Ik hield me netjes inquote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:22 schreef Donna het volgende:
Haha valt mee, maar 1!
Maar die was wel namens alle vrijgezelle mannen hier.
Ik heb deze zin 5x gelezen, maar ik snap hem nog steeds niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:32 schreef Airforce1 het volgende:
en als ik toch ironie wil, is donna haar avatar die ik zie,net zoals ze eruit ziet![]()
eeh jah dacht het al toen ik avatar typte, ik bedoel de foto die je ziet bij haar reacties, is geen profielfoto, maar ik heb de mooie dame als plaatje. weet ik veel hoe dat heet? word ook een dagje ouderquote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:36 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik heb deze zin 5x gelezen, maar ik snap hem nog steeds niet.
De zwartharige dame met bril? Dat is wel een profielfoto makker, alleen geen echte 'foto' natuurlijk. Ik snap wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:45 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
eeh jah dacht het al toen ik avatar typte, ik bedoel de foto die je ziet bij haar reacties, is geen profielfoto, maar ik heb de mooie dame als plaatje. weet ik veel hoe dat heet? word ook een dagje ouder
Of juist makkelijker om jezelf te zijn, omdat je anoniem bent. Ik denk dat mensen altijd vanuit hun eigen perspectief redeneren en aannames maken, of je ze nu online of IRL leert kennen. De uitdaging is om in te zien dat je aannames helemaal niet kloppen, maar daarvoor moet je iemand beter leren kennen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:29 schreef Airforce1 het volgende:
internet is eigenlijk 2 keer zo moeilijk om jezelf te zijn, er worden veel sneller aannames gemaakt op basis van een paar zinnen. en ja, het is makkelijker om het maar belachelijk te maken ipv er een paar tellen over na te denken en er genuanceerd op te antwoorden, want eigenlijk zitten we niet op internet om serieus te zijn,maar voor plezier en leedvermaak. en dat maakt het ook zo grappig en ironisch
De UI!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:48 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
De zwartharige dame met bril? Dat is wel een profielfoto makker, alleen geen echte 'foto' natuurlijk. Ik snap wat je bedoelt.
Nu ben ik in de war... het is toch gewoon profielfoto, ook al is het geen foto? Of is mijn piraat ook een UI? Ik ken dat als User Interfacequote:
Ben je soms een ICTer?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nu ben ik in de war... het is toch gewoon profielfoto, ook al is het geen foto? Of is mijn piraat ook een UI? Ik ken dat als User Interface
Was ik maar een ICT'er, dan kon ik tenminste meepraten als ik weer eens niet kon inloggen op het werk. Nu blijft het bij vergaderen over 'processen' en 'verbeterpunten'.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben je soms een ICTer?
User Icon is het! Tenminste volgens dit topic:
ONZ / [De UI-politie! #6] Voortdurende strijd tegen UI-loosheid met Phoenyx
maar kom hier als routine dier maar eens achterquote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of juist makkelijker om jezelf te zijn, omdat je anoniem bent. Ik denk dat mensen altijd vanuit hun eigen perspectief redeneren en aannames maken, of je ze nu online of IRL leert kennen. De uitdaging is om in te zien dat je aannames helemaal niet kloppen, maar daarvoor moet je iemand beter leren kennen.
En ach, een geintje op zn tijd schept gezelligheid
Online daten is jezelf net zolang goed voordoen tot je jezelf kan zijn... Althans zo zie ik het. Je laat je goede eigenschappen zien, maar wacht niet tot date 33 met vertellen dat je eigenlijk geen opleiding afgerond hebt. Als je eenmaal een leuk gesprek hebt moet het ook geen probleem zijn om een minder charmante foto te sturen als je op zondagochtend in bed ligt. Maar je moet er inderdaad niet mee beginnen...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 23:10 schreef Airforce1 het volgende:
ui usericon....gebruik dit woord nu misschien de 2e keer in mijn leven![]()
maar is dating dan al bijna gedoemd om online jezelf te zijn, want je wil jezelf eigenlijk beter voor doen. ik plaats namelijk geen brakke zondagochtendfotos, of ik vertel dat ik vandaag een kutdag heb. toneel spelen is makkelijk
Maar dat geld ook voor offline daten wel denk ik, dat je begint met de beste versie van jezelf.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 23:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Online daten is jezelf net zolang goed voordoen tot je jezelf kan zijn... Althans zo zie ik het. Je laat je goede eigenschappen zien, maar wacht niet tot date 33 met vertellen dat je eigenlijk geen opleiding afgerond hebt. Als je eenmaal een leuk gesprek hebt moet het ook geen probleem zijn om een minder charmante foto te sturen als je op zondagochtend in bed ligt. Maar je moet er inderdaad niet mee beginnen...
Vrouwen hebben het wat dat betreft gewoon een stuk makkelijker. Een man die zichzelf niet op zijn best omschrijft zal geen/weinig matches krijgen, een vrouw krijgt dan wel veel aanspraak, maar dan wel de minder gewenste variant.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 23:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dat geld ook voor offline daten wel denk ik, dat je begint met de beste versie van jezelf.
Ik had op een gegeven moment in mn profieltekst wel de slechtste versie van mezelf beschreven, dacht dan kan ik irl alleen maar meevallende slechtste foto's van mezelf plaatsen heb ik nooit aangedurfd, kan misschien nog wel eens een leuk experiment zijn
Twee tips:quote:Op dinsdag 19 maart 2024 23:39 schreef Airforce1 het volgende:
met andere woorden, de ene keer doe je het goed,en de andere dag is het weer fout. ik merk zelf dat mijn valkuil *lust* is. dus hoe mooier de profielfotos hoe meer ik iets wil, en het verpest![]()
![]()
Hahahaha, maar dat is wel echt zo!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:32 schreef Airforce1 het volgende:
en als ik toch ironie wil, is donna haar avatar die ik zie,net zoals ze eruit ziet![]()
Als iemand gewoon fatsoenlijk werk heeft vind ik dat echt zo totaal onbelangrijk. Maar goed, ik heb zelf ook geen opleiding afgerond.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 23:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Online daten is jezelf net zolang goed voordoen tot je jezelf kan zijn... Althans zo zie ik het. Je laat je goede eigenschappen zien, maar wacht niet tot date 33 met vertellen dat je eigenlijk geen opleiding afgerond hebt. Als je eenmaal een leuk gesprek hebt moet het ook geen probleem zijn om een minder charmante foto te sturen als je op zondagochtend in bed ligt. Maar je moet er inderdaad niet mee beginnen...
Zou het dan ook aan hem vragenquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:11 schreef Donna het volgende:
Ik was dus gisteren op Badoo met iemand aan het chatten die meteen full body foto's vroeg want hij wilde niet voor verrassingen komen te staan.
Hij had die wel, ik niet.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou het dan ook aan hem vragen
Ik ga wel achterop ja. Ben niet zo goed op 2 wielers.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:27 schreef junkiesietze het volgende:
Daten is vermoeiend als je een fulltime baan hebt
@:Donna samen fatbiken?
Kan ie beter op Tinder gaan zittenquote:
Ik zal hem even doorverwijzen idd.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan ie beter op Tinder gaan zitten
quote:
Even kijken of er iets 'vast te pinnen' valtquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:47 schreef Donna het volgende:
Mijn leuke contact heeft even tijd nodig om te kijken of hij af wil spreken. Hij vindt me echt heel erg leuk (snap ik, ben ik ook), maar ik heb jonge kinderen en dat vindt hij wel een dingetje. Die tijd heeft hij gehad.
Hij is totaal mijn type eigenlijk niet, maar hij maakt echt iets in me los.![]()
Maar even zien hoe dit afloopt haha.
Ergens snap ik het wel dat hij toch full body pics wil zien, het gaat natuurlijk om het innerlijk, maar er moet wel iets van een fysieke aantrekkingskracht zijn. Zeker als het voor een fwb is.quote:
Ik snap het ook wel, maar het is mij nog net iets te oppervlakkig om daar meteen naar te vragen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ergens snap ik het wel dat hij toch full body pics wil zien, het gaat natuurlijk om het innerlijk, maar er moet wel iets van een fysieke aantrekkingskracht zijn. Zeker als het voor een fwb is.
Sommige mensen knappen gewoon af op heel dik of heel dun. En als er alleen gezichtsfoto's op staan, vraag je je toch af hoe de rest er uit ziet. Ik wil graag lichaamslengte weten, omdat ik wel afknap op kleiner dan 1,75 meter, aangezien ik zelf al 1,78 meter ben. Ik weet het, het is oppervlakkig, maar moeilijk om te veranderen.
Eens. Ik moet wel zeggen dat ik op Paiq altijd wel meteen vragen over de lengte stonden. Ik wilde bijna een vraag over gewicht erin zetten.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, maar het is mij nog net iets te oppervlakkig om daar meteen naar te vragen.
Ja, ik zou het ook niet doen. Maar het is wel efficiėnter dan na een heel gesprek er pas achter komen dat je fysiek iets anders zoekt.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, maar het is mij nog net iets te oppervlakkig om daar meteen naar te vragen.
Op bumble staat de lengte meestel gewoon ingevuld. Gewicht of lichaamstype is daar (nog) geen vraag geloof ik. Dat is een gevoeliger punt dan lengte denk ik?quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens. Ik moet wel zeggen dat ik op Paiq altijd wel meteen vragen over de lengte stonden. Ik wilde bijna een vraag over gewicht erin zetten.
Snap ik. Maar als je er over nadenkt is het best gek dat het vragen naar lengte wel mag en naar gewicht niet. Terwijl het 2 dingen zijn die ook niet alles zeggen. Iemand kan zeggen dat hij of zij 1,95 is maar ook 195 weegt. En iemand kan zeggen dat hij of zij 100 kilo weegt terwijl dat spieren zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik zou het ook niet doen. Maar het is wel efficiėnter dan na een heel gesprek er pas achter komen dat je fysiek iets anders zoekt.
[..]
Op bumble staat de lengte meestel gewoon ingevuld. Gewicht of lichaamstype is daar (nog) geen vraag geloof ik. Dat is een gevoeliger punt dan lengte denk ik?
Ook daar heb je gelijk in inderdaad. Bij Badoo hebben de meeste het ook wel ingevuld hoor, de lengte.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik zou het ook niet doen. Maar het is wel efficiėnter dan na een heel gesprek er pas achter komen dat je fysiek iets anders zoekt.
[..]
Op bumble staat de lengte meestel gewoon ingevuld. Gewicht of lichaamstype is daar (nog) geen vraag geloof ik. Dat is een gevoeliger punt dan lengte denk ik?
Ik had altijd wel full body foto's, zagen ze meteen hoe lang ik benquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:32 schreef Donna het volgende:
[..]
Ook daar heb je gelijk in inderdaad. Bij Badoo hebben de meeste het ook wel ingevuld hoor, de lengte.
Ik heb niet echt leuke full body foto's van mezelf, anders had ik ze wel toegevoegd ook.
Want je deed banana for scale?quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had altijd wel full body foto's, zagen ze meteen hoe lang ik ben
quote:
Haha nee is niet anders, maar dat zegt ook niet altijd zoveel. Tenzij je in een deuropening staat ofzo. Ik zie iig genoeg mannen die niet zo lang lijken op hun foto's en dan staat er 192cm op hun profiel. Eh okay.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien is onze definitie anders
Ik had totaalfoto's erop staan, gekleed
Allemaal maar net hoe de foto genomen isquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha nee is niet anders, maar dat zegt ook niet altijd zoveel. Tenzij je in een deuropening staat ofzo. Ik zie iig genoeg mannen die niet zo lang lijken op hun foto's en dan staat er 192cm op hun profiel. Eh okay.
Hmm, ik ben zelf ook volslank (of viesdik, het is maar hoe je het noemtquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allemaal maar net hoe de foto genomen is![]()
Sowieso loog ik niet over lengte, gewicht, e.d. want dat zie je tijdens een date toch wel.
Alleen moest ik soms wel lachen om de term 'volslank'.
Jij bent ook echt wel volslankquote:Op donderdag 21 maart 2024 14:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, ik ben zelf ook volslank (of viesdik, het is maar hoe je het noemt) maar juist daarom zet ik er ook wel fullbody pics op, anders zou ik niet meer op date durven. Ik heb niet de illusie dat mijn geweldige innerlijk het uiterlijk helemaal kan overschaduwen.
Sowieso heeft ook niet elke man de voorkeur voor een magere dame (en ok, ik ben ook weer niet tonnetje rond, gewoon volslank dusof curvalicious
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |