nou Jimmy is echt helemaal valsquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:34 schreef mazaru het volgende:
Wat een smerige stokers bij elkaar zeg
[ afbeelding ]
Heeft Ashley toch nog enige invloed gehadquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:34 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb 2 buiten streamsquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:34 schreef Snoozey het volgende:
3 zuurtjes buiten
randy ty ash en dannie lekker binnen kaarten
Tom en Alice doen er niet voor onder hoor. Ze zijn alle drie gewoon smerig aan het stokenquote:
mwah.. bleef niet echt bij vragenquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:35 schreef Joyce-43 het volgende:
duurde lang!
Jimmy is ook echt vals hoor nu !!!! heb al gestemt maar die krijgt zeker geen stem
Ash zat ook te huilen bij hem hij lult alles door ook vals .... vul maar in
en Ashley vroeg niets gisterenavond ze zei alleen wat
MOd Edit, ******quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heeft Ashley toch nog enige invloed gehad![]()
![]()
Ik vind "fakende" ook wel een goeie eigenlijkquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:35 schreef Luna68 het volgende:
Heb een typfout gemaakt in de TT, was m’n eerste, kan iemand er falende van maken?
sorry was m’n eerste en wist geen goed TTquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:35 schreef Joyce-43 het volgende:
duurde lang!
Jimmy is ook echt vals hoor nu !!!! heb al gestemt maar die krijgt zeker geen stem
Heb al vaker gezegd dat iedereen het spel speelt, de 1 door onder de radar te blijven (Randy en Alice) iedereen zit er voor de pot en niet om vrienden te makenquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen als Ashley het doet dan is binnen notime de COS vol gepost
Daar zat ik gisterenavond echt met stomme verwondering naar te kijken.
Ja iddquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen als Ashley het doet dan is binnen notime de COS vol gepost
Daar zat ik gisterenavond echt met stomme verwondering naar te kijken.
14uquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:37 schreef Joyce-43 het volgende:
hoelaat kwam die vliegtuig ( ga hem missen denk ik moet naar de dierenarts met me moppie )
ik heb het over ashley tegen Tom dat ze zei tegen hem dat ze niet op hem gaat stemmen daar ging het over en je hoort toch dat ze niets vraagtquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
mwah.. bleef niet echt bij vragen![]()
[ x ]
Had ook gekundquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind "fakende" ook wel een goeie eigenlijkfaken van eerlijk spel enzo
dacht dus ook dat je dat bedoelde
is toch goed ?quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:38 schreef Luna68 het volgende:
S
[..]
sorry was m’n eerste en wist geen goed TT
Ash zat te huilen omdat haar 'tactiek' was mislukt ... Hoogverraad nog wel omdat Tom zijn eigen keuze maaktequote:Op donderdag 21 maart 2024 12:35 schreef Joyce-43 het volgende:
duurde lang!
Die is gewoon AF ja.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:43 schreef Joyce-43 het volgende:
Jimmy heeft het echt afgedaan bij mijn nu na dit vuil secreet
Ik ben blij dat Jimmy weer terug isquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:43 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik vind het wel mooi dat hij het hele spel van Ashley prachtig heeft doorzien.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:43 schreef Joyce-43 het volgende:
nou hij is top haha heb iook wel hoor dat ik een TT moeilijk vindquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:38 schreef Luna68 het volgende:
S
[..]
Voor mij ook. Ik vond hem altijd wel leuk, maar dit is gewoon vies. Laffe manier van spelenquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jimmy is een slang met 2 koppen, lacht vriendelijk naar de 1 en moppert over de ander, draait zich om en doet hetzelfde maar dan andersom. Jimmy is voor mij nu ook af.
Volgens mij doen ze het allemaal Ik hoor het de laatste tijd iedereen eigenlijk wel doenquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jimmy is een slang met 2 koppen, lacht vriendelijk naar de 1 en moppert over de ander, draait zich om en doet hetzelfde maar dan andersom. Jimmy is voor mij nu ook af.
Nou hij zelfs in mijn eigen popipoll nog gestegen in de eerste weken, maar is nu een neerstortende lift beland....quote:
Zal hij van de Febo hebben.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:42 schreef yvondenise het volgende:
Hoe weet Jimmy dat er een vliegtuig voor Glenn komt?
Heerlijk! Ik hou durvanquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Jimmy weer terug is![]()
Lekker pinnige opmerkingen af en toe
Perfect !quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:38 schreef Luna68 het volgende:
S
[..]
Finalisten aan de wandel!quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:34 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
In de uitzendingen komt hij ook niet helemaal lekker uit de verf dus dat speelt ook mee.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Daarom stem ik nooit direct, ik kijk naar de poll van Salar en kijk dan naar wie mijn stem gaat. Nadat de nominaties bekend zijn gemaakt, wil ik altijd de reacties afwachten. Maar goed ook, anders had ik op Jimmy gestemd en die is voor mij af.
Net als Ashley van de week opsommen/bedelen hoe "haar freeze" er uit zou moeten zienquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:44 schreef humpty het volgende:
Hoorde Jimmy vanmorgen tegen Tom zeggen dat hij zich niet
voor kon stellen dat er ook een vliegtuig voor hem zou komen.
Als het zo is zou ik het nog niet kunnen geloven....het was
gewoon schooien om een vliegtuig wat hij deed
nou na nu verdiend hij er geen of 1 met VUILE RAT!!!!! erop ofzoquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:44 schreef humpty het volgende:
Hoorde Jimmy vanmorgen tegen Tom zeggen dat hij zich niet
voor kon stellen dat er ook een vliegtuig voor hem zou komen.
Als het zo is zou ik het nog niet kunnen geloven....het was
gewoon schooien om een vliegtuig wat hij deed
Go Jimmy goquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:45 schreef Puzzie het volgende:
Ineens iedereen over de zeik![]()
Dit is een grap toch?
Die eer is voor ashleyquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou na nu verdiend hij er geen of 1 met VUILE RAT!!!!! erop ofzo
MOD Editquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:48 schreef Puzzie het volgende:
WTF nu ineens is iedereen teleurgesteld , boos over Jimmy
Hoe durft hij de waarheid te vertellen over die arme zielige eerlijke Ashley![]()
nee niet op die manierquote:
Als je al 2 weken verbale diarree hebt moeten aanhoren van ash en kaquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:49 schreef Li0nHeart het volgende:
#teamJimmy ... niet perse voor de winst, maar wel voor gewoon zeggen wat je denkt.
gaat mij niet om wat hij zegt, maar om zijn gedrag. Vorige week janken en klagen over Tom, bij Ash en Karen en ze nu belachelijk makenquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:48 schreef Puzzie het volgende:
Hoe durft hij de waarheid te vertellen over die arme zielige eerlijke Ashley![]()
Ik snap wel dat er mensen afhaken nadat haar ware aard naar boven kwam..quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
MOd Edit bericht verwijderd, gaat niet over de users hier
Jimmy speelt een dubbelspel. Zo haalt hij informatie en denkt buiten schot te blijven.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:37 schreef maryo55 het volgende:
Jimmy afgelopen week steeds klagen bij Ash en Karin over Tom. Ash en Karin tegen hem dat hij zich niet moet laten door Tom. En nu klagen dat Ash Tom zwart heeft gemaakt.
Mod Editquote:
Dat had ik gisterenavond. Maar dat ging nog wel een stap verder dan nu.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zit hier echt met verbazing te lezen
Zoals nu ook de ware aard van Alice en Jimmy naar boven komt.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik snap wel dat er mensen afhaken nadat haar ware aard naar boven kwam..
Hij heeft die niet doorzien hij heeft hier een hele grote rol in gehad. Jim is steeds de aangever geweest en Ash liet hij het uitvoeren. Hij roddelde over iedereen . Hij heeft ook steeds gezegd dat hij niet met haar in de Finale wilde zitten en nu gepikeerd zijn dat Ash op hem gestemd heeft.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:45 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat hij het hele spel van Ashley prachtig heeft doorzien.
Heb je misschien concrete voorbeelden waar ik naar moet zoeken? Ben terug aan het luisteren van voor hier mensen riepen dat die aan het stoken waren, maar nog zoekende dus...quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tom en Alice doen er niet voor onder hoor. Ze zijn alle drie gewoon smerig aan het stoken
Waarom mag dat niet. Vorige week lagen de kaarten nog heel anders. Hij begreep Tom even niet en was boos en teleurgesteld.. dat bespreek je dan toch met een “vriendin” nou ja hij dacht dat het een vriendin was. Inmiddels weet hij wel beter en heeft die “vriendin” hem al twee keer genomineerd en probeert hem ook continu te manipuleren. Hij is er nu wel klaar mee..quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
gaat mij niet om wat hij zegt, maar om zijn gedrag. Vorige week janken en klagen over Tom, bij Ash en Karen en ze nu belachelijk maken
Heb je ook gezien dat Ash dit vanaf het begin doet bij iedereen?quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
gaat mij niet om wat hij zegt, maar om zijn gedrag. Vorige week janken en klagen over Tom, bij Ash en Karen en ze nu belachelijk maken
Hij zei in het begin van het gesprek dat hij Ashley al vanaf dag 1 doorhad en zijn eigen spel speelde met Dilanoquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarom mag dat niet. Vorige week lagen de kaarten nog heel anders. Hij begreep Tom even niet en was boos en teleurgesteld.. dat bespreek je dan toch met een “vriendin” nou ja hij dacht dat het een vriendin was. Inmiddels weet hij wel beter en heeft die “vriendin” hem al twee keer genomineerd en probeert hem ook continu te manipuleren. Hij is er nu wel klaar mee..
Liegen en over elkaar lullen doen ze allemaalquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heb je ook gezien dat Ash dit vanaf het begin doet bij iedereen?
Dus ja ik snap het probleem niet zo . daarnaast zit er voor mij een verschil tussen mensen uitsluiten door leugens of klagen bij mensen
Nope. En daar heb ik gisteren al uitleg aan gegeven en daar wil ik het bij laten.quote:
Prima toch? dat doen er meer met hun maatje , en helemaal toen ze nog in een duo zatenquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij zei in het begin van het gesprek dat hij Ashley al vanaf dag 1 doorhad en zijn eigen spel speelde met Dilano
Klopt idd en hij heeft haar altijd wel met een korreltje zout genomen maar hij wist toen nog niet dat ze ook naar hem zo nep en vals was en daar is hij inmiddels nu achter.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij zei in het begin van het gesprek dat hij Ashley al vanaf dag 1 doorhad en zijn eigen spel speelde met Dilano
Neejoh niets aan de hand. Ze vertellen gewoon wat hun is opgevallen en hebben gezien de afgelopen dagen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb je misschien concrete voorbeelden waar ik naar moet zoeken? Ben terug aan het luisteren van voor hier mensen riepen dat die aan het stoken waren, maar nog zoekende dus...
quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Neejoh niets aan de hand. Ze vertellen gewoon wat hun is opgevallen en hebben gezien de afgelopen dagen.
Staat inmiddels op diverse social media accounts X/Insta/TikTok en daar ook vooral mensen die hopen dat het eindelijk eens tijd is dat Ashley naar huis gaat.
Jammer voor haar fans, maar was gewoon ook leuk om te zien ook hoe goed de bewoners zelf ook zien wat en waarom Ashley bepaalde dingen doet. Ze heeft haar hand een beetje overspeelt de afgelopen weken denk ik.
[ x ]
Daaris hij niet over gepikeerd hij wist dat dat ging gebeuren. Hij legt daar alleen de huichelachtige persoonlijkheid van Ashley bloot.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:53 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Hij heeft die niet doorzien hij heeft hier een hele grote rol in gehad. Jim is steeds de aangever geweest en Ash liet hij het uitvoeren. Hij roddelde over iedereen . Hij heeft ook steeds gezegd dat hij niet met haar in de Finale wilde zitten en nu gepikeerd zijn dat Ash op hem gestemd heeft.
Moet jij eens opletten...finale week opzekerquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:00 schreef lojanda het volgende:
Ik roep al weken dat Ashley van haar troon zou worden gestoten door bewoners en door de kijkers. De meesten bewoners hebben haar er al afgedonderd en nu zullen de kijkers snel volgen.
Zij gaat de finale echt never nooit niet winnen
Iemand uitsluiten , slechtpraten ,alleen maar omdat iemand niet doet wat jij wil , daar over stoken , mensen daar in manipuleren /tegen iemand opzetten ... er is een grens ..quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Liegen en over elkaar lullen doen ze allemaal
De laatste drie, vier zeker niet.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:00 schreef lojanda het volgende:
Ik roep al weken dat Ashley van haar troon zou worden gestoten door bewoners en door de kijkers. De meesten bewoners hebben haar er al afgedonderd en nu zullen de kijkers snel volgen.
Zij gaat de finale echt never nooit niet winnen
Het is niet de waarheid vertellen het is zijn eigen schoon praten. Hij is degene die al weken Alice zwart zat te maken Hij is degene die Dylano een stem heeft gegeven en vervolgens een week zwart heeft lopen maken. Hij is degene die al 2 weken over Tom ligt de roddelen tegen Ka en Ash en nu de zaak verdraaien dat het alleen maar van Ash afkomt.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:48 schreef Puzzie het volgende:
En zij verschuilt zich dan in het zitten van een spel maar je kan mij niet wijsmaken dat zij IRL anders isquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Iemand uitsluiten , slechtpraten ,alleen maar omdat iemand niet doet wat jij wil , daar over stoken , mensen daar in manipuleren /tegen iemand opzetten ... er is een grens ..
Jimmy wordt nu gedemoniseerd zodat mensen niet op hem gaan stemmen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:48 schreef Puzzie het volgende:
DAn zou Glenn moeten winnen, die heeft zich daar nooit schuldig aan gemaakt. Clubje Ty is/ was er ook niet vies van om mensen slecht te praten en te roddelen, ze doen het echt allemaal.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Iemand uitsluiten , slechtpraten ,alleen maar omdat iemand niet doet wat jij wil , daar over stoken , mensen daar in manipuleren /tegen iemand opzetten ... er is een grens ..
Ik hoop iig Tom en Glenn in de finale en het zou mooi zijn als Jimmy er ook nog bij komtquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De laatste drie, vier zeker niet.
Dat worden Tyron, Tom en Glenn en/of Alice
Dat dusquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:03 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Het is niet de waarheid vertellen het is zijn eigen schoon praten. Hij is degene die al weken Alice zwart zat te maken Hij is degene die Dylano een stem heeft gegeven en vervolgens een week zwart heeft lopen maken. Hij is degene die al 2 weken over Tom ligt de roddelen tegen Ka en Ash en nu de zaak verdraaien dat het alleen maar van Ash afkomt.
ja hèquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:48 schreef Puzzie het volgende:
Kijk jij via Videoland of heb je een andere stream?quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:03 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Het is niet de waarheid vertellen het is zijn eigen schoon praten. Hij is degene die al weken Alice zwart zat te maken Hij is degene die Dylano een stem heeft gegeven en vervolgens een week zwart heeft lopen maken. Hij is degene die al 2 weken over Tom ligt de roddelen tegen Ka en Ash en nu de zaak verdraaien dat het alleen maar van Ash afkomt.
Oh Jimmy is zeker geen heilige, hij kan ook roddelen en slachtofferen etc,quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:03 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Glenn zou ook echt een terechte winnaar zijnquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
DAn zou Glenn moeten winnen, die heeft zich daar nooit schuldig aan gemaakt. Clubje Ty is/ was er ook niet vies van om mensen slecht te praten en te roddelen, ze doen het echt allemaal.
Wie heeft Ash uitgesloten dan? Die zie ik nietquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh Jimmy is zeker geen heilige, hij kan ook roddelen en slachtofferen etc,
Maar dat doen ze allemaal , mensen uitsluiten , leugens rondstrooien en beschuldigen omdat ze niet doen wat jij had bedacht is andere koek
Je zou me ook op interessant tikmateriaal kunnen wijzen door een tijdstip ofzo te noemen, daar kunnen teruglezers en ik meer mee dan zo'n flauw plaagstootjequote:Op donderdag 21 maart 2024 12:57 schreef Snoozey het volgende:
ja beter tik je alles uit wat ash zegt
Verkeerd...quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vliegtuig PH-WDR is al onderweg.
Dat heb jij niet meegekregen????quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie heeft Ash uitgesloten dan? Die zie ik niet
Ik zie niet alles, moet ook nog werkenquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat heb jij niet meegekregen????
Dan heeft het weinig nut om te reageren
Hoop het., maar..quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:01 schreef Rhosyn het volgende:
Alle Belgen ( en sommige Nederlanders) op Glenn stemmen.
Alle Nederlanders en sommige Belgen ( die Ashley weg willen hebben) op Jimmy stemmen.
In ieder geval een spannende bank zaterdag.
Mag ook wel een keer.
Kan je ook gewoon Ashley zeggen? AL die bijnamen is toch niet nodigquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:12 schreef Witborst het volgende:
[..]
Hoop het., maar..
Is eigenijk een verkeerde bank.
Had er liever drie gezien met tom er bij.
Dan had ik die dik lip wel zien gaan.
Maar hoop aub dat ze er of twee tegelijk weg gooien met aslip er bij.
Is al één manipulatie zooitje hoe ze aslip er in hebben terug gezet.
Maar ja het is big brother.
Zien we morgen in de uitzending.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:18 schreef lojanda het volgende:
Is het eigenlijk al duidelijk wie nu op wie heeft gestemd?
Is daar ergens een lijstje van te zien?
Maar zo was het toch ook dat Ash en Randy hem als 3e heeft genomineerd. Maar daar is hij boos over. Hij heeft erin toegestemd en net zoals Ash hierin heeft toegestemd. Staan ze gelijk.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kijk jij via Videoland of heb je een andere stream?![]()
Hij heeft Dilano niet genomineerd.. dat heeft Alice gedaan en daar kon hij haar niet van af houden. Uiteindelijk heeft hij daarmee ingestemd omdat het duidelijk was dat Dilano al op de bank zou komen doordat andere bewoners hem zouden nomineren.
Ashley heeft gisteren toch ook op hem gestemd..quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:20 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar zo was het toch ook dat Ash en Randy hem als 3e heeft genomineerd. Maar daar is hij boos over. Hij heeft erin toegestemd en net zoals Ash hierin heeft toegestemd. Staan ze gelijk.
Randy heeft Ash, Danny, Jimmy en Glenn gedaan.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:18 schreef lojanda het volgende:
Is het eigenlijk al duidelijk wie nu op wie heeft gestemd?
Is daar ergens een lijstje van te zien?
De cavia is gereanimeerdquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:20 schreef lojanda het volgende:
Dus Ashley laat zo meteen weer die sliert uitgedroogde scheepstouw weer inzetten? En daar mag Glenn haar bij gaan helpen?
Maar zo was het toch ook dat Ash en Randy hem als 3e heeft genomineerd. Maar daar is hij boos over. Hij heeft erin toegestemd en net zoals Ash hierin heeft toegestemd. Staan ze gelijk.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kijk jij via Videoland of heb je een andere stream?![]()
Hij heeft Dilano niet genomineerd.. dat heeft Alice gedaan en daar kon hij haar niet van af houden. Uiteindelijk heeft hij daarmee ingestemd omdat het duidelijk was dat Dilano al op de bank zou komen doordat andere bewoners hem zouden nomineren.
Ik zou ook niet weten wie ze heeft uitgesloten. Het enige dat ik heb gezien dat ze teleurgesteld is in bepaalde mensen. Verder speelt ze haar spel blijkbaar goed. Het gaat hier bijna alleen nog maar over haar.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie heeft Ash uitgesloten dan? Die zie ik niet
Oké.. dan missen we dus Jimmy Karen Glenn Danny en Alice nog.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:21 schreef marky het volgende:
[..]
Randy heeft Ash, Danny, Jimmy en Glenn gedaan.
Ty heeft Ash, Danny, Jimmy en Karen gedaan
Ash heeft Ty, Randy, Jimmy en ik denk Alice gedaan
Glenn heeft geen idee
Tom heeft Ash, Danny, Karen, Glenn gedaan.
Jimmy, Karen en Danny mochten niet stemmenquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Oké.. dan missen we dus Jimmy Karen Glenn Danny en Alice nog.
Ja goede leerschool gehad 10 weken lang.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tom en Alice doen er niet voor onder hoor. Ze zijn alle drie gewoon smerig aan het stoken
Oja tuurlijkquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jimmy, Karen en Danny mochten niet stemmen
Onzin, het zit wel of niet in je karakter. Glenn doet er ook niet aan meequote:Op donderdag 21 maart 2024 13:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja goede leerschool gehad 10 weken lang.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De FEBO zit weer eens te lunchen natuurlijk.. kunnen die ook niet gewoon net als ons een boterham bij hun scherm opetenquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:25 schreef Dotteke het volgende:
twee streams met kaartende bewoners Karen Jimmy en Randy
Zie toch 2 verschillende streams.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
De FEBO zit weer eens te lunchen natuurlijk.. kunnen die ook niet gewoon net als ons een boterham bij hun scherm opeten
Daar was hij niet boos over, hij wist dat toen nog niet eens . Hij was boos omdat Ash bij hem zat te janken dat haar vertrouwen was beschaamd , iemand (Tom) had verraad gepleegd , en dat dat het ergste is wat mensen bij haar kunnen doen , tranen met tuiten om Tom en dan blijkt ze zelf ook op anderen te hebben gestemd , niet zoals ze had afgesproken met 'haar' clubje . Geen idee wat je nou precies wil zeggenquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:20 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar zo was het toch ook dat Ash en Randy hem als 3e heeft genomineerd. Maar daar is hij boos over. Hij heeft erin toegestemd en net zoals Ash hierin heeft toegestemd. Staan ze gelijk.
Sinds 1 minuut idd.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie toch 2 verschillende streams.
Op het moment dat Dotteke het zei waren de streams weer terugquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie toch 2 verschillende streams.
Nou die loopt wel aan het halsbandje van ashley. Maar is een fijne vent dus heb er geen moeite als hij zou winnen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Glenn zou ook echt een terechte winnaar zijn
Ik ben benieuwd of hij dat inderdaad gaat doen, vanmorgen zei hij nog dat hij dat niet ging doen omdat hij dit veel leuker vindt staan.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:20 schreef lojanda het volgende:
Dus Ashley laat zo meteen weer die sliert uitgedroogde scheepstouw weer inzetten? En daar mag Glenn haar bij gaan helpen?
Nou die hebben niet al te vriendelijk afscheid van elkaar genomen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom praat lief over z'n ex. Fil zou gaan voetballen, maar was er nog niet van gekomen. Hij denkt dat z'n ex hem er nog niet op heeft gedaan omdat ze weet dat Tom graag de eerste keer met hem mee zou gaan.
Dat zou kunnen... ik typ alleen wat hij net zei.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou die hebben niet al te vriendelijk afscheid van elkaar genomen.
Altijd mooi als je als ouders uit elkaar gaat en alles eraan doen wat voor de kinderen het beste isquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom praat lief over z'n ex. Fil zou gaan voetballen, maar was er nog niet van gekomen. Hij denkt dat z'n ex hem er nog niet op heeft gedaan omdat ze weet dat Tom graag de eerste keer met hem mee zou gaan.
Ben benieuwd of dat vliegtuigje voor Glenn nog iets gaat veranderen met het oog op de exitquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou die loopt wel aan het halsbandje van ashley. Maar is een fijne vent dus heb er geen moeite als hij zou winnen.
Hoe kom je daar bijquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou die hebben niet al te vriendelijk afscheid van elkaar genomen.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:00 schreef Snoozey het volgende:
zou mooi zijn als jimmie eruit gaat. kan er een keer iemand anders koken
Ashleyquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:00 schreef Snoozey het volgende:
zou mooi zijn als jimmie eruit gaat. kan er een keer iemand anders koken
Wel hoor , vanmorgen na de bekendmaking nog dat Tom dit allemaal heeft bekokstoofd en dat dat ZIJN plan was . In de ogen van Glenn is Tom de schuldige dat hij erop staat.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Onzin, het zit wel of niet in je karakter. Glenn doet er ook niet aan mee
Ik denk dat hij gewoon dat hij uiteindelijk ook zijn eigen plan trekt maar dat het voor hem nu nog niet de tijd is om het bondje los te laten.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou die loopt wel aan het halsbandje van ashley. Maar is een fijne vent dus heb er geen moeite als hij zou winnen.
Hij gaf toen toch ook aan dat hij mee zou helpen?quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:33 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hij dat inderdaad gaat doen, vanmorgen zei hij nog dat hij dat niet ging doen omdat hij dit veel leuker vindt staan.
vooral heel veel "OMMIJKOT" "OMMIJKOT ZO LEUK!" het komende uurquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat vliegtuigje voor Glenn nog iets gaat veranderen met het oog op de exit
Zou kunnen , ik weet da niequote:Op donderdag 21 maart 2024 13:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij gaf toen toch ook aan dat hij mee zou helpen?
quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:39 schreef ledn81 het volgende:
[..]
vooral heel veel "OMMIJKOT" "OMMIJKOT ZO LEUK!" het komende uur
Zat net hetzelfde te denkenquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:40 schreef spapaars het volgende:
Een freeze op het moment dat het vliegtuigje er bijna is, zou ook grappig zijn.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:40 schreef spapaars het volgende:
Een freeze op het moment dat het vliegtuigje er bijna is, zou ook grappig zijn.
oh ik dacht financieelquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
No Biggie met Liese en Naomi zijn gestopt, stond gister op insta. De kijkcijfers in België waren slecht en dalen steeds meer en de haatberichten die ze kregen, waren de hoofdzakelijke redenen.
Ze zal wel dicht in de buurt van hem blijven want stel je voor dat ze niet in beeld komt..quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:39 schreef ledn81 het volgende:
[..]
vooral heel veel "OMMIJKOT" "OMMIJKOT ZO LEUK!" het komende uur
Thnx, ik zat op de andere streamquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley in de groene kamer weer leugens verspreiden over Tom.
fokking hell blijft dat mens aan de gang..quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Weet je wat Tom zou moeten horen? Dat hij zichzelf voor schut aan het zetten is, niet alleen hier in het huis. Maar ook voor z'n eigen fans, met dit gedrag. Dat zou hij moeten weten.
Als 1e staat ze bij hem en dikke knuffels enz enzquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze zal wel dicht in de buurt van hem blijven want stel je voor dat ze niet in beeld komt..
Ash zou nooit op Alice gaan, vanwege te sterk... daar wou ze niet tegen staan. Dus ik vermoed Ty, Randy, Jimmy & Glennquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:21 schreef marky het volgende:
[..]
Randy heeft Ash, Danny, Jimmy en Glenn gedaan.
Ty heeft Ash, Danny, Jimmy en Karen gedaan
Ash heeft Ty, Randy, Jimmy en ik denk Alice gedaan
Glenn heeft geen idee
Tom heeft Ash, Danny, Karen, Glenn gedaan.
Ze schijnt als enige te weten hoe je het spel moet spelenquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:44 schreef Ebinas het volgende:
Ash is totaal obsessed nu bij Tom.
Genieten zit er nauwelijks nog in.
Ze gaat van de ene ellende naar de andere in haar hoofd
Hij moest eens weten hoe blij en trots zijn fans nu zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Weet je wat Tom zou moeten horen? Dat hij zichzelf voor schut aan het zetten is, niet alleen hier in het huis. Maar ook voor z'n eigen fans, met dit gedrag. Dat zou hij moeten weten.
Gaat lekker ookquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze schijnt als enige te weten hoe je het spel moet spelen
Ze ontdekken zojuist dat ze verkeerde tekst er achter hebben. Ze zijn nu "Dumb&Dumber go home!" aan het halenquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:47 schreef Jockari het volgende:
Vliegtuigje vliegt terug. BB is het zoveelste vliegtuigje waarschijnlijk ook beu, en heeft ze retour gestuurd.
[ afbeelding ]
Hier vanmiddag een snelle boterham, vanavond koopavond draaien. Maar heb nu ook zin in frietquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:49 schreef lojanda het volgende:
Ik zit weer te watertanden van die lekkere frietjes![]()
Ga manlief appen dat we vanavond maar eens lekker frietjes gaan bestellen
quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze ontdekken zojuist dat ze verkeerde tekst er achter hebben. Ze zijn nu "Dumb&Dumber go home!" aan het halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of in de wacht gezet, ze eten nu.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:47 schreef Jockari het volgende:
Vliegtuigje vliegt terug. BB is het zoveelste vliegtuigje waarschijnlijk ook beu, en heeft ze retour gestuurd.
[ afbeelding ]
Doe dan maar een freezequote:Op donderdag 21 maart 2024 13:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of in de wacht gezet, ze eten nu.
Lijkt er niet op.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of in de wacht gezet, ze eten nu.
Ash heeft zelfs al controle over het luchtruim zodat er maar geen onnodige reclame komt voor mede bewoners. Wat is zij toch goed!quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:51 schreef ledn81 het volgende:
Wind stond al niet gunstig (tegenwind) en nu gaat de landingsbaan over het huis ook nog eens open.
Denk dat er morgen misschien 2 tegelijk komen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier vanmiddag een snelle boterham, vanavond koopavond draaien. Maar heb nu ook zin in friet
Is niet goed hoor het zien van al dat eten want daar krijg je trek vanquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier vanmiddag een snelle boterham, vanavond koopavond draaien. Maar heb nu ook zin in friet
Welja waarom niet.. nog meer verspilling en milieu vervuilingquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:51 schreef ledn81 het volgende:
Wind stond al niet gunstig (tegenwind) en nu gaat de landingsbaan over het huis ook nog eens open.
Denk dat er morgen misschien 2 tegelijk komen.
[ afbeelding ]
Cursus zelfreflectie zou haar goed doen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:44 schreef OmaJacky het volgende:
Hahahhaha
Volgens Asley zou Tom moeten horen dat hij zichzelf voor schut aan het zetten is , niet alleen in het huis maar ook voor z'n fans.
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ash heeft zelfs al controle over het luchtruim zodat er maar geen onnodige reclame komt voor mede bewoners. Wat is zij toch goed!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat soort trucs past Karen ook vaak toe , zoals gisteren overal voor de 100e keer met een omweggetje over Tom beginnen . Hopend dat er wordt gehaptquote:
Zeker weten ?quote:
Die speelt de goedzak.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:57 schreef greysbones het volgende:
Glenn gaat dan ook daadwerkelijk helpen met die haren
Die is gek
Daarom jammer dat ze niet genomineerd is. Alleen al om dat vieze eten zou ze eruit moetenquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:56 schreef Ptr67 het volgende:
Karen... mond toe tijdens het eten aub.
We weten al wat je aan het eten bent, we hoeven het niet gemaald te zien.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dat zegt wel wat over hemquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:57 schreef greysbones het volgende:
Die is gek
Heb je heel goed door puzzquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
dat soort trucs past Karen ook vaak toe , zoals gisteren overal voor de 100e keer met een omweggetje over Tom beginnen . Hopend dat er wordt gehapt
quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeker weten ?
Anders moet je even iets verder teruglezen
de'r haar is veel beter nu zoals het was tijdens het etenquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:57 schreef greysbones het volgende:
Die is gek
Familie geeft vaak ook ruim.quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:02 schreef lojanda het volgende:
Ik vraag me echt af wat voor mensen er mee doen aan het laten vliegen van zo’n vliegtuigje? Zijn het mensen met teveel geld en weten er niets nuttigs mee te doen zoals het te schenken aan een goed doel? Of zijn het mensen die het niet kunnen betalen en maar net rond kunnen komen.. of zelfs net niet en dan toch om hun idool te steunen en na hun weinige geld die ze besteden aan een shaggie en honden of kattenvoer ook nog wat te verspillen aan deze onzin?![]()
Ik vraag me dat echt af..
Nou het eten zit er weer in en ze kunnen weer verder met roddelen
Iig niet aan dit soort onzinquote:Op donderdag 21 maart 2024 14:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Beter aan een goed besteden denk ik dan
Zou ze nu nog steeds niet doorhebben dat het er echt niet uitziet?quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:04 schreef greysbones het volgende:
Ty tegen ash
Ga je nu die rotzooi in je hoofd doen
quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]zou beter zijn : #BB2024 Season FUBAR, GO HOME ALLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dachten dat het voor LLDL was.quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:03 schreef spapaars het volgende:
Zie het nu, die heeft boven de villa van DGK gevlogen in Eemnes, kleine vergissing.
[ afbeelding ]
Kan er ipv vliegtuigje een tshirt voor haar verzameld worden.quote:
Ik heb eerder gezien bij DGK en wist dat er fans waren die het niet konden betalen maar dan toch meededen. Het waren echt vaak mensen die ik net beschreefquote:
Weet dat ook nog, veel toezeggingen, maar niemand die betaalde.quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb eerder gezien bij DGK en wist dat er fans waren die het niet konden betalen maar dan toch meededen. Het waren echt vaak mensen die ik net beschreef
Bij Utopia markten zag je het ook vaak.Bijna niks te besteden en ze kwamen trouw elke keer.quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb eerder gezien bij DGK en wist dat er fans waren die het niet konden betalen maar dan toch meededen. Het waren echt vaak mensen die ik net beschreef
Dat kan wel even duren.quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:10 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Na een paar rond-vliegenieren : mayday mayday out of gass... mayday mayday
Dat wil ze liever niet horen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:11 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley tegen tyron gek he hoe mensen reageren na een nominatie. Ging over jimmy die met Tom buiten loopt. Tyron zegt het was gister al goed hoor.
En dat is hij nietquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:00 schreef marky het volgende:
[..]
Daaris hij niet over gepikeerd hij wist dat dat ging gebeuren. Hij legt daar alleen de huichelachtige persoonlijkheid van Ashley bloot.
Nee, daar vliegen ze te laag voor.quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:13 schreef BigBreg83 het volgende:
Is het niet te bewolkt voor een vliegtuigje?
Ze hebben een claxon volgens Karen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:13 schreef BigBreg83 het volgende:
Is het niet te bewolkt voor een vliegtuigje?
En mistlampen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze hebben een claxon volgens Karen.
Tegen een wolk "toettoet!! Aan de kant!!"quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry maar ik begrijp dat echt nietquote:Op donderdag 21 maart 2024 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij Utopia markten zag je het ook vaak.Bijna niks te besteden en ze kwamen trouw elke keer.
Die hard fans.quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Sorry maar ik begrijp dat echt niet
Maar toch probeert ze ff te prikken..quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:11 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley tegen tyron gek he hoe mensen reageren na een nominatie. Ging over jimmy die met Tom buiten loopt. Tyron zegt het was gister al goed hoor.
Ho maar weer.quote:
quote:
Ik zie dat toch andersquote:
Loopt uitquote:Op donderdag 21 maart 2024 14:19 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe gaat het op de Belgische fb poll. Loopt jimmy al in op ashley ?
Ik denk dat Dilly hierin fout/nasty is geweest. In de uitzending was te zien dat hij tegen Jimmy zei dat Ash de anderen ook aan het overtuigen was om Jimmy erop te zetten, wat niet het geval was. Dus begrijp Jimmy zijn reactie daar wel in. Maar groep Alice of Ty, heeft nu toch ook op Jimmy gestemd anders had hij niet op de bank gezetenquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:20 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Gaaf dit is echt de enige kans om de groepsdynamiek te veranderen. Als er maar wel 2 uitgaan. Maar dat weten we pas zaterdagquote:
Glenn verdient het niet om te winnen omdat hij altijd heeft gedaan wat Ashley heeft gevraagd en nooit zijn eigen spel gespeeld heeft. geen respect voorquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
DAn zou Glenn moeten winnen, die heeft zich daar nooit schuldig aan gemaakt. Clubje Ty is/ was er ook niet vies van om mensen slecht te praten en te roddelen, ze doen het echt allemaal.
Dat heb ik ook. Leuke kerel maar teveel een volgeling.quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:25 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Glenn verdient het niet om te winnen omdat hij altijd heeft gedaan wat Ashley heeft gevraagd en nooit zijn eigen spel gespeeld heeft. geen respect voor
Ja te beïnvloedbaar door ashley. Denk als zij weg is dat Glenn en bv karen een stuk losser worden en de strijd weg gaat.quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:26 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Leuke kerel maar teveel een volgeling.
Danny en Glenn hebben hun kans gehad maar toen durfde ze niet. Daar hebben ze meteen hun kans om te winnen weggegooid.quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja te beïnvloedbaar door ashley. Denk als zij weg is dat Glenn en bv karen een stuk losser worden en de strijd weg gaat.
klopt. dan heb ik nog meer respect voor Danny hij wilde het maar Glenn was bangquote:Op donderdag 21 maart 2024 14:30 schreef engine het volgende:
[..]
Danny en Glenn hebben hun kans gehad maar toen durfde ze niet. Daar hebben ze meteen hun kans om te winnen weggegooid.
Ashley was daar toch ook.quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij Utopia markten zag je het ook vaak.Bijna niks te besteden en ze kwamen trouw elke keer.
Viel mij ook al op dat ze wat uit lijkt te dijenquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:53 schreef lojanda het volgende:
Ashley wilde geen vette hap meer vandaag want ze had zo’n last.. volgens mij heeft ze weer het grootste bord van iedereen. Als je haar gezicht van de zijkant bekijkt is ze inmiddels een behoorlijke dubbele kin aan het kweken
Glenn was niet bang, hij vond het nog te vroeg voor die move.quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:31 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
klopt. dan heb ik nog meer respect voor Danny hij wilde het maar Glenn was bang
hij was bang want hij heeft 5x benoemd dat Ashley hem het leven zuur zou maken daar.quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Glenn was niet bang, hij vond het nog te vroeg voor die move.
Glenn zei toen duidelijk ik heb nog geen zin om dan 3 weken ashley op me nek te hebben. Hij wilde de toorn van de generaal nog niet ontvangenquote:Op donderdag 21 maart 2024 14:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Glenn was niet bang, hij vond het nog te vroeg voor die move.
Airbags in het stuurquote:Op donderdag 21 maart 2024 14:19 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
En een dashcam om botsingskes te registreren voor de verzekering.
Mss kunnen ze die in het huis aan iedereen daar geven, kunnen ze allemaal wel gebruiken en hebben ze wat te doen ipv van hangen, kaarten en roddelenquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Cursus zelfreflectie zou haar goed doen.
Flitsmeister app.quote:
Was gisteravond tijdens het eten precies andersomquote:Op donderdag 21 maart 2024 14:05 schreef greysbones het volgende:
Ty kliert met alice
En wie moet ook
Kaatje
Iemand anders zag hem vliegen.quote:
Lekker joepen.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoop dat Ashley zo met een halve marmot buiten staat te zwaaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |