Kom dr maar in met die freeze.quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:38 schreef humpty het volgende:
Jimmy gaat het eten opwarmen en
aan de tafel worden spelletjes gespeeld
Als die maar niet voor Alice is. Gilt ze weer mijn trommelvliezen eruit.quote:
In haar gezicht inderdaad. Maar achter haar rug en als ze zijn roddelpraatjes geloofde en daar naar handelde.quote:
Zuur waarschijnlijk.quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:51 schreef Luna68 het volgende:
Aardig van Jimmy dat hij vraagt hoe Ash haar rijst wil hebben
Je weet heel goed wat ik bedoel.quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:49 schreef Snoozey het volgende:
moeten ze in het huis ook wat positiever gaan zijn
Dat kan je wel aan hem overlaten. Hij kan van bijna niets iets lekkers maken hoor je zijn medebewoners zeggenquote:
Moet dat nu? doe eens postiefquote:
Ik heb ze vanmiddag patat zien eten.quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:54 schreef zodeju het volgende:
Is er niks van gisteren meer....er was toch heleboel patat over.....
Ze hebben vanmiddag dacht ik al iets van de frituur gegeten. Denk niet dat het lekker is om dat twee keer per dag te doenquote:Op donderdag 21 maart 2024 17:54 schreef zodeju het volgende:
Dat hadden ze als lunch. Patat met stoofvlees en balletjes in tomatensaus.quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:54 schreef zodeju het volgende:
Daarom "waarschijnlijk"quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:53 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik vond hem het niet zuur vragen hoor
Ze zijn heerlijk aan het kaarten, hebben er duidelijk plezier inquote:Op donderdag 21 maart 2024 17:54 schreef Dotteke het volgende:
Ik vraag mij oprecht af of de bewoners zich niet vervelen?
Ze hebben vrij weinig te doen.
En zo hele dag kaarten lijkt mij ook te gaan vervelen.
Ping pongen vond ik ook niet zo'n bezwaar maar mag ook niet meer.quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze zijn heerlijk aan het kaarten, hebben er duidelijk plezier in
O mogen ze dat niet meer?quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ping pongen vond ik ook niet zo'n bezwaar maar mag ook niet meer.
Nee, daar kwam Danny mee aan toen hij uit de dagboekkamer kwam.....Dacht nog voor het mislukte spel.quote:
O omdat het spel mislukt is hebben ze straf en mogen ze niet meer pingpongen?quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, daar kwam Danny mee aan toen hij uit de dagboekkamer kwam.....Dacht voor het mislukte spel.
Er is al gestemdquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:05 schreef marky het volgende:
[..]
Ashley is de hele dag al met Ty in de weer. Waar hoopt ze op? Stemmen van het andere kamp?
Nee,quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O omdat het spel mislukt is hebben ze straf en mogen ze niet meer pingpongen?
Ineens toont Ashley interesse in andere bewoners. Valt altijd wel op.quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:05 schreef marky het volgende:
[..]
Ashley is de hele dag al met Ty in de weer. Waar hoopt ze op? Stemmen van het andere kamp?
Ze is vriendjes met Ty nu en hoopt"op stemmen uit zijn thuisfrontkamp"quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:05 schreef marky het volgende:
[..]
Ty vroeg haar zelf of ze dat toernooitje nog met hem wilde doenquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ineens toont Ashley interesse in andere bewoners. Valt altijd wel op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het spel is voor deze week geweest, ze hoeven nu even niets denk ikquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Was het maar altijd nominatie-donderdag .. gaan ze leuker met elkaar om.
Als andere het gewoon doen zullen ze het wel niet erg vinden.quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:14 schreef humpty het volgende:
Ik zou zeggen Ashley pak het zelf maar even ...ze laat iedereen voor haar lopen
en schijnt dat heel gewoon te vinden
Zat ik mij net af te vragen....heb geen ideequote:Op donderdag 21 maart 2024 18:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
Is ashley eigenlijk enig kind heeft ze dat wel is verteld
Ja , dit is toch altijd wel een relaxte dag zo na de nominatie. En vandaag helemaalquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Was het maar altijd nominatie-donderdag .. gaan ze leuker met elkaar om.
Het is ook best koud vandaag. Bahquote:Op donderdag 21 maart 2024 17:50 schreef Luna68 het volgende:
Zag dat ze de open haard aan hebben gestoken, gezellig
Nee hoor haar nooit over broers en zussenquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:15 schreef humpty het volgende:
[..]
Zat ik mij net af te vragen....heb geen idee
Nakomertje.... ?quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
Denk idd dat ze enig kind isquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee hoor haar nooit over broers en zussen
Zij eet het met rijst. En ik weet niet wie nog meer maar er ging een hele glazen schotel met rijst in de oven...quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:11 schreef humpty het volgende:
Waarom niet even op elkaar wachten met eten
Ashley is al druk aan het eten en de anderen zijn nog aan het opscheppen.
Ooh er moet ook nog iemand iets voor haar pakken
Dat weet ik eigenlijk ook niet, maar bij de live was alleen haar vader en moeder en geloof geen zus of broer.quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nee kloptquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk ook niet, maar bij de live was alleen haar vader en moeder en geloof geen zus of broer.
Randy rolt ook op zijn gemak de finale in zoals het nu gaat.quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:21 schreef spapaars het volgende:
We kunnen het hier wel eens over Karen hebben op een minder lieve manier, maar ze is wel de enigste daar die nog nooit is genomineerd.
Dus ze speelt het spel gewoon goed.
Heeft 1x op de bank gezeten toen ze in duo was met Alice en ook samen met ashley en basiri. Heeft ze 3 dagen gehuildquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:21 schreef spapaars het volgende:
We kunnen het hier wel eens over Karen hebben op een minder lieve manier, maar ze is wel de enigste daar die nog nooit is genomineerd.
De tofste van den hoop bedoel je zeker ?quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:35 schreef Frummelie het volgende:
Oooh Jimmy, hou toch eens je klep tegen die kleine intrigante....
Ze heeft er wel eens opgestaan hoor geloof ik.quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:21 schreef spapaars het volgende:
Glenn samen met Danny als duo, en meteen safe.quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:25 schreef Luna68 het volgende:
Volgens mij heeft iedereen al weleens op de bank gezeten, of is dit de eerste keer voor Glenn?
Ashley regelt en bepaalt alles voor haar en Karen lift daarop mee.quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:24 schreef spapaars het volgende:
Dacht ik breng de discussies weer op gang
Ik denk omdat ze een soort van een gesprek willen volgen. Ze zetten ook alleen maar de microfoons open van de mensen die je ziet...quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:24 schreef zodeju het volgende:
Valt me nu op dat er steeds maar een tafel te zien krijgen.....
Je kan Ashley beter mee dan tegen je hebben.quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ashley regelt en bepaalt alles voor haar en Karen lift daarop mee.
Nou ja als je laf bent wel idd.quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je kan Ashley beter mee dan tegen je hebben.
Ja zat er ook al naar te kijkenquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:33 schreef Luna68 het volgende:
Denk dat de tulpen wel uitgebloeid zijn
het waren buitentulpen dachten ze, omdat ze zo snel slap gingen hangen toen ze ze binnen hadden gezetquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:33 schreef Luna68 het volgende:
Denk dat de tulpen wel uitgebloeid zijn
wie zie je huilen?quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:43 schreef Bazart het volgende:
Wat een mooie en verassende bank
Gezien de undercovers was het blijkbaar de bedoeling dat de drie Ash aanhangers zouden mogen nomineren.
Het feit dat Ash ook semi undercover ging spelen wordt genegeerd.
Doordat haar soldaten zo dom zijn om hun mond voorbij te praten en de opdracht te laten mislukken terwijl de opdrachten zo makkelijk te winnen waren.
Nu wordt er gehuild dat het niet eerlijk is
Heerlijk om dat te zien
De sfeer tussen de mannen is heel erg veranderd ,leuk om te zienquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:48 schreef Frummelie het volgende:
Mooi oprecht en eerlijk gesprek tussen Jimmy, Randy en Tyron...
Ja echt.... zeker leuk om te zien... ook fijn dat Jimmy uit z'n slechte trip is...quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De sfeer tussen de mannen is heel erg veranderd ,leuk om te zien
En 1 (Lenie) terugkomen. Wordt dan helemaal hek van de dam. Wat hebben we te klagen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:50 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoop ook zo dat er 2 weggaan zaterdag...
Vind is helemaal geen eerlijk gesprek. Roddelen Jimmy Ty en Ran zijn hierin eerlijk baba Jimmy wat een valse n ben jij.quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:48 schreef Frummelie het volgende:
Mooi oprecht en eerlijk gesprek tussen Jimmy, Randy en Tyron...
Heb het al eerder geschreven.quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De sfeer tussen de mannen is heel erg veranderd ,leuk om te zien
Ja maak me gek... heerlijk..quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
En 1 (Lenie) terugkomen. Wordt dan helemaal hek van de dam. Wat hebben we te klagen.
Ja , komt denk ik ook door wat andere mensen om zich heen , wat ook voor Tom , Ty en Randy geldt .quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja echt.... zeker leuk om te zien... ook fijn dat Jimmy uit z'n slechte trip is...
Ik hoop dat ze er als favoriet uitkomt. Dan komen er vast hele leuke reactiesquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:52 schreef Cupfighter het volgende:
Mooie bank maar geloof nooit dat Ashley eruit gaat, denk zelfs dat ze het sterkste staat van de bankzitters
Als dat is waar je naar wil kijken dan heb je idd pechquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb het al eerder geschreven.
Zet mannen bij elkaar en je krijgt een vriendengroep.
Van mij mogen ze een keer een volledige vrouwengroep in het huis zetten, dan is het pas genieten, die vechten elkaar de deur uit.
Ja en Jimmy is natuurlijk een onwijs gevoelige kerel en was gewoon even de weg kwijt ook door het vertrek van z'n maatje..Tyron is nu ook erg relaxed.. geinig om te zien..quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja , komt denk ik ook door wat andere mensen om zich heen , wat ook voor Tom , Ty en Randy geldt .
Tussen de mannen is sfeer veel relaxter geworden
Ik hoop dat ze er niet als favoriet uitkomt. Dan komen er vast hele leuke reactiesquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er als favoriet uitkomt. Dan komen er vast hele leuke reacties
Spreekwoordelijk he, maar wat zal er worden geroddeld over elkaar.quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als dat is waar je naar wil kijken dan heb je idd pech
Ik zie ze toch niet huilen hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:43 schreef Bazart het volgende:
Wat een mooie en verassende bank
Gezien de undercovers was het blijkbaar de bedoeling dat de drie Ash aanhangers zouden mogen nomineren.
Het feit dat Ash ook semi undercover ging spelen wordt genegeerd.
Doordat haar soldaten zo dom zijn om hun mond voorbij te praten en de opdracht te laten mislukken terwijl de opdrachten zo makkelijk te winnen waren.
Nu wordt er gehuild dat het niet eerlijk is
Heerlijk om dat te zien
Hier laat hij precies zien wie daar de grootste roddelaar is. Zo deed hij dat altijd bij Ash en Ka over iedereen in huis.quote:
Eens , de hele sfeer is er beter op geworden .quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja en Jimmy is natuurlijk een onwijs gevoelige kerel en was gewoon even de weg kwijt ook door het vertrekken van z'n maatje..Tyron is nu ook erg relaxed.. geinig om te zien..
hij heeft de grootste mond in dat gesprekquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:02 schreef OmaJacky het volgende:
Wat een heerlijk gesprek buiten.
Roddelen over Ashley maar met een dosis humor erbij.
En ja Jimmy staat erbij en doet lekker mee, maat hij spreekt wel de waarheid hoe Ashley is.
Met het hoogverraad dat Tom op Danny is gegaan.
Ze hebben het ook over hoe relaxed het was toen ze in het kasteel zat.
Dat zij altijd de touwtjes in handen moet hebben.
Ja echt he? Jimmy denkt te bonden nu, maar Ty en Randy nomineren Jimmy gewoon volgende week weer.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:01 schreef Bazart het volgende:
[..]
Ik zie een clubje dat boos is vinden het oneerlijk
Wij kunnen in de spiegel kijken etc
Dat is onzinquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:01 schreef Luna68 het volgende:
Stoere Jimmy praat met zeker wat onwaarheden, glibber glibber naar de groep die het sterkst is
Hij zet zichzelf goed voor schut in ieder geval.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:02 schreef Joyce-43 het volgende:
Nou jij bent nu lager als Ashley! Jimmy
Precies en terechtquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja echt he? Jimmy denkt te bonden nu, maar Ty en Randy nomineren Jimmy gewoon volgende week weer.
De grootste fanbase boos gemaakt.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens , de hele sfeer is er beter op geworden .
Ik denk dat de mensen ook niet meer in de trukendoos van Ashley trappen en het nu bij haar kunnen laten.
9 weken prima vermaak maar Ashley heeft nu haar hand overspeelt , en het spel beheerste haar ipv andersom
heeft Kaatje dit al verteld aan Ashleyquote:
quote:
Dat is het uiteindelijk ook, maar daar waren ze zelf ook bij. Goed dat nu weg isquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:02 schreef Ebinas het volgende:
Ty vindt het knap van haar (Ash), maar raar van die anderen
Neej ze zijn er wel klaar mee... eindelijk!!quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens , de hele sfeer is er beter op geworden .
Ik denk dat de mensen ook niet meer in de trukendoos van Ashley trappen en het nu bij haar kunnen laten.
9 weken prima vermaak maar Ashley heeft nu haar hand overspeelt , en het spel beheerste haar ipv andersom
Een leuk gesprek is meteen geroddelquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:06 schreef Luna68 het volgende:
Randy: ik ga even zitten man
Hij zal wel moe zijn van al dat geroddel
Ja dat dacht ik ook al aanquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:08 schreef Joyce-43 het volgende:
De andere kant gaat open Ash, andere kant is een doorgaan Ash
hebben ze een hint gehad ofzo nu net, dat ze aan het zoeken is?
Ik niet hoor. Ik hou wel van haar tokkie gedrag. Haar lippen, borsten, zo fake maar dat maakt haar wel uniek.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat zijn er veel mensen die haar er uit willen![]()
![]()
![]()
De grootste niet. Wel de hardnekkigste en hardste schreeuwers met meest roze brillen over het algemeen ;pquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De grootste fanbase boos gemaakt.
Dus toch niet zo slim.
Misschien denkt ze een verborgen vrijstelling te vindenquote:
uh ma had het wel over dat er een zin verwees na ''dat nog niet alle geheimen waren onthuld''quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Er werd tijdens het spel afgelopen week gehint op een geheim kastje dat nog niet ontdekt was.
Dat zal ze nog steeds zoeken.
ja vreemd toch dat ze nu in ene gaat zoekenquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:13 schreef Ebinas het volgende:
Dit doet me toch wel aan een instelling denken.
"Hallo Big brother"
je wilt zeggen dat net buiten een leuk gesprek wasquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:08 schreef Bazart het volgende:
[..]
Een leuk gesprek is meteen geroddel
Met zijn vieren liggend in de cocoon stemafspraken maken en kwaad spreken over anderen is t"spel"spelen
Tot ze naast je op de bank zit.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:09 schreef jooba het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik hou wel van haar tokkie gedrag. Haar lippen, borsten, zo fake maar dat maakt haar wel uniek.
BB / [Gedragsregels en sancties]quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
@:Dotteke, geef nog eens de spelregels, want soms onduidelijk voor ons hoor.
Ja was het zeker jaquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
je wilt zeggen dat net buiten een leuk gesprek was![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
je wilt zeggen dat net buiten een leuk gesprek was![]()
![]()
Naaaaaaquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:14 schreef Ebinas het volgende:
Nou ja, hoe dan ook.....ze heeft weer de camera (in the picture) te pakken
Nee, da's waarquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Naaaaaa
Zo is ze toch helemaal niet
![]()
De grootste fan base is van Tomquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De grootste fanbase boos gemaakt.
Dus toch niet zo slim.
ja met een zooitje geroddel en zwartmakkerij van jimmy zijn kantquote:
Geordie shoresquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:09 schreef jooba het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik hou wel van haar tokkie gedrag. Haar lippen, borsten, zo fake maar dat maakt haar wel uniek.
Gelukkig doet alleen Jimmy datquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja met een zooitje geroddel en zwartmakkerij van jimmy zijn kant
ja dat zei ma ook: jullie hebben nog niet alle geheimen onthuldquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:14 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Nee was een van de zinnen van het doorvertelspel en vanaf die tijd is ze aan het zoeken
Danny gered door de SLquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:17 schreef Ebinas het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa BB kom op timer erbij. Hij slaapt bijna
Even Danny wakker maken denk ik of juist even kunnen laten slapenquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat zei ma ook: jullie hebben nog niet alle geheimen onthuld
waarom nu weer een SL
ha ha, maar ik zit hier thuis met een naturelle vrouw de tokkies te aanschouwen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:14 schreef Witborst het volgende:
[..]
Tot ze naast je op de bank zit.
Spreek je wel anders 😅
Bijna engquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:19 schreef Puzzie het volgende:
Na al die weken alleen maar bezig te geweest met mie mie mie heeft ze ineens oog voor andere dingen
quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:25 schreef spapaars het volgende:
Ze heeft niet door dat een febo mannetje de deur opent
[ afbeelding ]
9 weken doen ze er 0,0 meequote:Op donderdag 21 maart 2024 19:27 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind dit wel een beetje vaag allemaal.
Gladder plankjequote:
Ja preciesquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
9 weken doen ze er 0,0 mee
En plots wordt alles onderzocht
Het is afgelopen week pas aangegeven.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
9 weken doen ze er 0,0 mee
En plots wordt alles onderzocht
Bij gebrek aan lachgas denk ikquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:30 schreef Schakeltopia het volgende:
ach wat leuk, helium balon leegzuige
dat zeg ik niet, maar wel op die manier is gewoon vuilquote:
Stream 1 is ashleyquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:34 schreef mazaru het volgende:
BB grijpt in. Ga met die camera terug naar Ashley en Danny, dat was wel leuk
dat was juist een neppe lachquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:18 schreef zodeju het volgende:
Die lach van Ashley in die sl klinkt steeds meer nep, terwijl me dat niet eerder is opgevallen...met ahahaahahahhaa
jij bent scherp ookquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:25 schreef spapaars het volgende:
Ze heeft niet door dat een febo mannetje de deur opent
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:36 schreef Iceage het volgende:
Het zou mij niet verbazen als de Febo met eea raar spel ervoor zorgt dat Ashley een vrijstelling krijgt
BB heeft gezegd dat ze nog niet alle geheimen van het huis hadden ontdekt.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:37 schreef Schakeltopia het volgende:
maar hebben ze nou een hint gekregen dat ze iets moesten zoeken?
Weet wie het is maar verder nietquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:38 schreef Kissingbird het volgende:
Alice kent haar blijkbaar ook goed
ah okequote:Op donderdag 21 maart 2024 19:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
BB heeft gezegd dat ze nog niet alle geheimen van het huis hadden ontdekt.
dit is een gewoon gesprekquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:38 schreef greysbones het volgende:
Jimmy
Ze is miss whatever geweest
Tom wat is whatever
Jeetjequote:Op donderdag 21 maart 2024 19:39 schreef Joyce-43 het volgende:
JImmy vergeet te vermelden dat vera ook nog met sercay ging weet hij dit wel! volgens mijn spreekt hij der nooit, beetje stoer doen oh dat is me nicht en zat in BB
ken het beetje zo deed ik ook vroeger namelijk dat ik ook een bekende in de familie heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |