Ja eigenlijk wel. Ik kon geen andere verzinnenquote:Op donderdag 21 maart 2024 15:09 schreef MizzezAmy het volgende:
ik blijf het een verwarrende tt vinden
Banana for scale is beter hequote:Op donderdag 21 maart 2024 15:09 schreef MizzezAmy het volgende:
ik blijf het een verwarrende tt vinden
Jaaah!quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah!voor de volgende tt, hopelijk zijn we het volgend jaar nog niet vergeten.
Ja, of ik moet zelf weer actief worden op de apps, maar ik vind het zo vermoeiendquote:Op donderdag 21 maart 2024 17:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als Donna nu ons op de hoogte blijft houden, dan zitten we zo vol
Ohquote:
Haha. Nou mijn contact is denk ik klaar met nadenken als ik hem zo hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als Donna nu ons op de hoogte blijft houden, dan zitten we zo vol
First dates een optie?quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, of ik moet zelf weer actief worden op de apps, maar ik vind het zo vermoeiend
Oh? Wat is zijn besluit geworden?quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha. Nou mijn contact is denk ik klaar met nadenken als ik hem zo hoor.
Dat durf ik nietquote:
Oeh, nice! Ik ga die term hanterenquote:
We zijn druk aan het appen en dat gaat wel behoorlijk ver. Zeg maar.quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh? Wat is zijn besluit geworden?
misschien moet ik op fok ook maar wat lukraak dm s gaan sturen om te vragen of iemand met mij wil appenquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:57 schreef Donna het volgende:
[..]
We zijn druk aan het appen en dat gaat wel behoorlijk ver. Zeg maar.
Haha hij komt van Badoo. Maar woont toevallig wel heel dichtbij.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:16 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
misschien moet ik op fok ook maar wat lukraak dm s gaan sturen om te vragen of iemand met mij wil appen![]()
![]()
ik zit nu een paar week op datingapps,maar de moeite die je er in steekt om maar een paar zinnen van iemand terug te krijgenplus dat als je iemand wil berichten je betalen moet! en dan heerst er een stigma op naar de hoeren gaan! maar die kant wordt ik onbewust heen gestuurd haha
daar krijg je wel *waar* voor je geld
Hij zit er al ver in?quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:57 schreef Donna het volgende:
[..]
Oeh, gezellig aan het sexting doen,?quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:57 schreef Donna het volgende:
[..]
Gezellig sexting, die is nieuwquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh, gezellig aan het sexting doen,?🤭
Nou, Spannende Sexting danquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gezellig sexting, die is nieuw
Regelmatigquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, Spannende Sexting dan
Doe jij het wel eens ...?
quote:
Oeh.quote:
quote:
Whut. Antwoorden de dames niet terug dan? Pft.quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:06 schreef Airforce1 het volgende:
ik ga nu sexting proberen met een artificiële intelligentie bot![]()
die antwoordt wel terug
Smoothquote:Op donderdag 21 maart 2024 20:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Whut. Antwoorden de dames niet terug dan? Pft.![]()
Wel goeie dames uitzoeken hoor...
Hihi....quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal je mijn nummer DM'en
Ach ja, je zit hier toch in het dating-topic, dus het zal er wel voor bedoeld zijnquote:
Ja dat was al vrij snel zo.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh, gezellig aan het sexting doen,?🤭
Niks mis meequote:
Nice!quote:
Nee, niet dating topic, maar over Dating Appsquote:Op donderdag 21 maart 2024 20:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ach ja, je zit hier toch in het dating-topic, dus het zal er wel voor bedoeld zijn
Gewoon nadenken over een passende responsequote:Op donderdag 21 maart 2024 20:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Zeker niet. Tot hij moest nadenken.
Ik denk dus dat het nadenken klaar is.
Want nu reageert hij niet meer?quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Zeker niet. Tot hij moest nadenken.
Ik denk dus dat het nadenken klaar is.
Hmm ja, ik antwoord ook niet altijd even enthousiast als iemand zo maar mn DM in slide? Je moet daar ook maar net zin in hebben.quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, niet dating topic, maar over Dating Apps
En zijdelings dus te maken met dat de dames blijkbaar nauwelijks antwoorden terug geven op sexting... Da's prut.
ik ga vrolijk verder met proberen! maar blijft lastig merk ik, want de mensen met serieuze insteek worden misschien extra gestraft want gvd hoeveel fotos op de datingapps ik zie met een filter erover is veel te veel! nep doen komt toch wel uit...maar je eigen gang gaan is wordt soms niet begrepenquote:Op donderdag 21 maart 2024 20:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Whut. Antwoorden de dames niet terug dan? Pft.![]()
Wel goeie dames uitzoeken hoor...
precies. alles hangt soms met toevalligheden aan elkaarquote:Op donderdag 21 maart 2024 20:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, ik antwoord ook niet altijd even enthousiast als iemand zo maar mn DM in slide? Je moet daar ook maar net zin in hebben.
Trouwens ook niet als een match begint met sexting, hangt van mn stemming af
Vorig topic mee gekregen?quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:31 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
ik ga vrolijk verder met proberen! maar blijft lastig merk ik, want de mensen met serieuze insteek worden misschien extra gestraft want gvd hoeveel fotos op de datingapps ik zie met een filter erover is veel te veel! nep doen komt toch wel uit...maar je eigen gang gaan is wordt soms niet begrepen
Ja, maar dat is in het hele leven zo, niet alleen op datingapps.quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:34 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
precies. alles hangt soms met toevalligheden aan elkaar
Nee, beginnen met sexting is meestal wat raar.quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, ik antwoord ook niet altijd even enthousiast als iemand zo maar mn DM in slide? Je moet daar ook maar net zin in hebben.
Trouwens ook niet als een match begint met sexting, hangt van mn stemming af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Hij reageert juist wel idd en uitgebreid en toont ook veel interesse. Maar vind dit wel even leuk, dus ga er niet naar vragen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Want nu reageert hij niet meer?
Of... Juist wel?
En/of wil hij nu elkaar meeten?
Oeh. Beter..!quote:
Ik ben opgegeven door mijn leerlingenquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat durf ik niet
Heb jij je al opgegeven?
Kewl!quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:40 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik ben opgegeven door mijn leerlingen
Echt?quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:40 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden achteraf zeggen 'ik ben blij dat ik aan first dates meegedaan heb!'...quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:40 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |