Ja eigenlijk wel. Ik kon geen andere verzinnenquote:Op donderdag 21 maart 2024 15:09 schreef MizzezAmy het volgende:
ik blijf het een verwarrende tt vinden
Banana for scale is beter hequote:Op donderdag 21 maart 2024 15:09 schreef MizzezAmy het volgende:
ik blijf het een verwarrende tt vinden
Jaaah!quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah!voor de volgende tt, hopelijk zijn we het volgend jaar nog niet vergeten.
Ja, of ik moet zelf weer actief worden op de apps, maar ik vind het zo vermoeiendquote:Op donderdag 21 maart 2024 17:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als Donna nu ons op de hoogte blijft houden, dan zitten we zo vol
Ohquote:
Haha. Nou mijn contact is denk ik klaar met nadenken als ik hem zo hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als Donna nu ons op de hoogte blijft houden, dan zitten we zo vol
First dates een optie?quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, of ik moet zelf weer actief worden op de apps, maar ik vind het zo vermoeiend
Oh? Wat is zijn besluit geworden?quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha. Nou mijn contact is denk ik klaar met nadenken als ik hem zo hoor.
Dat durf ik nietquote:
Oeh, nice! Ik ga die term hanterenquote:
We zijn druk aan het appen en dat gaat wel behoorlijk ver. Zeg maar.quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh? Wat is zijn besluit geworden?
misschien moet ik op fok ook maar wat lukraak dm s gaan sturen om te vragen of iemand met mij wil appenquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:57 schreef Donna het volgende:
[..]
We zijn druk aan het appen en dat gaat wel behoorlijk ver. Zeg maar.
Haha hij komt van Badoo. Maar woont toevallig wel heel dichtbij.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:16 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
misschien moet ik op fok ook maar wat lukraak dm s gaan sturen om te vragen of iemand met mij wil appen![]()
![]()
ik zit nu een paar week op datingapps,maar de moeite die je er in steekt om maar een paar zinnen van iemand terug te krijgenplus dat als je iemand wil berichten je betalen moet! en dan heerst er een stigma op naar de hoeren gaan! maar die kant wordt ik onbewust heen gestuurd haha
daar krijg je wel *waar* voor je geld
Hij zit er al ver in?quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:57 schreef Donna het volgende:
[..]
Oeh, gezellig aan het sexting doen,?quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:57 schreef Donna het volgende:
[..]
Gezellig sexting, die is nieuwquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh, gezellig aan het sexting doen,?🤭
Nou, Spannende Sexting danquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gezellig sexting, die is nieuw
Regelmatigquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, Spannende Sexting dan
Doe jij het wel eens ...?
quote:
Oeh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |