Maar hij heeft er ook echt wel een aantal nodig.quote:
Ja, dit was niet best, hij hat ze echt nodigquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar hij heeft er ook echt wel een aantal nodig.
Ze waren ook echt nodigquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:54 schreef Remco het volgende:
Wat een kort gesprek over het inzetten van maar liefst 4 jokers
Ja, maar niet met deze kleuterschoolplaatjes.quote:
Nou ja het Vrijheidsbeeld was genoeg. Dit was veel te makkelijkquote:Op donderdag 21 maart 2024 20:07 schreef Remco het volgende:
[..]
Manhattan zelf was wel wat raar getekend vond ik.
Ja de plaatsen die ik niet kende waren wel de meer prominente namenquote:Op donderdag 21 maart 2024 20:11 schreef Rianne84 het volgende:
Oh met die plaatsmarkeringen is het wel makkelijk ja
Niet als je denkt dat Stairway to heaven van Bob Dylan is.quote:
Dit was gênant zegquote:Op donderdag 21 maart 2024 20:13 schreef Rianne84 het volgende:
Led Zeppelin niet herkennen, gooi jezelf weg
quote:
VIel me ook al op. Hij laat Erik iets te vaak zijn zin afmaken, vooral bij de laatste vraag kan hij veel sneller antwoordenquote:
Echt een paar keer flink gezwijnd.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:14 schreef Janneke141 het volgende:
Het is een wonder dat deze man nog zo ver gekomen is.
Die gaat ze krijgen als ze zo doorgaatquote:
Ja die planeten moet je (muv misschien Mars/Venus) wel van de plaatjes herkennenquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:17 schreef Szura het volgende:
Als je wetenschap kiest en dan Saturnus en Jupiter niet eens weet, gaat het ook geen vierde ronde worden, dat is brugklaskennis
Ze ging er anders rap zat doorheen.quote:
De Strijded.quote:Op maandag 8 april 2024 19:57 schreef Rianne84 het volgende:
Schakel net in, wat had die vorige vraag met sport te maken?
Edit: Oh ik zie nu dat hij verschillende categorieën heeft
Ja, we zijn weer aan het allroundkampioenschap begonnen.quote:Op maandag 8 april 2024 19:57 schreef Rianne84 het volgende:
Schakel net in, wat had die vorige vraag met sport te maken?
Edit: Oh ik zie nu dat hij verschillende categorieën heeft
Kamerlingh Onnes draait zich om in zijn grafquote:Op donderdag 11 april 2024 20:11 schreef Janneke141 het volgende:
Hebben jullie ook gestudeerd aan de universiteit van Naarden-Vesting?
quote:De bekende kennisquiz Per Seconde Wijzer gaat mogelijk verdwijnen. In 1967 was de eerste aflevering te zien, maar de NPO heeft aangegeven bij BNNVARA dat ze willen experimenteren met een vervangende quiz. Dat meldt het AD.
Volgens ingewijden trekken de drie grote quizprogramma’s Met het Mes op Tafel, 2 voor 12 en Per Seconde Wijzer allemaal hetzelfde oudere publiek. Daarom vindt de NPO het tijd voor een nieuw verfrissend format. Per Seconde Wijzer-presentator Erik Dijkstra ‘baalt enorm’ van de plannen. “Ik vind, dat mag je best toevoegen, dat men ook best wat zorgvuldiger mag omgaan met zo’n klassiek programma. Daar moet onze omroep ook voor vechten.”
Dit najaar is er een nieuwe reeks te zien van Per Seconde Wijzer en begin volgend jaar gaat het programma afgewisseld worden met het nieuwe quizprogramma. Als dit programma scoort zoals gehoopt, dan zien we het bijna zestig jaar oude programma in het najaar van 2025 niet meer terug. Al durft de NPO dit nog niet te bevestigen.
Bron: TVGids/BM
Geschiedenis is wel een stuk lastiger, knap gedaan van mevrouw.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:06 schreef Remco het volgende:
Lol dit aantal seconden en jokers, dat zegt echt wel iets over het niveau vragen van tegenwoordige tijd.
Ze kan dadelijk de laatste vraag 9 jokers nemenquote:Op maandag 2 september 2024 20:09 schreef Janneke141 het volgende:
3 jokers?
Oh, Erik gaat meteen akkoord. Dan zal 2 dus wel genoeg zijn
Sowieso een kaart én de vlag krijgen en nog niet alles in 1x goed hebbenquote:Op woensdag 4 september 2024 20:12 schreef Rianne84 het volgende:
Tunesië zeggen terwijl dat er niet bij staat
Dacht ik eerst ook, maar viel toch mee.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:13 schreef Rianne84 het volgende:
Vogelgeluiden zou ik echt niet weten
Dat was echt schandalig jaquote:Op woensdag 4 september 2024 21:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sowieso een kaart én de vlag krijgen en nog niet alles in 1x goed hebben
@:Mexicanobakker en ik zijn zwaar teleurgesteld
Ik dacht bij Potjakker even een Trek-shirtje te zien en riep Mollema. Kijk eens dom, ja ho maar weer.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:09 schreef Szura het volgende:
Gênante vertoning van die man bij de wielrenners
Dat ze de Sacre du Printemps niet kan koppelen vind ik toch wel bijzonder als je Kunst/Cultuur doetquote:
Zeker met die omschrijving erbijquote:Op donderdag 5 september 2024 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ze de Sacre du Printemps niet kan koppelen vind ik toch wel bijzonder als je Kunst/Cultuur doet
Laten we het hopen. Zonder hulp was het al klaar.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit gaat fout denk ik, bij de volgende vraag
ALs ie het wel doet, zie ik het hem niet halenquote:Op donderdag 5 september 2024 20:15 schreef Janneke141 het volgende:
Oh, nog net goed. Nou, dit zal geen vierde ronde worden.
Dit kon echt niet. Ik heb het idee dat vroeger bij Kees Driehuis er veel vaker iemand uitging en dat je halverwege de uitzending al een nieuwe kandidaat had.quote:
Dat wisten we donderdag eigenlijk alquote:Op maandag 9 september 2024 20:07 schreef Rianne84 het volgende:
Deze man gaat het niet halen denk ik
Onderschat de jakhals nietquote:Op maandag 9 september 2024 20:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat wisten we donderdag eigenlijk al
Nee, die laat zijn sporthart niet in de steekquote:
quote:
Hij kan beter opdragen aan de jakhalsquote:Op maandag 9 september 2024 20:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]Hij had er bij vraag 2 al uit moeten liggen.
Ongelofelijk. En meneer 60% en de apotheker verwisselen vind ik ook bizar voor een sportspeler.quote:Op maandag 9 september 2024 20:11 schreef Janneke141 het volgende:
Nürburgring is wel basiskennis trouwens.
Jakhalzed.quote:Op maandag 9 september 2024 21:19 schreef hhh38 het volgende:
Nürburgring en San Mamés verwisselen en dan ook nog geholpen worden
Schande dat deze man de 4e ronde uit heeft kunnen spelen.
Ik denk dat hij (onbegrijpelijk genoeg) niet wist dat de Eifel in Duitsland ligt ofzoquote:Op maandag 9 september 2024 20:11 schreef Janneke141 het volgende:
Nürburgring is wel basiskennis trouwens.
Ja, of dat de Nürburgring bij Nürnberg ligt, en dat is niet in de Eifel.quote:Op maandag 9 september 2024 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat hij (onbegrijpelijk genoeg) niet wist dat de Eifel in Duitsland ligt ofzo
Een combinatie van het mensonterend gemakkelijke SPORT, jakhals kutlul en een dergelijke triomfantelijkheid valt onmogelijk onder woorden te brengen.quote:Op maandag 9 september 2024 20:20 schreef Faraday01 het volgende:
Ik heb nu al zin in de reactie van @:wimderon vannacht
Erg goed gespeeldquote:Op woensdag 11 september 2024 20:15 schreef Remco het volgende:
Deze vrouw heeft wel hele brede kennis, knap gedaan.
Kunst vrouwtje had ook best moeilijke vragen. Althans, ik wist ze niet op de bandjes uit Manchester na. En als ik het goed heb alles foutloos.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:15 schreef Remco het volgende:
Deze vrouw heeft wel hele brede kennis, knap gedaan.
Tegenwoordige tijd antigenotquote:Op woensdag 11 september 2024 20:02 schreef Szura het volgende:
Acht vragen gehad, nog niet een beetje uitdaging
en bij geleedpotige niet op spin komenquote:Op donderdag 12 september 2024 20:01 schreef Rianne84 het volgende:
Als je al een plaggenhut en jaknikker niet herkent..
Dit was echt ontzettend slechtquote:Op donderdag 12 september 2024 20:01 schreef Rianne84 het volgende:
Als je al een plaggenhut en jaknikker niet herkent..
Daar had ze nog maar 1 seconde, maar je had wel mogen weten dat dat geen min (maar een page) wasquote:
Het zal je lerares zijn.. Altijd het risico van docenten om hieraan mee te doen. Zeker als het ook nog je vak is als geschiedenis.quote:
Maar ook bij haar intro "ze vragen veel naar WOI en WOII, maar de kennis wordt minder", ja dat snap ik met zo'n docentquote:Op donderdag 12 september 2024 21:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Het zal je lerares zijn.. Altijd het risico van docenten om hieraan mee te doen. Zeker als het ook nog je vak is als geschiedenis.
Zit nu te kijken en ze wist het ardennenoffensief niet eensquote:Op donderdag 12 september 2024 21:12 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Maar ook bij haar intro "ze vragen veel naar WOI en WOII, maar de kennis wordt minder", ja dat snap ik met zo'n docent
En ik vrees dat ze zelf ook alleen wat weet van de 20e eeuw, en dan ook nog heel selectief. Want een jaknikker zei haar niks.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:12 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Maar ook bij haar intro "ze vragen veel naar WOI en WOII, maar de kennis wordt minder", ja dat snap ik met zo'n docent
Dat was ook gênant!quote:Op donderdag 12 september 2024 21:14 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
En ik vrees dat ze zelf ook alleen wat weet van de 20e eeuw, en dan ook nog heel selectief. Want een jaknikker zei haar niks.
Hij had meer interesse voor de vrouw.quote:Op maandag 16 september 2024 20:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
De Roy Zuidewijn niet kennen, zal wel generatie kloof zijn
Ja, wel dom danquote:Op maandag 16 september 2024 20:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij had meer interesse voor de vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |