Ik vond deze foto wel leuk, jij met je kindersquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
ik neem in mijn konijnlijke ambt deze TT als wettelijk
Je bent wel willekeurig om er maar 4 te pakken van de 500quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vond deze foto wel leuk, jij met je kinders
Hier staan er wel meer op maar ze bleven niet stil zitten, de rakkers!quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent wel willekeurig om er maar 4 te pakken van de 500
Maar toch dank
TotGodquote:Op donderdag 21 maart 2024 07:32 schreef ToT het volgende:
Jaren geleden kocht m'n vriendin (toentertijd) een Hollandse hangoor voor me voor mijn verjaardag!
Was gewoon omdat zij een konijn wilde hebben.
Ja of ik wel zelf ff een groot hok en alle andere toebehoren wilde kopen.
"Hoe ga je hem noemen?" vroeg ze me.
"Ja Stampertje is vrij afgezaagd he?" Ik keek naar de hangende oren van het beestje en vertelde haar mijn idee, een variant op die afgezaagde naam.
Zij: "Oh nee! We gaan hem NIET Stumpertje noemen!!!!"
Jammer meid, ik was degene die de naam mocht kiezen!En dus werd het Stumpertje!
Het leuke was dat dat beest enorm dol op mij werd en een grafhekel aan haar kreeg!Goeiemorgen peeps!
Vogeltjequote:
Maantjequote:
Stiggie heyyyquote:Op donderdag 21 maart 2024 08:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
TotGod
[..]
Vogeltje
[..]
Maantje
Kerel!quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
TotGod
[..]
Vogeltje
[..]
Maantje
lekker (warm dan) maar ik vind brinta drinkontbijt met banaan smaak ook lekkerquote:
* TheStigsDutchCousin mompelt iets over dirty mind en zoquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lekker (warm dan) maar ik vind brinta drinkontbijt met banaan smaak ook lekker![]()
Zakje wat je in koude melk schudt.. goed roeren en![]()
het is net een vloeibare milkshake dan
Sallykequote:
bij jou jaquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin mompelt iets over dirty mind en zo
Jaaaa!! Dat verhaal vertelde je ooit al!quote:Op donderdag 21 maart 2024 07:32 schreef ToT het volgende:
Jaren geleden kocht m'n vriendin (toentertijd) een Hollandse hangoor voor me voor mijn verjaardag!
Was gewoon omdat zij een konijn wilde hebben.
Ja of ik wel zelf ff een groot hok en alle andere toebehoren wilde kopen.
"Hoe ga je hem noemen?" vroeg ze me.
"Ja Stampertje is vrij afgezaagd he?" Ik keek naar de hangende oren van het beestje en vertelde haar mijn idee, een variant op die afgezaagde naam.
Zij: "Oh nee! We gaan hem NIET Stumpertje noemen!!!!"
Jammer meid, ik was degene die de naam mocht kiezen!En dus werd het Stumpertje!
Het leuke was dat dat beest enorm dol op mij werd en een grafhekel aan haar kreeg!Goeiemorgen peeps!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |