Ik vond deze foto wel leuk, jij met je kindersquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
ik neem in mijn konijnlijke ambt deze TT als wettelijk
Je bent wel willekeurig om er maar 4 te pakken van de 500quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vond deze foto wel leuk, jij met je kinders
Hier staan er wel meer op maar ze bleven niet stil zitten, de rakkers!quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent wel willekeurig om er maar 4 te pakken van de 500
Maar toch dank
TotGodquote:Op donderdag 21 maart 2024 07:32 schreef ToT het volgende:
Jaren geleden kocht m'n vriendin (toentertijd) een Hollandse hangoor voor me voor mijn verjaardag!
Was gewoon omdat zij een konijn wilde hebben.
Ja of ik wel zelf ff een groot hok en alle andere toebehoren wilde kopen.
"Hoe ga je hem noemen?" vroeg ze me.
"Ja Stampertje is vrij afgezaagd he?" Ik keek naar de hangende oren van het beestje en vertelde haar mijn idee, een variant op die afgezaagde naam.
Zij: "Oh nee! We gaan hem NIET Stumpertje noemen!!!!"
Jammer meid, ik was degene die de naam mocht kiezen!En dus werd het Stumpertje!
Het leuke was dat dat beest enorm dol op mij werd en een grafhekel aan haar kreeg!Goeiemorgen peeps!
Vogeltjequote:
Maantjequote:
Stiggie heyyyquote:Op donderdag 21 maart 2024 08:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
TotGod
[..]
Vogeltje
[..]
Maantje
Kerel!quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
TotGod
[..]
Vogeltje
[..]
Maantje
lekker (warm dan) maar ik vind brinta drinkontbijt met banaan smaak ook lekkerquote:
* TheStigsDutchCousin mompelt iets over dirty mind en zoquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lekker (warm dan) maar ik vind brinta drinkontbijt met banaan smaak ook lekker![]()
Zakje wat je in koude melk schudt.. goed roeren en![]()
het is net een vloeibare milkshake dan
Sallykequote:
bij jou jaquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin mompelt iets over dirty mind en zo
Jaaaa!! Dat verhaal vertelde je ooit al!quote:Op donderdag 21 maart 2024 07:32 schreef ToT het volgende:
Jaren geleden kocht m'n vriendin (toentertijd) een Hollandse hangoor voor me voor mijn verjaardag!
"Ja Stampertje is vrij afgezaagd he?" Ik keek naar de hangende oren van het beestje en vertelde haar mijn idee, een variant op die afgezaagde naam.
Het leuke was dat dat beest enorm dol op mij werd en een grafhekel aan haar kreeg!Goeiemorgen peeps!
Oeh klinkt goeedquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lekker (warm dan) maar ik vind brinta drinkontbijt met banaan smaak ook lekker![]()
Zakje wat je in koude melk schudt.. goed roeren en![]()
het is net een vloeibare milkshake dan
Supernijnquote:Op donderdag 21 maart 2024 07:32 schreef ToT het volgende:
quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Jaaaa!! Dat verhaal vertelde je ooit al!
Karmaaaaaa
Want zij wilde het nijn houden toen jullie uit elkaar gingen
quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin mompelt iets over dirty mind en zo
quote:
Muiskequote:
We misten je alquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht kom jullie weer even vervelen
Je bent gewildquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik word veel gemist altijd. Apart wel.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan daar heel slecht tegen
quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan daar heel slecht tegen
quote:
Mijn werk.quote:
Never skip legday!quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:51 schreef ToT het volgende:
Weer terug uit de sportzaal. Voor de eerste keer in een redelijk lange tijd toch maar weer m'n benen getraind!Dat voel ik wel!
Voor het eerst squats gedaan met de Smith machine; je voelt behoorlijk wat verschillende spieren ineens volledig in paniek schieten!
De bar van 30 kg + 2x 20 kg gedaan. Ik kon niet echt een gemakkelijke houding vinden; die haken draaiden me veel te snel naar de "opvang"-stand. Zat daar veel meer mee te kutten dan dat ik me op de uitvoering van de oefening concentreerde.
Desalniettemin wel goed getraind!
Ik ben streng geweest op het werk, telt dat?quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben jullie nog een spannend onderwerp om over te praten?
Je hebt iemand verteld dat het werk echt niet opschiet en dat de deadline vorig jaar was?quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben streng geweest op het werk, telt dat?
De deadline is anderhalf jaar geledenquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt iemand verteld dat het werk echt niet opschiet en dat de deadline vorig jaar was?
Er zijn weinig deadlines die gehaald worden volgens mij.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De deadline is anderhalf jaar geleden
En ik moet streng zijn omdat ik testresultaten nodig heb morgen
Vooral als je voor de overheid werktquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zijn weinig deadlines die gehaald worden volgens mij.
Ik vind het zo'n domme term eigenlijkquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Deadlines zijn ook maar een richtlijn
dit is de lijn waarop het dood moet zijn?quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n domme term eigenlijk
Ja, gek tochquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
dit is de lijn waarop het dood moet zijn?
Veel beter en voelt gelijk ook wel alsof er iets gedaan isquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, gek toch
Ik zou het liever finishlijn noemen
Precies!quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Veel beter en voelt gelijk ook wel alsof er iets gedaan is
Maakt ook veel sense omdat we in dit bedrijf nog wel eens met sprints werken. En dan ga je niet sprinten naar de doodquote:Op donderdag 21 maart 2024 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies!
Klinkt ook niet zo depressief.
Nog beterquote:Op donderdag 21 maart 2024 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maakt ook veel sense omdat we in dit bedrijf nog wel eens met sprints werken. En dan ga je niet sprinten naar de dood
Ja de verhoudingen zijn net ff wat uit balans nu. Leg day moet ik wel wat minder vaak skippen idd.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben jullie nog een spannend onderwerp om over te praten?
quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Een geil gleufdier?
Een stoute stoeipoes?
Een hitsig hertje?
Stalen Staaf dan wel.quote:
Dat kan ook ja.quote:
Ab Normaalquote:
En met de paal in z'n broek!quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die had het altijd over staafmixers!
Ook dat!quote:Op donderdag 21 maart 2024 16:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En met de paal in z'n broek!
Als ik dat plaatje zie is het al nightmare fuelquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:49 schreef ToT het volgende:
Over tenten gesproken; Mini-ToT kijkt tegenwoordig hier naar:
[ afbeelding ]
Zwaar duister als je beseft waar het over gaat!
Dat clowntje komt ineens uit de lucht vallen in een circustent.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ik dat plaatje zie is het al nightmare fuel
Je krijgt dagelijks ook dodelijke opdrachten waaraan je vrijwillig mee mag doen (maar die opdrachten hebben sowieso invloed op alles en iedereen daar dus word je er automatisch wel in meegesleurd of je nou wil of niet), en als je de opdracht hebt afgerond, krijg je als beloning een digitaal diner.quote:
Je bent zellufquote:
Ik ga dit niet kijken.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Je krijgt dagelijks ook dodelijke opdrachten waaraan je vrijwillig mee mag doen (maar die opdrachten hebben sowieso invloed op alles en iedereen daar dus word je er automatisch wel in meegesleurd of je nou wil of niet), en als je de opdracht hebt afgerond, krijg je als beloning een digitaal diner.
Eten, drinken en zelfs slapen hebben daar geen functie omdat je eigenlijk geen echt lichaam hebt, maar de illusie van eten is voor de bewoners daar al een hele belevenis.
Slapen doen ze dus ook niet echt; het is meer een moment van afzondering van de gekte daar.
Fucking duister!Maar het is wel heel grappig ADHD-achtig gedaan allemaal waardoor de kinderen die het zien, niet beseffen wat voor marteling die wereld eigenlijk is!
quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga dit niet kijken.
En dit van iemand die dol is op horrorgames.
Hoezo laat jij hem dat kijken?quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat clowntje komt ineens uit de lucht vallen in een circustent.
Het laatste wat ze zich kan herinneren is dat ze een headset op deed en ineens hier verscheen. Ze was een normaal mens en ineens is ze zo'n cartoonfiguur, en behalve dat moment van vlak voor ze er arriveerde, herinnert ze zich niks meer van haar oude leven.
De andere cartoonfiguren daar die er al jaaaaaaaren wonen, hebben het zelfde. Ze hebben hun lot grotendeels geaccepteerd, maar soms slaat de wanhoop toch toe, en als je echt alle hoop in je leven verliest, verander je in een vreselijk corrupt monster dat anderen aanvalt en dan moet je verslagen worden en in een duistere put gegooid worden.Leuk voor kleine kindjes!
Mailykequote:
Vogeltjequote:
Earl Greyskequote:
Ik denk het wel jaquote:
Dat denk ik nietquote:
Lovkequote:
Whut?!quote:
Ik ga het gewoon proberenquote:Op donderdag 21 maart 2024 20:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Whut?!
Respect...
Ikke niet.
Kan ook niet trouwens want heb afspraak morgenvroeg.
Wij zijn zellufquote:
Eckte supportersquote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij zijn zelluf
Earl Greyske
Zoals het hoortquote:
hop hopquote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoals het hoort
* TheStigsDutchCousin vizier dicht doet
GAS EROP!quote:
Deze vrouwquote:
Gekke Gianniquote:
goed hequote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:29 schreef maily het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Wat zijn jullie vroeg allemaal ...
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:29 schreef maily het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Grijsjequote:
alles goed met u?quote:
alles is overdreven, maar het is goed.quote:
werken vandaag of?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alles is overdreven, maar het is goed.
Mailykequote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:29 schreef maily het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Formule 1 hč. In Australië dit weekendquote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:29 schreef maily het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Lovkequote:
Sallykequote:
en bijna vergeten: Sallykequote:
ToTGod!quote:
Maantjequote:
@DerRabbitquote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Feelgood plaatje
[ afbeelding ]
quote:
paaskonijnquote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Feelgood plaatje
[ afbeelding ]
Mogguh Gianniquote:
Een userinnetje uit DTS volgens mij.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Weet me te herinneren dat iemand doodsbang was voor konijnen
Deze ridders?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Weet me te herinneren dat iemand doodsbang was voor konijnen
quote:
Muiskequote:
Ik volg het niet dus ik weet dat ook niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Formule 1 hč. In Australië dit weekend
Ik trok het niet om zó vroeg wakker te zijn, haha
Succes!quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:01 schreef maily het volgende:
[..]
Ik volg het niet dus ik weet dat ook niet.
Nou, hier mag het hequote:
7 tinten Stig?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow ok
* greysbones bergt zweep weer op
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:34 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jullie het er niet over mogen hebben he
waar? wie? waarom?quote:
duidelijk, dankjewelquote:
Wel loonsverhoging?quote:
Vooral asfaltkleurenquote:
Die krijgen wij standaard op 1 januariquote:
maar jij bent beter dan standaardquote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die krijgen wij standaard op 1 januari
We hebben een CAO dus daar valt weinig aan te veranderenquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We hebben een CAO dus daar valt weinig aan te veranderen
meer geven mag altijdquote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We hebben een CAO dus daar valt weinig aan te veranderen
zoek je nog een huisman?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarnaast ben ik niet ontevreden over het salaris
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Rijke minimuis!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
helemaal niet meer werken lijkt me ook wel saai, denk ikquote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo rijk ben ik nou ook weer niet
Ik voel me altijd rijkquote:
Dan zeg ik dat welquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:34 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jullie het er niet over mogen hebben he
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dan zeg ik dat wel
Jullie mogen het er niet over hebben hier![]()
Ik heb geen meterkastquote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:46 schreef maily het volgende:
[..]
Pas je in de meterkast bij @:ieniminimuis
Doen we lekker tochquote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dan zeg ik dat wel
Jullie mogen het er niet over hebben hier![]()
Centimeterkast?quote:
Ook niet. Wel meerdere centimetersquote:
I knowquote:
Behalve in een muizenval!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Muisjes aan de top
het leven kan niet op
Moest je om 00.00 uur thuis zijnquote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:57 schreef Sally het volgende:
Helleu
Was weer gezellig in het café vanaaf![]()
Nee... maar ik wilde niet een taxi naar huis nodig hebben...quote:Op zaterdag 23 maart 2024 02:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moest je om 00.00 uur thuis zijn![]()
![]()
Leuk dat het gezellig was
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 23 maart 2024 02:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee... maar ik wilde niet een taxi naar huis nodig hebben...
Dus met de bus.
Was dit keer niet met de fiets, anders was ik wel wat langer blijven hangen denk ik.
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 02:20 schreef Sally het volgende:
Btw, toen ik het schreef zat ik nog in de bus
Nopequote:Op zaterdag 23 maart 2024 02:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Begrijpelijk
[..]![]()
je was niet voor middernacht thuis
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 03:09 schreef Sally het volgende:
Ik kijk nu F1 - lukte om op te blijven omdat ik nog even met iemand aan de telefoon zat
En wat doe jij zoal op dit tijdstip?
Ow, da's minder....quote:Op zaterdag 23 maart 2024 03:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]wat ik zoal doe
ik lig in bed.. heb een paar uurtjes geslapen.. werd wakker en dacht dat het al ochtend was![]()
niet dus![]()
val niet in slaap
nope.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 03:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
JaDe switch erbij pakken helpt ook niet echt natuurlijk
ik weet het maar had al een uur geprobeerd in slaap te vallen wat niet luktequote:Op zaterdag 23 maart 2024 03:35 schreef Sally het volgende:
[..]
nope.
""Geen beeldscherm meer voor het slapen!!!"""
lekker slapen als dat luktquote:Op zaterdag 23 maart 2024 03:37 schreef Sally het volgende:
Nou , F1 afgeloopt voor nu.
Zal ik doorhalen tot ca 5 uur en dan om 6 uur de kwali, of nu de oogjes proberen te sluiten en de kwali morgen overdag terug kijken...? Hm. Hmmmmm....
Morguh heer Stigquote:
Dotjequote:
O dat is mooi vroeg, veel kijk plezierquote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje
F1 kwalificatie kijken
Thanks!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is mooi vroeg, veel kijk plezier
Hamiltout.quote:
#MadBlessedquote:
wakker te wordenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:56 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Goeiemoggel.
Hopelijk was het de moeite om voor wakker te blijven.
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
wakker te worden
5.45 wekkertje gezet
quote:
Ik dacht dat ik een korte nacht hadquote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
wakker te worden
5.45 wekkertje gezet
quote:
Me aan het verzetten op te staanquote:
Nog even jaquote:
ToTGod!quote:
gewoon nieuwe halenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:33 schreef maily het volgende:
[..]
Die HAD ik ook ... maar die zijn al op
Mailykequote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:33 schreef maily het volgende:
[..]
Die HAD ik ook ... maar die zijn al op
Early Greyskequote:
Vroeg wakker want kwalificatie kijkenquote:
heb je stiekem liggen slapenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mailyke
[..]
Early Greyske
Jaquote:
Ook vroeg wakker, en zit de hele tijd een ADHD-koter te entertainen!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vroeg wakker want kwalificatie kijken
En daar?
quote:
hier ondertussen ook al zon hagel regen gehadquote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:35 schreef maily het volgende:
[..]
Nu ook zon. Maar ook wolken.
Kan nog alle kanten op
Je kan het!!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hier ondertussen ook al zon hagel regen gehad
koud buiten
genoeg te doen binnen ook![]()
![]()
ff over mijn uitstelgedrag heen zetten weer
Jaa ik weet het....... zit te wachten tot ik mezelf een schop onder mn kont kan gevenquote:
mag ik?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaa ik weet het....... zit te wachten tot ik mezelf een schop onder mn kont kan geven
Greyskequote:
quote:
Wat moet je doen dan.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
ja graag
want uhm... zit nou alleen maar op spotify wat te luisteren ipv doen wat ik moet doen![]()
JA HALLO!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
ja graag
want uhm... zit nou alleen maar op spotify wat te luisteren ipv doen wat ik moet doen![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:
Je kunt toch muziek luisteren en dat doen wat je moet doenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
ja uhm heb net spotify gekocht 1 jaar voor nog geen 14 euries
![]()
![]()
is leuker dan die papierzooi doorspitten en jaaa moet het doen.. moet maandag klaar zijn
Wow dat is goedkoopquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
is leuker dan die papierzooi doorspitten en jaaa moet het doen.. moet maandag klaar zijn
Uhm nee want ik ben playlisten aan het makenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt toch muziek luisteren en dat doen wat je moet doen
1 jaar voor < 14 euro?!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |