nou Jimmy is echt helemaal valsquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:34 schreef mazaru het volgende:
Wat een smerige stokers bij elkaar zeg
[ afbeelding ]
Heeft Ashley toch nog enige invloed gehadquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:34 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb 2 buiten streamsquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:34 schreef Snoozey het volgende:
3 zuurtjes buiten
randy ty ash en dannie lekker binnen kaarten
Tom en Alice doen er niet voor onder hoor. Ze zijn alle drie gewoon smerig aan het stokenquote:
mwah.. bleef niet echt bij vragenquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:35 schreef Joyce-43 het volgende:
duurde lang!
Jimmy is ook echt vals hoor nu !!!! heb al gestemt maar die krijgt zeker geen stem
Ash zat ook te huilen bij hem hij lult alles door ook vals .... vul maar in
en Ashley vroeg niets gisterenavond ze zei alleen wat
MOd Edit, ******quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heeft Ashley toch nog enige invloed gehad![]()
![]()
Ik vind "fakende" ook wel een goeie eigenlijkquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:35 schreef Luna68 het volgende:
Heb een typfout gemaakt in de TT, was m’n eerste, kan iemand er falende van maken?
sorry was m’n eerste en wist geen goed TTquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:35 schreef Joyce-43 het volgende:
duurde lang!
Jimmy is ook echt vals hoor nu !!!! heb al gestemt maar die krijgt zeker geen stem
Heb al vaker gezegd dat iedereen het spel speelt, de 1 door onder de radar te blijven (Randy en Alice) iedereen zit er voor de pot en niet om vrienden te makenquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen als Ashley het doet dan is binnen notime de COS vol gepost
Daar zat ik gisterenavond echt met stomme verwondering naar te kijken.
Ja iddquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen als Ashley het doet dan is binnen notime de COS vol gepost
Daar zat ik gisterenavond echt met stomme verwondering naar te kijken.
14uquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:37 schreef Joyce-43 het volgende:
hoelaat kwam die vliegtuig ( ga hem missen denk ik moet naar de dierenarts met me moppie )
ik heb het over ashley tegen Tom dat ze zei tegen hem dat ze niet op hem gaat stemmen daar ging het over en je hoort toch dat ze niets vraagtquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
mwah.. bleef niet echt bij vragen![]()
[ x ]
Had ook gekundquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind "fakende" ook wel een goeie eigenlijkfaken van eerlijk spel enzo
dacht dus ook dat je dat bedoelde
is toch goed ?quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:38 schreef Luna68 het volgende:
S
[..]
sorry was m’n eerste en wist geen goed TT
Ash zat te huilen omdat haar 'tactiek' was mislukt ... Hoogverraad nog wel omdat Tom zijn eigen keuze maaktequote:Op donderdag 21 maart 2024 12:35 schreef Joyce-43 het volgende:
duurde lang!
Die is gewoon AF ja.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:43 schreef Joyce-43 het volgende:
Jimmy heeft het echt afgedaan bij mijn nu na dit vuil secreet
Ik ben blij dat Jimmy weer terug isquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:43 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik vind het wel mooi dat hij het hele spel van Ashley prachtig heeft doorzien.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:43 schreef Joyce-43 het volgende:
nou hij is top haha heb iook wel hoor dat ik een TT moeilijk vindquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:38 schreef Luna68 het volgende:
S
[..]
Voor mij ook. Ik vond hem altijd wel leuk, maar dit is gewoon vies. Laffe manier van spelenquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jimmy is een slang met 2 koppen, lacht vriendelijk naar de 1 en moppert over de ander, draait zich om en doet hetzelfde maar dan andersom. Jimmy is voor mij nu ook af.
Volgens mij doen ze het allemaal Ik hoor het de laatste tijd iedereen eigenlijk wel doenquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jimmy is een slang met 2 koppen, lacht vriendelijk naar de 1 en moppert over de ander, draait zich om en doet hetzelfde maar dan andersom. Jimmy is voor mij nu ook af.
Nou hij zelfs in mijn eigen popipoll nog gestegen in de eerste weken, maar is nu een neerstortende lift beland....quote:
Zal hij van de Febo hebben.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:42 schreef yvondenise het volgende:
Hoe weet Jimmy dat er een vliegtuig voor Glenn komt?
Heerlijk! Ik hou durvanquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Jimmy weer terug is![]()
Lekker pinnige opmerkingen af en toe
Perfect !quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:38 schreef Luna68 het volgende:
S
[..]
Finalisten aan de wandel!quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:34 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
In de uitzendingen komt hij ook niet helemaal lekker uit de verf dus dat speelt ook mee.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Daarom stem ik nooit direct, ik kijk naar de poll van Salar en kijk dan naar wie mijn stem gaat. Nadat de nominaties bekend zijn gemaakt, wil ik altijd de reacties afwachten. Maar goed ook, anders had ik op Jimmy gestemd en die is voor mij af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |