drxanax het volgende:
Denk het niet eigenlijk. Zo duur zijn een paar vliegtickets en een paar hotelkamers ook weer niet, verder hoef je alleen usb-stick met je liedje mee te nemen bij wijze van spreken. (Als de organisator van de pre-party al niet het een en ander voor je regelt!)

Vermoedelijk is het meer de gedachte van, wat halen we er uit? Zeker als je thuis in NL de best georganiseerde pre-party hebt, wat haal je dan nog uit een optreden voor een teather in Londen of bij de giftige Spaanse fans?
Zeker als je, zoals een Joost, waarschijnlijk een prima gevulde agenda hebt. Dan is het hooguit omdat het je een leuke ervaring vindt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_212944650
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2024 17:22 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik denk zelf dat Joost zich echt niet zou laten tegenhouden als hij zelf wil. Hij bepaalt de marketing in dit project helemaal zelf. Tot in de details.
Misschien wil Joost zelf wel niet? Ik vind het ook niet echt bij hem passen, eerlijk gezegd. Er is niks uitdagends of creatiefs aan.
  zondag 24 maart 2024 @ 17:25:11 #135
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_212944680
Europapa is ook een van de 5 favoriete nummers van dit jaar van Nemo

twitter
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 maart 2024 @ 17:29:13 #136
163650 Greys
pi_212944720
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 17:23 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Misschien wil Joost zelf wel niet? Ik vind het ook niet echt bij hem passen, eerlijk gezegd. Er is niks uitdagends of creatiefs aan.
Kan het me gewoon bijna niet voorstellen dat hij niet álles van dit door hem zo gewenste ESC avontuur wil meemaken.
Maar wie weet wil hij idd echt niet. Zou wel héél jammer zijn, dachten we eindelijk iemand te hebben die dat soort dingen wel zou doen... :D

Hij doet er heus nog wel eentje. Denk ik. Kan bijna niet anders. Ons Joost ging zelfs naar een optreden van Käärijä in Antwerpen enzo. Maakte filmpjes met Queen of Kings Alessandra. Hij lijkt het juist héél leuk te vinden om met voormalige deelnemers om te gaan dus waarom niet met huidige deelnemers. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_212944730
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2024 17:29 schreef Greys het volgende:

[..]
Kan het me gewoon bijna niet voorstellen dat hij niet álles van dit door hem zo gewenste ESC avontuur wil meemaken.
Maar wie weet wil hij idd echt niet. Zou wel héél jammer zijn, dachten we eindelijk iemand te hebben die dat soort dingen wel zou doen... :D

Ik zag idd al die feestjes en leuke beelden voor me. :D Zou het kunnen dat hij gewoon erg moe is? :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_212944734
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 17:23 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Met hoe hij dit hele avontuur inging vind ik het juist wel bij hem passen eigenlijk, vandaar dat het me dit jaar juist verbaast.
pi_212944736
Oh wat Greys al zegt dus :P
pi_212944894
quote:

[..]

Hij doet er heus nog wel eentje. Denk ik. Kan bijna niet anders. Ons Joost ging zelfs naar een optreden van Käärijä in Antwerpen enzo. Maakte filmpjes met Queen of Kings Alessandra. Hij lijkt het juist héél leuk te vinden om met voormalige deelnemers om te gaan dus waarom niet met huidige deelnemers. *O*
Het is een gast die ik ook niet zo gauw bij de Vrienden van Amstel ofzo zou zien. Dit schaar ik 'n beetje in dezelfde categorie. Maar inderdaad, als je het bekijkt vanuit z'n enorme campagne die hij heeft gevoerd om op Eurovisie te komen zou het wel passen.
pi_212944994
quote:

[..]

Ik zie Joost dit jaar wel als de grote sfeermaker/allemansvriend. Zoals Joker Out dat vorig jaar was :)
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 maart 2024 @ 17:51:46 #142
163650 Greys
pi_212945000
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2024 17:30 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik zag idd al die feestjes en leuke beelden voor me. :D Zou het kunnen dat hij gewoon erg moe is? :)
Moe zou kunnen maar het is niet dat de preparties naadloos overgaan in Malmö. Daar zit ook nog best wat tijd tussen. En al die deelnemers die er wel aan meedoen zitten dan in hetzelfde schuitje en hij lijkt me juist zo'n bom van energie dus kan me bijna niet voorstellen dat dat een reden zou zijn bij hem.

Ik denk nog steeds dat we nog verrast gaan worden. Hij doet alles anders dan bijna alle NL deelnemers van de laatste tien jaar ofzo en roept altijd TRUST THE PROCESS dus ik trust. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_212945268
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2024 17:51 schreef Greys het volgende:

[..]
Moe zou kunnen maar het is niet dat de preparties naadloos overgaan in Malmö. Daar zit ook nog best wat tijd tussen. En al die deelnemers die er wel aan meedoen zitten dan in hetzelfde schuitje en hij lijkt me juist zo'n bom van energie dus kan me bijna niet voorstellen dat dat een reden zou zijn bij hem.

Ik denk nog steeds dat we nog verrast gaan worden. Hij doet alles anders dan bijna alle NL deelnemers van de laatste tien jaar ofzo en roept altijd TRUST THE PROCESS dus ik trust. :P
Het is wel een jongen met een bepaalde bagage he, hij heeft borderline als we z'n teksten moeten geloven. Misschien neemt hij zichzelf een beetje in bescherming. Het is natuurlijk wel next level wat er nu allemaal op die gast afkomt.
pi_212945277
Ik hoop idd dat Joost naar nog wat meer prepartys gaat, vooral ook voor de contacten met de andere deelnemers.

Europapa stijgt ondertussen in de scoreboard app nog steeds harder in punten dan de mensen om hem heen. Ik verwacht dat hij morgen Litouwen passeert naar plek 6.
  zondag 24 maart 2024 @ 18:20:25 #145
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_212945371
twitter

Dit was vorig jaar achter de schermen.
Ik weet niet of ik hier Joost tussen zie staan en dan een ander nummer zingen van een andere kandidaat :P Denk dat Joost zich ook wel liever iets meer afzijdig houdt dan.
pi_212945816
Volgens mij geniet Joost erg van optreden en sfeer maken. Ik kan me bijna niet voorstellen dat hij niet nog naar een andere preparty gaat dan Amsterdam. Marketing is zijn ding. Daar hoort bij jezelf als artiest laten zien waar je kunt. Dat hij niet voortdurend bij pers op schoot kruipt snap ik ook, maar optreden is wat hem blij maakt.
pi_212946236
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 18:20 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Dit was vorig jaar achter de schermen.
Ik weet niet of ik hier Joost tussen zie staan en dan een ander nummer zingen van een andere kandidaat :P Denk dat Joost zich ook wel liever iets meer afzijdig houdt dan.
Joost durft vast wel mee te zingen met Windows95man :D

(Na het zien van het filmpje mis ik de jongens van Joker Out O+ )
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 maart 2024 @ 20:04:15 #148
163650 Greys
pi_212946535
Hm, bedenk me ineens dat AvroTros tegen Aran had gezegd (toch?) dat hij Europapa voor het eerst live zou doen tijdens Eurovision in Concert.
Dat plan is kennelijk veranderd ivm z'n eigen opname in Tilburg. Maar dat had dus ook betekend (toen) dat hij niet naar Londen gaat want die preparty is eerder dit jaar dan EIC.

Maar misschien was dat iets dat ze van Joost moesten zeggen toen want ze zijn sowieso daar al van afgeweken dus Londen zou ook gewoon nog kunnen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 maart 2024 @ 20:10:41 #149
163650 Greys
pi_212946625
Ook even hier:
Matt Het Hoofd reageert nu op de deelnemers van de 2e helft van de 2e semi en heeft nog niks gezien.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 24 maart 2024 @ 20:47:34 #150
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_212947095
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2024 20:10 schreef Greys het volgende:
Ook even hier:
Matt Het Hoofd reageert nu op de deelnemers van de 2e helft van de 2e semi en heeft nog niks gezien.

Dank voor de tip! Ik kijk mee
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')