Kom dr maar in met die freeze.quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:38 schreef humpty het volgende:
Jimmy gaat het eten opwarmen en
aan de tafel worden spelletjes gespeeld
Als die maar niet voor Alice is. Gilt ze weer mijn trommelvliezen eruit.quote:
In haar gezicht inderdaad. Maar achter haar rug en als ze zijn roddelpraatjes geloofde en daar naar handelde.quote:
Zuur waarschijnlijk.quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:51 schreef Luna68 het volgende:
Aardig van Jimmy dat hij vraagt hoe Ash haar rijst wil hebben
Je weet heel goed wat ik bedoel.quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:49 schreef Snoozey het volgende:
moeten ze in het huis ook wat positiever gaan zijn
Dat kan je wel aan hem overlaten. Hij kan van bijna niets iets lekkers maken hoor je zijn medebewoners zeggenquote:
Moet dat nu? doe eens postiefquote:
Ik heb ze vanmiddag patat zien eten.quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:54 schreef zodeju het volgende:
Is er niks van gisteren meer....er was toch heleboel patat over.....
Ze hebben vanmiddag dacht ik al iets van de frituur gegeten. Denk niet dat het lekker is om dat twee keer per dag te doenquote:Op donderdag 21 maart 2024 17:54 schreef zodeju het volgende:
Dat hadden ze als lunch. Patat met stoofvlees en balletjes in tomatensaus.quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:54 schreef zodeju het volgende:
Daarom "waarschijnlijk"quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:53 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik vond hem het niet zuur vragen hoor
Ze zijn heerlijk aan het kaarten, hebben er duidelijk plezier inquote:Op donderdag 21 maart 2024 17:54 schreef Dotteke het volgende:
Ik vraag mij oprecht af of de bewoners zich niet vervelen?
Ze hebben vrij weinig te doen.
En zo hele dag kaarten lijkt mij ook te gaan vervelen.
Ping pongen vond ik ook niet zo'n bezwaar maar mag ook niet meer.quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze zijn heerlijk aan het kaarten, hebben er duidelijk plezier in
O mogen ze dat niet meer?quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ping pongen vond ik ook niet zo'n bezwaar maar mag ook niet meer.
Nee, daar kwam Danny mee aan toen hij uit de dagboekkamer kwam.....Dacht nog voor het mislukte spel.quote:
O omdat het spel mislukt is hebben ze straf en mogen ze niet meer pingpongen?quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, daar kwam Danny mee aan toen hij uit de dagboekkamer kwam.....Dacht voor het mislukte spel.
Er is al gestemdquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:05 schreef marky het volgende:
[..]
Ashley is de hele dag al met Ty in de weer. Waar hoopt ze op? Stemmen van het andere kamp?
Nee,quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O omdat het spel mislukt is hebben ze straf en mogen ze niet meer pingpongen?
Ineens toont Ashley interesse in andere bewoners. Valt altijd wel op.quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:05 schreef marky het volgende:
[..]
Ashley is de hele dag al met Ty in de weer. Waar hoopt ze op? Stemmen van het andere kamp?
Ze is vriendjes met Ty nu en hoopt"op stemmen uit zijn thuisfrontkamp"quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:05 schreef marky het volgende:
[..]
Ty vroeg haar zelf of ze dat toernooitje nog met hem wilde doenquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ineens toont Ashley interesse in andere bewoners. Valt altijd wel op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het spel is voor deze week geweest, ze hoeven nu even niets denk ikquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Was het maar altijd nominatie-donderdag .. gaan ze leuker met elkaar om.
Als andere het gewoon doen zullen ze het wel niet erg vinden.quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:14 schreef humpty het volgende:
Ik zou zeggen Ashley pak het zelf maar even ...ze laat iedereen voor haar lopen
en schijnt dat heel gewoon te vinden
Zat ik mij net af te vragen....heb geen ideequote:Op donderdag 21 maart 2024 18:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
Is ashley eigenlijk enig kind heeft ze dat wel is verteld
Ja , dit is toch altijd wel een relaxte dag zo na de nominatie. En vandaag helemaalquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Was het maar altijd nominatie-donderdag .. gaan ze leuker met elkaar om.
Het is ook best koud vandaag. Bahquote:Op donderdag 21 maart 2024 17:50 schreef Luna68 het volgende:
Zag dat ze de open haard aan hebben gestoken, gezellig
Nee hoor haar nooit over broers en zussenquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:15 schreef humpty het volgende:
[..]
Zat ik mij net af te vragen....heb geen idee
Nakomertje.... ?quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
Denk idd dat ze enig kind isquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee hoor haar nooit over broers en zussen
Zij eet het met rijst. En ik weet niet wie nog meer maar er ging een hele glazen schotel met rijst in de oven...quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:11 schreef humpty het volgende:
Waarom niet even op elkaar wachten met eten
Ashley is al druk aan het eten en de anderen zijn nog aan het opscheppen.
Ooh er moet ook nog iemand iets voor haar pakken
Dat weet ik eigenlijk ook niet, maar bij de live was alleen haar vader en moeder en geloof geen zus of broer.quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nee kloptquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk ook niet, maar bij de live was alleen haar vader en moeder en geloof geen zus of broer.
Randy rolt ook op zijn gemak de finale in zoals het nu gaat.quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:21 schreef spapaars het volgende:
We kunnen het hier wel eens over Karen hebben op een minder lieve manier, maar ze is wel de enigste daar die nog nooit is genomineerd.
Dus ze speelt het spel gewoon goed.
Heeft 1x op de bank gezeten toen ze in duo was met Alice en ook samen met ashley en basiri. Heeft ze 3 dagen gehuildquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:21 schreef spapaars het volgende:
We kunnen het hier wel eens over Karen hebben op een minder lieve manier, maar ze is wel de enigste daar die nog nooit is genomineerd.
De tofste van den hoop bedoel je zeker ?quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:35 schreef Frummelie het volgende:
Oooh Jimmy, hou toch eens je klep tegen die kleine intrigante....
Ze heeft er wel eens opgestaan hoor geloof ik.quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:21 schreef spapaars het volgende:
Glenn samen met Danny als duo, en meteen safe.quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:25 schreef Luna68 het volgende:
Volgens mij heeft iedereen al weleens op de bank gezeten, of is dit de eerste keer voor Glenn?
Ashley regelt en bepaalt alles voor haar en Karen lift daarop mee.quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:24 schreef spapaars het volgende:
Dacht ik breng de discussies weer op gang
Ik denk omdat ze een soort van een gesprek willen volgen. Ze zetten ook alleen maar de microfoons open van de mensen die je ziet...quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:24 schreef zodeju het volgende:
Valt me nu op dat er steeds maar een tafel te zien krijgen.....
Je kan Ashley beter mee dan tegen je hebben.quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ashley regelt en bepaalt alles voor haar en Karen lift daarop mee.
Nou ja als je laf bent wel idd.quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je kan Ashley beter mee dan tegen je hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |