Kom dr maar in met die freeze.quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:38 schreef humpty het volgende:
Jimmy gaat het eten opwarmen en
aan de tafel worden spelletjes gespeeld
Als die maar niet voor Alice is. Gilt ze weer mijn trommelvliezen eruit.quote:
In haar gezicht inderdaad. Maar achter haar rug en als ze zijn roddelpraatjes geloofde en daar naar handelde.quote:
Zuur waarschijnlijk.quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:51 schreef Luna68 het volgende:
Aardig van Jimmy dat hij vraagt hoe Ash haar rijst wil hebben
Je weet heel goed wat ik bedoel.quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:49 schreef Snoozey het volgende:
moeten ze in het huis ook wat positiever gaan zijn
Dat kan je wel aan hem overlaten. Hij kan van bijna niets iets lekkers maken hoor je zijn medebewoners zeggenquote:
Moet dat nu? doe eens postiefquote:
Ik heb ze vanmiddag patat zien eten.quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:54 schreef zodeju het volgende:
Is er niks van gisteren meer....er was toch heleboel patat over.....
Ze hebben vanmiddag dacht ik al iets van de frituur gegeten. Denk niet dat het lekker is om dat twee keer per dag te doenquote:Op donderdag 21 maart 2024 17:54 schreef zodeju het volgende:
Dat hadden ze als lunch. Patat met stoofvlees en balletjes in tomatensaus.quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:54 schreef zodeju het volgende:
Daarom "waarschijnlijk"quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:53 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik vond hem het niet zuur vragen hoor
Ze zijn heerlijk aan het kaarten, hebben er duidelijk plezier inquote:Op donderdag 21 maart 2024 17:54 schreef Dotteke het volgende:
Ik vraag mij oprecht af of de bewoners zich niet vervelen?
Ze hebben vrij weinig te doen.
En zo hele dag kaarten lijkt mij ook te gaan vervelen.
Ping pongen vond ik ook niet zo'n bezwaar maar mag ook niet meer.quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze zijn heerlijk aan het kaarten, hebben er duidelijk plezier in
O mogen ze dat niet meer?quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ping pongen vond ik ook niet zo'n bezwaar maar mag ook niet meer.
Nee, daar kwam Danny mee aan toen hij uit de dagboekkamer kwam.....Dacht nog voor het mislukte spel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |