SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Christus te paardquote:
Ik las dat je $2 moet betalen als je een nieuwe character wenst te maken, in ieder geval op pc.quote:
ClarksonGODquote:
Al deze dingen zijn ingame te unlocken,en zijn net zoals de tickets in RE4 en de currency in dmc5 niet nodig om te kopen.quote:
Neequote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik las dat je $2 moet betalen als je een nieuwe character wenst te maken, in ieder geval op pc.
Nou precies wat er staat: Bemachtig een item waarmee de Arisen hun eigen uiterlijk of het uiterlijk van een Pawn kunnen aanpassen. Dit item kan slechts één keer worden gebruikt bij een bezoek aan een Barberie.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is dit dan?
https://store.steampowere(...)s__Character_Editor/
Nog steeds absurde game design, buiten de blijkbaar behoorlijke optimization issues. MTX in een single player game, lol.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou precies wat er staat: Bemachtig een item waarmee de Arisen hun eigen uiterlijk of het uiterlijk van een Pawn kunnen aanpassen. Dit item kan slechts één keer worden gebruikt bij een bezoek aan een Barberie.
Let op: Dit verbruikbare item is ook te verkrijgen in de game.
Dit item kan niet aan andere online spelers cadeau worden gedaan.
Na aankoop verschijnt de content in je in-game opslag nadat je bij een herberg hebt overnacht. Praat met een herbergier om je opslag te bekijken.
Je kunt je ras en lichaamstype niet veranderen.
Maar wel de meest succesvolle launch van een Capcom game ooit op Steam. Dus koop maar vast die Vaseline want het wordt alleen maar erger.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nog steeds absurde game design, buiten de blijkbaar behoorlijke optimization issues. MTX in een single player game, lol.
Ja mee eens hoor. Zo lang ze die items ingame niet moeilijker gemaakt hebben om te vinden. Puur om meer dlc te kunnen verkopen vind ik het van de rest prima.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nog steeds absurde game design, buiten de blijkbaar behoorlijke optimization issues. MTX in een single player game, lol.
De tering. 65 euro op steamquote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar wel de meest succesvolle launch van een Capcom game ooit op Steam. Dus koop maar vast die Vaseline want het wordt alleen maar erger.
Net zoals alle voorgaande Capcom games over de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar als ze er aan verdienen om het wel wat vervelender te maken om bepaalde items te krijgen... Tja.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja mee eens hoor. Zo lang ze die items ingame niet moeilijker gemaakt hebben om te vinden. Puur om meer dlc te kunnen verkopen vind ik het van de rest prima.
Maar beetje kansloos is het wel ja. 1 voordeel van pc. Hier gaan binnen paar dagen mods voor zijn die het zelfde maar gratis doen
Early n' Cheap Art of Metamorphosisquote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja mee eens hoor. Zo lang ze die items ingame niet moeilijker gemaakt hebben om te vinden. Puur om meer dlc te kunnen verkopen vind ik het van de rest prima.
Maar beetje kansloos is het wel ja. 1 voordeel van pc. Hier gaan binnen paar dagen mods voor zijn die het zelfde maar gratis doen
Oke binnen 1 dagquote:
Goed spel, maar dat is MET korting?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:41 schreef StateOfMind het volgende:
Laatst had iemand het hier over Red Dead Redemption 1, weet niet meer wie.
Met PS Plus korting 40 euro in de Store.
Jaquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Goed spel, maar dat is MET korting?
Zo'n oud spel zou toch al standaard 40 euro moeten zijn, sale van 25/30
aan de andere kant. gta5 is al meerdere keren gratis weggegevenquote:
Weggeven? Op pc dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
aan de andere kant. gta5 is al meerdere keren gratis weggegeven
(zodat meer mensen shark cards kunnen kopen. maar toch )
Ja Epic store. En volgens mij ook minimaal 2x bij psn +quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Weggeven? Op pc dan?
Met die sharkcards hebben ze idd ziek veel geld verdiend ja
Moet eerlijk zeggen dat ik GTA5 ook 3 keer gekocht heb.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja Epic store. En volgens mij ook minimaal 2x bij psn +
Ikquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:41 schreef StateOfMind het volgende:
Laatst had iemand het hier over Red Dead Redemption 1, weet niet meer wie.
Met PS Plus korting 40 euro in de Store.
Ik vind 40 euro ook een boel geld voor zo'n oud spel, voor 20 euro zou ik er nog over na denken. Ik heb hem nog liggen voor zowel de PS3 en Xbox 360.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Goed spel, maar dat is MET korting?
Zo'n oud spel zou toch al standaard 40 euro moeten zijn, sale van 25/30
Swear to mequote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik
Maar heb de game al met een bol.com bon. Net ook the last of us voor de ps5 voor 25e van marktplaats gehaald was een goeie deal
Snap alleen niet helemaal of dit na het einde van FF XVI afspeeltquote:
Timetravel natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Swear to me
[..]
Snap alleen niet helemaal of dit na het einde van FF XVI afspeelt
449 euro bij Amazon is een goede deal en eind dit jaar komt er een PS5 Pro en speelt dezelfde games af net wat beter.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ps5 slim disc is in de aanbieding zie ik is dat een beetje wat ?
Komt omdat je rijk bentquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:30 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik wacht zelf op de pro versie.
Ligt er een beetje aan of je nog even kan wachten of niet denk ik.
Met een launch PS5 kan ik altijd nog beslissen om voor een PS5 Pro te gaan. Vooral die upscale technologie is een groot voordeel, de rest is maar afwachten.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:30 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik wacht zelf op de pro versie.
Ligt er een beetje aan of je nog even kan wachten of niet denk ik.
En een reptillianquote:
Heb jij ook een playstation kaneelvriend?quote:
En een Papua toch.quote:
Ja, al 10 jaar ofzo de 4.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb jij ook een playstation kaneelvriend?
Werken is het aanbrengen van wenselijk geachte veranderingen in de omgeving door menselijke activiteit.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:39 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik snap maar de helft van de woorden in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |