Ik vond deze foto wel leuk, jij met je kindersquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
ik neem in mijn konijnlijke ambt deze TT als wettelijk
Je bent wel willekeurig om er maar 4 te pakken van de 500quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vond deze foto wel leuk, jij met je kinders
Hier staan er wel meer op maar ze bleven niet stil zitten, de rakkers!quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent wel willekeurig om er maar 4 te pakken van de 500
Maar toch dank
TotGodquote:Op donderdag 21 maart 2024 07:32 schreef ToT het volgende:
Jaren geleden kocht m'n vriendin (toentertijd) een Hollandse hangoor voor me voor mijn verjaardag!
Was gewoon omdat zij een konijn wilde hebben.
Ja of ik wel zelf ff een groot hok en alle andere toebehoren wilde kopen.
"Hoe ga je hem noemen?" vroeg ze me.
"Ja Stampertje is vrij afgezaagd he?" Ik keek naar de hangende oren van het beestje en vertelde haar mijn idee, een variant op die afgezaagde naam.
Zij: "Oh nee! We gaan hem NIET Stumpertje noemen!!!!"
Jammer meid, ik was degene die de naam mocht kiezen!En dus werd het Stumpertje!
Het leuke was dat dat beest enorm dol op mij werd en een grafhekel aan haar kreeg!Goeiemorgen peeps!
Vogeltjequote:
Maantjequote:
Stiggie heyyyquote:Op donderdag 21 maart 2024 08:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
TotGod
[..]
Vogeltje
[..]
Maantje
Kerel!quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
TotGod
[..]
Vogeltje
[..]
Maantje
lekker (warm dan) maar ik vind brinta drinkontbijt met banaan smaak ook lekkerquote:
* TheStigsDutchCousin mompelt iets over dirty mind en zoquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lekker (warm dan) maar ik vind brinta drinkontbijt met banaan smaak ook lekker![]()
Zakje wat je in koude melk schudt.. goed roeren en![]()
het is net een vloeibare milkshake dan
Sallykequote:
bij jou jaquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin mompelt iets over dirty mind en zo
Jaaaa!! Dat verhaal vertelde je ooit al!quote:Op donderdag 21 maart 2024 07:32 schreef ToT het volgende:
Jaren geleden kocht m'n vriendin (toentertijd) een Hollandse hangoor voor me voor mijn verjaardag!
"Ja Stampertje is vrij afgezaagd he?" Ik keek naar de hangende oren van het beestje en vertelde haar mijn idee, een variant op die afgezaagde naam.
Het leuke was dat dat beest enorm dol op mij werd en een grafhekel aan haar kreeg!Goeiemorgen peeps!
Oeh klinkt goeedquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lekker (warm dan) maar ik vind brinta drinkontbijt met banaan smaak ook lekker![]()
Zakje wat je in koude melk schudt.. goed roeren en![]()
het is net een vloeibare milkshake dan
Supernijnquote:Op donderdag 21 maart 2024 07:32 schreef ToT het volgende:
quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Jaaaa!! Dat verhaal vertelde je ooit al!
Karmaaaaaa
Want zij wilde het nijn houden toen jullie uit elkaar gingen
quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin mompelt iets over dirty mind en zo
quote:
Muiskequote:
We misten je alquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht kom jullie weer even vervelen
Je bent gewildquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik word veel gemist altijd. Apart wel.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan daar heel slecht tegen
quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan daar heel slecht tegen
quote:
Mijn werk.quote:
Never skip legday!quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:51 schreef ToT het volgende:
Weer terug uit de sportzaal. Voor de eerste keer in een redelijk lange tijd toch maar weer m'n benen getraind!Dat voel ik wel!
Voor het eerst squats gedaan met de Smith machine; je voelt behoorlijk wat verschillende spieren ineens volledig in paniek schieten!
De bar van 30 kg + 2x 20 kg gedaan. Ik kon niet echt een gemakkelijke houding vinden; die haken draaiden me veel te snel naar de "opvang"-stand. Zat daar veel meer mee te kutten dan dat ik me op de uitvoering van de oefening concentreerde.
Desalniettemin wel goed getraind!
Ik ben streng geweest op het werk, telt dat?quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben jullie nog een spannend onderwerp om over te praten?
Je hebt iemand verteld dat het werk echt niet opschiet en dat de deadline vorig jaar was?quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben streng geweest op het werk, telt dat?
De deadline is anderhalf jaar geledenquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt iemand verteld dat het werk echt niet opschiet en dat de deadline vorig jaar was?
Er zijn weinig deadlines die gehaald worden volgens mij.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De deadline is anderhalf jaar geleden
En ik moet streng zijn omdat ik testresultaten nodig heb morgen
Vooral als je voor de overheid werktquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zijn weinig deadlines die gehaald worden volgens mij.
Ik vind het zo'n domme term eigenlijkquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Deadlines zijn ook maar een richtlijn
dit is de lijn waarop het dood moet zijn?quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n domme term eigenlijk
Ja, gek tochquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
dit is de lijn waarop het dood moet zijn?
Veel beter en voelt gelijk ook wel alsof er iets gedaan isquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, gek toch
Ik zou het liever finishlijn noemen
Precies!quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Veel beter en voelt gelijk ook wel alsof er iets gedaan is
Maakt ook veel sense omdat we in dit bedrijf nog wel eens met sprints werken. En dan ga je niet sprinten naar de doodquote:Op donderdag 21 maart 2024 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies!
Klinkt ook niet zo depressief.
Nog beterquote:Op donderdag 21 maart 2024 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maakt ook veel sense omdat we in dit bedrijf nog wel eens met sprints werken. En dan ga je niet sprinten naar de dood
Ja de verhoudingen zijn net ff wat uit balans nu. Leg day moet ik wel wat minder vaak skippen idd.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben jullie nog een spannend onderwerp om over te praten?
quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Een geil gleufdier?
Een stoute stoeipoes?
Een hitsig hertje?
Stalen Staaf dan wel.quote:
Dat kan ook ja.quote:
Ab Normaalquote:
En met de paal in z'n broek!quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die had het altijd over staafmixers!
Ook dat!quote:Op donderdag 21 maart 2024 16:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En met de paal in z'n broek!
Als ik dat plaatje zie is het al nightmare fuelquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:49 schreef ToT het volgende:
Over tenten gesproken; Mini-ToT kijkt tegenwoordig hier naar:
[ afbeelding ]
Zwaar duister als je beseft waar het over gaat!
Dat clowntje komt ineens uit de lucht vallen in een circustent.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ik dat plaatje zie is het al nightmare fuel
Je krijgt dagelijks ook dodelijke opdrachten waaraan je vrijwillig mee mag doen (maar die opdrachten hebben sowieso invloed op alles en iedereen daar dus word je er automatisch wel in meegesleurd of je nou wil of niet), en als je de opdracht hebt afgerond, krijg je als beloning een digitaal diner.quote:
Je bent zellufquote:
Ik ga dit niet kijken.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Je krijgt dagelijks ook dodelijke opdrachten waaraan je vrijwillig mee mag doen (maar die opdrachten hebben sowieso invloed op alles en iedereen daar dus word je er automatisch wel in meegesleurd of je nou wil of niet), en als je de opdracht hebt afgerond, krijg je als beloning een digitaal diner.
Eten, drinken en zelfs slapen hebben daar geen functie omdat je eigenlijk geen echt lichaam hebt, maar de illusie van eten is voor de bewoners daar al een hele belevenis.
Slapen doen ze dus ook niet echt; het is meer een moment van afzondering van de gekte daar.
Fucking duister!Maar het is wel heel grappig ADHD-achtig gedaan allemaal waardoor de kinderen die het zien, niet beseffen wat voor marteling die wereld eigenlijk is!
quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga dit niet kijken.
En dit van iemand die dol is op horrorgames.
Hoezo laat jij hem dat kijken?quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat clowntje komt ineens uit de lucht vallen in een circustent.
Het laatste wat ze zich kan herinneren is dat ze een headset op deed en ineens hier verscheen. Ze was een normaal mens en ineens is ze zo'n cartoonfiguur, en behalve dat moment van vlak voor ze er arriveerde, herinnert ze zich niks meer van haar oude leven.
De andere cartoonfiguren daar die er al jaaaaaaaren wonen, hebben het zelfde. Ze hebben hun lot grotendeels geaccepteerd, maar soms slaat de wanhoop toch toe, en als je echt alle hoop in je leven verliest, verander je in een vreselijk corrupt monster dat anderen aanvalt en dan moet je verslagen worden en in een duistere put gegooid worden.Leuk voor kleine kindjes!
Mailykequote:
Vogeltjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |