Kamerlingh Onnes draait zich om in zijn grafquote:Op donderdag 11 april 2024 20:11 schreef Janneke141 het volgende:
Hebben jullie ook gestudeerd aan de universiteit van Naarden-Vesting?
quote:De bekende kennisquiz Per Seconde Wijzer gaat mogelijk verdwijnen. In 1967 was de eerste aflevering te zien, maar de NPO heeft aangegeven bij BNNVARA dat ze willen experimenteren met een vervangende quiz. Dat meldt het AD.
Volgens ingewijden trekken de drie grote quizprogramma’s Met het Mes op Tafel, 2 voor 12 en Per Seconde Wijzer allemaal hetzelfde oudere publiek. Daarom vindt de NPO het tijd voor een nieuw verfrissend format. Per Seconde Wijzer-presentator Erik Dijkstra ‘baalt enorm’ van de plannen. “Ik vind, dat mag je best toevoegen, dat men ook best wat zorgvuldiger mag omgaan met zo’n klassiek programma. Daar moet onze omroep ook voor vechten.”
Dit najaar is er een nieuwe reeks te zien van Per Seconde Wijzer en begin volgend jaar gaat het programma afgewisseld worden met het nieuwe quizprogramma. Als dit programma scoort zoals gehoopt, dan zien we het bijna zestig jaar oude programma in het najaar van 2025 niet meer terug. Al durft de NPO dit nog niet te bevestigen.
Bron: TVGids/BM
Geschiedenis is wel een stuk lastiger, knap gedaan van mevrouw.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:06 schreef Remco het volgende:
Lol dit aantal seconden en jokers, dat zegt echt wel iets over het niveau vragen van tegenwoordige tijd.
Ze kan dadelijk de laatste vraag 9 jokers nemenquote:Op maandag 2 september 2024 20:09 schreef Janneke141 het volgende:
3 jokers?
Oh, Erik gaat meteen akkoord. Dan zal 2 dus wel genoeg zijn
Sowieso een kaart én de vlag krijgen en nog niet alles in 1x goed hebbenquote:Op woensdag 4 september 2024 20:12 schreef Rianne84 het volgende:
Tunesië zeggen terwijl dat er niet bij staat
Dacht ik eerst ook, maar viel toch mee.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:13 schreef Rianne84 het volgende:
Vogelgeluiden zou ik echt niet weten
Dat was echt schandalig jaquote:Op woensdag 4 september 2024 21:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sowieso een kaart én de vlag krijgen en nog niet alles in 1x goed hebben
@:Mexicanobakker en ik zijn zwaar teleurgesteld
Ik dacht bij Potjakker even een Trek-shirtje te zien en riep Mollema. Kijk eens dom, ja ho maar weer.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:09 schreef Szura het volgende:
Gênante vertoning van die man bij de wielrenners
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |